Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Článok sa zameriava na dôležitosť poskytovania vynikajúcich zákazníckych služieb so zameraním na digitálne kanály. Je tu predstavený softvér pre správu e-mailov a Help Desk, ako aj jeho výhody, a takisto je tu spomenuté množstvo iných alternatív. LiveAgent predstavuje populárnu službu poskytujúcu funkcie na technickú a zákaznícku podporu a je výhodná pre malé spoločnosti. Článok taktiež zdôrazňuje význam rýchlej a efektívnej odpovede na otázky zákazníkov s cieľom zvýšiť ich vernosť a spokojnosť.
Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta
The article outlines steps to improve conversion rates on a website, starting with reassessing the current offerings to ensure they are valuable to the target audience. It also suggests optimizing the website by trying new elements through A/B testing and using strong call-to-action elements. Checking the placement of headers and buttons/forms and ensuring proper display on mobile devices is also important. Additional tips include lowering prices, improving functionality, and offering free shipping to create an irresistible offer.
Zlé zákaznícke služby a ako im zabrániť
Spoločnosť Quality Unit ponúka softvér zákazníckej podpory LiveAgent, ktorý zahŕňa produkty ako VoIP, systém správy sťažností, klientský portál a helpdesk softvér. Okrem toho, spoločnosť poskytuje podporu a dostupnosť systému, migráciu dát a produktové zmeny, ako aj partnerský program a akademické školenia a webináre. Pre odber noviniek o LiveAgent aktualizáciách a zľavách je k dispozícii registrácia.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch