Interná báza znalostí

Čo je báza znalostí?

„Báza znalostí je kolekcia informácií o konkrétnom predmete.“

Cambridge Dictionary

Čo je interná báza znalostí v LiveAgente?

Interná báza znalostí je v podstate samoobslužná pre vašich zamestnancov. Ako naznačuje názov, je zobrazená iba interne. To znamená, že môže byť zobrazená iba vašimi zamestnancami. Interná BZ (Báza znalostí) môže byť zdrojom dôležitých informácií o spoločnosti. Môže taktiež zlepšiť efektivitu, výkon a znalosti zamestnancov.

interná znalostná databáza

Akoé informácie môžete zdieľať v internej báze znalostí?

Interná BZ môže obsahovať:

  • Proces integrácie nových pracovníkov
  • Fakturácia/Fakturovanie
  • Informácie o spoločnosti
  • Organizačná štruktúra
  • Správy o spoločnosti – ocenenia, udalosti
  • Pravidelné akcie/ výpredaje
  • IT samoobsluha pre rôzne oddelenia (sprievodcovia, video návody a ďalšie.)

Ako môžete organizovať svoju bázu znalostí v LiveAgente?

Aby ste mali vašu bázu znalostí firmy organizovanú, jednoducho vytvorte rôzne kategórie pre rôzne témy. Napríklad, môžete vytvoriť rôzne sekcie pre proces uvádzania nových zamestnancov, spravodajské články vašej firmy a návody. Toto vytvorí štruktúru, v rámci ktorej vaši zamestnanci ľahko nájdu akékoľvek informácie, ktoré potrebujú.

Okrem toho môžete pridať možnosť Fórum a Návrhy/Pripomienky pre každú kategóriu. Takže každý zamestnanec má prístup k databáze bežných otázok a odpovedí, ktoré už boli položené inými zamestnancami. To výrazne znižuje čas riešenia problémov každého zamestnanca.

Ako vytvoriť internú bázu znalostí?

Interná báza znalostí (BZ) je obvykle súčasťou komplexnejšieho softvéru, ako je napríklad softvér help desku. V takomto systéme môžete vytvárať interné aj externe bázy znalostí.

Krok 1 – Prihlásiť sa/vytvoriť LiveAgent účet

Prvým krokom je prihlásiť sa do vášho účtu LiveAgent. Ak taký nemáte, môžete použiť našu 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Krok 2 – Prejdite do Bázy znalostí

Po prihlásení sa jednoducho presuňte do bázy znalostí, ako je to ukázané na obrázku nižšie.

Prejdite na bázu znalostí v LiveAgente.

Krok 3 – Vytvorte kategórie

Pre lepšiu organizáciu vytvorte kategórie na základe potrieb a preferencií vašej spoločnosti. Kliknite na vytvoriť a vyplňte všetky potrebné detaily.

Nezabudnite vybrať vnútorný prístup, ak chcete, aby informácie boli súkromné a prístupné iba pre členov vašej organizácie.

Vytvorte kategóriu pre internú bázuu znalostí.
Organizujte svoju internú bázu znalostí s LiveAgentom.

Krok 4 – Začnite vytvárať

Po vytvorení vašich kategórií môžete začať s tvorbou obsahu bázy znalostí. Môžete vytvárať články, fóra alebo kategórie návrhov.

Ak máte LiveAgent, prečítajte si náš podrobný návod na bázu znalostí alebo si pozrite demo video nižšie.

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Aké sú výhody internej bázy znalostí?

Výhody zahŕňajú:

  • Vylepšená úroveň zákazníckej podpory/obsluhy
  • Vyššia produktivita
  • Vylepšené znalosti zamestnancov

Skutočné príklady:

Proces integrácie nových zamestnancov

Proces nástupu nového člena tímu môže byť niekedy dlhý a náročný, najmä ak nemáte správny systém riadenia. Poďme sa pozrieť na príklad. Vaša spoločnosť prijala nového člena oddelenia zákazníckej podpory. Preto musíte zabezpečiť, aby bol zamestnanec oboznámený s informáciami o spoločnosti, školením a organizačnou štruktúrou.

Väčšinou je pre nového zamestnanca množstvo nových informácií/vedomostí dosť stresujúce na zapamätanie. Preto môže interná báza znalostí zaistiť, že sa nový agent zaučí ľahšie. Všetky potrebné informácie budú pre nového agenta k dispozicii, takže sa k nim môže vrátit aj nesôr a popremýšlať o nich.

Novinky/Informácie o spoločnosti

Aj skúsený seniorný agent nevie na všetky otázky odpovedať. Niekedy dochádza k aktualizáciám značiek, novým akciám alebo právnym zmenám, o ktorých nemusí byť agent informovaný. Keď sa dostanete do ťažkej situácie a neviete, kde nájsť odpoveď na vašu otázku, jediným miestom, kam sa môžete obrátiť, je interná báza znalostí. Interná báza znalostí vám umožňuje rýchlo vyhľadať informácie. Vďaka tomu môžu všetci agenti poskytovať rýchly a kvalitný zákaznícky servis.

Ako si vybrať softvér na vytvorenie kvalitnej internej bázy znalostí?

1. Zapíšte si potreby a preferencie vášho podniku.

2. Urobte si prieskum na webových stránkach s recenziami softvéru

3. Vyberte užší počet softvérov, ktoré by mohli byť vhodné pre vašu firmu.

4. Porovnajte cenu, funkcie, použiteľnosť a možnosti prispôsobenia.

5. Prihláste sa na bezplatnú skúšobnú verziu, otestujte každý softvér a urobte konečné rozhodnutie.

Would you like to have your own Internal Knowledge base?

LiveAgent is a help desk solution for companies that want to improve their customer service.

Nepoznáte LiveAgent?

LiveAgent je cloudový softvér pre help desk a zákaznícku podporu, ktorý pomáha firmám poskytovať vynikajúce služby pre zákazníkov, monitorovať spokojnosť zákazníkov a znižovať celkové náklady na zákaznícku podporu.

Presnejšie, systém zobrazuje všetky žiadosti o zákaznícku podporu na jednom mieste. Tým pádom sa e-maily, telefonáty, odpovede na sociálne siete a živé chatovanie zobrazujú v jednom rozhraní a sú rovnomerne rozdelené medzi vašich zamestnancov zákazníckej podpory. V dôsledku toho môže akákoľvek spoločnosť, ktorá používa help desk softvér, efektívne riešiť požiadavky zákazníkov z rôznych podporných kanálov.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Chcete sa dozvedieť viac? Pozrite si všetky funkcie LiveAgenta.

Want to create an omnichannel experience?

LiveAgent offers a free 14-day free trial to those that want to improve their customer service right away.

Frequently asked questions

Čo je interná báza znalostí?

Interná báza znalostí je zásadne samoobslužná pre vašich zamestnancov a je zobrazovaná iba interne. Môže sa stať zdrojom dôležitých informácií o spoločnosti.

Aké sú výhody internej bázy znalostí?

Výhodami sú zlepšený zážitok zákazníkov, zlepšená efektivita agentov a vyššia produktivita agentov. Vytváranie znalostného obsahu, ktorý môžu používať agenti a zákazníci, je jednoduché s našim bezplatným softvérom pre bázu znalostí.

Ako organizovať svoju internú bázu znalostí?

Aby ste udržali vnútornú bázu znalostí organizovanú, jednoducho vytvorte kategórie pre každú tému. Napríklad, proces integrácie nových zamestnancov, novinky zo spoločnosti alebo návody. Týmto sa vytvorí štruktúra, kde zamestnanci ľahko nájdu potrebné informácie.

Pripojte súbory k článkom vo vašej báze znalostí. Vyskúšajte funkciu prikladania súborov v článkoch LiveAgenta. Viac sa dočítate v tomto článku.

Prílohy v článkoch

Vizuálne návody, snímky obrazovky a iné materiály sú užitočné pre vytvorenie bázy znalostí, ktorá pomôže zákazníkom. LiveAgent software poskytuje nezávislý prístup k informáciám, ktorý zlepšuje komunikáciu so zákazníkmi a znižuje zbytočné otázky. Existujú aj ďalšie možnosti, ako pomôcť zákazníkom, napríklad vytvorením online komunity. LiveAgent ponúka bezplatné skúšobné obdobie a je k dispozícii aj pomocou telefonických konzultácií.

LiveAgent je softvér pre služby zákazníkom, ktorý ponúka množstvo integrácií na zlepšenie vašich pracovných úloh. Získajte viac informácií o všetkých možných integráciách softvéru LiveAgenta.

Integrácie

LiveAgent je softvér pre služby zákazníkom, ktorý ponúka množstvo integrácií na zlepšenie vašich pracovných úloh. Získajte viac informácií o všetkých možných integráciách softvéru LiveAgenta.

Získate detailný prehľad o vašej zákazníckej podpore s našou funkciou analytického prehľadu v softvéri LiveAgent a zlepšie svoj biznis okamžite.

Analytický prehľad

LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.

Softvér bázy znalostí je nevyhnutnosťou pri poskytovaní podpory vašim zákazníkom. LiveAgent ponúka nielen to, ale aj viac. Zistite, prečo by ste si mali vybrať LA.

Posilnite zákazníkov pomocou softvéru bázy znalostí

Báza znalostí môže zlepšiť zákaznícku skúsenosť a spokojnosť. Je vhodné vytvoriť kategóriu pre každý jazyk. Nadnárodné spoločnosti môžu informovať zamestnancov o novinkách spoločnosti, produktoch a službách prostredníctvom bázy znalostí. Dobre napísané články bázy znalostí poskytujú potrebné informácie pre náročných zákazníkov.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru