Čo je rozhranie agenta?
Rozhranie agenta poskytuje agentom plnú kontrolu nad všetkými aktivitami súvisiacimi s prácou agentov v helpdesk softvéri. Rozhranie má rôzne sekcie, ako je panel agenta a panel podrobností tiketov, ktorý umožňuje agentom vykonávať množstvo akcií.
Čo môžete robiť v rozhraní agenta?
Agenti môžu vykonávať množstvo akcií, ako napríklad:
- Preniesť zodpovednosť za tikety
- Pridať poznámky
- Upraviť informácie o zákazníkovi
- Prihlásiť a odhlásiť zákazníkov zo zoznamu e-mailových kampaní
- Poskytovať refundácie
- Vykonať interné aj externé live chaty, videohovory a telefonické hovory
- Vytvoriť prehľadné a komplexné reporty
Vytvoriť bázy znalostí a zákaznícke portály
Ak chcete získať úplný prehľad o tom, čo môžete robiť v rozhraní agentov, pozrite si tento odkaz.
Aké druhy reportov môžete vytvárať v rozhraní agenta?
Informačný panel vo vnútri rozhrania agenta poskytuje prehľad o výkonoch jednotlivcov a tímov (oddelení), pokiaľ ide o riešenie tiketov, priemerné časy odozvy, prevody lístkov a ďalšie.
Generovaním reportov môžete nielen určiť využitie softvéru agentmi, ale aj identifikovať akékoľvek neobvyklé aktivity alebo trendy v správaní vašich zamestnancov.

Často kladené otázky
Čo je používateľské rozhranie agenta?
Používateľské rozhranie agenta dáva agentom možnosť ovládať a konať ako súčasť ich práce v help desk softvéri. Rozhranie obsahuje okrem iného dashboard, panel tiketov, vďaka ktorému môže agent prenášať zodpovednosť za tikety, upravovať informácie o zákazníkoch, koordinovať zoznam adresátov, uskutočňovať telefonáty a chaty, vytvárať rozsiahle zostavy a vytvárať bázy znalostí.
Aké funkcie má ovládací panel LiveAgenta?
V dashboarde LiveAgent nájdete všetko, čo potrebujete pre svoju aktuálnu prácu. Nájdete tam sledovanie práce agentov v reálnom čase. Nájdete tam počet otvorených tiketov, ktoré vám boli pridelené, ale vidíte aj tikety svojich kolegov.
Softvér LiveAgent poskytuje zákaznícke podpory a telefónne systémy VoIP. Spoločnosť ponúka aj svoje blogy, slovník, akadémiu a webináre. LiveAgent má sofistikované funkcie, ktoré sú vhodné pre začínajúce podniky a aj pre väčšie firmy. Spoločnosť si cení dôveru svojich zákazníkov a v poskytovaní služieb dodržuje všeobecné obchodné podmienky a zásady ochrany osobných údajov podľa GDPR.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.