Facebook je veľmi populárnou bezplatnou sociálnou sieťou, ktorá umožňuje používateľom vytvoriť si profil, nahrávať naň svoje fotky a videá, zdieľať ich so svojimi priateľmi, posielať im správy a zostať v kontakte so všetkými blízkymi, priateľmi a kolegami.
Prepojenie so sieťou Facebook vám umožní odpovedať na správy, príspevky či komentáre priamo zo softvéru LiveAgent popri ďalších požiadavkách zákazníkov.
Odpovede na komentáre, príspevky či súkromné správy sú priamo odosielané zo softvéru na Facebook.
LiveAgent sa pripojí ku vášmu účtu na Facebooku a dokáže sledovať všetky vaše príspevky, komentáre, súkromné správy, takže budete môcť mať všetkých vašich fanúšikov aj neprajníkom pod kontrolou 24/7. Všetko sa sleduje a transformuje do jednoduchých, ale prepracovaných tiketov, čo umožňuje vašim agentom zákazníckej podpory reagovať ihneď, v čase vytvorenia požiadavky zákazníka. So softvérom LiveAgent máte 100% istotu, že sa vám už nič z Facebooku nestratí.
Benefity
- Prekvapte vašich zákazníkov blesku-rýchlou službou zákazníkom na sociálnych sieťach
- Získavajte automatické upozornenia o nových komentároch, príspevkoch či správach na Facebooku
- Už viac nemusíte pridávať viacero administrátorov ku spravovaniu vašich stránok na Facebooku, manažujte povolenia z jedného miesta
- Monitorujte, odpovedajte a archivujte svoje príspevky na Facebooku z jedného miesta
Ak máte viacero stránkom na Facebooku, LiveAgent dokáže monitorovať všetky. Rozšírte svoj dosah a oslovte viac užívateľov. Poskytovaním rýchlej podpory prostredníctvom Facebooku dokážete premieňať vaše správy na nový spôsob marketingu.
Využívaním integrácie s Facebookom dokážete nasledovné:
- Monitorovať viaceré stránky na Facebooku
- Odpovedať na správy z Facebooku
- Odpovedať na príspevky z Facebooku
- Odpovedať na komentáre z Facebooku
- Archivovať vašu komunikáciu na Facebooku do tiketov
Šetrite váš čas aj peniaze
Váš tím zákazníckej podpory môže odpovedať na rôzne požiadavky či otázky zákazníkov z vašich stránok bez potreby opakovaného prihlasovania sa a neustáleho vyrušovania tisíckami správ a upozornení. Umožnite im odpovedať na správy z Facebooku bez potreby prihlasovania sa.
Archivujte vašu komunikáciu na sociálnych sieťach
LiveAgent archivuje všetku vašu komunikáciu na Facebooku do tiketov. Jednoducho kategorizujte a vyhľadávajte vaše príspevky či komentáre vašich zákazníkov z Facebooku.
Zabezpečenie Facebooku
Spracujte prístup povolení k vašim stránkam na Facebooku priamo zo softvéru LiveAgent. Nemusíte vašim zamestnancom udeľovať administratívny prístup k týmto stránkam.
PríkladPovedzme, že váš zákazník má problém s live chatom a napíše vám na vašu nástenku -> tento príspevok je automaticky zaznamenaný softvérom LiveAgent a vaši agenti naň môžu odpovedať okamžite.
Báza znalostí
Výhody live chatu a ako ho používať
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s výhodami ako rýchle odpovede, komunikácia s viacerými zákazníkmi naraz a sledovanie výkonnosti.
Text pochádza z webovej stránky spoločnosti Quality Unit, ktorá ponúka softvér na zákaznícku podporu. Na stránke sa nachádza viacero informácií o produktoch spoločnosti, ako aj možnostiach podpory. Okrem toho sa tu nachádza aj blog, šablóny, slovník, webináre a kalkulačka nákladov. Stránku oživuje aj kontaktný formulár a možnosti sledovania spoločnosti na sociálnych sieťach. Ďalej je tu možnosť získania najnovších informácií a zliav zaslaných do emailovej schránky. Text taktiež obsahuje informáciu o tom, že je vytváraný účet do softvéru LiveAgent.