Vytvorením dobrého prvého dojmu môžete zlepšiť vaše marketingové a predajné taktiky. Bez správnych nástrojov a softvéru to však môže predstavovať značné výzvy.
Znie vám to povedome? Snažíte sa udržať prehľad o otázkach a podnetoch zákazníkov? Zahŕňajú vaše komunikačné kanály aj sociálne siete, na ktorých ste často zahltený rôznymi komentármi a správami, ktoré nie vždy dávajú zmysel?
Ak ste odpovedali “áno”, nastal čas investovať do správneho help desk softvéru.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Zákazník je v súčasnosti pomerne technicky zdatný jedinec, ktorý sa nebojí vykonať dôkladný audit vašej spoločnosti a ponúkaných tovarov a služieb. Pred zakúpením produktov si zákazníci prezerajú váš web, účty na sociálnych sieťach a dostupné recenzie.
Kľúč k úspechu? Odpovedajte a spracúvajte všetky zákaznícke podnety bez ohľadu na použitý kanál (Instagram, Facebook, Twitter atď.)
Keď sú vaše sociálne siete zahltené nezodpovedanými komentármi, vyzerá to neprofesionálne. Aby ste zlepšili svoj obraz, je potrebné odpovedať na pozitívne aj negatívne sociálne zmienky.
Kladiete si otázku “ako”? Úplne jednoducho pomocou pokročilého help desk softvéru. Sleduje všetky interakcie so zákazníkmi a spravujte ich zo zdieľanej schránky.
LiveAgent v krátkom čase zlepší vaše marketingové a predajné stratégie. Máme tu krátku ukážku toho, na čo sa môžete tešiť, keď implementujete náš help desk softvér do svojho bežného pracovného dňa – a je to len špička ľadovca!
Bezpečná, univerzálna schránka
Zvýšená produktivita
Ponúkame služby bezplatného prenosu dát z väčšiny populárnych riešení help desku a zákazníckej podpory.
Zistite, ktoré komunikačné kanály prijímajú najviac tikety, a monitorujte služby, ktoré dostávajú vaši zákazníci.
Dostávajte upozornenia zakaždým, keď dostanete nový komentár pod príspevkom na sociálnych sieťach, správu na Twitteri, e-mail alebo telefonický hovor priamo v službe LiveAgent.
Využite funkcie, ako sú automatizačné pravidlá, zabudovaný CRM systém, call centrum, interný chat a ďalšie. Tieto nástroje vám pomôžu poskytovať kvalitnejšie služby zákazníkom.
Sledujte cestu riešenia problémov zákazníkov naprieč rôznymi kanálmi a pritom zostaňte stále v rovnakom vlákne tiketu.
Nezáleží na tom, či vám zákazník poslal e-mail, nadviazal telefonický hovor a konverzáciu ukončil prostredníctvom Twitteru. LiveAgent sa o všetko postará.
LiveAgent je integrovaný s Facebookom a Facebook Messengerom. Všetky správy, komentáre a zmienky o vašej značke sa automaticky zobrazia vo vašej univerzálnej schránke.
Integrácia Twitteru s LiveAgentom umožňuje používateľom monitorovať zmienky o značke, konkrétne kľúčové slová a retweety.
Vďaka našej integrácii s Instagramom môžete odpovedať na všetky komentáre k vašim fotografiám a na zmienky o vašej značke.
Náš softvér je viacjazyčný. LiveAgent je k dispozícii v 43 prekladoch do rôznych jazykov (niektoré preklady sú len čiastočné) a podporuje jazykovo prispôsobiteľné widgety. Nenechajte cudzie jazyky, aby vytvorili bariéru medzi vami a zákazníkmi. LiveAgent vám pomôže!
Zostaňte v kontakte so svojimi kolegami a buďte produktívnejší na cestách! S našimi mobilnými aplikáciami máte možnosť vyriešiť, presunúť a odpovedať na tikety a chaty, používať prednastavené filtre na usporiadanie tiketov a zobraziť značky, poznámky a oddelenia spojené s každým tiketom.
Teraz k dispozícii v App Store a Google Play.
Robustné funkcie prehľadov a analýzy údajov vám pomôžu vylepšiť vaše súčasné marketingové stratégie a stratégie poskytovania služieb zákazníkom.
Získanie úplného prehľadu o tom, odkiaľ vaše tikety prichádzajú, ako dlho trvá na ne odpovedať a kto na ne odpovedá, vám umožní prekonať priepasť medzi službou, ktorú poskytujete, a službou, ktorú vaši zákazníci očakávajú.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie aa automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Použite náš zabudovaný live chat na komunikáciu so zákazníkmi v reálnom čase alebo na interné chatovanie s kolegami pri riešení otázok zákazníkov.
Vytvárajte komplexné IVR stromy, presmerujte hovory alebo umožnite zákazníkom požadovať spätné volania. LiveAgent ponúka aj interné či externé videohovory.
“LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert
“Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik
“Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron
“My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam
“Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad
“Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga
“Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal
“Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.
Bezkonkurenčný. LiveAgent má obrovské množstvo funkcií, integrácií a možností využitia pri zachovaní si atraktívnej ceny. Vyskúšajte ho ešte dnes.
Najpopulárnejšie
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
LiveAgent je výkonný asistenčný softvér, ktorý vám pomáha efektívne spracovávať požiadavky zákazníkov z viacerých kanálov z jedného rozhrania. Navyše sa integruje s vašou webovou stránkou a sociálnymi sieťami. Môžete tak prilákať nových zákazníkov, zlepšiť marketing a povedomie o vašej značke.
Medzi obchodné výhody LiveAgenta patrí okrem zlepšeného marketingu zvýšená spokojnosť zákazníkov, udržanie zákazníkov, lojalita zákazníkov a znížená miera odchodu zákazníkov.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch