ZľavaDňa

ZľavaDňa

ZľavaDňa je webová stránka ponúkajúca zľavnené poukazy na darčeky, ktoré môžu byť použité v miestnych firmách.

Nie je lepší pocit, ako získať skvelú zľavu na nové oblečenie, dovolenky alebo darčeky. ZľavaDňa je na Slovensku a v Českej republike číslo jedna medzi stránkami so zľavami a kupónmi a jednou z najrýchlejšie sa rozvíjajúcich spoločností v strednej Európe.

Zákaznícky prístup ZľavaDňa

ZľavaDňa je známa pre svoj inovatívny prístup k osloveniu nových zákazníkov. Rýchlo si uvedomili, že zákaznícka služba môže byť lacným spôsobom marketingu. V marci 2014 začala spoločnosť ZľavaDňa používať LiveAgenta na poskytovanie lepšej a rýchlejšej zákazníckej podpory. V súčasnosti zamestnávajú 8 zástupcov podpory, ktorí riešia približne 9000 dotazov za mesiac prostredníctvom online chatu a e-mailu.

Najprv používali Gmail na komunikáciu cez e-mail. Mnoho zamestnancov bolo zaplavenými správami, preto boli nútení nájsť spôsob, ako efektívnejšie spravovať a odpovedať na zákaznícke e-maily. S nárastom počtu e-mailov a zároveň aj počtu ich agentov, museli zjednodušiť svoju prácu a vyhnúť sa duplicitnému riešeniu požiadaviek klientov. Vtedy povedali STOP Gmailu a začali sa rozhliadať po lepšom riešení.

“Skúšali sme riešenia Zendesk, Freshdesk a Kayako, ale nedokázali súťažiť s možnosťami LiveAgenta a veľmi atraktívnou cenou.”

Ahoj, som Juraj zo ZľavaDňa. V našej spoločnosti je približne 100 zamestnancov, z toho 5 tvorí tím zákazníckej podpory. ZľavaDňa je webová stránka ponúkajúca denné zľavy s použiteľnými kupónmi pre miestne firmy. Niet lepšieho pocitu, ako získať skvelú zľavu na peknú dovolenku, darček alebo romantickú večeru. ZľavaDňa patrí medzi najlepšie a najrýchlejšie rastúce stránky s ponukami a kupónmi v strednej Európe. So zvyšujúcim sa počtom zákazníkov rastie aj dopyt po lepšej zákazníckej podpore.

LiveAgent nám pomáha zvyšovať naše úsilie v oblasti zákazníckej služby a hodí sa k nášmu rastu. Je to náš každodenný nástroj a nedokázal by som si predstaviť prácu bez neho. LiveAgent nám pomáha rýchlejšie odpovedať a byť bližšie k našim zákazníkom. Zhruba od roku 2010 sme mali približne 1,5 milióna zákazníkov používajúcich naše služby. S naším tímom zákazníckej služby zvládame mesačne viac ako 5 000 e-mailov, 2 000 chatov a viac ako 1 500 hovorov.

S LiveAgentom môžeme jednoducho sledovať históriu celého predchádzajúceho kontaktu s každým zákazníkom. To poskytuje dôležité informácie nášmu podpornému tímu o iných otázkach, s ktorými sa zákazník stretol predtým a taktiež nám pomáha predísť opakovaným sa otázkam. Vďaka tomu je celá komunikácia rýchlejšia a zákaznícka skúsenosť ešte viac optimalizovaná. Vždy, keď potrebujeme pomoc s niečím v našej licencii, členovia tím podpory LiveAgenta sú tu, aby nám pomohli.

Zatiaľ som len perfektnú zákaznícku skúsenosť. Spokojnosť partnerov ako aj koncových zákazníkov je našou hlavnou prioritou v ZľavaDňa. LiveAgent je skvelý nástroj, ktorý nám pomáha dosiahnuť obidva tieto ciele.

Pred začatím používania LiveAgent ZľavaDňa nevyužívala žiadnu aplikáciu na live chat. Po implementácii tlačidla pre live chat na našom webe sa výrazne zvýšil počet otázok zákazníkov. Okrem odpovedania na 9000 e-mailov mesačne, sú schopní v reálnom čase pomôcť aj viac ako1000 zákazníkom prostredníctvom live chatu.

“Schopnosť riešiť zákaznícke otázky v reálnom čase s pomocou live chatu nám pomohla zredukovať počet tiketov o 25%.”

Zlepšenia a spokojnosť zákazníka

LiveAgent zjednodušil prácu oddelenia zákazníckeho servisu ZľavaDňa tak, že teraz sú všetky otázky zákazníkov (tzv. tikety) zodpovedané do 24 hodín. “Bez LiveAgenta by to určite nebolo možné.”

“Dosiahli sme dvojciferný nárast spokojnosti zákazníkov.”

Z perspektívy agenta podpory

“Zatiaľ boli s LiveAgentom všetci spokojní. Umožňuje nám vyhodnocovať tok práce transparentnejšie a zvyšuje celkovú účinnosť nášho zákazníckeho servisu.”

Cieľom ZľavaDňa je riešiť tikety ešte rýchlejšie a zvýšiť efektivitu svojich zákazníckych zástupcov.

Peter Blazecka – PR a marketingový manažér @ZlavaDna

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru