LiveAgent ponúka softvér na zlepšenie zákazníckeho zážitku, ktorý pomáha získať spätnú väzbu, organizovať a sledovať zákaznícke skúsenosti. Zahŕňa funkcie ako tiketovanie, live chat, call centrum a správu sociálnych médií.
So všetkým pohodlím a dostupnosťou, ktoré internet prináša to vyzerá, že zákaznícky servis zaostáva. Ako používatelia často chceme len nájsť jednoduchú odpoveď na náš problém alebo sa rozprávať so skutočnou osobou. Bohužiaľ, veľa podnikov si nie je istých, ako toto robiť v praxi a v dôsledku toho trpia zákazníci (alebo potenciálni zákazníci).
Našťastie, vznikol celý priemysel, ktorý pomáha. Tu stručne prejdeme, čo to znamená, a prejdeme zoznam 20 najlepších softvérov pre zážitok zákazníka v roku 2024.
Predtým, než budeme môcť pochopiť softvér na zlepšenie zákazníckej skúsenosti, musíme definovať CX. Zákaznícka skúsenosť (tiež známa ako CX) je súhrn skúseností, ktoré majú vaši zákazníci pri interakcii s vašou spoločnosťou alebo značkou. Úspešné firmy zdôrazňujú dôležitosť zákazníckej skúsenosti, pretože takmer každý zákazník očakáva osobný vzťah so značkami, s ktorými interaguje.
Softvér pre zákaznícku skúsenosť odkazuje na SaaS platformy, ktoré pomáhajú zákazníkom nájsť rovnaké zážitky zákazníckej služby online, aké očakávajú v obchodoch. Takže aj keď sa fyzicky nemusia priblížiť k spolupracovníkovi, môžu stále nájsť pomoc, ktorú potrebujú, použitím rôznych nástrojov.
Najlepšie programy zamerané na zážitok zákazníka umožnia návštevníkom nájsť pomoc prostredníctvom nasledujúcich metód:
Tikety podpory: dovoľujú zákazníkom nahlásiť problém pracovníkom helpdesku. Zamestnanci môžu manuálne alebo automaticky tikety priradiť a sledovať ich vývoj.
Live chat: ponúka okamžitý prístup k agentovi (alebo zamestnancovi), zvyčajne prostredníctvom chatovacieho widgetu integrovaného na webovej stránke.
Call centrum: zjednotí všetky hovory, od pevných liniek po VOIP.
Správy na sociálnych sieťach: kontrolujte správy poslané z rôznych sociálnych médií na jednom mieste.
Znalostná báza: poskytuje bohaté množstvo informácií o vašom podnikaní, procesoch a produktoch. Okrem toho je to skvelé miesto pre tutoriály.
Zákaznícky portál: dovoľuje zákazníkom prihlásiť sa pre dodatočné funkcie, vrátane viacerých ciest ako sa s vami skontaktovať a sledovať svoje dotazy.
Programy zákazníckej skúsenosti dovoľujú podnikom vybrať si ten najlepší nástroj, ktorý zapadá do ich pracovného toku a podporuje ich jedinečné publikum. Tiež sa integrujú relatívne jednoducho a zahŕňajú znalostnú bázu, ktorá navádza nových používateľov procesom nastavenia.
Existujú ako platformy založené v cloude, takže nie je potrebné kupovať dodatočný hardvér. Niektoré platformy ponúkajú desktopových a mobilných klientov, ale sú prístupné cez webovú stránku v prehliadači.
Mali by ste mať prístup aj k meracím nástrojom. Môžu to byť analytické nástroje na sledovanie toho, ako zákazníci interagujú s vašimi digitálnymi prostriedkami alebo nástroje, ktoré pomáhajú merať výkon každého agenta. Nakoniec to určuje ROI a meria, ktoré prostriedky fungujú najlepšie.
Značky, ktoré uspejú, sú tie, ktoré sa odlišujú. Podniky to môžu ľahko dosiahnuť ponukou jednoduchého prístupu k skutočnej osobe v čase, keď webové stránky ťažko spolupracujú s bázami znalostí, nápovednými článkami a fórami.
Je to jednoduché: spokojnosť zákazníkov a úspech sa dosiahne vtedy, keď sú zákazníci šťastní. Ak potenciálni zákazníci nedostanú pomoc pri nákupe alebo používaní vášho produktu, pravdepodobne ho nekúpia. Ak im však poskytnete potrebnú pomoc a pozitívnu skúsenosť s obsluhou, akú neponúka nikto iný, sú väčšie šance, že sa stanú vernými zákazníkmi.
Ale platformy zážitku zákazníka tu nekončia. Ako sme už spomenuli, často poskytujú dodatočné poznatky o správaní zákazníka. Napríklad môžete určiť, ktoré časti vašich marketingových aktivít fungujú, ktoré zanechávajú zákazníkov zmätených a ktoré oblasti môžu podávať slabý výkon.
Tieto poznatky sú cenné pri hľadaní verných zákazníkov. Zákazníci oceňujú, keď sú počutí a tešia sa z digitálnych interakcií na webe. Digitálna CX je v srdci týchto interakcií so zákazníkmi. Takto poskytujeme zákazníkovi vynikajúci zážitok.
Samozrejme, nie všetci zákazníci rozmýšľajú rovnako alebo majú presne rovnaké potreby. Preto môžete vytvoriť segmenty zákazníkov, aby ste dosiahli zákazníkov na základe demografických údajov a vzorcov správania. Tieto segmenty umožňujú podnikom dosiahnuť jednotlivých zákazníkov s viac personalizovaným zážitkom.
Softvér na zlepšenie zákazníckych skúseností môže tiež zlepšiť zapojenie zamestnancov. Centralizovaný pracovný postup zjednodušuje schopnosť zamestnancov zapojiť sa do interakcie so zákazníkmi a spolupracovať s nimi. Pomáha im tiež efektívnejšie navzájom zdieľať a upravovať súbory.
Ak sa zákazníkovia stretnú s očakávaniami a tie sú dokonca prekonané, pomáha to zlepšiť ich vnímanie celého vášho priemyslu. Firmy pôsobiace v priemysloch, ktoré zvyčajne nie sú považované za technologicky zdatné, môžu ukázať, že sú pripravené a ochotné využiť digitálne platformy v najlepšom možnom rozsahu.
V dobe webových stránok, sociálnych médií a mobilných aplikácií, nebola schopnosť škálovania komunikácie s vašimi zákazníkmi cez viaceré digitálne kanály ešte nikdy dôležitejšia. Napokon, je kľúčové stretnúť vašich zákazníkov tam, kde sú, nie nevyhnutne tam, kde by ste si ich priali.
Softvérové balíčky zamerané na zákaznícku skúsenosť zvyčajne obsahujú úryvky kódu vložené na zadnej časti webových stránok. Po nainštalovaní sa zobrazí widget, ktorý umožňuje návštevníkom telefonovať alebo chatovať.
Ak vaša webová stránka používa CMS platformu ako WordPress alebo Drupal, môžete tiež nainštalovať plugin. Týmto zabezpečíte, aby vaša integrácia prebiehala čo najhladšie a zároveň sa vyhnete potrebe manuálneho vkladania kódu alebo iným technickým zmenám.
Pluginy môžu tiež pomôcť uľahčiť podporu, keď to potrebujete. Napríklad, v závislosti na programe na zlepšenie zákazníckej skúsenosti, ktorý si vyberiete, sa môžu podporní agenti prihlásiť cez plugin a urobiť akékoľvek potrebné zmeny na vašej webovej stránke.
Podobné pluginy a rozšírenia existujú aj pre e-commerce platformy, vrátane Shopify a Bigcommerce (okrem iných), ponúkajúc novú škálu funkcií, ktoré špeciálne podporujú online predajcov.
Pre zákaznícke bázy vedomostí, zákaznícke portály a tikety podpory môže byť potrebná samostatná webová stránka. Tieto webové stránky budú navyše obsahovať skripty integrujúce sa s vybranou platformou zákazníckej skúsenosti.
Majitelia webov sa môžu prihlásiť do panelu, ktorý poskytuje softvér pre správu zákazníckych zážitkov, aby videli problémy a angažovanosť zákazníkov. Môžu vidieť, kedy boli otázky odoslané a často aj odkiaľ prišli na webe. Tiež môžu smerovať otázky k najrelevantnejšiemu členovi tímu.
Okrem toho môže táto informácia slúžiť na určenie, ktoré časti ich webových stránok, výzoru na sociálnych médiách, alebo iné aspekty zákazníckej angažovanosti nedosahujú očakávanú úroveň. Napríklad, ak zákazníci neustále kladú rovnaké otázky o rovnakých výrobkoch, možno by mali byť popisy presnejšie.
Tieto platformy založené na cloude robia správu zákazníckej skúsenosti jednoduchšou ako kedykoľvek predtým. A najlepšie na nich je, že všetko zvládnu z jedného miesta – alebo z viacerých! Skúsenostné platformy sa zväčša používajú prostredníctvom webových stránok a mobilných aplikácií. Avšak môžu pracovať aj cez počítačové aplikácie.
Niektoré platformy fungujú aj mimo webové stránky. Napríklad, integrácia sociálnych médií je bežnou súčasťou programov zameraných na zákaznícku skúsenosť. Takže ak nový sledovateľ nájde produkt alebo predaj v starom príspevku, môže vám napísať správu a zistiť, či je stále k dispozícii.
S ohľadom na všetky moderné kanály, ktoré umožňujú kontaktovať zákazníkov, je nevyhnutné zvážiť nástenné informačné panely, ktoré všetko zhrnú na jednom mieste. Namiesto aktívneho sledovania všetkých vašich sociálnych sietí ich zintegrujte do platformy pre zákaznícku skúsenosť a ovládajte všetky svoje digitálne kanály z jedného miesta.
Môžete tiež dostávať upozornenia prostredníctvom svojej firemnej alebo osobnej e-mailovej adresy. Je nepravdepodobné, že budete mať svoj panel vždy otvorený, ale je celkom pravdepodobné, že budete mať svoj e-mail pri sebe, keď budete mať telefón po ruke. Ak ponúkate služby e-mailového marketingu, skontrolujte, či by bolo prospešné integrovať ho do svojej CES implementácie. Naša platforma je kompatibilná s poprednými platformami pre e-mailový marketing, vrátane MailChimp.
Každá platforma ponúka rôzne nástroje a zdroje. Samozrejme, budú sa líšiť v závislosti od poskytovateľa, ale tu je niekoľko najbežnejších.
Pri niektorých z týchto komponentov môže trvať počiatočné nastavenie a zaškolenie zamestnancov. Tento proces sa môže zdať frustrujúci, ale z dlhodobého hľadiska ušetrí čas.
Vyriešiť problémy niektorých zákazníkov trvá dlhšie. Tiketing softvér dovoľuje agentom podpory sledovať problémy, ktoré z rozličných dôvodov nemôžu byť vyriešené hneď. Tiež slúžia ako pripomienky na zaručenie, že žiadna požiadavka o podporu neupadne do zabudnutia.
Tikety môžu byť po uzatvorení uložené do archívu na budúcu referenciu, často slúžia ako populárne školiace nástroje pre nových zamestnancov. Môžu ukázať, ako najlepšie reagovať na určitých klientov a analyzovať, ktoré riešenia sa zdajú byť najlepšie.
Live chat softvér dovoľuje zákazníkom komunikovať s agentmi podpory v živom čase, z akejkoľvek stránky na vaše webstránke. Typicky sa live chaty zobrazujú ako okienka plávajúce v rohu webstránky.
Ak sú všetci vaši agenti zaneprázdnení, tieto “chatové bubliny” tiež zobrazia poradové číslo, ktoré sa dá prirovnať čakaniu na linke bez otravnej hudby.
Live chaty môžu byť integrované do webstránok, mobilných aplikácií a produktových katalógov. Užívateľské rozhranie je zväčša prispôsobiteľné, aby zodpovedalo vašej značke. Avšak táto funkcia nemusí byť vždy dostupná alebo môže byť zahrnutá v určitých balíčkoch.
Live chaty môžu tiež zahŕňať funkcie užitočné samo o sebe. Napríklad, niektoré implementácie dovoľujú agentom náhľad odpovede zákazníka, ktorú práve píšu, čo agentom dovoľuje zvážiť a očkávať ich potreby predtým, ako je správa odoslaná.
Napriek tomu live chat nie vždy dokáže zákazníkovi ponúknuť okamžité odpovede, takže agenti môžu detailne vyhodnotiť svoje možnosti predtým, ako sa posunú vpred. Alebo ešte lepšie, čas odpovede zákazníka ponúka dodatočný čas na zamyslenie sa.
Predstavte si silu mať plnohodnotné call centrum bez nákladov na hardvér. To je to, čo ponúkajú platformy pre zákaznícke skúsenosti s programami pre call centrá. Môžu sa integrovať s počítačmi, ktoré už máte nastavené vo vašej kancelárii a ponúkajú užívateľské rozhranie plné funkcií.
Skombinovaním kanálov na jedno miesto dovoľuje podnikom call centier zlepšiť zákaznícke vzťahy a zároveň znížiť opustenie.
V súčasnosti zákazníci používajú sociálne médiá nielen na sledovanie svojich obľúbených značiek, ale aj na komunikáciu s nimi. Bohužiaľ, oznámenia sa môžu rýchlo nakopiť, keď prichádzajú z niekoľkých rôznych sociálnych kanálov naraz.
Môžete použiť softvér pre zákaznícke skúsenosti na premenenie každej notifikácie na tiket. Ako sme už diskutovali, tikety môžu byť sledované a z jediného miesta.
Niektoré platformy tiež umožňujú firmám plánovať príspevky na sociálnych médiách. Tieto sa integrujú s najväčšími platformami a umožňujú pokročilé plánovanie na niekoľkých stránkach z jedného miesta.
Ako digitálne kanály pokračujú v zjednodušovaní toku informácií, očakávania zákazníkov sa zmenili. Ak niektoré problémy nie sú riešené okamžite, chcú aktualizácie o dosiahnutom pokroku. Portály zákazníkov to ukazujú v reálnom čase.
Taktiež ponúkajú existujúcim zákazníkom ďalšie informácie, ktorí si vytvorili účty. Zvyčajne môžu vytvárať nové tikety pre podporu, vyhľadávať v databáze znalostí a prezerať si minulé tikety podpory.
Zákaznícke portály tiež dovoľujú zákazníkom pomáhať si navzájom. Napríklad, komunitné fóra umožňujú návštevníkom hľadať otázky, ktoré sa ostatní pýtali a odpovede na podobné problémy. Zamestnanci tiež môžu konverzácie usmerniť a odpovedať.
Zatiaľ čo fóra môžu pomôcť zákazníckemu servisu znížiť náklady, pravidelné sledovanie konverzácii je dôležité. Napokon, tieto otázky a témy by mali váš biznis podporovať, nie mu prekážať. Taktiež môžete zaviesť pravidlá, ktoré udržia konverzácie priateľské, sústredené a nápomocné.
Niekedy je lepšie nechať zákazníkov nájsť potrebné informácie vlastným tempom. Znalostné bázy môžu uvoľniť zdroje personálu a zároveň poskytnúť zákazníkom rýchly prístup k najdôležitejším informáciám. Toto platí najmä pri použití výkonnej softvérovej znalostnej bázy. Niektoré z hlavných výhod použitia znalostnej bázy môžu byť znižovanie pracovného zaťaženia vášho tímu podpory, zlepšenie spokojnosti zákazníkov a znižovanie nákladov.
Ako bonus, dobre štruktúrované implementácie databázy znalostí môžu niekedy pomôcť zlepšiť hodnotenie vyhľadávačov. To ponúka príležitosť pre nových zákazníkov, aby vás našli na základe vášho obsahu, dokonca aj keď nikdy nepočuli o vašom podnikaní.
Môžete tiež využiť zákaznícke žiadosti a interakcie, aby ste rozšírili svoju databázu vedomostí. Vytvorte prípadové štúdie a použite ich ako príklady riešenia bežných (alebo menej bežných) problémov. Samozrejme, je dôležité získať súhlas zákazníkov pred použitím ich mien.
Existuje veľa programov zameraných na zákaznícke skúsenosti, ale nie všetky sú vhodné pre splnenie každej podnikateľskej potreby. Tu sa budeme rozprávať o dôležitých vlastnostiach, ktoré by ste mali zvážiť pred rozhodnutím.
Zákazníci zvyknú nasledovať určité cesty predtým, ako sa rozhodnú s vami uzavrieť obchod. Mapovanie cesty ukazuje zákazníkovu cestu, ktorá viedla návštevníka buď prekonvertovať alebo odísť. Taktiež ponúka prehľad návratu návštevníkov.
Šance sú, že návštevníci na vašu webstránku prichádzajú z rôznych pozadí a dôvodov. 360- stupňový pohľad vám pomôže pochopiť zákazníkove vnímanie, názor, ciele a motivácie na základe toho, ako narábajú s vašou webstránkou a obchodom.
Jedným z najlepších spôsobov, ako získať sledovateľov, je mať aktívnu prítomnosť na relevantných sociálnych médiách. Analýza sociálnych médií vám pomôže porozumieť spôsobu, akým zákazníci interagujú s vašimi príspevkami a ktoré príspevky sú najefektívnejšie pri získavaní návštevnosti.
Ten najcennejší zdroj informácií o vašich zákazníkoch sú vaši samotní zákazníci. Softvér zákazníckej skúsenosti by mal vašim zákazníkom zjednodušiť kontaktovanie vás a ponúknuť spätnú väzbu.
Je tu veľa faktorov, ktoré treba zvážiť pri voľbe softvéru pre zážitok zákazníka. Pretože na trhu je veľa riešení softvérov pre zákaznícku skúsenosť, je ľahké stratiť sa.
je potrebné zvážiť nasledujúcich sedem faktorov, keď si vyberáte softvér pre zážitok zákazníka:
Čo od vás platforma pre zákaznícky zážitok očakáva? Veľa platforiem ponúka bezplatnú skúšobnú verziu predtým, ako sa zaviažete; niektoré si od vás ani nebudú pýtať informácie kreditnej karty!
Mnohé platformy vám tiež dovolia zrušenie kedykoľvek bez sankcií. Ak chcete službu zrušiť v určitej dobe (zvyčajne 30 až 60 dní), môžete mať tiež nárok na vrátenie peňazí.
Určite úroveň záväzkov platformy pred registráciou. To zahŕňa nielen platformu, ale aj záväzky vašej firmy. Budete musieť investovať čas a zdroje na školenie zamestnancov a integrovanie nástrojov platformy.
Ceny nie sú vždy také jednoznačné, ako sa zdajú. Samozrejme, zvyčajne budú mať zoznam cien, ale ak sa pozorne pozriete, môžete vidieť text, ktorý hovorí niečo ako „za používateľa“. Môže tiež zobraziť mesačný poplatok a potom nižšie uviesť, že sa platí ročne.
Keďže zákaznícka skúsenosť je dôležitá, ceny tých najlepších platforiem nebudú vždy práve najnižšie. Ale tiež by nemali byť zavádzajúce. Uistite sa, že cena, ktorá je uvedená, je cena, ktorú naozaj zaplatíte.
Nezabudnite na faktor nákladov začínajúcich podnikov. Niektoré platformy účtujú poplatok za zavedenie účtu. Zatiaľ čo toto nie je nevyhnutne zlá vec, ak chcete byť viac priamy, uistite sa, že to zlepší vašu zákaznícku interakciu.
Platformy zamerané na zákaznícku skúsenosť existujú pre uspokojenie vašich zákazníkov, ale vaša firma by v tomto ohľade mala byť tiež podporená. V konečnom dôsledku, väčšina týchto platforiem obsahuje množstvo funkcií, správ, integrácií a automatizácie.
Podpora môže mať mnohé formy. Všeobecne sú zahrnuté návody, ktoré učia, ako sa používajú nástroje a stratégie na získanie najväčšieho možného výkonu z nich.
Samozrejme, mali by ste sa tiež vedieť spojiť s osobou, keď je to potrebné. Veď to je v podstate cieľom celého priemyslu. Preto by platforma, ktorú si vyberiete, mala ponúknuť aspoň rovnaký počet spôsobov kontaktovať skutočnú osobu, ako ponúkajú vám na pomoc vašim zákazníkom.
Hovoriac o podpore, udržuje vás váš vybraná platforma informovanými? V digitálnom svete veci sa neustále menia, keďže počítače sú stále výkonnejšie a firmy objavujú nové spôsoby, ako slúžiť zákazníkom. Emailové bulletiny sú skvelým spôsobom, ako byť informovaný o najnovších vlastnostiach a vylepšeniach softvéru pre zážitok zákazníkov.
Ako sú novinky implementované, môžu sa zjaviť poruchy služieb. Môžu sa tiež objaviť aj z neočakávaných príčin. Skúste zistiť, či váš softvér pre zákaznícky zážitok poskytuje nástroj, ktorý sleduje stav systému.
Ak nastane výpadok, zistite, či váš zákaznícky softvér bude fungovať v nejakom obmedzenom režime. Ak nie, majte pripravený záložný plán, aby ste mohli pokračovať v interakcií so zákazníkmi pokiaľ nebudú servery obnovené. Našťastie výpadky sú zvyčajne vyriešené za krátky čas.
Zákaznícka spokojnosť má v online svete veľa podôb. Napríklad zákazník môže mať otázku o produkte na vašej webstránke, alebo ich môže zaujímať, či je zľava, ktorú našli na sociálnych médiach stále platná.
Výborná zákaznícka interakcia je poskytnutá zákazníkom kdekoľvek sa nachádzajú. Nanešťastie, rozsah pozornosti online je krátky, ak vás zákazníci nemôžu zastihnúť kedy a ako chcú oni, je pravdepodobné, že pôjdu inam. Preto sú mnohé programy na zákaznícku skúsenosť robené na interakciu prostredníctvom live chatov, e-mailov, telefónnych liniek a sociálnych médií.
Väčšina softvérov pre zákaznícku skúsenosť ponúka rozličné cenové balíčky. Zvyknú byť založené na funkciách, niektoré sú založené na počte užívateľov alebo interakcií a iné zohľadňujú mix funkcií a užívateľov.
