Bezplatná skúšobná verzia

Viber

Viber Integrácia

Softvér LiveAgent je možné integrovať s veľkým množstvom aplikácií tretích strán (40+), ako napríklad s Weebly, Squarespace, alebo Nicereply. Najnovšou možnou integráciou je integrácia s aplikáciou Viber, platformou pre hlasové hovory prostredníctvom IP adries a rýchly chat. Zvyšovanie spokojnosti vašich zákazníkov prostredníctvom poskytovania zákazníckeho servisu cez aplikáciu Viber nebolo nikdy jednoduchšie.

Kľúčové funkcie

Zostavili sme pre vás zoznam kľúčových funkcií dostupných integrácií, ktorý vám poskytne prehľad o tom, ako vám môže používanie aplikácie Viber pomôcť pri poskytovaní zákazníckej podpory, zvyšovaní produktivity vášho tímu a zvyšovaní spokojnosti zákazníkov. Integrácia softvéru LiveAgent s aplikáciou Viber je kompatibilná s:

  • Prijímajte textové správy z aplikácie Viber do vášho softvéru LiveAgentpriamo na informačný panel. Ak chcete zistiť, či ste dostali novú správu od zákazníka, už viac nemusíte sledovať svoje smartfóny alebo niekoľké aplikácie naraz. Všetky vaše správy z aplikácie Viber sa zhromaždia do vašej univerzálnej schránky softvéru LiveAgent.
  • Odpovedajte na textové správy aplikácie Viber prostredníctvom softvéru LiveAgent. Ako sme už vyššie spomínali, k výkonu tejto aktivity nepotrebujete vlastniť žiadne iné zariadenia alebo aplikácie. Odpovedajte na otázky vašich zákazníkov prostredníctvom softvéru LiveAgent. Vaše odpovede sa im zobrazia v aplikácii Viber. Je to naozaj jednoduché!
  • Vysielanie textových správ prostredníctvom aplikácie Viber priamo z hlavného panela LiveAgent vám umožňuje odosielať správy viacerým používateľom aplikácie Viber súčasne. Ak však chcete viacerým svojim zákazníkom odoslať správu prostredníctvom funkcie vysielania, títo zákazníci sa musia najskôr prihlásiť na odber vášho účtu stlačením tlačidla alebo odoslaním správy. Maximálny počet zákazníkov, ktorým môžete odoslať takúto správu, je 300. Povedzme, že prevádzkujete svoj podnik prostredníctvom elektronického obchodu a chcete zapriať všetkým svojim odberateľom “Veselé Vianoce” a poslať im zľavový kód. Žiaden problém! Stačí túto správu odoslať vašim zákazníkom prostredníctvom funkcie vysielania Viber a správu so zľavovým kódom dostanú priamo v ich aplikácii Viber.
  • Archivácia vašej komunikácie z aplikácie Viber v tiketoch. Vďaka softvéru LiveAgent môžete veľmi jednoducho archivovať všetku svoju komunikáciu z aplikácie Viber, v textovej alebo hlasovej forme v prehľadných tiketoch. Okrem toho je možné textové správy kategorizovať či vyhľadávať potrebné dáta. Z týchto tiketov je možné odosielať ďalšie textové správy alebo volať zákazníkom. LiveAgent vám zobrazí všetky ďalšie informácie týkajúce sa vašich zákazníkov vďaka vstavanému CRM systému. Umožní vám ľahko zobrazovať už vyriešené tikety, konverzácie, recenzie, komentáre a ďalšie. Okrem toho môžete do tiketov pridávať interné poznámky či si prezerať údaje z integrovaných doplnkov, ako je napríklad MailChimp.

Výhody na strane spoločnosti

Vyššie spomínané kľúčové funkcie integrácie s aplikáciou Viber vám môžu poskytovať niekoľko obrovských výhod, bez ohľadu na veľkosť či odvetvie vášho podniku. Nezáleží na tom, či ste manažér zákazníckej podpory, špecialista podpory alebo riaditeľ, dúfajúci v zlepšenie služieb zákazníkom. Každý ocení hodnotu integrácie aplikácie Viber so softvérom zákazníckej podpory. Tu nájdete niekoľko odpovedí na otázky, ktoré si pravdepodobne kladite:

