Čo je zákaznícke fórum v LiveAgentovi?
Zákaznícke fórum je online priestor, kde zákazníci môžu diskutovať o produktoch, službách alebo preferenciách spoločnosti. LiveAgent je komplexný help desk systém, ktorý zahŕňa platformu pre fórum, ktorá umožňuje vytváranie verejných alebo vnútorných fór.
Čo je to fórum?
Fórum je online platforma alebo komunita, kde sa jednotlivci môžu zapájať do diskusií, klásť otázky, zdieľať názory a vymieňať si informácie o rôznych témach, ktoré ich zaujímajú. Používatelia môžu vytvárať príspevky alebo vlákna, komunikovať s ostatnými členmi prostredníctvom komentárov a odpovedí a pristupovať k širokej škále tém a podtém v rámci fóra. Slúži ako virtuálny priestor pre otvorenú komunikáciu a spoluprácu medzi rovnako zmýšľajúcimi jednotlivcami.
Aké fóra možno vytvárať v LiveAgente?
LiveAgent poskytuje riešenia help desk a bázu znalostí, ktoré zahŕňajú softvér pre fórum, ktorý umožňuje vytvorenie 2 druhov fór: interných a verejných.
- Internné
Interné fórum je pomerne samozrejmé. Dá sa tiež definovať ako fórum pre agentov, ktoré sa zvyčajne používa na zdieľanie pracovných myšlienok, informácií a nápadov. V podstate ide o rýchly a efektívny spôsob vnútornej komunikácie. Interné diskusie týkajúce sa práce agentov rovnako vytvárajú skvelé návrhy pre ďalšie články do internej bázy znalostí.
- Verejné
Na druhej strane, verejné fórum môže byť prístupné všetkým vrátane vašich zákazníkov. Takéto fórum sa často nazýva zákaznícke fórum. Fórum im umožňuje zdieľať nápady, obavy a informácie navzájom. Vďaka tomu môžu riešiť svoje problémy bez toho, aby museli kontaktovať vašich zástupcov zákazníckeho servisu. Vďaka tomu môžu fóra zvýšiť spokojnosť zákazníkov, ako aj produktivitu agentov.
Hlavný rozdiel medzi verejným a interným fórom je, že obsah verejného fóra je k dispozícii pre každého. Avšak pre používanie fóra sa musia používatelia zaregistrovať.
Ako funguje softvér LiveAgent pre fóra?
Či sa rozhodnete vytvoriť interné alebo verejné fórum, každé fórum môže byť priradené k inému oddeleniu vo vašej firme v softvéri pre komunitné fórum.
Preto ak sa v diskusnom fóre objaví nová otázka alebo komentár, príslušné oddelenie dostane tiket prostredníctvom softvéru LiveAgent, ktorý môžu zodpovedať v prípade potreby. Tým, že dostávajú tieto typy oznámení, vaši agenti môžu sledovať diskusie zákazníkov na fóre a zasiahnuť, keď je to potrebné.
Ako môžete vytvoriť základné fórum v LiveAgente?
Krok 1 – Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent.
Prvým krokom je prihlásenie sa do vášho účtu LiveAgent. Ak ho nemáte, môžete použiť našu bezplatnú 14-dňovú skúšobnú verziu.
Krok 2 – Prejdite do zákazníckeho portálu.
Predtým než začnete vytvárať fórum, dôrazne vám odporúčame vytvoriť kategórie. Kategórie vám umožňujú organizovať obsah fóra.
Pre vytvorenie novej kategórie kliknite na Baza znalostí -> Vytvoriť. Potom uvidíte rozbaľovací zoznam. Vyberte si kategóriu a vyplňte názov, prístup a kľúčové slová pre optimalizáciu vyhľadávania na internete.
Napríklad, ak sa rozhodnete vytvoriť interné fórum o cenách, kategóriu môžete nazvať Informácie o cenách. Príspevky fóra o cenách tak budú pekne usporiadané v tejto kategórii. Na druhej strane, ak vaša značka pôsobí na medzinárodnej úrovni, môžete vytvoriť samostatné kategórie pre každý jazyk.
Krok 3 – Vytvorte fórum.
Prejdite na Bázu znalostí -> Fórum a kliknite na Vytvoriť. Vyberte preferovanú kategóriu a vyplňte všetky podrobnosti.
Ak máte fórum, môžete “akcie” prispôsobiť kliknutím na tlačidlo Upraviť (malá ceruzka na pravej strane). “Akcie” vám umožňujú zmeniť/pridať ďalšie informácie. Napríklad môžete zmeniť oddelenie, ktoré bude zodpovedné za riešenie otázok vo fóre.
Krok 4 – Pridajte témy
Ak chcete pridať viac špecifikácií, prejdite na Portál zákazníka -> Báza znalostí -> Fórum -> Kategória -> Vytvorte novú tému.
Pridávanie tém udržuje obsah fóra organizovaný s jasnou štruktúrou.
Teraz môžete ľahko sledovať témy, poskytovať odporúčania a riešiť problémy.
Prispôsobte si svoj softvér pre fórum.
