Správa oddelenia

Oddelenie predstavuje konkrétnu divíziu vašej organizácie zoradenú podľa produktu, služby, oblasti znalostí, fyzickej polohy alebo zodpovednosti.

Departments-LiveAgent

Rozdeľte tikety a priradte agentov do oddelení. Definujte filtre a prenášajte pravidlá, aby sa vaše tikety vždy dostali do správnych rúk. Určite rôzne podpisy, telefónne a chatové pravidlá pre rovnaké oddelenia. Okamžite zistíte, koľko nových, otvorených a vyriešených tiketov je v vašom oddelení.

Príklad

Môžete vytvoriť oddelenie nazývané “Predaj” a priradiť k nemu vhodné tikety.

Každé oddelenie bude mať svoj vlastný proces podpory, pre ktorý môžete špecifikovať agentov, konfigurovať e-mailové adresy, sledovať tikety, nastaviť pravidlá pracovného postupu, definovať SLA – dohody o úrovni služby a pracovné hodiny.

Oddelenia vám umožňujú:

  • Obmedzovať prístup k tiketom pre agentov z rovnakého oddelenia ako je tiket.
  • Prispôsobovať šablóny pre e-mailovú komunikáciu podľa oddelenia.
  • Konfigurovať dostupnosť služieb chatu, hovorov a správ pre každé oddelenie.
Add-agents-into-departments-LiveAgent

Vediete jednočlenné oddelenie?

Ak prevádzkujete jedno-osobový biznis alebo veľmi malú organizáciu, nepotrebujete používať oddelenia. V tom prípade sú všetky tikety distribuované a spracované všetkými bez ohľadu na typ.

Výhody oddelení:

  • Rozdeľujte prácu, autoritu a zodpovednosť
  • Zoskupte tímy špecialistov
  • Zvýšte efektivitu a kvalitu spracovania tiketov
  • Znížte čas odpovede a spracovanie tiketov

Príklady použitia:

  • Funkcie – ľudské zdroje, IT, účtovníctvo
  • Produkt alebo služba – mestské bicykle, cestné bicykle alebo predajne bicyklov
  • Zákazníci – predajcovia , partneri, VIP
  • Geografické – USA, Európa, Ázia

Správa oddelenia

LiveAgent ponúka prehľad zodpovedaných tiketov, chatov, hovorov, hodnotení agentov a mnoho ďaľších (viď všetky možnosti nižšie) z konkrétneho časového obdobia. Jednotlivé položky možno triediť podľa časového rozsahu, oddelenia, kanála a agenta. Správa oddelenia môže byť exportovaná do súboru CSV.

Správa oddelenia

Možnosti zobrazenia správy oddelenia (stĺpce):

  • Značka
  • Odpoveď
  • Priemerný čas odpovede na novú správu
  • Priemerný čas odpovede na otvorenú správu
  • Hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minúty hovoru
  • Chatové správy
  • Chaty
  • Zmeškané chaty
  • Priemerný čas prevzatia chatu
  • Priemerný čas chatu
  • Nezaradené
  • Nezaradené %
  • Odmeny
  • Odmeny %
  • Výčitky
  • Výčitky %
  • Prichádzajúce správy
  • Prichádzajúce hovory
  • Dokončené hovory
  • Prichádzajúce chaty
  • Dokončené chaty
  • Vytvorené tikety
  • Vyriešené tikety

Správa oddelenia môže zobraziť vaše údaje v týchto typoch grafov:

Použite správy oddelenia s API.

Použite LiveAgent REST API na získanie hodnôt zo správy oddelení.

Discover which agents need more training

Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.

Zdroje bázy znalostí

Dozvedieť sa viac podrobností

V LiveAgente môžete vytvárať oddelenia. Agenti s rovnakými schopnosťami a v rovnakom obore budú zaradení do rovnakých skupín agentov. Zostaňte organizovaní!

Skupina agentov

Softvér LiveAgent poskytuje riešenia zákazníckej podpory pre začínajúce podniky. Obsahuje systémy správy sťažností a prichádzajúceho call centra. LiveAgent má viac funkcií s alternatívami a možnosťou ukážky. Zákaznícky portál a help desk softvér sú tiež súčasťou softvéru. LiveAgent poskytuje podporu a možnosti migrácie dát a má dostupnosť celého systému. Zahrnuté sú aj kontaktné informácie na oddelenie predaja a prihlásenie k odberu noviniek.

Jednoducho zautomatizujte a zorganizujte vaše pracovné postupy vďaka pravidlám v softvéri LiveAgent. Práve tie vám vďaka nášmu systému umožnia zmanažovať vaše tikety, posielať automatické odpovede a viac.

Pravidlá

Jednoducho zautomatizujte a zorganizujte vaše pracovné postupy vďaka pravidlám v softvéri LiveAgent. Práve tie vám vďaka nášmu systému umožnia zmanažovať vaše tikety, posielať automatické odpovede a viac.

Vaše dáta sú vždy zálohované v LiveAgente. Máme viacero dátových centier po celom svete, takže sa nemusíte obávať strát dôležitých informácií.

Viacnásobné dátové centrá

Vaše dáta sú vždy zálohované v LiveAgente. Máme viacero dátových centier po celom svete, takže sa nemusíte obávať strát dôležitých informácií.

V LiveAgentovi môžu agenti a zástupcovia zákazníkov s rolou správcu tiež dohliadať a konfigurovať systém. Prečítajte si o typoch používateľov a ďalších.

Agenti

V LiveAgentovi môžu agenti a zástupcovia zákazníkov s rolou správcu tiež dohliadať a konfigurovať systém. Prečítajte si o typoch používateľov a ďalších.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru