• Funkcie
  • Neobmedzené nahrávky hovorov

Neobmedzené nahrávky hovorov

Čo je neobmedzené nahrávanie hovorov?

Neobmedzené nahrávnie hovorov je užitočná funkcia, ktorá zabezpečuje, že všetky vaše hovory sú bezpečne uložené vo vašom účte LiveAgent na účely výcviku, podpory, alebo pre právne účely. Či už prichádza vaša spoločnosť z akéhokoľvek obchodného alebo priemyselného prostredia, nahrávky hovorov sa ukázali ako jeden z najefektívnejších prostriedkov na riešenie problémov, zabezpečenia a v mnohých prípadoch aj splnenie potreby dodržiavania predpisov.

LiveAgent vás neobmedzuje v počte nahrávok hovorov uložených vo vašom účte ani v ich dĺžke. Môžete ich vytvárať, ukladať a spravovať z jedného helpdesk softvéru.

Záznamy hovorov - história

Kto má prospech z neobmedzeného nahrávania hovorov?

Spoločnosti rôznych typov a veľkostí, od nezávislých pracovníkov a právnych profesionálov po veľké podniky FSA, využívajú výhody neobmedzených nahrávok hovorov a ich histórie. Pre mnohých predstavuje neoceniteľnú súčasť ich softvéru call centra, keďže im poskytuje možnosť vyhľadávať, počúvať alebo stiahnuť akýkoľvek hovor vo svojom účte, dokonca aj testovacie, ktoré pochádzajú z obdobia vytvorenia účtu.

Konkrétne bankový priemysel, poisťovacie spoločnosti a telekomunikačné spoločnosti najviac profitujú z neobmedzených záznamov hovorov, pretože to mnohé krajiny vyžadujú zo zákona.

Aké sú hlavné časti neobmedzeného nahrávania hovorov?

Neobmedzené úložisko

Všetky nahrávky hovorov sa ukladajú do vášho LiveAgent účtu bez obmedzenia dĺžky alebo množstva nahrávok.

Nepotrebujete softvér na nahrávanie hovorov

Všetky hovory, ktoré sú uskutočnené prostredníctvom LiveAgenta, sa automaticky nahrávajú a ukladajú bez použitia aplikácií tretích strán. Tým sa zvyšuje bezpečnosť a dôvernosť vašich dát.

Každá nahrávka hovoru sa premení na bežný tiket s vlastným jedinečným ID. Okrem toho môžete pridať poznámky k tiketom na zlepšenie hľadania.

Získajte prístup k svojmu hlasovému odkazu kdekoľvek

Okrem možnosti ukladania neobmedzeného počtu nahrávok hovorov, LiveAgent ukladá aj všetky vaše hlasové správy. Takže žiadne hovory alebo slová nie sú nikdy stratené.

3 výhody neobmedzeného nahrávania hovorov

Obnova chýbajúcich detailov

Niektoré malé, no dôležité detaily sa môžu stratiť počas hovoru. S LiveAgentom si môžete nahrávku opäť prehrať a dodržať sľub poskytnutia vynikajúcej zákazníckej služby.

Vylepšite svoje existujúce produkty

Zdieľajte konkrétnu nahrávku hovoru so svojím R&D alebo tímom produktového manažmentu. Týmto spôsobom sa môžu naučiť, ako zákazníci interagujú s produktom a zlepšiť ich skúsenosti.

Užitočné tréningy pre vašich členov

Noví kolegovia môžu pri svojom začleňovaní do tímu a vzdelávacom procese čerpať z predchádzajúcich hovorov. Tento druh spätnej väzby dáva príležitosť na učenie sa z minulých skúseností.

Príklad nahrávania hovoru v rámci tiketu

Aké ďalšie výhodné funkcie call centra ponúka LiveAgent?

Interaktívna hlasová odozva (IVR)

Nie je nutné spoľahnúť sa na ďalšie riešenia tretích strán, pretože môžete vytvoriť vlastnú stromovú štruktúru interaktívnej hlasovej odozvy vo vašom účte LiveAgent len za niekoľko sekúnd. Definujte možnosti, z ktorých si zákazníci vyberú, nahrajte krátku vzorku hudby alebo uvítacie správy spolu s inštrukciami, ako pokračovať. Potom zákazníkov presmerujte na správne oddelenie alebo konkrétneho agenta a poskytnite skvelú zákaznícku slúžbu.

Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Inteligentné presmerovanie hovorov

Inteligentné presmerovanie hovorov alebo Automatizovaná Distribúcia Hovorov (ACD) je proces, ktorý automaticky rozdeľuje hovory na konkrétne oddelenie alebo agenta. Tento proces je založený na zadanom súbore predvolieb, ako je priradenie podľa priority alebo náhodné priradenie.

Podniky môžu riadiť tok prichádzajúcich hovorov nastavením času presmerovania, po ktorom sa volanie preusmeruje na iného agenta alebo maximálnej doby čakania v rade. Avšak zákazníci chcú byť pripojení k agentom čo najskôr, preto sa odporúča tieto doby udržiavať čo najnižšie.

Prenášanie hovorov s účasťou

Prenášanie hovoru je funkcia call centra, ktorá presúva (alebo preklápa) hovor od jedného agenta k inému. LiveAgent v súčasnosti podporuje prenesenie s účasťou, tzv. warm call transfer, ktoré je rýchle. V dôsledku toho budú vaši zákazníci a kolegovia vždy vedieť, kedy presuniete shovor na iných agentov.

Okrem toho môžete informovať zákazníka o zmene agenta, podržať hovor a nechať svojho kolegu, aby mu pomohol. Dokonca môžete implementovať hudbu, ktorá sa bude prehrávať čakajúcemu zákazníkovi, aby bol prenos príjemnejší.

Test automatic call routing for free

Check out how automatic call distribution works in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Frequently asked questions

Čo sú neobmedzené nahrávky hovorov v LiveAgente?

Neobmedzené nahrávky hovorov je funkcia call centra softvéru LiveAgent, ktorá umožňuje vašej firme nahrávať hovory pre rôzne účely, ako sú školenie agentov, zlepšovanie produktov/služieb, spätná väzba od zákazníkov a ďalšie.

Aké ďalšie funkcie call centra ponúka LiveAgent?

Call centrum LiveAgent zahŕňa funkcie ako videokonferencie, IVR, prenášanie hovorov, interné hovory, spätné volania, presmerovanie hovorov a ďalšie.

Ako môže váš biznis profitovať z funkcie neobmedzeného nahrávania hovorov v LiveAgente?

Neobmedzené nahrávky hovorov sú skvelým doplnkom pre bezpečnostné dôvody, vzdelávacie účely a zlepšenie podnikania. Môžu zvýšiť spokojnosť zákazníkov, zreteľnosť a zlepšiť zážitok zákazníka.

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

Spoločnosť Quality Unit, LLC sa zaoberá softvérom pre zákaznícku podporu, telefónne systémy VoIP a iné. Poskytuje aj akadémiu a šablóny pre webstránky. Kontaktné informácie sú dostupné na stránke a klienti môžu získať prihlasovacie údaje k softvéru cez emailovú schránku.

Získate detailný prehľad o vašej zákazníckej podpore s našou funkciou analytického prehľadu v softvéri LiveAgent a zlepšie svoj biznis okamžite.

Analytický prehľad

LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Tiketing softvér

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru