Satur
So Saturom bezstarostne na cestách po celom svete už 100 rokov
Tradícia a stabilita
Už 100 rokov vám prinášame nezabudnuteľné cestovateľské zážitky a bezstarostné dovolenky. Pobytové a poznávacie zájazdy v Európe a exotike, okružné plavby, lyžovačky a wellness pobyty už potešili 5 generácií našich spokojných klientov.
90000 klientov
Presne toľko spokojných klientov si každoročne vyberá z našej najširšej ponuky dovoleniek a cestuje s nami za oddychom alebo poznávaním.
150 členný tím
O bezstarostnú dovolenku sa stará široký tím profesionálnych delegátov, sprievodcov, animátorov a cestovateľských konzultantov.
7 dní v týždni
Najširšia sieť 43 pobočiek, 600 zmluvných partnerov, infolinka, live chat a webová stránka nám umožňujú byť s vami vždy vtedy, keď sa začínajú vaše cestovateľské plány.
Satur deti
Tím starostlivo vyberaných a odborne vyškolených animátorov si každú sezónu získava srdcia detí. Spokojnosť klientov s rodinným klubom Planet Fun dosahuje 96%.
…a to všetko aj za pomoci a výbornej spolupráce s LiveAgentom.
Komplexná komunikácia na jednom mieste
LiveAgenta sme v minulosti primárne používali ako chatovací nástroj na online komunikáciu s klientmi prostredníctvom webovej stránky. Neskôr sme začali aktívne využívať túto aplikáciu aj na komunikáciu pre vybrané mailové adresy, kde sme potrebovali mať prehľad o dopytoch a ich riešeniach. Naša spoločnosť SATUR má najväčšiu vlastnú predajnú sieť zo všetkých CK na Slovensku, a preto bolo už len otázkou času, kedy dotiahneme aj predajcov z celého Slovenska zo svojich individuálnych mailových adries na jedno miesto.
Aktuálne dokážeme ľahko sledovať históriu kompletnej komunikácie s každým zákazníkom. To poskytuje nášmu tímu predajcov dôležité informácie o všetkých dopytoch a otázkach, s ktorými sa zákazník u nás predtým stretol, a tiež nám pomáha sledovať ako efektívne naši obchodníci tieto dopyty spracovávajú.
…aj interná komunikácia má u nás svoje pravidlá
Naša organizačná štruktúra je pomerne rozsiahla a máme niekoľko oddelení, s potrebou dennej komunikácie. Preto sme sa rozhodli aj vnútropodnikovú komunikáciu maximálne zefektívniť, a aj v rámci jednotlivých oddelení máme vytvorené kontá pre každého kolegu. Okrem iného sa u nás veľkej obľube teší aj interný chat.
LiveAgent aj ako báza znalostí pre našich kolegov
V čase korona krízy sme boli nútení zmeniť aj spôsob interných školení a zdieľania dynamicky sa meniacich informácií, potrebných pre každodennú prácu našich pracovníkov. Rozhodovali sme sa viacerými možnosťami, ako sú intranet, zdieľané súbory, elektronické manuály a pod. Nakoniec padlo rozhodnutie pre využite ,,bázy znalostí“ v aplikácii LiveAgenta. Naši operátori si tento spôsob nevedia vynachváliť. Všetky informácie sú dostupné na jednom mieste s možnosťou fulltextového vyhľadávania, rovnako aj spôsob aktualizácie týchto dát je veľmi jednoduchý, a preto vieme denne zabezpečiť našim kolegom po celom Slovensku aktuálne informácie.
Jozef Granec, SATUR