SLA (Service-Level-Agreement) je dohoda o splnení cieľov pre odpovede na Tikety vašich Agentov (zástupcovia podpory), ktorý poskytujú pomoc vašim zákazníkom.
Poskytovanie pomoci na základe úrovní služieb zaručuje, že poskytujete kvantifikovateľnú a zrozumiteľnú službu. Zároveň poskytuje jasnejší prehľad, keď sa vyskytnú problémy.
Správa protokolu
LiveAgent ponúka záznam o splnených a nesplnených SLA z konkrétneho časového rozsahu a oddelenia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa žiadateľov, ID tiketu, začiatočného času SLA, oddelenia, agenta, termínu splnenia, uzavretia a zostávajúceho/meškajúceho času SLA. Záznam SLA je možné exportovať do súboru CSV.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
ZľavaDňa je slovenský eshop so zľavami až 90%. Websupport je najväčší poskytovateľ webhostingu na Slovensku. Post Affiliate Pro je affiliate sledovací softvér s viac ako 30 000 dôverujúcimi firmami. Satur je najväčšia slovenská cestovná kancelária s viac ako 100-ročnými skúsenosťami.
The article discusses the benefits of adding attachments and visual aids to knowledge base articles, as well as the advantages of using LiveAgent software to provide customers with independent access to information. The article also suggests creating an online community to empower customers to help each other and provide suggestions. Interested users can start with a free 14-day trial and can book a software demo via phone.
Optimalizujte svoj web pre zvýšenie konverzie - znižte ceny, zlepšite funkcionalitu, a ponúknite benefity. Využite vizuálne návody a bezplatný softvér LiveAgent pre zlepšenie komunikácie so zákazníkmi a prevádzkových činností. Uverejňujte novinky o aktualizáciách a zľavách, a poskytujte zákaznícku podporu cez telefón alebo sociálne siete.