Vytvorte pozitívne zážitky zákazníka, o ktorých budú hovoriť.
Zlepšite percento prvej odpovede pomocou automatizovaného smerovania tiketov.
Znížte prílev podporných tiketov pomocou bázy znalostí.
LiveAgent je najviac recenzovaný a najlepšie hodnotený softvér pre zákaznícku podporu pre malé a stredné podniky v roku 2019. Zostaňte v úzkom kontakte so svojimi zákazníkmi a pomáhajte im rýchlejšie s LiveAgentom.
Posilnite vašich používateľov možnosťami samoobsluhy vytvorením komplexných báz znalostí, ktoré obsahujú články, návody, fóra a často kladené otázky (FAQ).
Preveďte svojich potenciálnych zákazníkov cez predajný lievik zodpovedaním ich otázok v reálnom čase.
Využite naše formuláre spätnej väzby a návrhov, aby ste presne zistili, čo vaši klienti chcú a očakávajú od vás.
Rôzni klienti majú rôzne potreby a mali by ste sa sústrediť na všetkých z nich. Vďaka schopnostiam viackanálového softvéru helpdesku s nimi môžete zostať v kontakte na rôznych vrstvách – či už ide o sociálne siete, telefonáty, e-maily alebo online chat v reálnom čase. Bez ohľadu na to, odkiaľ vaši zákazníci pochádzajú, vždy pre nich budete k dispozícii.
Báza znalostí a podporný portál sú prvými miestami, ktoré väčšina vašich zákazníkov vyhľadáva pri hľadaní odpovedí. S výkonnými schopnosťami LiveAgenta máte dostatok síl na vytvorenie často kladených otázok (FAQ), písanie článkov o samoobslužnej pomoci alebo vytváranie niekoľkých kategórií založených na vašom podnikaní.
Niektorí z vašich budúcich zákazníkov sa môžu s vami spojiť prostredníctvom live chatu, kde im môžete poskytnúť okamžité odpovede. Neskôr vás môžu kontaktovať prostredníctvom bežného e-mailu a v neposlednom rade vám zavolať. Všetky informácie sú dostupné v univerzálnom inboxe, takže môžete sledovať ich potreby a požiadavky. Zaujímavé, čo si myslíte?
Analyzujte a porovnajte LiveAgenta s rôznymi riešeniami pre zákaznícku podporu a vyberte si to, ktoré má najrelevantnejšie funkcie pre vaše odvetvie za najlepšiu cenu.
Pozrite si naše príbehy úspechu a referencie a objavte pozitívny vplyv implementácie softvéru pre zákaznícku podporu na odvetvie softvérového vývoja.
Zásady ochrany osobných údajov
Zásady ochrany osobných údajov LiveAgent: Vaše údaje sú bezpečné s možnosťou vymazania na požiadanie. Spravujeme ich podľa P3P.
Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team