SolidTrust Pay
  • Prípadové štúdie
  • SolidTrust Pay

SolidTrust Pay

SolidTrust Pay je systém elektronických peňaženiek, ktorý podporuje firmy potrebujúce prijímať platby aj vyplácať finančné prostriedky. SolidTrust sa rozrástol tak, aby zahŕňal každú krajinu na svete. SolidTrust ponúka obchodníkom a členom potrebnú flexibilitu vrátane transakcií prostredníctvom kariet, bankových prevodov, bankových spôsobov platby, online bankingu v reálnom čase a šekov.

“Prestup na LiveAgenta bol veľkým krokom vpred.”

SolidTrust Pay + LiveAgent

SolidTrust Pay hľadal moderný softvér, ktorý by dokázal zvládnuť objem požiadaviek na tikety a poskytoval všetky funkcie, ktoré hľadal – chat, tikety a komplexnú databázu znalostí. Pri hľadaní možností sa rozhodli pre LiveAgenta, ktorý poskytuje všetky hľadané funkcie, vrátane nových a zaujímavých funkcií za vynikajúcu cenu. Boli tiež spokojní, že sme mohli kontaktovať technickú podporu LiveAgenta 24 hodín denne.

Čo sa zmenilo po zavedení LiveAgenta

Teraz máme plne integrované podporné centrum na našej stránke. Tiež sme schopní prijímať hovory priamo z nášho centra podpory. Zákazníci si teraz môžu vytvárať svoj vlastný účet podpory, aby si mohli rýchlo a ľahko prezerať a spravovať svoje vlastné požiadavky.

Najoblúbenejšie funkcie

Tešíme sa z podrobných aktuálnych správ agentov. Dozorný personál má radosť z toho, že môže kedykoľvek vidieť produktivitu každého agenta. Zákazníci si môžu vytvoriť vlastný profil podpory vrátane vlastnej fotografie – to nám umožnilo vytvoriť osobnejší kontakt s našimi klientmi.

Tiež sa nám páči možnosť prekladať tikety v rámci systému namiesto toho, aby sme museli kopírovať a vkladať obsah tiketu do iného online prekladača.

Spätná väzba od zákazníkov

Náš podporný personál využíva funkciu odmeny/napomenutia. Odmeňovanie zákazníkmi bolo jednoznačným faktorom v tom, že zamestnanci cítili, že ich zákazníci oceňujú, a možnosť vidieť negatívne komentáre tiež umožnila zamestnancom vidieť, ako sa môžu zlepšiť.

Ciele spoločnosti SolidTrust Pay

Cieľom spoločnosti STP je poskytnúť rýchlu, efektívnu a komplexnú podporu zákazníkom a tiež zabezpečiť pozitívne používateľské skúsenosti pri prezeraní článkov v databáze vedomostí alebo získavaní pomoci od agentov.

“Prijímanie spätných väzieb od zákazníkov je kľúčové, ak chceme uspieť.”

Pozrite si zvyšok príbehov

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x