Mali by ste si vybrať softvér, ktorý vám pomôže v raste vášho podnikania (inak nestojí za investíciu). Po tom, ako nastane rast, mali by ste byť schopní navýšiť svoj účet, aby spĺňal dopyt po lepšej zákazníckej skúsenosti.
Občas môžete zvýšiť efektivitu vašich interakcií so zákazníkom až tak, že môžete skutočne znížiť svoje úsilie. Platformy pre zážitok zákazníka by mali bezproblémovo rásť, aby uspokojili vaše potreby.
CES (softvér pre zákaznícky zážitok) platformy by sa mali prispôsobiť potrebám vášho meniaceho sa podnikania. Za posledné roky sme videli drastický nárast v počte zamestnancov pracujúcich z domu. Napriek tomu, že svet sa zmenil, zákaznícky zážitok ostáva ten istý. Vaša implementácia CES by mala tieto zmeny podporovať.
SaaS platformy sa stali extrémne mocnými, no majú svoje limity. Preto často na rozličných platformách môžete vidieť maximálne počty kampaní, užívateľov, zákazníkov alebo interakcií. Starostlivo zvážte tieto obmedzenia a porovnajte ich so súčasnou návštevnosťou vašej webstránky.
Môže vás pokúšať vybrať si neobmedzený plán, ale nemusí to byť to, čo vaše podnikanie potrebuje. Naopak, v mnohých prípadoch sú tieto plány pre veľké podniky, nie reťazce lokálnych reštaurácií. Pamätajte si, že ak si vyberiete správnu platformu, môžete škálovať ako potrebujete.
Na úspech v podnikaní je potrebný tím. A napriek tomu nie každý zamestnanec je schopný odpovedať na každú otázku. Preto sú možnosti spolupráce v platformách zákazníckej skúsenosti prvoradé.
Tiketing systémy patria medzi najbežnejšie nástroje spolupráce. Problémy zákazníkov môžu byť rýchlo priradené správnemu tímu alebo členovi. Tiež dovoľujú agentom zanechať relevantné poznámky.
Samozrejme, že niektoré požiadavky majú vyššiu urgenciu a vyžadujú rýchlejšiu odpoveď. Zdieľané inboxy sú ďalším bežným nástrojom spolupráce. Rozliční členovia tímu môžu čítať tie isté e-maily a primerane odpovedať.
Zdieľanie súborov je ďalším dôležitým nástrojom spolupráce. Niekedy potrebujú členovia tímu upraviť a zdieľať tie isté dokumenty alebo záznamy, aby vedeli efektívne pomôcť zákazníkovi. Proces zdieľania a uskladnenia týchto dokumentov by mal byť hladký.
V závislosti od toho, ako je platforma implementovaná, agenti nemusia pracovať nevyhnutne so zákazníkom. Napríklad tikety ohľadom účtovníctva môžu by zdieľané s účtovníkmi. Keď je problém vyriešený, agent zákazníckeho servisu môže zákazníka kontaktovať.
Každá platforma pre zákaznícky zážitok je iná a niektoré budú vaše predstavy spĺňať lepšie ako iné. Preto by ste ich mali pred investíciou otestovať.
Ukážky ponúkajú možnosť vidieť, či sa určitá platforma hladko integruje s vašim podnikaním a zákazníkmi. A čo je najdôležitejšie, skúšobná doba by mala byť dostatočne dlhá na to, aby ste zistili, či zlepší efektivitu alebo sa ukáže ako viac ťažkopádna.
Demo verzie sú obmedzené, tak sa zamerajte najprv na najdôležitejšie funkcie. Využite znalostné bázy platformy, aby ste sa rýchlo naučili tieto funkcie a videli, ako sa správajú s malým počtom zákazníkov.
Mali by ste tiež skúsiť pár rôznych ukážok predtým, ako sa nadobro rozhodnete. Sú zdarma (okrem vášho investovaného času) a viete si spraviť vlastný záver na základe skúsenosti z prvej ruky.
Ktorá možnosť je najlepšia? Každý biznis bude mať inú odpoveď. Napríklad niektoré platformy (ako SurveyLegend) ponúkajú prieskumy; iné (ako LiveAgent) nie. Ak váš biznis nemá v pláne robiť prieskumy, môžete neúmyselne platiť za niečo, čo nepotrebujete.
Na základe vašich podnikateľských cieľov budete musieť určiť najlepšie riešenie. Aké nástroje vám uľahčia spojenie s vašimi zákazníkmi? Investujte len do nástrojov, ktoré potrebujete na dosiahnutie vašich zákazníkov tam, kde sú. To môže byť ešte dôležitejšie ako agregované hodnotenia používateľov.
Uistite sa, že si prečítate aj recenzie používateľov. Rýchle internetové hľadanie pre akúkoľvek platformu odhalí desiatky hodnotení od skutočných používateľov. Pozrite sa, ako sa s nimi narábajú. Napríklad podľa rýchleho vyhľadávania na Google ,LiveAgent obvykle dosahuje vyššiu pozíciu v odborných publikáciách ako Zendesk.
Aké úspechy dosiahli? Existuje mnoho platforiem a sledovacích psov, ktoré robia recenzie a hodnotia poskytovateľov. To okrem iného zahŕňa ceny a ocenenia pre softvér správy sociálnych sietí, help desk platformy a live chat softvéry.
Môžete si pozrieť príklady našich početných ocenení. Niektoré z nich sú zamerané na špecifické funkcie našej platformy, zatiaľ čo iné zohľadňujú našu platformu ako celok. Tieto vyznamenania slúžia ako nápomocné potvrdenia.
Ak je vaše podnikanie novšie, môže získať z jednoduchého open-source softvéru pre zákaznícku skúsenosť. Tie sú často bohaté na funkcie a zastúpené komunitou developerov. Avšak majú zvyčajne obmedzený priestor pre podporu.
V niektorých prípadoch môžete zvážiť viac ako jednu platformu, aj keď len dočasne. Napríklad platformy založené na prieskume, ako je SurveyLegend, sa väčšinou zameriavajú na dotazníky. Tieto platformy nemajú funkčnosť ako väčšina ostatných softvérov na zážitky zákazníka.
Dočasne možno budete chcieť zvážiť používanie funkcii od SurveyLegend ak testujete nový produkt alebo vylepšenie webstránky. Zozbieranie názorov skutočných zákazníkov môže byť viac nápomocné pri robení rozhodnutí.
Ak chcete implementovať len jeden nástroj, tá najlepšia platforma pre zákaznícky zážitok môže byť tá, ktorá ponúka svoj nástroj ako samostatný produkt. Napríklad LiveAgent ponúka tiketing softvér za 9$ mesačne za agenta. Na druhej strane Salesforce požaduje od zákazníkov spojiť rozličné produkty dohromady v každom pláne.
Našťastie väčšina platforiem pre zákaznícku skúsenosť ponúka určitého sprievodcu pri výbere toho najlepšieho programu pre vaše podnikanie. Avšak ak hľadáte riešenie pre jednotlivca (ako napríklad affiliate marketér alebo živnostník), bezplatné plány by mali byť na začiatok dostatočné.
Z viacerých bezplatných plánov môžete aj získať. Napríklad môžete použiť bezplatný plán LiveAgenta na obyčajné správy, chatové tlačidlo, zákaznícky portál a iné užitočné nástroje. Tiež môžete použiť SurveyLegend na vybudovanie dotazníkov na zákaznícku spätnú väzbu.
Malé lokálne podniky môžu tiež získať z jednej bezplatnej služby a ďalšieho balíku nízkej úrovne. Pravdepodobne už máte základňu sledovateľov, ale je obmedzená. Malé podnikania zvyčajne majú menší rozsah požiadaviek na zákaznícky servis a nebudú potrebovať pokročilejšie nástroje.
Balíky strednej úrovne poslúžia najlepšie stredne veľkým podnikom. Bezplatné verzie nemusia byť dostatočné, ale vhodnejšie balíčky budú stále cenovo dostupné, Dokonca ešte lepšie, pomôžu podnikom v tomto rozpätí bezproblémovo škálovať ich dosah.
Veľké podniky a medzinárodné korporáty často potrebujú zorganizovať ich pracovný tok naprieč mnohým kanceláriam, niekedy aj v odlišných časových pásmach. Výsledkom je, že tieto organizácie potrebujú najvyššiu úroveň softvéru pre zákaznícky zážitok na poskytnutie podpory väčšiemu publiku a spoluprácu medzi veľkými, geograficky odlišnými tímami.
Find the ideal solution
Are you looking for software that will meet your needs and will also make your customer service more efficient?
Lepšie interakcie znamenajú lepšiu zákaznícku lojálnosť a hlavným zámerom softvéru pre zákaznícky zážitok je zlepšiť tieto interakcie.
Avšak programy pre zákaznícky zážitok pomáhajú nie len zákazníkom. Pokiaľ sú správne implementované, zlepšia aj zážitok zamestnancov. Spolupráca dovoľuje zamestnancom hladko spolupracovať aj keď nie sú spolu v kancelárií. Dovoľuje im vyriešiť problémy zákazníkov rýchlejšie.
Môžete tiež použiť analytické nástroje na sledovanie aktívnych používateľov, ako nakladajú s vašou webstránkou, aplikáciou alebo obsahom. Ako sme diskutovali vyššie, toto vám ponúka viac náhľadov do toho, čo funguje a čo nie. Keď viete, čo robí zákazníkov spokojnými, môžete zlepšiť ich celkový zážitok.
Obchodné interakcie – interné aj externé – sú spojené softvérom pre zákaznícky zážitok. Zákazníci vás môžu kontaktovať prostredníctvom viacerých kanálov, no všetky budú dostupnú z jediného rozhrania. Ako sme tiež už diskutovali, zamestnanci budú lepšie spolupracovať.
Spolupráca je obzvlášť dôležitá, ak zamestnanci alebo tímy pracujú z rozličných lokalít. Potrebujú prístup k tým istým súborom, záznamom a nástrojom v reálnom čase. Taktiež potrebujú prístup k aktuálne prebiehajúcim vylepšeniam, aby mohli asistovať zákazníkom čo najrýchlejšie a najefektívnejšie.
Platformy zákazníckej skúsenosti tiež robia podniky škálovateľnejšími. Ako vaša firma rastie, môžete upgradovať na lepšie plány s viacerými funkciami a limitmi používania. Aktualizované plány často rozširujú funkčnosť dostatočne na to, aby sa vyhli alebo znížili zvýšené náklady na pracovnú silu.
Pre medzinárodné organizácie je viacjazyčná podpora kritická. Táto funkcia môže ponúknuť prístup k celému trhu v nových krajinách a ponúknuť nepredstaviteľné možnosti na rast a to aj podnikom, ktoré ešte nemajú vybudované povedomie o značke v zahraničí.
Pri používaní viacjazyčných nástrojov treba zistiť, ktoré jazyky podporuje a ktoré krajiny ponúkajú najviac možností pre rast. Ak starostlivo zvážite svoje možnosti, v zahraničný rast je s platformou pre zákaznícku skúsenosť jednoduchší ako si môžete myslieť.
Aj s najefektívnejšími platformami si implementácia vyžiada určitý čas. Platí to najmä pre klientov veľkých podnikov, ale aj jednotliví používatelia budú musieť prispôsobiť svoje plány.
Pred implementáciou softvéru pre zákaznícku skúsenosť si dôkladne prezrite ich funkcie zabezpečenia. Skripty vložené na váš web niekedy odkazujú na externé zdroje. Tieto zdroje by mali byť v zabezpečených službách. V opačnom prípade môže spôsobiť problémy so zabezpečením, aj keď je váš web bezpečný.
Bohužiaľ, kontrola zabezpečených pripojení zvyčajne vyžaduje technické znalosti a nejakú schopnosť čítať kód. Toto je jeden z mnohých dôvodov, prečo je dôležité pred výberom konkrétnej platformy prediskutovať vašu implementáciu.
Našťastie lídri v tomto odvetví chápu dôležitosť bezpečnosti. Usilovne pracujú, aby zabezpečili bezpečné pripojenie a našli príležitosti na inováciu svojich platforiem. Každá z 20 platforiem zákazníckej skúsenosti, ktoré tu skúmame, ponúka bezpečné implementácie softvéru.
Pri vytváraní účtu musia firmy poskytnúť podrobné informácie o svojom brandingu, prevádzke, digitálnych aktívach a tíme. Okrem toho musia zabezpečiť čas na školenie členov tímu na používanie platformy.
Napriek robustným užívateľským panelom budú musieť niektoré funkcie existovať mimo platformy. Napríklad živé miniaplikácie budú musieť byť umiestnené na webových stránkach. Zvyčajne sa to robí pridaním kódu na každú webovú stránku na lokalite poskytovanej softvérovou spoločnosťou.
Pre integráciu e-mailu, telefónu a sociálnych sietí budú musieť firmy synchronizovať tieto účty s platformou, ktorú si vybrali. Zvyčajne je tento proces z veľkej časti automatizovaný. Platforma vás napríklad pošle na Facebook so žiadosťou o správu vašej stránky. Stačí sa prihlásiť, schváliť žiadosť a synchronizujete časovú os svojej Facebook stránky.
Aj keď je program plne integrovaný a zamestnanci boli riadne vyškolení, proces ešte nie je úplne ukončený. Softvér zákazníckej skúsenosti je investícia. Je dôležité zabezpečiť návratnosť investície.
Robustný softvér zákazníckej skúsenosti môže stáť kdekoľvek medzi 30 a 1200 USD mesačne. Závisí to od rôznych faktorov vrátane počtu interakcií, zákazníkov a zamestnancov.
CES platformy často účtujú poplatky za agenta mesačne. To znamená, že poplatok sa vzťahuje na každého zamestnanca, ktorý používa súbor nástrojov softvéru. Úroveň agenta je ľahko škálovateľná, aby sa prispôsobila súčasnej veľkosti tímu a jeho potenciálnemu rastu.
Môžu tiež ponúkať balíčky za rôzne ceny a potom nastaviť každú cenu podľa počtu agentov. Napríklad tiketing softvér môže účtovať 40 USD mesačne za 10 000 tiketov a 80 USD za 20 000 tiketov, ale účtovať si ďalších 40 alebo 80 za každého ďalšieho agenta.
Poplatky za mesiac sú vo všeobecnosti lepšie pre menšie organizácie. To platí najmä pre tých, ktorí majú 11-50 zamestnancov, ale môžu fungovať aj pre väčšie organizácie s 51-200 zamestnancami. Ak potrebujú prístup iba určití členovia tímu, veľkosť tímu nemusí byť dôležitá.
Pre organizácie s 201-500 zamestnancami by mohlo mať viac zmyslov iné modely cenotvorby (o tom viac neskôr). Pre 501-1000 zamestnancov zvažujte platformy ponúkajúce neobmedzené plány.
Doplnky sú často dostupné aj za dodatočné poplatky. Možno budete potrebovať ďalšiu podporu od svojho poskytovateľa zákazníckych skúseností alebo budete potrebovať integráciu s vašimi vlastnými zákazníckymi platformami. Rôzni poskytovatelia ponúkajú rôzne doplnky, preto zvážte, ktoré z nich môžu byť prospešné aj pre vaše podnikanie.
Za tiket: Niektoré platformy zahŕňajú tiketing nástroje a ich cena závisí od objemu tiketov. Zvyčajne budete môcť zaplatiť určitú cenu, „do“ určitého počtu tiketov. Môžete napríklad zaplatiť 19 USD mesačne za „do 1 000 tiketov“.
Na licenciu: Model ceny licencovania zvyčajne pokrýva použitie organizáciou. Nemusí to zahrňovať pobočky. Obvykle modely licencovania ponúkajú neobmedzený prístup pre používateľov, ale to nie je vždy prípad.
Na zariadenie: Niektoré cenové modely pokrývajú jednotlivé zariadenia. Je to podobné ako pri platbe za agenta, ale to by mohlo znamenať samostatnú cenu pre toho istého používateľa, ktorý pristupuje k platforme prostredníctvom počítača alebo mobilného zariadenia. Zdieľané zariadenia môžu pomôcť na týchto plánoch ušetriť viac.
Na agenta: Mnoho softvérov pre zákaznícke skúsenosti si účtuje paušálny mesačný poplatok za každého agenta (alebo zamestnanca), ktorý pristupuje k platforme. To môže zahŕňať každé zariadenie, ktoré agent používa, alebo môže tiež implementovať politiku pre jednotlivé zariadenia.
Spoločnosti dnes používajú rôzne digitálne kanály na komunikáciu so svojimi zákazníkmi. Aplikácie, sociálne média a live chaty sú len niektoré z mnohých kanálov, ktoré úspešné firmy využívajú.
LiveAgent je navrhnutý tak, aby vyhovoval potrebám podnikov, ktoré požadujú pre svojich zákazníkov všestrannosť. Používatelia rôznych online kanálov ušetria čas vďaka podrobným informačným panelom. Uľahčí im tiež monitorovanie akcií a interakcií zákazníkov z jedného miesta.
LiveAgent najlepšie funguje pre stredne veľké podniky a veľké podniky, ktoré potrebujú zoskupiť komunikáciu z viacerých kanálov na jednom mieste.
LiveAgent taktiež poskytuje individuálne balíky pre menšie firmy, ktoré sú pripravené na rast. Možnosť vylepšenia a rozšírenia ich programu zákazníckych skúseností je vždy k dispozícii, keď je potrebné.
Ceny LiveAgenta sú v tomto odvetví celkom štandardné. Existuje aj bezplatný účet s obmedzenými povoleniami na používanie, ktorý môže byť užitočný pre niektoré malé podniky.
LiveAgent tiež ponúka bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu svojich mnohých služieb a svojho all-inclusive balíka. Nie je potrebná žiadna kreditná karta.
Okrem toho ponúkajú rôzne balíčky a jedinečné produkty za mesačné predplatné začínajúce na 9 USD. Medium balík stojí 29 USD a balík Large stojí 49 USD. Za ďalšie funkcie a sociálne kanály sa môžu účtovať dodatočné poplatky.
Ako názov napovedá, SurveyLegend sa zameriava na prieskumy a dotazníky. Umožňuje ich jednoduchú integráciu na webové stránky, aplikácie, sociálne médiá a emailové bulletiny.
SurveyLegend je ideálny pre značky, firmy a organizácie, ktoré majú dostatočne veľkú sledovanosť na meranie presných vzoriek. Ak majú malé podniky záujem o efektívne získavanie spätnej väzby od svojich stálych zákazníkov, môžu tiež využiť túto službu.
Najzákladnejší plán je bezplatný, ale je obmedzený (iba tri prieskumy za mesiac). Balík „Pro“ stojí 19 USD mesačne alebo 170 USD ročne. „Business“ plán ponúka neobmedzené množstvo prieskumov a otázok, pričom zahŕňa ďalšie funkcie za 39 USD mesačne alebo 300 USD ročne. A nakoniec, balík „Legendary“ má cenu 89 USD mesačne alebo 780 USD ročne.
Aj keď SurveyLegend ponúka bezplatný plán, nezahŕňa bezplatnú skúšobnú verziu pre žiadny z jeho platených balíkov.
HubSpot stavia na svojej dobrej povesti kvalitných digitálnych marketingových nástrojov so službou Service Hub. Ponúka zákaznícke konverzačné nástroje a prieskumy. Je tiež integrovaný do správcu zákazníckych zdrojov.
Hubspot Service Hub je určený pre firmy a organizácie všetkých veľkostí, ktoré potrebujú zefektívniť svoju digitálnu komunikáciu. Je to tiež obľúbená voľba pre nezávislých pracovníkov, ktorí chcú lepšie organizovať správy klientov.
Bezplatný balík ponúka robustné nástroje a nie je potrebná žiadna kreditná karta. Štartovací balík začína na 45 USD mesačne. Ceny odtiaľ rýchlo rastú, pričom služba Professional začína na 360 USD mesačne a Enterprise od 1 200 USD.
Zatiaľ čo marketingový softvér spoločnosti Hubspot zahŕňa bezplatnú 14-dňovú skúšobnú verziu, Hubspot Service Hub nie.
Pipedrive predstavuje platformy zákazníckej skúsenosti do sveta predaja. Zameriava sa na činnosti a procesy, ktoré prinášajú tržby. Pomáha tiež generovať potenciálnych zákazníkov a pomáha predajcom zamerať svoju pozornosť na najlepších potenciálnych zákazníkov.
Predajné tímy a firmy (akejkoľvek veľkosti) sa vo veľkej miere spoliehajú na potenciálnych zákazníkov.
Pipedrive ponúka 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu s plným prístupom. Nie je potrebná žiadna kreditná karta, ale budete musieť zadať svoju e-mailovú adresu a kliknúť na odkaz, aby ste mohli začať skúšobnú verziu.
Plán Essential začína na 12,50 USD mesačne, zatiaľ čo plán Advanced stojí 24,90 USD mesačne. Ceny za každý balík sa v podstate zdvojnásobia, pričom balík Professional začína na 49,90 USD a balík Enterprise stojí 99 USD. Všetky plány sa účtujú ročne.
Hľadáte riešenie zákazníckych služieb, ktoré integruje s Pipedrive? Hľadanie skončilo, LiveAgent ponúka bezplatnú integráciu s Pipedrive.
Survio vytvára skúsenosti zákazníkov na základe prieskumov. Sleduje odpovede a ponúka robustné analytické správy.
Survio je škálovateľné a vhodné pre osobné použitie, malé podniky a veľké podniky. Navyše, jeho bezplatný plán bohatý na funkcie z neho robí skvelú voľbu pre obmedzené rozpočty.
Bezplatná verzia je jednou z najviac všestranných verzií, aké sme kedy videli, no väčšina firiem bude stále potrebovať vyšší plán. Personal plán (skvelý pre študentov a nezávislých pracovníkov) stojí 25 USD mesačne (alebo 198,96 USD ročne). Business plán stojí 55 USD mesačne alebo 399 USD pri predplatení na rok. Podnikoví používatelia budú pravdepodobne potrebovať plán Elite, ktorý stojí 95 USD mesačne alebo 798,96 USD ročne.
NiceReply ponúka rôzne prieskumy a správy v reálnom čase. Majú rôzne prieskumy na meranie každého kroku cesty kupujúceho a celkovej zákazníckej skúsenosti.
NiceReply je skvelý pre stredne veľké až veľké podniky, ktoré hľadajú medzery v ich zákazníckej skúsenosti.
