Čo je rozhranie agenta?
Rozhranie agenta poskytuje agentom plnú kontrolu nad všetkými aktivitami súvisiacimi s prácou agentov v helpdesk softvéri. Rozhranie má rôzne sekcie, ako je panel agenta a panel podrobností tiketov, ktorý umožňuje agentom vykonávať množstvo akcií.
Čo môžete robiť v rozhraní agenta?
Agenti môžu vykonávať množstvo akcií, ako napríklad:
- Preniesť zodpovednosť za tikety
- Pridať poznámky
- Upraviť informácie o zákazníkovi
- Prihlásiť a odhlásiť zákazníkov zo zoznamu e-mailových kampaní
- Poskytovať refundácie
- Vykonať interné aj externé live chaty, videohovory a telefonické hovory
- Vytvoriť prehľadné a komplexné reporty
Vytvoriť bázy znalostí a zákaznícke portály
Ak chcete získať úplný prehľad o tom, čo môžete robiť v rozhraní agentov, pozrite si tento odkaz.
Aké druhy reportov môžete vytvárať v rozhraní agenta?
Informačný panel vo vnútri rozhrania agenta poskytuje prehľad o výkonoch jednotlivcov a tímov (oddelení), pokiaľ ide o riešenie tiketov, priemerné časy odozvy, prevody lístkov a ďalšie.
Generovaním reportov môžete nielen určiť využitie softvéru agentmi, ale aj identifikovať akékoľvek neobvyklé aktivity alebo trendy v správaní vašich zamestnancov.
![LiveAgent getting-started](https://www.liveagent.sk/wp/urlslab-download/fa0d11b17c24080cc5a89768b1cfc0b6/Dashboard-screenshot-1024x576.png)
Frequently Asked Questions
Čo je používateľské rozhranie agenta?
Používateľské rozhranie agenta dáva agentom možnosť ovládať a konať ako súčasť ich práce v help desk softvéri. Rozhranie obsahuje okrem iného dashboard, panel tiketov, vďaka ktorému môže agent prenášať zodpovednosť za tikety, upravovať informácie o zákazníkoch, koordinovať zoznam adresátov, uskutočňovať telefonáty a chaty, vytvárať rozsiahle zostavy a vytvárať bázy znalostí.
Aké funkcie má ovládací panel LiveAgenta?
V dashboarde LiveAgent nájdete všetko, čo potrebujete pre svoju aktuálnu prácu. Nájdete tam sledovanie práce agentov v reálnom čase. Nájdete tam počet otvorených tiketov, ktoré vám boli pridelené, ale vidíte aj tikety svojich kolegov.
LiveAgent is a company that offers customer support portal, data migration, and product changes. They have various popular software, including phone systems and helpdesk software. The company also provides a blog, dictionary, academy, webinars, and cost calculator for customer assistance. LiveAgent provides contact information for their sales department, social media, and newsletter subscription. They are currently creating an information dashboard for their customers and are in the process of installing it.