Nespočetné množstvo spôsobov na zlepšenie pomocou
jedného nástroja

Zlepšite marketing pomocou LiveAgentu.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
Na LiveAgenta sa spolieha
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Potrebujete zlepšiť svoju marketingovú stratégiu?

Vytvorením dobrého prvého dojmu môžete zlepšiť vaše marketingové a predajné taktiky. Bez správnych nástrojov a softvéru to však môže predstavovať značné výzvy.

Znie vám to povedome? Snažíte sa udržať prehľad o otázkach a podnetoch zákazníkov? Zahŕňajú vaše komunikačné kanály aj sociálne siete, na ktorých ste často zahltený rôznymi komentármi a správami, ktoré nie vždy dávajú zmysel?

Ak ste odpovedali “áno”, nastal čas investovať do správneho help desk softvéru.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Creation of marketing strategies

Ako zlepšiť vašu marketingovú stratégiu?

Zákazník je v súčasnosti pomerne technicky zdatný jedinec, ktorý sa nebojí vykonať dôkladný audit vašej spoločnosti a ponúkaných tovarov a služieb. Pred zakúpením produktov si zákazníci prezerajú váš web, účty na sociálnych sieťach a dostupné recenzie.

Kľúč k úspechu? Odpovedajte a spracúvajte všetky zákaznícke podnety bez ohľadu na použitý kanál (Instagram, Facebook, Twitter atď.)

Máte zlú povesť?

Keď sú vaše sociálne siete zahltené nezodpovedanými komentármi, vyzerá to neprofesionálne. Aby ste zlepšili svoj obraz, je potrebné odpovedať na pozitívne aj negatívne sociálne zmienky.

Kladiete si otázku “ako”? Úplne jednoducho pomocou pokročilého help desk softvéru. Sleduje všetky interakcie so zákazníkmi a spravujte ich zo zdieľanej schránky.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Help desk softvér ako vaša záchrana

LiveAgent v krátkom čase zlepší vaše marketingové a predajné stratégie. Máme tu krátku ukážku toho, na čo sa môžete tešiť, keď implementujete náš help desk softvér do svojho bežného pracovného dňa – a je to len špička ľadovca!

    Bezpečná, univerzálna schránka

    Zvýšená produktivita

    Zvýšená spokojnosť zákazníkov

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby bezplatného prenosu dát z väčšiny populárnych riešení help desku a zákazníckej podpory.

Ako sa zlepší váš marketing využívaním LiveAgenta?

Kompletný prehľad služieb

Zistite, ktoré komunikačné kanály prijímajú najviac tikety, a monitorujte služby, ktoré dostávajú vaši zákazníci.

Rozlúčte sa so stratenými či neodpovedanými tiketmi

Dostávajte upozornenia zakaždým, keď dostanete nový komentár pod príspevkom na sociálnych sieťach, správu na Twitteri, e-mail alebo telefonický hovor priamo v službe LiveAgent.

Zlepšite svoju produktivitu

Využite funkcie, ako sú automatizačné pravidlá, zabudovaný CRM systém, call centrum, interný chat a ďalšie. Tieto nástroje vám pomôžu poskytovať kvalitnejšie služby zákazníkom.

Kompletná história tiketov od začiatku do konca

Sledujte cestu riešenia problémov zákazníkov naprieč rôznymi kanálmi a pritom zostaňte stále v rovnakom vlákne tiketu.

Nezáleží na tom, či vám zákazník poslal e-mail, nadviazal telefonický hovor a konverzáciu ukončil prostredníctvom Twitteru. LiveAgent sa o všetko postará.

Ticket stream

Ktoré sociálne siete je možné integrovať s LiveAgentom?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent je integrovaný s Facebookom a Facebook Messengerom. Všetky správy, komentáre a zmienky o vašej značke sa automaticky zobrazia vo vašej univerzálnej schránke.

Twitter - icon

Twitter

Integrácia Twitteru s LiveAgentom umožňuje používateľom monitorovať zmienky o značke, konkrétne kľúčové slová a retweety.

Instagram - icon

Instagram

Vďaka našej integrácii s Instagramom môžete odpovedať na všetky komentáre k vašim fotografiám a na zmienky o vašej značke.

Viber - icon

Viber

Odpovedajte na správy od zákazníkov vďaka našej integrácií s Viberom.

Multilingual support in LiveAgent

Viacjazyčná podpora

Náš softvér je viacjazyčný. LiveAgent je k dispozícii v 43 prekladoch do rôznych jazykov (niektoré preklady sú len čiastočné) a podporuje jazykovo prispôsobiteľné widgety. Nenechajte cudzie jazyky, aby vytvorili bariéru medzi vami a zákazníkmi. LiveAgent vám pomôže!

Aplikácie pre agentov na cestách

Zostaňte v kontakte so svojimi kolegami a buďte produktívnejší na cestách! S našimi mobilnými aplikáciami máte možnosť vyriešiť, presunúť a odpovedať na tikety a chaty, používať prednastavené filtre na usporiadanie tiketov a zobraziť značky, poznámky a oddelenia spojené s každým tiketom.

Teraz k dispozícii v App Store a Google Play.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Robustné možnosti reportovania a analýz

Robustné funkcie prehľadov a analýzy údajov vám pomôžu vylepšiť vaše súčasné marketingové stratégie a stratégie poskytovania služieb zákazníkom.

Získanie úplného prehľadu o tom, odkiaľ vaše tikety prichádzajú, ako dlho trvá na ne odpovedať a kto na ne odpovedá, vám umožní prekonať priepasť medzi službou, ktorú poskytujete, a službou, ktorú vaši zákazníci očakávajú.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie aa automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Ostatné funkcie, na ktoré by ste sa mali zamerať

Značky a oddelenia

Automaticky usporiadajte prichádzajúce tikety do príslušných oddelení a pridajte im značky tak, aby ste na prvý pohľad videli obsah každého tiketu.

Zabudovaný live chat

Použite náš zabudovaný live chat na komunikáciu so zákazníkmi v reálnom čase alebo na interné chatovanie s kolegami pri riešení otázok zákazníkov.

Vstavané call centrum

Vytvárajte komplexné IVR stromy, presmerujte hovory alebo umožnite zákazníkom požadovať spätné volania. LiveAgent ponúka aj interné či externé videohovory.

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Pomer cena:výkon?

Bezkonkurenčný. LiveAgent má obrovské množstvo funkcií, integrácií a možností využitia pri zachovaní si atraktívnej ceny. Vyskúšajte ho ešte dnes.

Na 30 dní zadarmo
Nevyžadujeme kreditné karty
a oveľa viac
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Súvisiace článkyZlepšite marketing
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi

LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Recenzie zákazníkov, partnerský program a populárne softvér pre zákaznícku podporu. LiveAgent je služba, ktorá prináša komunikačné kanály a riešenia pre podniky.

Výhody live chatu a ako ho používať

Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

TypoAssassin

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

Vytvorte často kladené otázky a články pre zákaznícku podporu na webovej stránke a získajte Live chat tlačidlo zadarmo, ako aj 30-dňovú skúšobnú verziu od LiveAgent.

Pripojte súbory k článkom vo vašej báze znalostí. Vyskúšajte funkciu prikladania súborov v článkoch LiveAgenta. Viac sa dočítate v tomto článku.

Prílohy v článkoch

Visual guides, screenshots, and other educational materials are the best tools for a knowledge base. They help readers connect with the content and understand complex issues quickly. LiveAgent's free software allows customers to access information independently, reducing unnecessary customer questions and improving communication. This can be beneficial for various operational activities, from ticket resolution to new employee adaptation. Additionally, LiveAgent offers resources for creating an online community where customers can interact and support each other.

Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent na tejto stránke.

Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent

LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s rôznymi funkciami ako telefónne systémy VoIP, call centrum, a help desk pre začínajúce podniky. Firma ponúka bezpečné a GDPR-kompatibilné riešenia pre ochranu osobných údajov a má viacero ocenení aj partnerov. Registrácia do softvéru je rýchla a účet je zaslaný do emailovej schránky, pričom práve sa vytvára informačná tabuľa LiveAgent. Live chatovanie sa stalo bežnou formou komunikácie s nižšou priemernou čakacou dobou, možnosťou multitaskingu a zníženým počtom tiketov.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru