Hodnotný v každom jednom odvetví

Objavte, ako LiveAgent zlepšuje váš softvérový biznis.

  • ✓ Žiadne poplatky za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
Používané
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posilnite odporúčania

Vytvorte pozitívne zážitky zákazníka, o ktorých budú hovoriť.

24%

Skráťte časy reakcie

Zlepšite percento prvej odpovede pomocou automatizovaného smerovania tiketov.

37%

Znížte objem tiketov

Znížte prílev podporných tiketov pomocou bázy znalostí.

Industry background

Hľadáte lepší helpdesk softvér?

LiveAgent je najviac recenzovaný a najlepšie hodnotený softvér pre zákaznícku podporu pre malé a stredné podniky v roku 2019. Zostaňte v úzkom kontakte so svojimi zákazníkmi a pomáhajte im rýchlejšie s LiveAgentom.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

3 dôvody, prečo si softvérové vývojové spoločnosti vyberajú LiveAgenta

Posilnite vašich používateľov možnosťami samoobsluhy vytvorením komplexných báz znalostí, ktoré obsahujú články, návody, fóra a často kladené otázky (FAQ).

Preveďte svojich potenciálnych zákazníkov cez predajný lievik zodpovedaním ich otázok v reálnom čase.

Využite naše formuláre spätnej väzby a návrhov, aby ste presne zistili, čo vaši klienti chcú a očakávajú od vás.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Zamerajte sa na potreby

Rôzni klienti majú rôzne potreby a mali by ste sa sústrediť na všetkých z nich. Vďaka schopnostiam viackanálového softvéru helpdesku s nimi môžete zostať v kontakte na rôznych vrstvách – či už ide o sociálne siete, telefonáty, e-maily alebo online chat v reálnom čase. Bez ohľadu na to, odkiaľ vaši zákazníci pochádzajú, vždy pre nich budete k dispozícii.

Vytvorte znalostnú databázu

Báza znalostí a podporný portál sú prvými miestami, ktoré väčšina vašich zákazníkov vyhľadáva pri hľadaní odpovedí. S výkonnými schopnosťami LiveAgenta máte dostatok síl na vytvorenie často kladených otázok (FAQ), písanie článkov o samoobslužnej pomoci alebo vytváranie niekoľkých kategórií založených na vašom podnikaní.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Dokončite predajný lievik

Niektorí z vašich budúcich zákazníkov sa môžu s vami spojiť prostredníctvom live chatu, kde im môžete poskytnúť okamžité odpovede. Neskôr vás môžu kontaktovať prostredníctvom bežného e-mailu a v neposlednom rade vám zavolať. Všetky informácie sú dostupné v univerzálnom inboxe, takže môžete sledovať ich potreby a požiadavky. Zaujímavé, čo si myslíte?

Ušetrite viac s LiveAgentom

Analyzujte a porovnajte LiveAgenta s rôznymi riešeniami pre zákaznícku podporu a vyberte si to, ktoré má najrelevantnejšie funkcie pre vaše odvetvie za najlepšiu cenu.

Viac ako 21 000 firiem nemôže sa mýliť

Pozrite si naše príbehy úspechu a referencie a objavte pozitívny vplyv implementácie softvéru pre zákaznícku podporu na odvetvie softvérového vývoja.

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Súvisiace článkySoftvér & Internet
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.

Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi

Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.

LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s výhodami ako rýchle odpovede, komunikácia s viacerými zákazníkmi naraz a sledovanie výkonnosti.

Výhody live chatu a ako ho používať

LiveAgent ponúka bezplatný účet pre zákaznícku podporu s funkciami live chatu a sledovaním výkonnosti. Umožňuje rýchle a efektívne riešenie otázok zákazníkov a zlepšuje spokojnosť.

Twitter nedávno upravil svoje monetizačné štruktúry pre prístup k svojmu API v2, čo viedlo k zvýšeniu ceny za Enterprise verzie.

Videá

LiveAgent je výkonný live chat softvér, ktorý poskytuje efektívnu zákaznícku podporu a umožňuje vybudovanie silného vzťahu so zákazníkmi. Ponúka rýchle odpovede a animácie tlačidiel chatu.

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

Vytvorte často kladené otázky a články pre zákaznícku podporu na webovej stránke a získajte Live chat tlačidlo zadarmo, ako aj 30-dňovú skúšobnú verziu od LiveAgent.

Nechajte vašich zákazníkov hlasovať o tom, čo sú pre nich najdôležitejšie funkcie. Diskutujte s nimi každú myšlienku vo fóre spätnej väzby. Viac sa dočítate v článku.

Spätná väzba a návrhy

Komunikujte s vašimi zákazníkmi jednoduchšie a získajte dôležitú spätnú väzbu a návrhy pre budúci vývoj pomocou softvéru s prispôsobiteľnými tlačidlami.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru