LiveAgent je tu, aby vám pomohol získať najlepšie hodnotenia a poskytnúť úžasnú zákaznícku podporu. Prejdite na dedikované riešenie pre helpdesk s viac-kanálovým tiketovacím systémom, najrýchlejším live chat widgetom a možnosťou integrácie so sociálnymi sieťami. Spravujte e-maily, hovory, správy zo sociálnych sietí, rozhovory a články zákazníckeho portálu z jedného miesta. Pokračujte v čítaní, aby ste zistili, čo robí LiveAgent skvelou alternatívou Birdeye alebo si dnes vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu.
Funkcie | Liveagent
Vyskúšajte najlepšiu alternatívu zákazníckej podpory zadarmo! Nevyžadujeme kreditné karty.
|
BirdEye
|
---|---|---|
Tiketovanie
Obsahuje nástroj na správu, ktorý spracováva a katalogizuje požiadavky zákazníkov.
|
LiveAgent podporuje tiketovanie.
|
BirdEye podporuje tiketovanie.
|
Live chat
Widget chatu v reálnom čase, ktorý môžete umiestniť na ľubovoľnú webovú stránku.
|
LiveAgent podporuje live chat.
|
BirdEye podporuje live chat.
|
Call centrum
Call centrum, ktoré možno použiť na uskutočňovanie a prijímanie hovorov pomocou automatickej distribúcie hovorov.
|
LiveAgent podporuje call centrum.
|
BirdEye nepodporuje call centrum.
|
Možnosti samoobsluhy
Funkcia, ktorá vám umožňuje vytvoriť zákaznícky portál, do ktorého sa môžu vaši zákazníci zaregistrovať, aby mali prístup k svojim minulým tiketom a obsahu bázy znalostí.
|
LiveAgent podporuje samooslužný portál.
|
BirdEye nepodporuje samoobslužný portál.
|
Facebook
Integrácia s Facebookom, ktorá stiahne všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky priamo z help desk softvéru.
|
LiveAgent podporuje integráciu s Facebookom.
|
BirdEye podporuje integráciu s Facebookom.
|
Twitter
Integrácia s Twitterom, ktorá načítava všetky zmienky a komentáre a premieňa ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na Tweety priamo zo softvéru.
|
LiveAgent podporuje integráciu s Twitterom.
|
BirdEye podporuje integráciu s Twitterom.
|
Instagram
Integrácia Instagramu, ktorá načíta všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky priamo z help desk softvéru.
|
LiveAgent podporuje integráciu s Instagramom.
|
BirdEye nepodporuje integráciu s Instagramom.
|
Viber
Integrácia s Viberom, ktorá načíta všetky správy a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať a vysielať správy Viber priamo z help desk softvéru.
|
LiveAgent podporuje integráciu s Viberom.
|
BirdEye nepodporuje integráciu s Viberom.
|
WhatsApp
Integrácia s WhatsAppom umožňuje používateľom odpovedať na akékoľvek WhatsApp správy v rámci viackanálového tiketovacieho systému a zaobchádzať s nimi rovnako ako s akýmkoľvek iným tiketom zákazníckej podpory.
|
LiveAgent podporuje integráciu s WhatsAppom.
|
BirdEye nepodporuje integráciu s WhatsAppom.
|
Báza znalostí
Úložisko znalostí, ktoré obsahuje základné informácie vrátane príručiek na riešenie problémov, často kladených otázok a článkov s návodmi.
|
LiveAgent podporuje bázu znalostí.
|
BirdEye nepodporuje bázu znalostí.
|
Zákaznícke fórum
Online diskusné fórum pre vašich zákazníkov, ktoré sa nachádza priamo vo vašej báze znalostí.
|
LiveAgent podporuje zákaznícke fórum.
|
BirdEye nepodporuje zákaznícke fórum.
|
Automatizácia a pravidlá
Pracovné postupy, ktoré môžete automatizovať, aby ste eliminovali opakujúce sa úlohy.
|
LiveAgent podporuje automatizáciu a pravidlá.
|
BirdEye podporuje automatizáciu a pravidlá.
|
API
Sada funkcií, ktoré umožňujú spoluprácu rôznych aplikácií.
|
LiveAgent podporuje API funkcionalitu.
|
BirdEye podporuje API funkcionalitu.
|
Interaktívna hlasová odozva (IVR)
Technológia, ktorá umožňuje prichádzajúcim volajúcim navigovať sa v telefónnom systéme predtým, ako sa rozprávajú s ľudským operátorom.
|
LiveAgent podporuje IVR.
|
BirdEye nepodporuje IVR.
|
Videohovory
Hovor, ktorý obsahuje video, podobne ako hovory cez Skype, Zoom alebo Facetime.
|
LiveAgent podporuje videohovory.
|
BirdEye podporuje videohovory.
|
Neobmedzená história
Platnosť tiketov nevyprší ani sa neodstránia – môžete si ich kedykoľvek pozrieť.
|
LiveAgent podporuje neobmedzenú históriu.
