Zákaznícka podpora sa nekončí, keď opustíte svoj pracovný stôl. LiveAgent ponúka natívnu aplikáciu pre váeš obľúbené mobilné zariadenie so systémom Android, takže môžete poskytovať zákaznícku podporu aj na cestách.

Stiahnite si bezplatnú Android aplikáciu LiveAgent, ktorá vám umožní byť v spojení s vašimi návštevníkmi webových stránok aj mimo kancelárie. Môžete s nimi chatovať kdekoľvek, posielať rýchle odpovede a ohromiť svojich zákazníkov neustálou zákazníckou podporou.
Hlavné vlastnosti:
- Vyriešiť, presunúť a odpovedať na tikety.
- Komunikujte so svojimi zákazníkmi priamo z aplikácie.
- Použite prednastavené filtre na organizovanie vašich tiketov.
- Dostávajte upozornenia o nových tiketoch alebo rozhovoroch.
- Prezrite si značky, poznámky a oddelenia pre každý tiket.
Úplna zákaznícka podpora priamo vo vašich rukách. Riešte tikety a buďte produktívny aj na cestách!
Stiahnite si aplikáciu LiveAgent pre Android

Provide support on the go
Download our iOS app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku
Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.
Bezstresový softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach
LiveAgent je ideálny softvér pre zákaznícku podporu na sociálnych médiách. Je vybavený funkciami pre každú z takmer všetkých značiek vrátane Facebooku, Twitteru, Instagramu, Vibera a WhatsAppu. Cez spoľahlivý tiketový systém dokáže distribuovať komunikáciu a pomáhať podnikom uspokojiť potreby zákazníkov. Sociálne médiá sú pre zákaznícku podporu dôležité, pretože ľudia tam trávia veľa času. Implementovať správnu stratégiu zahŕňa ujasniť si cieľové publikum.