Čo je skupina agentov?
Skupina agentov, nazývaná tiež oddelenie, je skupina agentov, ktorí zdieľajú analogické zručnosti a schopnosti. Je to tiež druh zjednodušeného procesu a organizovania ľudí. Skupiny agentov sú na niečom založené, napríklad na umiestnení klientov alebo type problému. Pomáha to agentom sústrediť sa na konkrétnu oblasť, zostať zameraní a efektívni. Všetky prichádzajúce správy a hovory, ktoré vstupujú cez rôzne kanály, sú okamžite presmerované do rôznych skupín agentov bez manuálneho spracovania. Vytvorte si svoje skupiny agentov v LiveAgentovi.
Zistite viac o Oddeleniach v LiveAgentovi.
Frequently Asked Questions
Čo znamená agent pre skupinu?
Skupinový agent je skupina agentov, ktorí majú podobné schopnosti a zručnosti. Okrem toho skupina agentov predstavuje zlepšenie organizovania ľudí. Vďaka tejto skupine sa môžu agenti sústrediť na konkrétnu oblasť. To zvyšuje účinnosť a efektivitu agentov.
Ako vytvoriť skupiny agentov v LiveAgentovi?
V LiveAgentovi môžete vytvárať tzv. Oddelenia. Napríklad môžete vytvoriť skupinu "predaj" a priradiť k nej vhodné tiketyy. Môžete ich vytvárať v sekcii "konfigurácia" a potom kliknúť na "oddelenia". Tu môžete vytvárať a spravovať svoje skupiny.
Čo je skupina virtuálnych agenov?
Virtualná skupina agentov je skupina virtuálnych agentov, ktorí spolupracujú na poskytovaní zákazníckej podpory. V LiveAgentovi sú skupiny agentov riadené oddeleniami.
Po prečítaní o skupine agentov by vás mohlo zaujímať, ako hodnotenie agentov pomáha zlepšiť výkonnosť vášho tímu. Prečítajte si viac o tom, ako môžete sledovať a zlepšovať schopnosti agentov vo vašej spoločnosti. Ďalšou užitočnou témou je, kto sú helpdesk agenti a aké úlohy vykonávajú. Zistite, ako môžete efektívne pridať agentov do vášho tímu a zlepšiť zákaznícky servis. Ak vás zaujíma, ako môžete zlepšiť váš zákaznícky servis, pozrite si článok o tom, ako môže správa zákazníckej podpory pomôcť monitorovať a zlepšovať vaše služby. Naučíte sa, ako využívať prehľady a analýzy na dosiahnutie lepších výsledkov. Nakoniec, ak chcete vytvoriť komunitu pre vašich zákazníkov, prečítajte si o zákazníckom fóre. Zistite, ako môže fórum prispieť k zvýšeniu lojality zákazníkov a vzájomnej pomoci.
Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Poskytujete zákaznícku podporu v rôznych jazykoch? LiveAgent vám umožní komunikovať až v 43 jazykoch a pravidelne pridáva nové preklady. Prispôsobte si jazykové rozhranie podľa preferencií vašich agentov a zlepšite zákaznícku skúsenosť. Vyskúšajte LiveAgent zdarma a odhaľte všetky jeho funkcie bez záväzkov!
Archivácia v LiveAgent pomáha optimalizovať helpdesk softvér tým, že automaticky archivuje vyriešené tikety, e-maily a komunikáciu na sociálnych sieťach. Umožňuje oddeliť aktívne a archivované požiadavky, čím uvoľňuje pamäť. Vyskúšajte túto funkciu zdarma a zlepšite efektivitu vašej zákazníckej podpory.