Časový prehľad vám umožní sledovať čas strávený Agentom pri podpore zákazníka a získavať tak hlbšie informácie o celkovej výkonnosti help desku. Strávený čas je automaticky sledovaný pre každý ticket, keď je táto funkcia zapnutá. Okrem toho môžete agentom prikázať manuálne potvrdiť strávený čas a pridať poznámku, ak je to nevyhnutné.
Čas sa sleduje iba v prípade, že agent je aktívny v tikete (sledovanie času sa zastaví po 30 sekundách nečinnosti).

Časový prehľad
LiveAgent umožňuje hlásenie času stráveného na všetkých tiketoch z konkrétneho časového obdobia. Jednotlivé položky môžu byť triedené podľa agenta, tiketu, zákazníka, spoločnosti, dátumu hlásenia, dátumu zúčtovania a typu (manuálne, automatické). Správa o čase môže byť exportované do súboru CSV.

Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Zdroje bázy znalostí
Zistite, ako zlepšiť efektívnosť vášho call centra pomocou zníženia času spracovania hovorov s LiveAgent. Táto kľúčová metrika zahŕňa čas hovoru, čakania a dokončenia, a jej optimalizácia môže výrazne zlepšiť zákaznícku skúsenosť. Vyskúšajte LiveAgent zdarma a poskytnite svojim agentom tie najlepšie nástroje pre rýchlejšie riešenie problémov.





