Aquasprouts
  • Prípadové štúdie
  • Aquasprouts

AquaSprouts

AquaSprouts existuje s cieľom vytvoriť inováciu a vzrušenie pre akvapóniu dostupnú pre každého. Veríme, že akvapónia môže byť základom budúcich potravinových systémov, znižujúc odpad a umožňujúc ľuďom všade produkovať čisté a zdravé potraviny pre seba a ich komunity. Vieme, že vzdelanie a praktický prístup sú kľúčom k úspechu novej technológie. AquaSprouts je s nami od novembra 2015 a má 5 podporných agentov, ktorí pracujú na plný úväzok, poskytujúc užitočné rady zákazníkom z viac ako 10 krajín.

Spokojnosť zákazníkov je na úrovni 96,5 % – ohromujúce. Toto číslo ešte viac zaujme, keď vezmeme do úvahy, že podporný tím spoločnosti AquaSprouts každý jednotlivý mesiac spracúva viac ako 500 zložitých dotazov. Pokiaľ ide o podporné kanály, “zelená” spoločnosť sa väčšinou spolieha na starý dobrý e-mail.

Napriek tomu nezanedbávajú výhody, ktoré prináša komunikácia v reálnom čase prostredníctvom live chatu. Okrem vynikajúcej podpory cez e-mail prechádzajú agenti cez viac ako 100 chatových relácií. LiveAgent nie je prvým helpdesk softvérom, ktorý AquaSprouts kedy používalo. Pred migráciou na našu platformu spoločnosť využívala súčasného lídra na trhu, ZenDesk. Táto malá skutočnosť robí ich konečné rozhodnutie pre LiveAgent ešte vzrušujúcejším.

Sme veľmi hrdí, keď si spoločnosti pôsobiace v oblasti udržateľnej energie vyberú naše riešenie. Pomoc planéte Zem a následne celej ľudstvu je ušľachtilá vec, s ktorou treba bojovať bez kompromisov a výčitiek.

Často sú dôležité malé veci. Náš klient AquaSprouts ukazuje svetu, že aj niečo tak jednoduché ako starostlivosť o akvárium a ryby zohráva v tomto svete dôležitú úlohu. Kdekoľvek vo vašom dome, kancelárii alebo dokonca v triede, AquaSprouts ukazuje jedinečný pohľad na akvárium.

“Svoj úspech sme dosiahli poskytovaním celkového zážitku. Našou najlepšou snahou je udržať spokojnosť zákazníkov. To sa nedá dosiahnuť bez brilantného helpdesk riešenia ako je náš milovaný LiveAgent.”

Čo sa zmenilo po nasadení LiveAgenta?

Nuž, kto je kvalifikovanejší odpovedať na túto otázku ako šéf zákazníckej služby AquaSproutu? … “Všetko je na jednom mieste! Predtým sme museli používať viacero aplikácií alebo platiť viac za integrácie. LiveAgent nám umožňuje poskytnúť najlepšiu zákaznícku službu bez toho, aby sme zbankrotovali alebo sa museli vzdať nevyhnutných nástrojov.”

“Sme tiež viac naklonení poskytnúť obchodným agentom a ostatným zamestnancom účty LiveAgent, pretože pridávanie nových používateľov je cenovo veľmi dostupné. Tím tiež využíva vnútorné tikety na lepšiu spoluprácu s vzdialenými členmi.”

A aké funkcie sa im páčia najviac?

Je veľa vecí, ktoré sa dajú obľúbiť v LiveAgentovi, ale aby sme uviedli len niekoľko najpoužívanejších, tu sú:

  • Neobmedzené spracovanie/maskovanie e-mailov.
  • Plne prispôsobiteľná báza znalostí CSS.
  • Live chat + vlastné chatovacie okná/tlačidlá
  • Video/hlasový chat priamo zo stránky
  • Používateľské fóra – Zvládanie sociálnych médií
  • Ich podporný tím je vynikajúci.

“Môžeme ľahko sledovať každý komunikačný kanál priamo na jednej obrazovke. Sme tam, kde sú naši zákazníci! Upozornil na to Jack Ikard.”

Podľa vedúceho zákazníckej služby sa LiveAgent stal nevyhnutným aktívom. “Nemohli sme si predstaviť lepší softvér podpory, ktorý má TAK VELA funkcií zahrnutých v jednej cene.”

A čo proces učenia? Aké ťažké bolo zvyknúť si na LiveAgent?

Jednoduché! Nebol žiadny učiaci sa proces, všetko je veľmi logicky usporiadané.

Posledná ale určite nie najmenej dôležitá vec: Prečo ste začali používať LiveAgent?

“Pretože náš bezplatný plán pre začínajúce firmy so Zendeskom sa končil a boli sme odhodlaní nájsť softvér, ktorý nám poskytne najväčšiu hodnotu za naše peniaze. LiveAgent splnil všetky požiadavky.”

Pragmatický a rozpočtovo uvážlivý prístup sa nakoniec ukázal ako správny. Aby sme to zhrnuli, dovoľte nám pridať jeden bod na zamyslenie. Napriek všetkej marketingovej sile známych značiek v oblasti zákazníckej podpory, rozhodnúť sa pre alternatívu by mohlo byť to najlepšie, čo môžete urobiť.

To neznamená, že sa musíte uspokojiť s menejcenným produktom. V skutočnosti je to naopak – najlepším výberom pre vás môže byť ukrytý poklad, ktorý nájdete po kliknutí na 3. odkaz v rade vyhľadávania Google, a nie na prvom mieste.

Jack Ikard – Vedúci zákazníckeho servisu @AquaSprouts

Pozrite si zvyšok príbehov

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x