• Funkcie
  • Mobilné help desk aplikácie

Mobilné help desk aplikácie

Mobilné aplikácie alebo skrátene appky sú buď softvér pre počítače, alebo softvérové aplikácie navrhnuté pre mobilné zariadenia. LiveAgent vytvoril mobilné aplikácie pre help desk, aby ste mohli ostať v kontakte so svojimi zákazníkmi aj keď ste na cestách alebo jednoducho nie ste dostupní na počítači. Stačí si stiahnuť a nastaviť svoje preferencie a ihneď začať reagovať na dopyty zákazníkov. Aby sme pokryli všetkých zákazníkov, LiveAgent vytvoril aplikáciu LiveAgent pre oba operačné systémy mobilných zariadení Android a iOS.

Koľko stojí aplikácia LiveAgent?

LiveAgent ponúka niekoľko možností predplatného. Každá spoločnosť má odlišné preferencie.

LiveAgent preto ponúka 3 možnosti predplatného:

  • Predplatné Small za $9 na agenta.
  • Predplatné Medium za $29 na agenta.
  • Predplatné Large za $49 na agenta.

Každé predplatné ponúka rozličné funkcie. Niektoré sú za dodatočné poplatky. Avšak mobilné aplikácie pre Android a iOS pre zákaznícku podporu sú zahrnuté v každom predplatnom bez dodatočných poplatkov. LiveAgent ponúka bezplatnú skúšobnú verziu na 14 dní pre každý druh predplatného. Ak si nie ste istí, môžete vyskúšať náš bezplatný účet. Avšak, majte na pamäti, že má svoje obmedzenia.

Ak chcete zistiť zoznam funkcií pre každé predplatné, prečítajte si Ceny.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

prehľad mobilných aplikácií pre Help Desk

Android

mobile help desk - Android - LiveAgent

Android je mobilný operačný systém, ktorý je navrhnutý pre mobilné zariadenia. Vyberte si predplatné a nastavte si svoj LiveAgent. Potom si len stiahnite aplikáciu a jednoducho riešte tikety mimo kancelárie. Buďte vždy k dispozícii pre svojich zákazníkov a pomáhajte svojim kolegom, ak je to potrebné. Dokonca aj keď ste v pohybe!

Ak by ste sa chceli dozvedieť viac, prečítajte si LiveAgent – Android.

iOS

mobile help desk - iOS - LiveAgent

iOS je mobilný operačný systém, ktorý bol vytvorený výhradne pre produkty Apple. LiveAgent aplikácia je k dispozícii v tomto operačnom systéme. Platí to isté pre iOS, zaregistrujte sa a najskôr si nastavte svoj účet. Potom si už len stiahnite aplikáciu a jednoducho vybavujte požiadavky mimo kancelárie. Predstavte si, že máte veľký nápor zákazníkov a ste mimo kancelárie, preto nemôžete pomôcť. S touto aplikáciou sa môžete jednoducho prihlásiť, vybrať oddelenie a začať odpovedať na rozhovory.

Ak chcete zistiť viac, prečítajte si LiveAgent – iOS.

Poskytujte podporu, majte aktuálne informácie o tiketoch a robte viac s aplikáciou LiveAgent pre Android. Môžete to urobiť, aj keď ste mimo svojho pracovného stola.

Android

LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu a podniky. Obsahuje množstvo funkcií vrátane telefónnych systémov VoIP. LiveAgent ponúka bezpečnosť a ochranu súkromia. Má aj mobilnú aplikáciu pre help desk a rôzne produkty pre zákaznícku podporu. Kontaktujte oddelenie predaja pre ukážku softvéru a aktualizácie. Zarezervujte si prehliadku softvéru cez telefonát.

Slovnik Zakaznickej Podpory - Tlacidlo Chatu

Slovnik Zakaznickej Podpory - Tlacidlo Chatu

Tlačidlo live chatu je dôležitou súčasťou poskytovania kvalitnej zákazníckej podpory. Jeho umiestnenie na viditeľnom mieste na každej stránke vašej webovej stránky umožní zákazníkom okamžite kontaktovať vašich agentov. S LiveAgentom môžete tlačidlo personalizovať a prispôsobiť si ho podľa potrieb vašej značky. Okrem toho tento nástroj ponúka aj ďalšie funkcie, ktoré prispievajú k kvalitnej zákazníckej podpore.

Rozbehnite svoj projektový manažment s pomocou schopností a integrácií pre riadenie projektu od LiveAgenta. Plánujte úlohy a spravujte agentov a oddelenia.

Riadenie projektu

Quality Unit, LLC offers customer support software, VoIP telephone systems, and other products, with a partner program, templates, blog, academy, and cost calculator included. LiveAgent is customer support software that can also be used as self-service software for managing emails and help desk software for startup companies. The website also features an information board for creating a LiveAgent account. LiveAgent is considered a reliable and cost-effective tool for customer support, communication, and increasing customer satisfaction, with many useful overview functions. The company is currently creating a LiveAgent account for the user after registration and the website utilizes cookies.

Integrujte svoje obľúbené aplikácie so softvérom LiveAgent prostredníctvom Zapieru. Zapier umožňuje pripojenie k veľkému počtu aplikácií bez komplikovaného inštalovania.

Zapier

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý ponúka viacero alternatív a funkcií pre integráciu. Okrem toho poskytuje podporu, portál zákazníckej podpory a možnosť migrácie dát. Spoločnosť získala ocenenia a certifikáty a má viacero partnerov a programov. V rámci softvéru ponúka telefónne systémy a systémy správy sťažností. Na kontakte s oddelením predaja je možné využiť niekoľko čísel a taktiež sa dá získať informácie o aktualizáciách a zliavach prostredníctvom prihlásenia sa k odberu noviniek.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru