Rozhranie agenta

Čo je rozhranie agenta?

Rozhranie agenta poskytuje agentom plnú kontrolu nad všetkými aktivitami súvisiacimi s prácou agentov v helpdesk softvéri. Rozhranie má rôzne sekcie, ako je panel agenta a panel podrobností tiketov, ktorý umožňuje agentom vykonávať množstvo akcií.

Čo môžete robiť v rozhraní agenta?

Agenti môžu vykonávať množstvo akcií, ako napríklad:

  • Preniesť zodpovednosť za tikety
  • Pridať poznámky
  • Upraviť informácie o zákazníkovi
  • Prihlásiť a odhlásiť zákazníkov zo zoznamu e-mailových kampaní
  • Poskytovať refundácie
  • Vykonať interné aj externé live chaty, videohovory a telefonické hovory
  • Vytvoriť prehľadné a komplexné reporty
  • Vytvoriť bázy znalostí a zákaznícke portály

Ak chcete získať úplný prehľad o tom, čo môžete robiť v rozhraní agentov, pozrite si tento odkaz.

Aké druhy reportov môžete vytvárať v rozhraní agenta?

Informačný panel vo vnútri rozhrania agenta poskytuje prehľad o výkonoch jednotlivcov a tímov (oddelení), pokiaľ ide o riešenie tiketov, priemerné časy odozvy, prevody lístkov a ďalšie.

Generovaním reportov môžete nielen určiť využitie softvéru agentmi, ale aj identifikovať akékoľvek neobvyklé aktivity alebo trendy v správaní vašich zamestnancov.

LiveAgent getting-started

Najčastejšie kladené otázky

Čo je používateľské rozhranie agenta?

Používateľské rozhranie agenta dáva agentom možnosť ovládať a konať ako súčasť ich práce v help desk softvéri. Rozhranie obsahuje okrem iného dashboard, panel tiketov, vďaka ktorému môže agent prenášať zodpovednosť za tikety, upravovať informácie o zákazníkoch, koordinovať zoznam adresátov, uskutočňovať telefonáty a chaty, vytvárať rozsiahle zostavy a vytvárať bázy znalostí.

Aké funkcie má ovládací panel LiveAgenta?

V dashboarde LiveAgent nájdete všetko, čo potrebujete pre svoju aktuálnu prácu. Nájdete tam sledovanie práce agentov v reálnom čase. Nájdete tam počet otvorených tiketov, ktoré vám boli pridelené, ale vidíte aj tikety svojich kolegov.

Späť na glosár Vytvorte si účet zdarma
V LiveAgente môžete vytvárať oddelenia. Agenti s rovnakými schopnosťami a v rovnakom obore budú zaradení do rovnakých skupín agentov. Zostaňte organizovaní!

Skupina agentov

Softvér LiveAgent poskytuje riešenia zákazníckej podpory pre začínajúce podniky. Obsahuje systémy správy sťažností a prichádzajúceho call centra. LiveAgent má viac funkcií s alternatívami a možnosťou ukážky. Zákaznícky portál a help desk softvér sú tiež súčasťou softvéru. LiveAgent poskytuje podporu a možnosti migrácie dát a má dostupnosť celého systému. Zahrnuté sú aj kontaktné informácie na oddelenie predaja a prihlásenie k odberu noviniek.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.

Rola agenta je dôležitou súčasťou vášho softvéru pre helpdesk. Agenti sa zaoberajú zákazníkmi a poskytujú podporu. Musia mať skvelé zručnosti v komunikácii.

Agent

LiveAgent ponúka správu zákazníckej podpory, výkon, SLA a hodnotenia agentov. Agenti a zástupcovia zákazníkov môžu tiež dohliadať a konfigurovať systém. LiveAgent je softvér pre správu e-mailov, klientské portály a helpdesk pre začínajúce podniky. Spoločnosť získala ocenenia a certifikáty a má partnerský program.

V LiveAgentovi môžu agenti a zástupcovia zákazníkov s rolou správcu tiež dohliadať a konfigurovať systém. Prečítajte si o typoch používateľov a ďalších.

Agenti

V LiveAgentovi môžu agenti a zástupcovia zákazníkov s rolou správcu tiež dohliadať a konfigurovať systém. Prečítajte si o typoch používateľov a ďalších.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..