Nespočetné množstvo spôsobov na zlepšenie pomocou
jedného nástroja

Zlepšite marketing pomocou LiveAgentu.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7
Na LiveAgenta sa spolieha
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Potrebujete zlepšiť svoju marketingovú stratégiu?

Vytvorením dobrého prvého dojmu môžete zlepšiť vaše marketingové a predajné taktiky. Bez správnych nástrojov a softvéru to však môže predstavovať značné výzvy.

Znie vám to povedome? Snažíte sa udržať prehľad o otázkach a podnetoch zákazníkov? Zahŕňajú vaše komunikačné kanály aj sociálne siete, na ktorých ste často zahltený rôznymi komentármi a správami, ktoré nie vždy dávajú zmysel?

Ak ste odpovedali “áno”, nastal čas investovať do správneho softvéru.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Creation of marketing strategies

Ako zlepšiť vašu marketingovú stratégiu?

Zákazník je v súčasnosti pomerne technicky zdatný jedinec, ktorý sa nebojí vykonať dôkladný audit vašej spoločnosti a ponúkaných tovarov a služieb. Pred zakúpením produktov si zákazníci prezerajú váš web, účty na sociálnych sieťach a dostupné recenzie.

Kľúč k úspechu? Odpovedajte a spracúvajte všetky zákaznícke podnety bez ohľadu na použitý kanál (Instagram, Facebook, Twitter atď.)

Máte zlú povesť?

Keď sú vaše sociálne siete zahltené nezodpovedanými komentármi, vyzerá to neprofesionálne. Aby ste zlepšili svoj obraz, je potrebné odpovedať na pozitívne aj negatívne sociálne zmienky.

Kladiete si otázku “ako”? Úplne jednoducho pomocou pokročilého help softvéru. Sleduje všetky interakcie so zákazníkmi a spravujte ich zo zdieľanej schránky.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Help desk softvér ako vaša záchrana

LiveAgent v krátkom čase zlepší vaše marketingové a predajné stratégie. Máme tu krátku ukážku toho, na čo sa môžete tešiť, keď implementujete náš do svojho bežného pracovného dňa – a je to len špička ľadovca!

Bezpečná, univerzálna schránka

Zvýšená produktivita

Zvýšená spokojnosť zákazníkov

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby bezplatného prenosu dát z väčšiny populárnych riešení help desku a zákazníckej podpory.

Ako sa zlepší váš marketing využívaním LiveAgenta?

Kompletný prehľad služieb

Zistite, ktoré komunikačné kanály prijímajú najviac tikety, a monitorujte služby, ktoré dostávajú vaši zákazníci.

Rozlúčte sa so stratenými či neodpovedanými tiketmi

Dostávajte upozornenia zakaždým, keď dostanete nový komentár pod príspevkom na sociálnych sieťach, správu na Twitteri, e-mail alebo telefonický hovor priamo v službe LiveAgent.

Zlepšite svoju produktivitu

Využite funkcie, ako sú automatizačné pravidlá, zabudovaný CRM systém, call centrum, interný chat a ďalšie. Tieto nástroje vám pomôžu poskytovať kvalitnejšie služby zákazníkom.

Kompletná história tiketov od začiatku do konca

Sledujte cestu riešenia problémov zákazníkov naprieč rôznymi kanálmi a pritom zostaňte stále v rovnakom vlákne tiketu.

Nezáleží na tom, či vám zákazník poslal e-mail, nadviazal telefonický hovor a konverzáciu ukončil prostredníctvom Twitteru. LiveAgent sa o všetko postará.

Ticket stream

Ktoré sociálne siete je možné integrovať s LiveAgentom?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent je integrovaný s Facebookom a Facebook Messengerom. Všetky správy, komentáre a zmienky o vašej značke sa automaticky zobrazia vo vašej univerzálnej schránke.

Twitter - icon

Twitter

Integrácia Twitteru s LiveAgentom umožňuje používateľom monitorovať zmienky o značke, konkrétne kľúčové slová a retweety.

Instagram - icon

Instagram

Vďaka našej môžete odpovedať na všetky komentáre k vašim fotografiám a na zmienky o vašej značke.

Viber - icon

Viber

Odpovedajte na správy od zákazníkov vďaka našej integrácií s Viberom.

Multilingual support in LiveAgent

Viacjazyčná podpora

Náš softvér je viacjazyčný. LiveAgent je k dispozícii v (niektoré preklady sú len čiastočné) a podporuje jazykovo prispôsobiteľné widgety. Nenechajte cudzie jazyky, aby vytvorili bariéru medzi vami a zákazníkmi. LiveAgent vám pomôže!

Aplikácie pre agentov na cestách

Zostaňte v kontakte so svojimi kolegami a buďte produktívnejší na cestách! S našimi mobilnými aplikáciami máte možnosť vyriešiť, presunúť a odpovedať na tikety a chaty, používať prednastavené filtre na usporiadanie tiketov a zobraziť značky, poznámky a oddelenia spojené s každým tiketom.

Teraz k dispozícii v App Store a Google Play.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Robustné možnosti reportovania a analýz

Robustné funkcie prehľadov a analýzy údajov vám pomôžu vylepšiť vaše súčasné marketingové stratégie a stratégie poskytovania služieb zákazníkom.

