Záznam SLA protokolu

SLA (Service-Level-Agreement) je dohoda o splnení cieľov pre odpovede na Tikety vašich Agentov (zástupcovia podpory), ktorý poskytujú pomoc vašim zákazníkom.

Poskytovanie pomoci na základe úrovní služieb zaručuje, že poskytujete kvantifikovateľnú a zrozumiteľnú službu. Zároveň poskytuje jasnejší prehľad, keď sa vyskytnú problémy.

Správa protokolu

LiveAgent ponúka záznam o splnených a nesplnených SLA z konkrétneho časového rozsahu a oddelenia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa žiadateľov, ID tiketu, začiatočného času SLA, oddelenia, agenta, termínu splnenia, uzavretia a zostávajúceho/meškajúceho času SLA. Záznam SLA je možné exportovať do súboru CSV.

Learn from agent availability reports

Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.

Každý, kto sa podieľa na poskytovaní služieb zákazníkom, môže mať prospech z internej akadémie a využiť ju ako užitočný zdroj pre bezplatné školenie.

Úvod do akadémie zákazníckeho servisu

Tento článok uvádza úvod do Akadémie zákazníckeho servisu a prezentuje dôležitosť poskytovania vynikajúcich zákazníckych služieb. Text pripomína, že moderné definície zákazníckeho servisu sa zameriavajú na pomoc zákazníkom pred, počas a po zakúpení produktov/služieb a zdôrazňujú význam digitálnych kanálov. Podniky by mali zlepšiť poskytovanie zákazníckych služieb, ktoré zohrávajú kľúčovú úlohu pri budovaní lojalných zákazníkov a zvýšení výnosov podniku. Článok ponúka aj 10 dôvodov, prečo by podniky mali investovať do zlepšovania zákazníckych služieb.

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Slovník help desk softvéru

Pre používateľov softvéru na zákaznícku podporu je k dispozícii rozsiahly slovník s terminológiou. V článku sa uvádza rozličný softvér, ktorý môže byť pre začínajúce podniky vhodný. LiveAgent ponúka mnoho funkcií a možno si ho vyskúšať zdarma. Kontaktné údaje pre oddelenie predaja sú tiež zahrnuté.

LiveAgent je softvér pre služby zákazníkom, ktorý ponúka množstvo integrácií na zlepšenie vašich pracovných úloh. Získajte viac informácií o všetkých možných integráciách softvéru LiveAgenta.

Integrácie

LiveAgent je softvér pre služby zákazníkom, ktorý ponúka množstvo integrácií na zlepšenie vašich pracovných úloh. Získajte viac informácií o všetkých možných integráciách softvéru LiveAgenta.

Zlepšite svoju rýchlosť odpovedania o 26% pomocou LiveAgenta. Vaši zákazníci budú mať radosť a objem vášho predaja sa zvýši. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes.

Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?

Rýchla a rapídna odpoveď na otázky zákazníkov zvyšuje vernosť značky, tržby a predaj. 66% zákazníkov považuje za dôležité, aby podnik rešpektoval ich čas. Implementácia live chatu zvyšuje vernosť zákazníkov, predaj a výnosy. Rýchle reagovanie na podnety zákazníkov posilňuje dôveru a lojalitu a vedie k ďalším opakovaným nákupom a spokojnosti. Preto by sa mal podnik snažiť odpovedať čo najrýchlejšie.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru