Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.
Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.
Visual guides, screenshots, and other educational materials are the best tools for a knowledge base. They help readers connect with the content and understand complex issues quickly. LiveAgent's free software allows customers to access information independently, reducing unnecessary customer questions and improving communication. This can be beneficial for various operational activities, from ticket resolution to new employee adaptation. Additionally, LiveAgent offers resources for creating an online community where customers can interact and support each other.
Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s rôznymi funkciami ako telefónne systémy VoIP, call centrum, a help desk pre začínajúce podniky. Firma ponúka bezpečné a GDPR-kompatibilné riešenia pre ochranu osobných údajov a má viacero ocenení aj partnerov. Registrácia do softvéru je rýchla a účet je zaslaný do emailovej schránky, pričom práve sa vytvára informačná tabuľa LiveAgent. Live chatovanie sa stalo bežnou formou komunikácie s nižšou priemernou čakacou dobou, možnosťou multitaskingu a zníženým počtom tiketov.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch