Slack je dobre známa cloudová platforma pre okamžité posielanie správ. Slack sa používa na spojenie s vašimi spolupracovníkmi a na okamžité rozhovory s nimi o pracovných otázkach, projektoch alebo dokonca aj na neformálne rozhovory počas voľného času. Je populárny, pretože je jednoduchý a mnoho podnikov začalo používať Slack ako svoj hlavný komunikačný kanál. Slack začal ako jednoduchý projekt, ktorý zameriaval na zabezpečenie priorít zákazníckej spätnej väzby a poskytovania jednoduchého priestoru na komunikáciu v rámci spoločností. Preto nie je divu, že sa Slack stal najpopulárnejšou platformou pre posielanie správ pre podniky po celom svete.

Vždy keď niekto pošle správu vám alebo do kanála, v ktorom sa nachádzate, dostanete notifikáciu. Od predaja, ľudských zdrojov až po vývoj produktov, všetko je zjednotené do jedného jediného centra.
A čo s tým má zákaznícka podpora? Pre to najlepšie a najjednoduchšie používanie aplikácie Slack v kombinácii so softvérom LiveAgent sme vyvinuli novú funkciu, ktorá vás bude informovať o všetkom čo sa udeje aj počas toho, ako budete vykonávať inú prácu. Vďaka nej budete môcť odpovedať na otázky zákazníkov čo najrýchlejšie.
LiveAgent Vám umožňuje jednoduchšie sledovať Vaše tickety pomocou upozornení v Slacku.
Nikdy nezmeškajte otázky zákazníkov, dokonca aj keď diskutujete o iných nápadoch. Informujte vašich agentov o najnovších aktualizáciách s integrovaním Slacku a LiveAgenta.
Hlavné výhody
- Never miss a single ticket while you’re Slack-ing
S integráciou vášho softvéru LiveAgent s aplikáciou Slack môžete vidieť, čo sa deje s vašimi tiketmi, keď sa staráte o svoje podnikanie v Slacku. Vždy, keď sa otvorí nový tiket, rieši sa alebo keď dostanete odpoveď od zákazníka, budete informovaní prostredníctvom oznámení na paneli upozornení Slacku.
- Find out important updates about rules
Zistite, či sa niečo dôležité zmenilo vo vašich LiveAgent pravidlách. Vždy, keď sa pravidlo zmení, keď ste v aplikácii Slack, budete o tom upozornený.
- Easy setup
Nastavenie tejto integrácie je veľmi jednoduché. Toto nastavenie môžete v priebehu niekoľkých minút vykonať prostredníctvom konfiguračného panela LiveAgent. Všetko bude pre vás pripravené a nastavené čo najrýchlejšie, aby ste sa mohli sústrediť na dôležitejšie veci.
- Keep your agents in touch
Posielajte správy zo softvéru LiveAgent do aplikácie Slack – diskutujte o nápadoch, poskytujte rýchle rady alebo komunikujte s vašimi agentmi prostredníctvom možnosti “odoslať správu Slack”.
- Customize your notifications
Šablóny oznámení je možné jednoducho prispôsobiť vašim preferenciám.
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Výhody na strane spoločnosti
- Slack integration saves you valuable time by being constantly aware of what is happening in your dashboard
- Automatic notifications about newly created tickets, existing tickets, and new rules
- Inform your agents on Slack through LiveAgent easily by sending a message to your channel
- Easy to implement, no complicated procedures
Implementácia a nastavenia
Nastaviť si oznámenia v aplikácii Slack je veľmi jednoduché a zvládnete to aj sami. Buďte vždy informovaný o tých najnovších aktualizáciách pravidiel a o vzniku nových tiketov. Celé nastavenie trvá len niekoľko minút.
Krok 1
Prvým krokom je nastaviť si funkciu Slacku. Prezrite si zoznam LiveAgent funkcií na paneli admina. Vaša cesta by mala ďalej smerovať do “Nastavenia” a časti “Slack”.
Krok 2
Po úspešnej aktivácii kliknite na tlačidlo “Pridať do Slacku”. Tlačidlo sa vám znova zobrazí aj v sekcii nastavení Slacku. Neskôr sa zobrazí vyskakovacie okno štandardnej autorizácie, ktoré stačí vyplniť.
Krok 3
Ak úspešne dokončíte integráciu vášho softvéru LiveAgent s aplikáciou Slack, môžete si nastaviť nové pravidlo akcie “Odoslať správu na Slack”. Každý agent bude mať túto možnosť nastaviť si oznámenia v sekcii “Upraviť profil”. Po nastavení aplikácie Slack aj z ich strany im bude odoslaná testovacia správa priamo do Slacku.
Ste pripravený si to vyskúšať? Nasledujte tieto tri jednoduché kroky a vyskúšajte si poslať tiket z vášho softvéru LiveAgent. Prispôsobte si oznámenia vašim potrebám. Prejdite k nastaveniam Slacku a prezrite si všetky možnosti. Vyberte si to pravé pre vás.
Ste pripravený ovládnuť aplikáciu Slack?
Aplikácia Slack a softvér LiveAgent sú veľmi výkonné nástroje, pričom každý z nich je zostavený na iný účel. Získať stabilný, spoľahlivý a intuitívny softvér predstavuje vždy hodnotnú investíciu pre vás a vašu spoločnosť. Slack ako nástroj pre komunikáciu je neoceniteľný a pri používaní v kombinácii so softvérom LiveAgent bude vaša spoločnosť pripravená prosperovať, vaši agenti budú vždy informovaní o všetkom a o vašich zákazníkoch bude vždy rýchlo a efektívne postarané. Poskytujte zákaznícku podporu novým, lepším a jednoduchším spôsobom.
Prečo si to nevyskúšate sami? LiveAgent poskytuje výkonný softvér so spoľahlivou zákazníckou podporou za dostupné a spravodlivé ceny. Prezrite si naše flexibilné cenové plány alebo si vyskúšajte náš softvér na 14 dní zadarmo.
“Hľadali sme čo najlepšiu náhradu za softvér Kayako, ktorý nám už dlhšiu dobu nevyhovoval. Na začiatok sme si vyskúšali softvér Freshdesk, no ten tiež nebol tým pravým pre nás. Až keď sme si vyskúšali LiveAgent, tak sme boli úplne presvedčení o tom správnom softvéri pre nás.
Najlepšou časťou na softvéri Live Agent je jeho distribúcia tiketov našim agentom. Práve tá poskytuje priestor pre efektívne riešenie problémov a otázok zákazníkov a predchádza vyberaniu si tých najjednoduchších tiketov. Je to skvelý softvér plný výkonných funkcií a integrácií. Aj napriek tomu, že ich všetky potrebovať nebudete, poskytne vám všetko to, čo potrebovať budete.” Sampo S G2
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu na sociálnych sieťach, ktorý vám umožní zhromažďovať správy a efektívne komunikovať s publikom. Je to ideálny softvér pre každého, kto hľadá multifunkčný helpdesk. LiveAgent je vybavený funkciami pre všetky hlavné značky sociálnych médií a cez spoľahlivý tiketový systém dokáže distribuovať komunikáciu a pomôcť podnikom uspokojiť potreby zákazníkov. Spoločnosť Quality Unit zabezpečuje Help Desk za LiveAgentom a garanruje že LiveAgent je najbezpečnejší.\
Funkcie helpdesku na sociálnych sieťach
Integrácia s WhatsAppom a ďalšie funkcie LiveAgentu vám umožňujú poskytovať efektívnu zákaznícku službu pomocou univerzálnej schránky, hybridného toku tiketov, CRM a automatizácie.