  • Ste nespokojný so spôsobom, akým sa vo vašej spoločnosti riešia prichádzajúce správy od zákazníkov? Je komunikácia medzi agentmi zákazníckej podpory a zákazníkmi netransparentná? Často zabúdate odpovedať na otázky zákazníkov, strácate sa v doručenej pošte a vaši zákazníci sú večne nespokojný? LiveAgent vám pomôže! Na hlavný panel v softvéri LiveAgent vám budú odosielané oznámenia o nových správach z aplikácie Viber. Tento panel bude prístupný pre každého agenta zákazníckej podpory. Elimináciou zbytočných zariadení a nástrojov vám to ušetrí množstvo času a financií. Navyše je tento softvér plne zabezpečený a spĺňajúci podmienky GDPR.
  • Dlho vám trvá, kým odpíšete vašim zákazníkom? Je vaša práca na zákazníckej podpore stresujúca, podpora neosobná a slabo sa odrážajúca na vašom podnikaní? Vďaka softvéru LiveAgent budete mať schopnosť veľmi jednoducho prekvapiť vášho zákazníka rýchlou a personalizovanou odpoveďou prostredníctvom aplikácie Viber alebo iných integrovaných aplikácií. Ak budete potrebovať, budete si tiež môcť nastaviť automatické odpovede na opakujúce sa otázky.
  • Trápite sa so získavaním prehľadu o výkone zákazníckej podpory vo vašej spoločnosti? Ak by ste chceli mať prehlad o počte zodpovedaných správ aplikácie Viber za posledný mesiac, jednoducho si vygenerujte report. Softvér LiveAgent vám poskytuje funkciu reportingu, vďaka ktorej môžete kategorizovať vaše údaje podľa výkonu, času, agentov, oddelení alebo kanálov. Získavaním týchto cenných údajov budete môcť zistiť, aké oblasti potrebujú vylepšiť a akým spôsobom zvýšiť spokojnosť zákazníkov.
  • Máte strach z dlhých a komplikovaných implementácií? LiveAgent dokáže veľmi jednoducho naimportovať vaše správy z aplikácie Viber do tiketov a ukladať ich aj s novými správami do univerzálnej schránky. Implementácia je naozaj ultra-rýchla a za menej než dve minútky ju môžete používať.

Implementácia

Akonáhle bude integrácia s aplikáciou Viber aktívna v našej nasledujúcej aktualizácii, môžete si ju aktivovať na základe týchto jednoduchých krokov:

  1. Prihláste sa do vášho účtu LiveAgent
  2. Prejdite do nastavení
  3. Nájdite systém
  4. Prejdite do modulov
  5. Aktivujte modul
  6. Hotovo!

Sústrediť sa na to najdôležitejšie

Všetci dobrí obchodníci vedia, že udržať si už existujúceho zákazníka je oveľa jednoduchšie (a menej nákladnejšie!), než si získať nového. Tak prečo by ste nemali zlepšiť vašu zákaznícku podporu a predchádzať stratám zákazníkov prostredníctvom správneho softvéru zákazníckej podpory? Ten správny softvér by mal byť dostatočne flexibilný, mal by spĺňať vaše požiadavky a obsahovať výkonné funkcie. LiveAgent toto všetko spĺňa. Takmer žiaden iný help desk softvér neponúka viac než 175 užitočných funkcií za tak nízke ceny. Navyše, LiveAgent je jedným z help desk softvérov, ktorý sa dá integrovať s aplikáciou Viber. Porovnajte softvér LiveAgent s inými konkurenčnými softvérami. Presvedčte sa sami.

Porovnanie funkcií softvéru LiveAgent a konkurencie
LiveAgent vs. konkurenčné softvéry

Podpora B2C komunikácie

LiveAgent je európska spoločnosť, založená v roku 2004, orientovaná na zákazníkov a zameraná na pomoc iným podnikom rásť. Hlavnou motiváciou spoločnosti je vytváranie toho najlepšieho softvéru zákazníckej podpory. Vyskúšajte si produkt LiveAgent už dnes. Poskytujeme bezplatnú 14 dňovú skúšobnú verziu, pričom pri registrácii nevyžadujeme kreditné karty. Ak sa do nášho softvéru za túto dobu zamilujete, na konci skúšobnej verzie si budete môcť vybrať z našich platených plánov. Nebudete musieť podpisovať žiadne zmluvy a budeme vás faktúrovať iba na mesačnej báze.

Tisícky spoločností prešli na softvér LiveAgent. Budete jednou z nich?

“Skúšal som mnohé help desk softvéry, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com a iné. LiveAgent ich porazil v každej jednej oblasti, od cien, cez funkcie, zákaznícku podporu až po mobilné funkcie.” – Harrison, GetApp

“Prešli sme zo softvéru ZenDesk na softvér LiveAgent… a nemenili by sme. Nikdy.” -Aaron,G2C

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru