Quality Unit, spoločnosť v pozadí softvéru LiveAgent, vždy vyvíjala svoje produkty s ohľadom na stabilitu a bezpečnosť. Od začiatku našej cesty v roku 2004 sme sa rozrástli na desiatky tisíc spokojných zákazníkov, ktorí majú rôzne požiadavky na svojich poskytovateľov riešení.
Naše systémy sú pomerne komplexné, preto sa nemôžeme spoliehať na 1 alebo 2 dátové centrá na podporu LiveAgenta. V súčasnosti máme viacero dátových centier po celom svete. Účty našich zákazníkov inštalujeme na najlepší možný serverový bod v závislosti od ich umiestnenia a zohľadňujeme ich národné zákony.
Zoznam súčasných dátových centier po celom svete:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Nemecko
- Bratislava, Slovensko
- Singapur, Singapur
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.
GDPR (všeobecné nariadenie o ochrane údajov)
Quality Unit ponúka softvér na zákaznícku podporu LiveAgent, ktorý zahŕňa partnerský program, šablóny, blog a kalkulačku nákladov. LiveAgent taktiež ponúka pomoc pri správe e-mailov a help desk pre začínajúce podniky. Okrem toho, firma má oddelenia predaja a sociálne siete. LiveAgent je využívaný ako samoobslužný softvér na zákaznícku podporu a je ocenený pre svoje kvalitné služby. Firma ponúka informačnú tabuľu na svojom webe, ktorá zahrňuje vytvorenie vlastného účtu na LiveAgent.