Poznámky sú užitočnou funkciou pre všetkých agentov, ktorý majú záujem udržiavať svoje tikety usporiadané a uschovávať si pripomienky k určitým tiketom alebo klientom.
LiveAgent vám ponúka možnosť pridať súkromné poznámky k tiketom. Tie sú viditeľné iba pre agentov a nie pre žiadateľov alebo akýchkoľvek iných koncových užívateľov, ktorí môžu byť pripojený do skrytej kópie tiketu. Táto funkcia vám umožní interne zdieľať váš postup v práci či zaznamenať dôležité aktualizácie pre budúcu podporu. Taktiež môžete preraďovať tikety obsahujúce internú poznámku iným agentom.
Príklad
Váš zákazník vám vysvetlil svoj problém v šiestich dlhých emailoch. Vy si však môžete zobraziť všetky maily v jednom vlákne, zosumarizovať si ich, zapísať si poznámky a preradiť ich developérom, ktorý vyriešia jeho problém. Oni si už nebudú musieť čítať všetky maily od zákazníkov zvlášť (bola by to strata času), vaše zhrnutie problému v jednoduchej poznámke im určite pomôže.
Báza znalostí
Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent
Prihláste sa do svojho LiveAgent účtu na našej stránke. Nemáte účet? Vytvorte si ho za menej než 60 sekúnd a pripojte sa k viac než 35,000 spoločnostiam, ktoré zlepšujú zákaznícky servis s LiveAgent. Využite funkcie ako kontaktné formuláre a organizujte pracovné postupy pomocou značiek.
Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
Poskytujte výnimočnú zákaznícku podporu s LiveAgent! Viackanálový softvér, 130+ funkcií, 30 dní zdarma, 24/7 podpora. Začnite teraz!