Facebook je veľmi populárnou bezplatnou sociálnou sieťou, ktorá umožňuje používateľom vytvoriť si profil, nahrávať naň svoje fotky a videá, zdieľať ich so svojimi priateľmi, posielať im správy a zostať v kontakte so všetkými blízkymi, priateľmi a kolegami.
Prepojenie so sieťou Facebook vám umožní odpovedať na správy, príspevky či komentáre priamo zo softvéru LiveAgent popri ďalších požiadavkách zákazníkov.
Ako to funguje?
LiveAgent zjednotí každý komentár, príspevok a správu do vašej schránky LiveAgenta a potom ich prevedie na tiket. Odtiaľ môžu agenti reagovať na každý tiket rovnako ako na Facebooku. Konečný výsledok? Vaši zákazníci si nevšimnú žiadny rozdiel okrem vašej rýchlosti odozvy!
Prečo je táto integrácia taká cenná?
Integrácia LiveAgenta s Facebookom mení hru, pretože:
- Systém sleduje všetky správy, komentáre a zmienky a zabezpečuje, aby ste odpovedali na každú jednu
- Zvyšuje produktivitu agentov
- Je to bezpečnejšie (viac ako zdieľanie vašich prihlasovacích údajov s viacerými zamestnancami, ktorí sú zodpovední za odpovedanie na správy zo sociálnych médií)
- Nebudete musieť svojim zamestnancom odovzdať rolu správcu Facebooku
- Odstraňuje potrebu denného sledovania viacerých účtov a zariadení
- Zlepšuje čas odozvy
- Zvyšuje spokojnosť zákazníkov
- Môže prispieť k vyšším predajom a vyšším príjmom
- Uľahčuje zákaznícky servis sociálnych médií
- Odstraňuje stres
- Umožňuje vám spravovať a monitorovať viacero firemných účtov na Facebooku
- Je to cenovo výhodné
Ste presvedčení, že nepotrebujete poskytovať podporu na Facebooku? Zamyslite sa znova!
Prijatie platformy služieb zákazníkom sociálnych médií je nevyhnutné na splnenie požiadaviek moderných zákazníkov 21. storočia. Od roku 2021 je na Facebooku takmer 2,8 miliardy aktívnych používateľov mesačne. Moderní zákazníci sú navyše technicky zdatní digitálni domorodci a zanietení používatelia Facebooku, ktorí požadujú, aby sa so sociálnymi médiami zaobchádzalo rovnako ako s akýmkoľvek iným podporným kanálom. V skutočnosti, podľa prieskumu spoločnosti Conversocial, 54 % zákazníkov uprednostňuje sociálne médiá pre zákaznícky servis nad telefónom alebo e-mailom.
Ak viac ako polovica vašej zákazníckej základne uprednostňuje sociálne médiá ako kanál zákazníckej podpory, nemožno ich ignorovať. Je čas vyhovieť potrebám a očakávaniam vašich zákazníkov a posunúť vaše podnikanie do 21. storočia.
Ako integrovať Facebook s LiveAgentom
Ak chcete začať odpovedať na správy na Facebooku cez LiveAgenta, postupujte podľa týchto krokov!
- Prihláste sa do LiveAgenta
- Kliknite na Konfigurácia (ikona ozubeného kolieska na ľavom paneli ponuky)
- Kliknite na Facebook a Instagram
- Kliknite na Účty
- Kliknite na Pripojiť
- Zobrazí sa nové vyskakovacie okno a vyzve vás, aby ste sa prihlásili do svojho účtu Facebook. Zadajte svoje prihlasovacie údaje alebo ak ste už prihlásení, kliknite na Pokračovať ako
- Keď sa objaví táto správa: ”LiveAgent by chcel spravovať vaše stránky, publikovať ako stránky, ktoré spravujete, a pristupovať k správam vašej Facebook stránky.” Prijmite ju stlačením tlačidla OK
- Vráťte sa do LiveAgenta a vyberte stránky, ktoré chcete pripojiť, a vyberte povolenia, ktoré chcete povoliť. Môžete si vybrať z nasledujúcich možností:
- Načítate príspevky z nástenky
- Načítajte súkromné správy
- Vyberte oddelenie, do ktorého chcete smerovať prichádzajúce tiketyy z Facebooku
- Kliknite na tlačidlo Uložiť
Čo môžete urobiť s integráciou Facebooku?
Aktiváciou integrácie Facebooku môžete vykonať všetky tieto akcie priamo z LiveAgenta:
- Odpovedajte na súkromné/priame správy
- Posielajte prílohy, odkazy, emotikony a súbory GIF
- Odpovedzte na komentáre
- Dať “páči sa mi” na komentáre
- Odstrániť komentáre odstránením tiketov
- Vyriešte tiket tak, že naň odpoviete
Začnite šetriť svoj drahocenný čas a ťažko zarobené peniaze
Posilnite svoj tím podpory tým, že mu poskytnete správne nástroje. Eliminujte nekonečné rušivé vplyvy (pingy zo súkromných správ, upozornenia a rušivé mémy alebo vírusové videá s mačkami) ešte dnes.
LiveAgent udržuje vašich agentov na správnej ceste, zlepšuje ich produktivitu a zároveň vám šetrí peniaze. Ako? Implementácia tejto funkcie vás nič nestojí, pokiaľ si ju, samozrejme, nekúpite ako doplnok k svojmu Small alebo Mediumu plánu.
Okrem toho sú náklady na riešenie tiketov s integráciou sociálnych médií nižšie ako náklady na e-mail alebo telefón.
Chcete mať svoj help desk organizovaný do bodky?
LiveAgent helpdesk dokáže automaticky vyriešiť tikety na Facebooku, keď na ne odpoviete, vďaka čomu je archivácia tiketov hračkou. Ak vás zákazník znova kontaktuje alebo vám pošle správu, helpdesk tiketing systém tiket automaticky znova otvorí. Nie je potrebné neustále monitorovať stav tiketov, LiveAgent sa o všetko postará a upozorní vás vždy, keď bude potrebná vaša odpoveď.
Vaše údaje uchovávame tak v bezpečí, ako je to možné
LiveAgent eliminuje potrebu zdieľať prihlasovacie údaje na Facebooku medzi vašimi zamestnancami. Po prepojení vášho účtu na Facebooku s LiveAgentom môžu všetci vaši zamestnanci odpovedať na správy a komentáre bez toho, aby sa museli prihlasovať do platformy.
To je skvelé, pretože výrazne znižuje možnosť úniku dát a odcudzenia dát. Vaši zamestnanci sa nebudú musieť obávať, že si budú zapisovať heslá, stratiť ich alebo zostať prihlásení na vašom Facebooku na verejných počítačoch.
Udržujte spokojnosť zákazníkov na najvyššej úrovni
LiveAgent sa spojí s vašou stránkou na Facebooku a sleduje všetky príspevky na nástenke, komentáre a súkromné správy, takže svojich fanúšikov a neprajníkov môžete mať pod kontrolou 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Všetko je sledované a transformované na tikety, takže vaši agenti zákazníckej podpory môžu reagovať hneď po zaregistrovaní sťažnosti a tak uhasiť požiar skôr, ako sa rozšíri. S LiveAgentom máte 100% istotu, že sa na Facebooku nič nestratí.
Zdroje znalostnej bázy
Potrebujete ďalšiu pomoc s touto integráciou? Pozrite si tohto podrobného sprievodcu pre účty hosťované v cloude alebo tento článok pre samostatnýé/a> verzie LiveAgenta.
Ďalšie informácie o nastavení aplikácie Facebook pre samostatné účty.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
Stále vám chýbajú nejaké informácie?
Neváhajte nás kontaktovať e-mailom (support@liveagent.com), live chatom alebo telefonicky. Radi vám pomôžeme a poskytneme ďalšie informácie, ktoré budete potrebovať.
Looking to expand your customer support reach on social media?
LiveAgent's Facebook Integration feature is here to help! Engage with customers directly on Facebook, resolve inquiries efficiently, and build stronger relationships.