Ceny NiceReply sú založené na počte používateľov a očakávaných tiketov.
Plán | Agenti | Odpovede | Cena (ročná) |
Mini | 3 | 100 | $468 |
Start | 10 | 250 | $948 |
Grow | 25 | 1 000 | $1 908 |
Business | 50 | 2 500 | $2 868 |
Hľadáte riešenie zákazníckeho servisu, ktoré integruje NiceReply? Už nemusíte hľadať, LiveAgent ponúka bezplatnú integráciu NiceReply.
Zendesk je platforma pre zážitok zákazníkov navrhnutá na zjednodušenie komunikácie a podporu generovania predajných príležitostí. Slúži tiež ako robustná tiketing platforma.
Zendesk je dobrou voľbou pre firmy, ktorých zákazníci sú z veľkej časti (alebo úplne) online. Pomáha zefektívniť a organizovať komunikáciu, ktorá pochádza z rôznych online zdrojov.
Zendesk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu a e-mailom vám pošle odkaz, aby ste mohli začať. Ceny sú uvedené na agenta a začínajú na 240 USD ročne pre ich Team plán. Ide až o 600 USD za profesionálnu službu a limity na 1 200 USD pre Enterprise.
Smartlook sleduje aktivitu používateľov na webových stránkach, aby zistil, ako interagujú s rôznymi prvkami stránky a kde môžu uviaznuť. Používa tepelné mapy na identifikáciu najobľúbenejšieho a najmenej obľúbeného obsahu na stránke.
Smartlook je skvelý pre startupy a aj pre podniky, ktoré chcú získať poznatky o správaní zákazníkov na svojom webe.
Zahŕňa bezplatnú verziu, ktorá je užitočná pre začínajúce podniky a malé miestne podniky. Plán Startup začína na 39 USD mesačne a Business plán začína na 95 USD mesačne. Používatelia s väčšími potrebami budú musieť prediskutovať ceny.
Intercom je platforma zákazníckej skúsenosti, ktorá kladie osobitný dôraz na komunikáciu. Vlastné komunikačné programy, aplikácie, roboty a e-maily je možné integrovať rôznymi spôsobmi.
Intercom sa odporúča pre firmy a stránky elektronického obchodu, ktoré fungujú na širokej škále platforiem vrátane webových stránok, sociálnych médií, e-mailu a mobilných aplikácií.
Ceny pre stredne veľké a väčšie podniky nie sú zobrazené ; sú založené na množstve faktorov. Pre malé podniky stojí štartovací balíček 79 dolárov mesačne. Prehliadky produktov začínajú na 200 USD mesačne.
Omnikanálová služba je srdcom platformy Freshdesku.
Firmy, ktoré využívajú rôzne kanály na komunikáciu s veľkým počtom zákazníkov, alebo tie, ktoré chcú zvýšiť svoje úsilie, môžu profitovať z Freshdesku.
Freshdesk ponúka bezplatný plán s neobmedzeným počtom agentov. Každý platený plán sa účtuje za agenta.
Plán | Mesačná cena – Mesačné faktuovanie | Mesačná cena – Ročná fakturácia |
Growth | $18 za agenta | 15 dolárov za agenta |
Pro | $59 za agenta | $49 na agenta |
Enterprise | $95 za agenta | $79 za agenta |
Táto platforma sa integruje s viac ako 30 online kanálmi, aby pomohla firmám spojiť sa so zákazníkmi podľa ich podmienok. Ich AI analyzuje interakcie používateľov a vytvára stratégie pre lepšie zapojenie.
Je výhodný pre veľké firmy a podniky, ktoré rozširujú svoje informačné úsilie na rôzne platformy a kanály.
Sprinklr vyžaduje, aby sa potenciálni zákazníci pred zvážením cenových možností zaregistrovali na ukážku. Žiaľ, bezplatná skúšobná verzia nie je k dispozícii.
Zoho Desk podporuje tímy služieb zákazníkom a predajcov ako softvér pre zákaznícku skúsenosť. Ponúka tiež rezervačnú platformu, ktorá pomáha zákazníkom nastavovať stretnutia.
Prospieva podnikom, ktorých produkty a služby zahŕňajú častú priamu komunikáciu so zákazníkmi.
Zoho Desk obsahuje bezplatnú možnosť, ktorá podporuje 3 agentov. Zvyšné programy sa účtujú mesačne alebo ročne na agenta.
Plán | Mesačne | Ročne |
Standard | 20 | 168 |
Professional | 35 | 276 |
Enterprise | 50 | 480 |
Tento softvér spája komunikáciu, projekty, vzťahy so zákazníkmi a digitálny marketing do jednej platformy. Tiež sa integruje s rôznymi marketingovými aplikáciami.
Prospieva firmám, ktoré výrazne investujú do digitálneho marketingu a komunikácie, ktoré hľadajú platformu na zefektívnenie svojho úsilia.
Všetky predchádzajúce funkcie plus online obchod a zákaznícka podpora
Bitrix24 ponúka bezplatnú verziu s obmedzenou funkčnosťou. Basic plán podporuje 5 používateľov za 49 USD mesačne, zatiaľ čo plán Standard podporuje 50 používateľov za 99 USD mesačne. Väčšie organizácie môžu podporovať neobmedzený počet používateľov s programom Professional za 199 USD mesačne.
SurveyMonkey CX sa nedávno pripojil ku GetFeedback, aby rýchlo vytvoril skúsenosti zákazníkov. Ich program sa prispôsobuje zmenám potrieb a preferencií zákazníkov.
Odporúčame ho organizáciám, ktoré sa snažia rýchlo vybudovať program zákazníckej skúsenosti, ktorý sa dokáže prispôsobiť zmenám trendov a potrieb zákazníkov.
Prichádza v troch balíčkoch, ale zákazníci musia kontaktovať svoj predajný tím kvôli cenám.
StartQuestion zefektívňuje vytváranie webových formulárov a prieskumov. Ich prieskumy sú určené pre zákazníkov, zamestnancov a sieťové pripojenia.
Táto služba sa odporúča pre stredne veľké a veľké podniky, ktoré chcú lepšie komunikovať so svojimi zamestnancami a zákazníkmi.
StartQuestion ponúka bezplatnú skúšobnú verziu po tom, čo používatelia poskytnú niektoré demografické informácie. Stojí 49 USD mesačne, zatiaľ čo upgrade Business stojí 99 USD mesačne. Team je posledný dostupný balík s cenou 299 USD mesačne. Enterprise cena vyžaduje vlastné nastavenie.
Táto platforma sa integruje s inými aplikáciami na odosielanie správ a implementuje svoje vlastné na interakciu so zákazníkmi prostredníctvom rôznych kanálov.
Odporúčame ju pre stredne veľké a veľké podniky, ktoré chcú rozšíriť svoju schopnosť spojiť sa so zákazníkmi prostredníctvom rôznych digitálnych kanálov.
Userlike ponúka bezplatný a jednoduchý chatovací box na integráciu webových stránok. Nie je potrebná žiadna kreditná karta a nikdy sa neúčtujú žiadne poplatky za nastavenie. Používatelia môžu využívať aj 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Predplatné Userlike sú rozdelené do troch úrovní: Team za 100 dolárov mesačne, Corporate za 320 dolárov mesačne a Business za 800 dolárov mesačne.
Všestranná platforma SaaS, ktorá uľahčuje začiatok každého týždňa. Pomáha podnikom poskytovať lepšie zákaznícke skúsenosti, IT riešenia a riadenie projektov.