|
BirdEye podporuje neobmedzenú históriu.
|
Neobmedzený počet stránok
Softvér môžete používať na neobmedzenom počte webových stránok.
|
LiveAgent podporuje neobmedzený počet webových stránok.
|
BirdEye podporuje neobmedzený počet webových stránok.
|
Neobmedzený počet tlačidiel chatu
Na svoje webové stránky môžete umiestniť neobmedzený počet tlačidiel chatu.
|
LiveAgent podporuje neobmedzený počet tlačidiel chatu.
|
BirdEye podporuje neobmedzený počet tlačidiel chatu.
|
Neobmedzený počet tiketov/e-mailov
Môžete dostávať neobmedzený počet e-mailov a tiketov.
|
LiveAgent podporuje neobmedzený počet e-mailov/tiketov.
|
BirdEye podporuje neobmedzený počet e-mailov/tiketov.
|
Neobmedzené nahrávky hovorov
Nahrajte si každý uskutočnený alebo prijatý hovor a prehrajte si záznam kedykoľvek.
|
LiveAgent podporuje neobmedzené nahrávky hovorov.
|
BirdEye nepodporuje neobmedzené nahrávky hovorov.
|
Neobmedzená podpora 24/7
Zákaznícka podpora je ponúkaná 24 hodín denne, 7 dní v týždni bez obmedzenia počtu otázok, ktoré môžete odoslať.
|
LiveAgent podporuje neobmedzenú podporu 24/7.
|
BirdEye podporuje neobmedzenú podporu 24/7.
|
Buďte prítomní na každom dôležitom komunikačnom kanáli, pomôžte svojim zákazníkom a získajte pozitívnu spätnú väzbu od zákazníkov. To všetko je možné vďaka výkonným nástrojom LiveAgenta a jeho systému tiketovania, ktorý zjednocuje všetku komunikáciu do jedného miesta. Rozšírte svoju online prítomnosť o email, live chat, call centrum, zákaznícky portál, Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter a Instagram.
Povedzte nie negatívnym recenziám a uistite sa, že poskytujete najrýchlejšiu zákaznícku podporu vďaka tlačidlu chatu umiestnenému na vašej webovej stránke. LiveAgent ponúka najrýchlejší live chat na trhu a má tiež ďalšie skvelé funkcie, ako je zobrazenie písania v reálnom čase a proaktívne pozvánky na chat. Poskytujte zákaznícku podporu úžasnou rýchlosťou, zvýšte vytváranie pozitívnych recenzií a získajte viac lojálnych platiacich zákazníkov.
LiveAgent podporuje každý nástroj základnými a pokročilými funkciami, aby ste sa mohli zamerať na poskytovanie skvelej zákazníckej podpory. Okrem toho si môžete vylepšiť a zefektívniť svoju prácu pomocou viac ako 140 integrácií s rôznymi aplikáciami. Zoznámenie sa s LiveAgentom trvá len chvíľu vďaka nášmu praktickému úvodnému sprievodcovi, ktorý je k dispozícii hneď od začiatku.
Inovačný softvér
LiveAgent, založený v roku 2006, bol prvým riešením na trhu, ktoré ponúkalo komplexné možnosti live chatu a help desk softvéru. Od roku 2021 je LiveAgent najlepšie hodnoteným a najviac hodnoteným riešením help desk softvéru na trhu, ktoré pomáha viac ako 150 miliónov používateľov a 40 000 podnikov po celom svete.
Vytvorte nezabudnuteľné zážitky pre zákazníkov, ktoré zvýšia vaše príjmy.
Potešte svojich zákazníkov bleskovými odpoveďami.
Získajte väčší počet predajov tým, že si zachováte vernosť zákazníkov k svojej značke.
Prejdite na softvér, ktorý vám bude oporou v momentoch, keď ju budete najviac potrebovať. Náš tím zákazníckej podpory je dostupný 24/7, aby sme zaistili, že naši zákazníci budú mať hladkú skúsenosť s našim riešením. Takto udržiavame našu obchodnú povesť nedotknutú. Pozrite si naše úspechy a autentické recenzie od zákazníkov, ktorí sa rozhodli začať používať LiveAgenta.
LiveAgent kombinuje vynikajúci online chat, tiketovací systém a automatizáciu, ktoré nám umožňujú poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Začnite našou bezplatnou 14-dňovou skúšobnou verziou a pozrite si, ako môžete vylepšiť interakciu so zákazníkmi v reálnom čase s live chatom a komplexným tiketovacím systémom. Môžete si tiež pozrieť naše cenové plány alebo absolvovať prehliadku LiveAgent. Stačí si pozrieť video a uvidíte všetko, čo LiveAgent dokáže.
Viete čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
Spoločnosti ako LiveAgent, Contrado a E.ON ponúkajú širokú škálu produktov a služieb, vrátane softvéru, kreatívnych produktov a energetických riešení. LiveAgent poskytuje ukážku softvéru, ktorá pomáha dosiahnuť obchodné ciele a zvýšiť spokojnosť zákazníkov.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team