SLA (Service-Level-Agreement) je dohoda o splnení cieľov pre odpovede na Tikety vašich Agentov (zástupcovia podpory), ktorý poskytujú pomoc vašim zákazníkom.
Poskytovanie pomoci na základe úrovní služieb zaručuje, že poskytujete kvantifikovateľnú a zrozumiteľnú službu. Zároveň poskytuje jasnejší prehľad, keď sa vyskytnú problémy.
Správa protokolu
LiveAgent ponúka záznam o splnených a nesplnených SLA z konkrétneho časového rozsahu a oddelenia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa žiadateľov, ID tiketu, začiatočného času SLA, oddelenia, agenta, termínu splnenia, uzavretia a zostávajúceho/meškajúceho času SLA. Záznam SLA je možné exportovať do súboru CSV.

Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Úvod do akadémie zákazníckeho servisu
Tento článok uvádza úvod do Akadémie zákazníckeho servisu a prezentuje dôležitosť poskytovania vynikajúcich zákazníckych služieb. Text pripomína, že moderné definície zákazníckeho servisu sa zameriavajú na pomoc zákazníkom pred, počas a po zakúpení produktov/služieb a zdôrazňujú význam digitálnych kanálov. Podniky by mali zlepšiť poskytovanie zákazníckych služieb, ktoré zohrávajú kľúčovú úlohu pri budovaní lojalných zákazníkov a zvýšení výnosov podniku. Článok ponúka aj 10 dôvodov, prečo by podniky mali investovať do zlepšovania zákazníckych služieb.
Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?
Rýchla a rapídna odpoveď na otázky zákazníkov zvyšuje vernosť značky, tržby a predaj. 66% zákazníkov považuje za dôležité, aby podnik rešpektoval ich čas. Implementácia live chatu zvyšuje vernosť zákazníkov, predaj a výnosy. Rýchle reagovanie na podnety zákazníkov posilňuje dôveru a lojalitu a vedie k ďalším opakovaným nákupom a spokojnosti. Preto by sa mal podnik snažiť odpovedať čo najrýchlejšie.