Odporúčame ho firmám, ktoré chcú škálovať svoje oddelenia digitálneho marketingu, ľudských zdrojov a IT bez toho, aby im vznikli obrovské výdavky na hardvér a personál.
Monday.com obsahuje bezplatnú verziu pre jednotlivcov, ktorí chcú organizovať svoje úlohy. S ročným fakturovaním sú ich ceny nasledovné:
Basic – 24 dolárov mesačne
Standard – 30 dolárov mesačne
Pro – 48 dolárov mesačne
Enterprise: vyžaduje vlastné riešenie
Canny zbiera recenzie a spätnú väzbu zákazníkov do jedného miesta pre jednoduchú analýzu. Táto informácia môže byť využitá na zlepšenie popisov produktov a marketingových snáh.
Odporúča sa pre podniky elektronického obchodu s medzerami vo výkone, ktoré nedokážu celkom presne určiť.
Canny ponúka 14-dňovú skúšobnú verziu bez potreby kreditnej karty. Ich plán Starter stojí 50 USD mesačne a plán Growth stojí 200 USD mesačne. Business plán musí byť prispôsobený, takže používatelia musia kontaktovať Canny kvôli cene.
Táto platforma zákazníckych skúseností ponúka agentom vzdialený ovládací panel, ktorý ponúka úplný pohľad na každého zákazníka. Používa tiež automatizáciu na zefektívnenie správy prípadov.
Odporúča sa pre podniky s tímom agentov na riadenie prípadov veľkých zákazníkov. Je tiež ideálny pre firmy, ktoré slúžia ako subdodávatelia služieb zákazníkom.
Salesforce Service Cloud ponúka bezplatnú skúšobnú verziu, ktorá zahŕňa školenie. Odtiaľ ceny začínajú na 25 USD mesačne pre program Essentials a zvyšujú na 75 USD pre program Professional. Pre väčšie podniky a organizácie začína balík Enterprise na 150 USD mesačne, zatiaľ čo balík Unlimited stojí 300 USD mesačne. Každá cena je stanovená na používateľa.
Hľadáte riešenie zákazníckeho servisu, ktoré integruje Salesforce? Nehľadajte ďalej, LiveAgent ponúka bezplatnú integráciu Salesforce.
ActiveCampaign je navrhnutý tak, aby automatizoval proces zákazníckej skúsenosti. Zahŕňa funkcie marketingu a e-mailových kampaní.
Každý podnik, ktorý potrebuj zefektívniť marketingové kampane a merať zapojenie zákazníkov, by mal využívať tento nástroj.
ActiveCampaign neponúka bezplatnú skúšobnú verziu. Nižšie uvádzame mesačnú cenu každého balíka.
Lite – 15 USD
Plus – 70 USD
Professional – 159 USD
Enterprise – 279 USD
Pokryli sme pomerne veľa možností softvéru pre zákaznícke skúsenosti. Ale ako sa porovnávajú? Nižšie sa pozrieme na 5 najlepších a ako ich ohodnotili skutoční používatelia.
Softvér | Hodnotenie Capterra | Webová verzia | Bezplatná verzia | Bezplatná skúšobná verzia | Počiatočná cena |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | ÁNO | ÁNO | ÁNO | 9 USD | |
SurveyLegend | 4.6 | ÁNO | ÁNO | ÁNO | 19 USD |
Freshdesk | 4.5 | ÁNO | ÁNO | ÁNO | 18 USD |
Nicereply | 4.7 | ÁNO | NIE | ÁNO | 49 USD |
Smartlook | 4.7 | ÁNO | ÁNO | ÁNO | 31 USD |
Niektoré platformy zákazníckej skúsenosti ponúkajú bezplatné skúšobné verzie. Sú užitočné pri objavovaní dostupných nástrojov a ich testovaní s potrebami vašej spoločnosti. Týmto spôsobom si môžete urobiť malý test predtým, ako skutočne zaplatíte.
Niektoré platformy ponúkajú aj bezplatné verzie svojho softvéru. Funkčnosť je zvyčajne obmedzená a výrazne zmenšená. Často sú najužitočnejšie pre začínajúce podniky a malé podniky. Tieto sú často určené na to, aby slúžili ako skúšobné verzie, ktoré sú pripravené na rozširovanie s rastom firmy.
Still not sure?
LiveAgent offers free trial with all features and integrations so you can try it on your own and see if it fits your needs
Popísali sme veľa informácií o tom, čo je softvér pre zákaznícke skúsenosti, ako funguje, o výhodách a niekoľkých popredných platformách.
Diskutovali sme aj o tom, ako môžu zlepšiť váš marketingový prístup, spolu so stratégiami, ako čo najlepšie využiť softvér pre zákaznícku skúsenosť.
Ako si teda vedie LiveAgent? Tu je rýchly súhrn toho, ako napĺňame každú z potrieb uvedených v tomto príspevku.
Najlepší kompletný softvér na zákaznícke skúsenosti.
LiveAgent ponúka rozsiahlu sadu nástrojov a funkcií, ktoré ponúkajú plnú kontrolu nad zákazníckou skúsenosťou. Tiež sa integrujeme s rôznymi platformami a kanálmi, od sociálnych médií po aplikácie a webové stránky. Naša webová stránka obsahuje celú knižnicu užitočných sprievodcov a informácií.
Najlepší softvér pre zákaznícku skúsenosť so vstavanou tiketing funkciou, live chatom a call centrom
Nástroje, ktoré ponúka LiveAgent, sa stretávajú so zákazníkmi tam, kde sú. To znamená live chaty na webových stránkach, tiketing nástroje , ktoré zefektívňujú spoluprácu, a dokonca aj vstavané call centrum. Taktiež zefektívňuje pracovný tok vašej organizácie.
Najlepší softvér pre zákazníkov s bohatými funkciami
LiveAgent ponúka množstvo funkcií, ktoré pomáhajú firmám spojiť sa so zákazníkmi. Svojim klientom ponúka aj rozsiahlu knižnicu zdrojov. Tieto zdroje zahŕňajú blogové príspevky, šablóny, glosáre, testy písania, doplnok WordPress, adresáre, webináre, akadémiu a oveľa viac.
Najlepšia hodnota za cenu softvéru zákazníckych skúseností
V prípade rozsiahlych nástrojov, zdrojov, integrácií a podpory, ktoré ponúka LiveAgent, je náš balík najvyššej úrovne iba 49 USD mesačne na jedného agenta. Bezplatná skúšobná verzia pomáha zaistiť, že LiveAgent sa bezproblémovo integruje skôr, ako miniete akékoľvek peniaze.
Softvér s najvyšším hodnotením zákazníckej skúsenosti
Naša robustná platforma naďalej získava lepšie recenzie ako lídri v odvetví ako Zendesk a Freshdesk. Tieto recenzie pochádzajú od používateľov aj od priemyselných publikácií. Softvér s najvyšším hodnotením zákazníckej skúsenosti bude mať aj známych klientov, ako Forbes, Airbus a NASCAR.
Najjednoduchší zákaznícky softvér na nastavenie, používanie a integráciu
Náš kompletný balík zdrojov je navrhnutý tak, aby vás previedol každým krokom procesu, od založenia vašej firmy na našej platforme až po integráciu našich nástrojov s vašimi digitálnymi aktívami. Ukážeme vám tiež, ako maximalizovať plný potenciál každého nástroja, ktorý ste sa rozhodli implementovať.
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
Pridajte sa k tisícom spokojných zákazníkov LiveAgent. Zlepšite svoju zákaznícku službu s naším multi-kanálovým helpdesk softvérom!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team