Získanie úplného prehľadu o tom, odkiaľ vaše tikety prichádzajú, ako dlho trvá na ne odpovedať a kto na ne odpovedá, vám umožní prekonať priepasť medzi službou, ktorú poskytujete, a službou, ktorú vaši zákazníci očakávajú.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie aa automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Ostatné funkcie, na ktoré by ste sa mali zamerať

Značky a oddelenia

Automaticky usporiadajte prichádzajúce tikety do príslušných a pridajte im značky tak, aby ste na prvý pohľad videli obsah každého tiketu.

Zabudovaný live chat

Použite náš zabudovaný live chat na komunikáciu so zákazníkmi v reálnom čase alebo na interné chatovanie s kolegami pri riešení otázok zákazníkov.

Vstavané call centrum

Vytvárajte komplexné IVR stromy, presmerujte hovory alebo umožnite zákazníkom požadovať spätné volania. LiveAgent ponúka aj interné či externé .

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Pomer cena:výkon?

Bezkonkurenčný. LiveAgent má obrovské množstvo funkcií, integrácií a možností využitia pri zachovaní si atraktívnej ceny. Vyskúšajte ho ešte dnes.

Na 30 dní zadarmo
Nevyžadujeme kreditné karty
a oveľa viac
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár
Súvisiace článkyZlepšite marketing
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu

Text obsahuje informácie o niekoľkých slovenských spoločnostiach a ich produktov a službách. Cestovná kancelária SATUR má viac ako 100-ročné skúsenosti v oblasti cestovania a je najväčšou slovenskou kanceláriou s viac ako 90 000 klientmi. FrëschKëscht sa začala ako školský projekt a teraz je skutočnou spoločnosťou s dobrou zákazníckou službou a úspechom. Post Affiliate Pro je popredný sledovací softvér pre affiliate marketing. ZľavaDňa je slovenský eshop s ponukou zľavov na produkty, služby a darčeky. Websupport je poskytovateľ webhostingu a registrácie domén na Slovensku a v Českej republike. SolidTrust Pay je poskytovateľom platobných služieb pre jednotlivcov a podnikateľov.

LiveAgent je help desk softvér, ktorý sa prispôsobuje potrebám rôznych obchodných modelov. LiveAgent môže pomôcť vašej spoločnosti v oblasti poskytovania zákazníckej podpory. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu na 14 dní. Nevyžadujeme kreditné karty. Preskúmajte, ako sa LiveAgent prispôsobí a naplní potreby špecifických podnikov.

Komplexné riešenie pre rôzne typy podnikov

LiveAgent je populárny nástroj zákazníckej podpory s funkčnými integráciami a dostupným partnerstvom. Získal ocenenia a pozitívne recenzie od spokojných zákazníkov. Ponúka aj blog, slovník, akadémiu a webináre. Jeho softvérové riešenia zahŕňajú call centrá, portály a správu e-mailov. Spoločnosť poskytuje aj kontaktné informácie a možnosť prihlásenia sa k odberu noviniek.

Would you like to learn more about LiveAgent? Request a free demo to learn more about LiveAgent and how it can help you succeed.

Naplánujte si ukážku softvéru

The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.

Zvýšte konverzný pomer vylepšením vybraných aspektov stratégie poskytovania podpory zákazníkom prostredníctvom implementácie live chatu a podpory v reálnom čase.

Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta

Pre zlepšenie konverzného pomeru je dôležité prehodnotiť ponuku a optimalizovať web. Poskytnutie dodatočných benefitov a zameranie na zákazníka môže zvýšiť hodnotu a lojalitu zákazníkov. Dôležitý je aj zákaznícky portál pre centralizáciu služieb a zlepšenie spätných väzieb.

Vytvárajte úžasné zákaznícke portály, bázy znalostí a zložité stromy IVR. Filtrujte tikety podľa značiek, oddelení, problémov alebo komunikačných kanálov. Priraďte a automaticky preneste zodpovednosť za konkrétne tikety na daných agentov alebo oddelenia. Usporiadajte, preneste a vyriešte podnety zákazníkov z centralizovaného panela. Všetko s LiveAgentom.

Buďte vždy pri svojich zákazníkoch

LiveAgent je komplexným softvérom pre zákaznícku podporu, ktorý pomáha rýchlo a efektívne komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom chatu, e-mailov a sociálnych médií. Ponúka tiež možnosť vytvárať bázy znalostí a poskytovať nepretržitú podporu. Mnohí spokojní klienti odporúčajú LiveAgent pre jeho spoľahlivosť a jednoduché používanie.

LiveAgent v sebe spája skvelý live chat, tiketovanie a automatizáciu, vďaka čomu zákazníkom poskytujeme nadpriemernú zákaznícku podporu. Zvýšte svoje predaje s LiveAgentom už dnes.

Zvýšte vaše predaje vďaka softvéru LiveAgent!

Najlepšie stratégie na zvýšenie predaja zahŕňajú poskytovanie hodnoty zákazníkom, znižovanie ich úsilia a poskytovanie rýchlych a profesionálnych služieb. LiveAgent je preferovaným help desk softvérom s viac ako 180 funkcionalitami a 40 integráciami, ktorý pomáha zvyšovať predaje.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Naplánujte si ukážku softvéru

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Naplánujte si ukážku softvéru
Start Free Trial x