Čo je rozhranie agenta?
Rozhranie agenta poskytuje agentom plnú kontrolu nad všetkými aktivitami súvisiacimi s prácou agentov v helpdesk softvéri. Rozhranie má rôzne sekcie, ako je panel agenta a panel podrobností tiketov, ktorý umožňuje agentom vykonávať množstvo akcií.
Čo môžete robiť v rozhraní agenta?
Agenti môžu vykonávať množstvo akcií, ako napríklad:
- Preniesť zodpovednosť za tikety
- Pridať poznámky
- Upraviť informácie o zákazníkovi
- Prihlásiť a odhlásiť zákazníkov zo zoznamu e-mailových kampaní
- Poskytovať refundácie
- Vykonať interné aj externé live chaty, videohovory a telefonické hovory
- Vytvoriť prehľadné a komplexné reporty
Vytvoriť bázy znalostí a zákaznícke portály
Ak chcete získať úplný prehľad o tom, čo môžete robiť v rozhraní agentov, pozrite si tento odkaz.
Aké druhy reportov môžete vytvárať v rozhraní agenta?
Informačný panel vo vnútri rozhrania agenta poskytuje prehľad o výkonoch jednotlivcov a tímov (oddelení), pokiaľ ide o riešenie tiketov, priemerné časy odozvy, prevody lístkov a ďalšie.
Generovaním reportov môžete nielen určiť využitie softvéru agentmi, ale aj identifikovať akékoľvek neobvyklé aktivity alebo trendy v správaní vašich zamestnancov.

Najčastejšie kladené otázky
Čo je používateľské rozhranie agenta?
Používateľské rozhranie agenta dáva agentom možnosť ovládať a konať ako súčasť ich práce v help desk softvéri. Rozhranie obsahuje okrem iného dashboard, panel tiketov, vďaka ktorému môže agent prenášať zodpovednosť za tikety, upravovať informácie o zákazníkoch, koordinovať zoznam adresátov, uskutočňovať telefonáty a chaty, vytvárať rozsiahle zostavy a vytvárať bázy znalostí.
Aké funkcie má ovládací panel LiveAgenta?
V dashboarde LiveAgent nájdete všetko, čo potrebujete pre svoju aktuálnu prácu. Nájdete tam sledovanie práce agentov v reálnom čase. Nájdete tam počet otvorených tiketov, ktoré vám boli pridelené, ale vidíte aj tikety svojich kolegov.
Softvér LiveAgent poskytuje riešenia zákazníckej podpory pre začínajúce podniky. Obsahuje systémy správy sťažností a prichádzajúceho call centra. LiveAgent má viac funkcií s alternatívami a možnosťou ukážky. Zákaznícky portál a help desk softvér sú tiež súčasťou softvéru. LiveAgent poskytuje podporu a možnosti migrácie dát a má dostupnosť celého systému. Zahrnuté sú aj kontaktné informácie na oddelenie predaja a prihlásenie k odberu noviniek.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.
LiveAgent ponúka správu zákazníckej podpory, výkon, SLA a hodnotenia agentov. Agenti a zástupcovia zákazníkov môžu tiež dohliadať a konfigurovať systém. LiveAgent je softvér pre správu e-mailov, klientské portály a helpdesk pre začínajúce podniky. Spoločnosť získala ocenenia a certifikáty a má partnerský program.