V LiveAgente si môžete jednoducho prispôsobiť dizajn vášho celého zákazníckeho portálu, ktorý zahŕňa aj fórum. Napríklad, môžete prispôsobiť farby tém, pridať záhlavie, pätičku, logo a názov.
Ak chcete zistiť viac, pozrite si nášho podrobného sprievodcu zákazníckym portálom.
Prečo by mala vaša spoločnosť mať fórum pre zákazníkov?
1. Zákazníci si môžu navzájom pomáhať
Vytvorenie fóra umožňuje vašim klientom interagovať navzájom a poskytnúť riešenia na základe svojich skúseností. Vďaka tomu budú schopní riešiť svoje problémy a vyriešia ich aj bez asistencie agenta. V dôsledku toho budú mať agenti viac času venovať sa iným úlohám. Okrem toho je to veľmi pohodlný spôsob, ako môžu zákazníci zdieľať svoje myšlienky, skúsenosti, tipy a triky týkajúce sa produktu/služby.
2. Zvýšená lojalita zákazníkov
Veľa zákazníkov sa teší, keď môžu zdieľať svoje myšlienky o produktoch / službách, ktoré používajú. Umožniť im zdieľať svoje skúsenosti alebo názory, vytvára lepšiu väzbu a posilňuje zákaznícku lojalitu.
3. Vytvára komunitu
Fóra pre zákazníkov umožňuje zákazníkom voľne a anonymne zdieľať svoje nápady, myšlienky a tipy. Takéto fórum môže vytvoriť online komunitu okolo priemyslu, v ktorom vaša firma pôsobí. Predstavuje príjemné miesto na kladenie otázok bez akéhokoľvek tlaku. Preto môže vytvoriť silnú komunitu okolo vášho podniku, kde sa dokonca aj začiatočníci môžu cítiť vítaní a zdieľanť svoje myšlienky.
4. Návrhy na zlepšenie produktu/služby
Softwére fóra LiveAgent vytvorí nový tiket pri každej aktivite / zmene vo fóre. Týmto spôsobom sú agenti vždy oznámení a môžu odpovedať na všetky dôležité otázky, ktoré by sa mohli vyskytnúť. Napríklad zodpovedanie otázok týkajúcich sa zlepšenia produktu a poskytovanie dočasných alternatívnych riešení je skvelý spôsob, ako posilniť vzťahy so zákazníkmi a zlepšiť váš biznis.
Create a community with LiveAgent!
Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.
Nepoznáte LiveAgent?
LiveAgent je help desk softvér, ktorý taktiež poskytuje softvér pre komunitné fóra. Komunitné fóra umožňujú vášmu podnikaniu vytvoriť fórum pre agentov, ako aj pre zákazníkov, pre zlepšenú zákaznícku vernosť, spokojnosť a výkonnosť agentov.
Avšak, LiveAgent ponúka oveľa viac než softvér pre fóra. Systém LiveAgent help desk vám umožňuje pripojiť všetky komunikácie s zákazníkmi do jednej platformy a účinne odpovedať na dopyty z jedného rozhrania.
Objavte ďalšie kľúčové funkcie:
- Znalostná báza
- Interná znalostná báza
- Viacnásobná znalostná báza
- WYSIWYG editor pre články
- Prílohy v článkoch
- Spätná väzba a návrhy
- Miniaplikácie vyhľadávania
Don't have LiveAgent yet?
Try out LiveAgent for 30 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!
Informačné zdroje bázy znalostí
Ak by ste chceli zistiť viac, pozrite si našu podrobnú príručku pre fórum.
Frequently Asked Questions
Čo je zákaznícke fórum?
Zákaznícey fórum je online priestor pre zákazníkov na diskusiu o produktoch, službách alebo o preferenciách spoločnosti.
Ako môžem zlepšiť svoje fórum?
LiveAgent umožňuje vytvorenie kategórií a tém na vytvorenie organizovanej a jasnej štruktúry vášho fóra pre zákazníkov/agentov.
Aký je účel fóra?
Vytvorenie fóra umožňuje vašim klientom vzájomne komunikovať a poskytovať riešenia na základe svojich skúseností. Vďaka tomu budú schopní riešiť svoje problémy a vyriešiť ich aj bez pomoci agenta. Z tohto dôvodu budú mať agenti viac času sa sústrediť na ostatné úlohy. Je to veľmi pohodlný spôsob, ako môžu zákazníci zdieľať svoje myšlienky, skúsenosti, tipy a triky o produkte/službe.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.
Začnite svoju bezplatnú skúšobnú verziu už dnes
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory pre začínajúce podniky. Obsahuje mnoho integrácií a funkcií, ako aj podporný portál a systém správy sťažností. Softvér sa tiež používa pre telefónne systémy VoIP a správu e-mailov. LiveAgent ponúka bezplatné skúšobné obdobie a partnerský program. Spoločnosť je ocenená a certifikovaná.
The LiveAgent software offers a simple way to integrate a contact form on your website. After registering, your login details will be sent to your email. Currently, the LiveAgent team is working on your dashboard. The website uses cookies, and by continuing to browse, you are agreeing to their use. You can schedule a personalized software demo with LiveAgent. Contact forms, messenger, and live chat are available. Before submitting a contact form, you must accept the website's cookies.