10 Pravidiel zákazníckej služby pre webových profesionálov
Pozornosť privádzajúci názov e-mailu zvyšuje šance na jeho otvorenie. Odborne a úctivo odpovedajte na e-maily a vyhýbajte sa reagovaniu na jezivé správy. Ponúknite dlhodobú podporu a možnosť telefonického hovoru. Nepriznávajte si neprávom kritiku a komunikujte priateľským a úctivým spôsobom.
Let's put an end to bad service with help desk software
Poskytnite svojim agentom informácie a pomocné nástroje pre zabezpečenie dôkladnej a prispôsobenej zákazníckej služby. Analyzujte odpovede v jednom mieste.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.
Výhody live chatu a ako ho používať
LiveAgent ponúka bezplatný účet pre zákaznícku podporu s funkciami live chatu a sledovaním výkonnosti. Umožňuje rýchle a efektívne riešenie otázok zákazníkov a zlepšuje spokojnosť.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch