Refresher
  • Prípadové štúdie
  • Refresher

Refresher

Životný štýl. Móda. Technológia. Hudba. Všetko, čo je trendy a obľúbené u mileniálov, je možné nájsť na jednej z najnavštevovanejších webových stránok na Slovensku. Navyše tento projekt bol doteraz veľmi úspešný a nedávno sa rozšíril aj do Českej republiky. Museli by ste prejsť dlhú cestu, aby ste našli niekoho, kto ešte nepočul o Refresheri – hlavnej webovej stránke – kde sa dozviete, čo sa deje. Môžete sa opýtať, prečo by potrebovali softvér technickej podpory?

Predstavte si situáciu, keď potrebujete riadiť celý personál editorov, ktorí zahŕňajú všetko od nového albumu Kanye Westa, po 10 najzaujímavejších faktov o Pablovi Escobarovi a najlepšie vydané tenisky roku 2016. Pridajte k tomu ešte niečo z oblasti marketingu a dizajnu a už vidíte, ako sa váš e-mailový klient stáva nezvládnuteľným chaosom. A práve v tomto momente prichádza LiveAgent so všetkými svojimi funkciami, aby zachránil deň.

Spoločnosť Refresher sa rozhodla začať naplno využívať službu LiveAgent začiatkom roka 2015. Hľadali riešenie, ktoré by pomohlo zefektívniť všetku komunikáciu s ohľadom na efektivitu. V porovnaní s desiatkami ľudí fungujúcich v jednej zdieľanej schránke sa LiveAgent osvedčil ako dar z nebies. Tím Refresher dokázal znížiť počet svojich pomocných pracovníkov zo 14 na iba 5 agentov.

Tento výsledok sa zdá ešte obdivuhodnejší, keď sa pozriete na väčší obraz. Celý tím podpory Refresher je teraz schopný odpovedať a vyriešiť viac ako 1700 tiketov za mesiac.

Okrem lepšej komunikácie v rámci redakčného tímu sa LiveAgent využíva aj na komunikáciu s inzerentmi. Ich marketingové oddelenie je teraz schopné reagovať na tikety prakticky okamžite a pomáha aj kompletná história komunikácie so zákazníkom na jedno kliknutie. Výsledkom je masívny rast výnosov.

“To, čo milujeme na LiveAgentovi je flexibilita, pokiaľ ide o reagovanie na tikety a lepšia komunikácia v rámci nášho tímu.”

Čo sa zmenilo po nasadení LiveAgenta?

Automatizačné pravidlá spustené na pozadí pomohli tímu Refresheru okamžite preniesť tikety do rúk správnej osoby bez akýchkoľvek ďalších problémov. Manuálne prideľovanie tiketov členom tímu je veľmi užitočné aj pre nich. LiveAgent pomáha Refresheru filtrovať skutočne dôležitú obchodnú komunikáciu zo správ komunity. Toto je opäť dosiahnuté výkonnými automatizačnými algoritmami bežiacimi na pozadí. Kľúčom k dosiahnutiu stabilného rastu bola priama línia medzi ruchom vytvoreným komunitou na Facebooku a Twitteri alebo prostredníctvom e-mailu a stále dôležitými tokmi príjmov, t. j. inzerentmi.

Aký je teda hlavný prínos LiveAgenta pre vašu spoločnosť? “Musel by som sa opakovať, ale nemôžem dostatočne zdôrazniť, o koľko rýchlejšou, flexibilnejšou a prehľadnejšou sa naša komunikácia stala.” Gábor Boroš. „Keď som sa opýtal svojich agentov, ako sa cítia pri práci s LiveAgentom, ich odpoveď bola stručná: Super!“

Gabor Boros – CEO @ Refresher

Pozrite si zvyšok príbehov

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x