Partly
Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
Zlé zákaznícke služby a ako im zabrániť
Akýkoľvek podnik, ktorý chce prosperovať, musí sa sústrediť na poskytovanie spokojnosti zákazníkov, pretože dôsledky zlého zákazníckeho servisu môžu byť skutočne škodlivé.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.
The article discusses the benefits of adding attachments and visual aids to knowledge base articles, as well as the advantages of using LiveAgent software to provide customers with independent access to information. The article also suggests creating an online community to empower customers to help each other and provide suggestions. Interested users can start with a free 14-day trial and can book a software demo via phone.
Optimalizujte svoj web pre zvýšenie konverzie - znižte ceny, zlepšite funkcionalitu, a ponúknite benefity. Využite vizuálne návody a bezplatný softvér LiveAgent pre zlepšenie komunikácie so zákazníkmi a prevádzkových činností. Uverejňujte novinky o aktualizáciách a zľavách, a poskytujte zákaznícku podporu cez telefón alebo sociálne siete.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..