Skupina agentov

Čo je skupina agentov?

Skupina agentov, nazývaná tiež oddelenie, je skupina agentov, ktorí zdieľajú analogické zručnosti a schopnosti. Je to tiež druh zjednodušeného procesu a organizovania ľudí. Skupiny agentov sú na niečom založené, napríklad na umiestnení klientov alebo type problému. Pomáha to agentom sústrediť sa na konkrétnu oblasť, zostať zameraní a efektívni. Všetky prichádzajúce správy a hovory, ktoré vstupujú cez rôzne kanály, sú okamžite presmerované do rôznych skupín agentov bez manuálneho spracovania. Vytvorte si svoje skupiny agentov v LiveAgentovi.

Zistite viac o Oddeleniach v LiveAgentovi.

Funkcia skupiny agentov v LiveAgentovi

Najčastejšie kladené otázky

Čo znamená agent pre skupinu?

Skupinový agent je skupina agentov, ktorí majú podobné schopnosti a zručnosti. Okrem toho skupina agentov predstavuje zlepšenie organizovania ľudí. Vďaka tejto skupine sa môžu agenti sústrediť na konkrétnu oblasť. To zvyšuje účinnosť a efektivitu agentov.

Ako vytvoriť skupiny agentov v LiveAgentovi?

V LiveAgentovi môžete vytvárať tzv. Oddelenia. Napríklad môžete vytvoriť skupinu "predaj" a priradiť k nej vhodné tiketyy. Môžete ich vytvárať v sekcii "konfigurácia" a potom kliknúť na "oddelenia". Tu môžete vytvárať a spravovať svoje skupiny.

Čo je skupina virtuálnych agenov?

Virtualná skupina agentov je skupina virtuálnych agentov, ktorí spolupracujú na poskytovaní zákazníckej podpory. V LiveAgentovi sú skupiny agentov riadené oddeleniami.

Späť na glosár Vytvorte si účet zdarma

Expert note

Skupina agentov je oddelenie, ktoré zjednocuje agentov na základe ich podobných schopností a zručností, čím sa zvyšuje ich efektivita pri riešení určitých problémov.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie - Zakaznicky Portal

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.

Rola agenta je dôležitou súčasťou vášho softvéru pre helpdesk. Agenti sa zaoberajú zákazníkmi a poskytujú podporu. Musia mať skvelé zručnosti v komunikácii.

Agent

Rola agenta je dôležitou súčasťou vášho softvéru pre helpdesk. Agenti sa zaoberajú zákazníkmi a poskytujú podporu. Musia mať skvelé zručnosti v komunikácii.

V LiveAgentovi môžu agenti a zástupcovia zákazníkov s rolou správcu tiež dohliadať a konfigurovať systém. Prečítajte si o typoch používateľov a ďalších.

Agenti

V LiveAgentovi môžu agenti a zástupcovia zákazníkov s rolou správcu tiež dohliadať a konfigurovať systém. Prečítajte si o typoch používateľov a ďalších.

Určite zručnosti vašich agentov pomocou úrovne agenta. Úrovne sú súčasťou gamifikácie a môžu motivovať vašich agentov k ešte väčším úspechom.

Funkcie - Urovne

Text sa zameriava na softvér na podporu zákazníkov a podnikov, vrátane telefónnych systémov VoIP, samoobslužného softvéru a systémov na správu sťažností. Firma Quality Unit, LLC ponúka softvér LiveAgent, ktorý umožňuje registráciu a následné vytvorenie účtu priamo zo stránky. Po dokončení inštalácie budú informácie o prihlásení odoslané e-mailom. Firma tiež poskytuje podporu prostredníctvom telefonu a sociálnych sietí.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..