Help desk softvér pre podnikateľov

Rozšírte vaše podnikanie pomocou LiveAgenta, najviac a najlepšie hodnoteného help desk softvéru roku 2020. Zostaňte v bližšom kontakte s vašimi zákazníkmi a pomôžte im vyriešiť ich požiadavky rýchlejšie vďaka pokročilým funkciám.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Viackanálový zákaznícky servis

Jednotlivci môžu profitovať zo zabudovaného tiketovacieho softvéru, ktorý plne nahrádza spôsob, akým spravujú svoje e-maily. Samozrejmosťou je úplný prehľad nad históriou e-mailov, neobmedzené úložisko a stovky ďalších funkcií, ktoré vám uľahčia život. Nezabúdajte, že čas sú peniaze.

Získajte kompletný prehľad nad vašou komunikáciou

Vďaka efektívnejšej komunikácii je veľmi jednoduché skontrolovať históriu konverzácií. Nepamätáte si, aká bola adresa alebo dohodnuté podmienky? To nevadí! S LiveAgentom môžete získať všetky informácie z minulosti.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organizujte vaše súkromné a profesionálne projekty

Už nikdy nehľadajte staré e-maily. Freelanceri môžu využiť zložitosť panelov v LiveAgente pre samostatné projekty/klientov, zákaznícky portál pre informácie o ich službách a live chat pre priame podnety. Nemali by ste tráviť nespočetné množstvo hodín komunikáciou. Mali by ste jej venovať čas, ktorý fakturujete.

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Zabezpečujeme prenos dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Aký prínos bude mať vaše podnikanie z používania LiveAgent?

Filters in LiveAgent

Zjednodušené konverzácie naprieč všetkými vašimi kanálmi

Growing trend of increased productivity

Zvýšený počet uzavretých obchodov v reálnom čase

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Práca založená na výkonnej automatizácii

3 stars feedback

Zákaznícka podpora poskytovaná 24/7

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Viackanálový help desk softvér

Využite natívny viackanálový prístup LiveAgent. Poskytujte vynikajúci zákaznícky servis vo všetkých komunikačných kanáloch a automatizujte opakujúce sa úlohy. Vytvorte zákazníkom profily a zhromažďujte ďalšie informácie o svojich klientoch priamo v službe LiveAgent.

Uzatvárajte viac ponúk v reálnom čase

Zabudnite na integráciu live chat softvéru tretích strán do LiveAgenta. Live chat je natívnou súčasťou softvéru LiveAgent s pokročilými automatizačnými funkciami, ako sú formuláre pred chatom. Obsahuje prílohy, prieskum spokojnosti a možnosť úplného prispôsobenia. Vytvorte jedinečný vzhľad založený na vašich preferenciách a dizajnovom jazyku.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Zostaňte v dosahu aj na cestách

Trávite veľa času mimo počítača a potrebujete si udržať neustály prehľad o vašej komunikácii so zákazníkmi aj na cestách? LiveAgent ponúka natívne aplikácie pre zariadenia so systémom iOS aj Android.

Transparentné a dostupné ceny

Získajte naše profesionálne help desk riešenie za pevnú mesačnú cenu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Prihláste sa na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste získali prístup ku všetkým dostupným funkciám.

Na čo čakáte? Začnite zvyšovať rýchlosť odozvy ešte dnes!

Package Name

Free plan

Navždy bezplatný účet LiveAgent s určitými obmedzeniami

$0 /mesiac
Package Name

Ticket

Ideálny pre malé a stredné podniky

$15 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent

Vyskúšať zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
Súvisiace článkyPodnikateľ
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ohúrte zákazníkov s okamžitými odpoveďami.

Vytvorte viacjazyčnú podporu a zlepšite skúsenosti zákazníkov prostredníctvom vedomostnej bázy LiveAgenta. Znížte zaťaženie zákazníckej podpory a získajte lojálnych zákazníkov.

Podnik - Velke Podniky

Help desk softvér pre veľké podniky

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z  LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.

Rozbehnite svoj projektový manažment s pomocou schopností a integrácií pre riadenie projektu od LiveAgenta. Plánujte úlohy a spravujte agentov a oddelenia.

Riadenie projektu

LiveAgent je softvér pre začínajúce podniky na správu e-mailov a zákazníckej podpory. Poskytuje rôzne funkcie a integrácie pre efektívne riadenie podniku vrátane chatovej podpory a interných znalostných báz. Možnosť naplánovania ukážky softvéru a ďalších komunikačných kanálov.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x