Hodnotný v každom jednom odvetví

Objavte, ako LiveAgent zlepšuje váš softvérový biznis.

  • ✓ Žiadne poplatky za nastavenie
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7
Používané
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posilnite odporúčania

Vytvorte pozitívne zážitky zákazníka, o ktorých budú hovoriť.

24%

Skráťte časy reakcie

Zlepšite percento prvej odpovede pomocou automatizovaného smerovania tiketov.

37%

Znížte objem tiketov

Znížte prílev podporných tiketov pomocou bázy znalostí.

Industry background

Hľadáte lepší helpdesk softvér?

LiveAgent je najviac recenzovaný a najlepšie hodnotený softvér pre zákaznícku podporu pre malé a stredné podniky v roku 2019. Zostaňte v úzkom kontakte so svojimi zákazníkmi a pomáhajte im rýchlejšie s LiveAgentom.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

3 dôvody, prečo si softvérové vývojové spoločnosti vyberajú LiveAgenta

Posilnite vašich používateľov možnosťami samoobsluhy vytvorením komplexných báz znalostí, ktoré obsahujú články, návody, fóra a často kladené otázky (FAQ).

Preveďte svojich potenciálnych zákazníkov cez predajný lievik zodpovedaním ich otázok v reálnom čase.

Využite naše formuláre spätnej väzby a návrhov, aby ste presne zistili, čo vaši klienti chcú a očakávajú od vás.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Zamerajte sa na potreby

Rôzni klienti majú rôzne potreby a mali by ste sa sústrediť na všetkých z nich. Vďaka schopnostiam viackanálového softvéru helpdesku s nimi môžete zostať v kontakte na rôznych vrstvách – či už ide o sociálne siete, telefonáty, e-maily alebo online chat v reálnom čase. Bez ohľadu na to, odkiaľ vaši zákazníci pochádzajú, vždy pre nich budete k dispozícii.

Vytvorte znalostnú databázu

Báza znalostí a podporný portál sú prvými miestami, ktoré väčšina vašich zákazníkov vyhľadáva pri hľadaní odpovedí. S výkonnými schopnosťami LiveAgenta máte dostatok síl na vytvorenie často kladených otázok (FAQ), písanie článkov o samoobslužnej pomoci alebo vytváranie niekoľkých kategórií založených na vašom podnikaní.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Dokončite predajný lievik

Niektorí z vašich budúcich zákazníkov sa môžu s vami spojiť prostredníctvom live chatu, kde im môžete poskytnúť okamžité odpovede. Neskôr vás môžu kontaktovať prostredníctvom bežného e-mailu a v neposlednom rade vám zavolať. Všetky informácie sú dostupné v univerzálnom inboxe, takže môžete sledovať ich potreby a požiadavky. Zaujímavé, čo si myslíte?

Ušetrite viac s LiveAgentom

Analyzujte a porovnajte LiveAgenta s rôznymi riešeniami pre zákaznícku podporu a vyberte si to, ktoré má najrelevantnejšie funkcie pre vaše odvetvie za najlepšiu cenu.

Viac ako 21 000 firiem nemôže sa mýliť

Pozrite si naše príbehy úspechu a referencie a objavte pozitívny vplyv implementácie softvéru pre zákaznícku podporu na odvetvie softvérového vývoja.

Súvisiace článkySoftvér & Internet
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu

Text obsahuje informácie o niekoľkých slovenských spoločnostiach a ich produktov a službách. Cestovná kancelária SATUR má viac ako 100-ročné skúsenosti v oblasti cestovania a je najväčšou slovenskou kanceláriou s viac ako 90 000 klientmi. FrëschKëscht sa začala ako školský projekt a teraz je skutočnou spoločnosťou s dobrou zákazníckou službou a úspechom. Post Affiliate Pro je popredný sledovací softvér pre affiliate marketing. ZľavaDňa je slovenský eshop s ponukou zľavov na produkty, služby a darčeky. Websupport je poskytovateľ webhostingu a registrácie domén na Slovensku a v Českej republike. SolidTrust Pay je poskytovateľom platobných služieb pre jednotlivcov a podnikateľov.

LiveAgent je help desk softvér, ktorý sa prispôsobuje potrebám rôznych obchodných modelov. LiveAgent môže pomôcť vašej spoločnosti v oblasti poskytovania zákazníckej podpory. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu na 14 dní. Nevyžadujeme kreditné karty. Preskúmajte, ako sa LiveAgent prispôsobí a naplní potreby špecifických podnikov.

Komplexné riešenie pre rôzne typy podnikov

LiveAgent je populárny nástroj zákazníckej podpory s funkčnými integráciami a dostupným partnerstvom. Získal ocenenia a pozitívne recenzie od spokojných zákazníkov. Ponúka aj blog, slovník, akadémiu a webináre. Jeho softvérové riešenia zahŕňajú call centrá, portály a správu e-mailov. Spoločnosť poskytuje aj kontaktné informácie a možnosť prihlásenia sa k odberu noviniek.

Would you like to learn more about LiveAgent? Request a free demo to learn more about LiveAgent and how it can help you succeed.

Naplánujte si ukážku softvéru

The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.

LiveAgent v sebe spája skvelý live chat, tiketovanie a automatizáciu, vďaka čomu zákazníkom poskytujeme nadpriemernú zákaznícku podporu. Zvýšte svoje predaje s LiveAgentom už dnes.

Zvýšte vaše predaje vďaka softvéru LiveAgent!

Najlepšie stratégie na zvýšenie predaja zahŕňajú poskytovanie hodnoty zákazníkom, znižovanie ich úsilia a poskytovanie rýchlych a profesionálnych služieb. LiveAgent je preferovaným help desk softvérom s viac ako 180 funkcionalitami a 40 integráciami, ktorý pomáha zvyšovať predaje.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Bezstresový softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Vylepšite zákaznícku podporu prostredníctvom sociálnych médií s LiveAgent, ktorý vám pomôže spravovať komunikáciu a riešiť problémy zákazníkov efektívne a rýchlo. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu.

Zákaznícky samoobslužný softvér od LiveAgenta rozšíri vaše možnosti podpory. Umožnite vašim zákazníkom vyriešiť problémy samým 24/7.

Samoobslužný softvér

Prispôsobiteľné štítky a značky určujú prioritu pracovných postupov a automatizované tiketing systémy zjednodušujú sledovanie interakcií. Nevýhody zahŕňajú možné správy v priečinku spamu a obmedzené sledovanie e-mailov. Výhody zahŕňajú možnosť samoobsluhy pre zákazníkov. Ceny sa pohybujú od 9$ do 49$ mesačne na agenta. Zoho Desk je odporúčaný pre vysoké objemy požiadaviek a ponúka jednoduchú automatizáciu znalostných báz a správu komunikácie z viacerých kanálov. Cena sa pohybuje od bezplatnej verzie po 40$ mesačne na agenta. Intercom je odporúčaný pre stredné a veľké podniky a ponúka jednoduchú inštaláciu a možnosť chatovania s potenciálnymi zákazníkmi. Cena nie je uvedená.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x