Minimalizujte mieru opustenia nákupného košíka

Opustenie nákupného košíka je najčastejšie spojené s ťažkosťami a problémami, ktoré sprevádzajú nákupný proces. V mnohých prípadoch zostávajú otázky kupujúcich nezodpovedané, poprípade je nakupovanie príliš komplikované a odraďujúce.

LiveAgent ponúka spoločnostiam šancu značne znížiť mieru opustenia nákupného košíka a zároveň prináša šancu na zvýšenie objemov predaja prostredníctvom pokročilých funkcionalít, automatizácie, zabudovaného live chatu a mnohých ďalších aspektov.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Definition of cart abandonment

Čo je to opustenie nákupného košíka?

Opustenie košíka je pojem zaužívaný v oblasti elektronického obchodu (e-commerce), ktorý sa používa na opísanie situácie, kedy návštevník webu opustí stránku pred tým, než vykoná želanú aktivitu. Medzi príklady opustenia košíka je možné zaradiť opustenie nákupného košíka poukazujúce na návštevníkov, ktorí si pridajú položky do svojho online nákupného košíka, ale odídu bez dokončenia nákupu.

Aká je prijateľná miera opustenia košíka?

Najnovšie dáta o miere opustenia nákupného košíka z roku 2019 poukazujú na priemernú mieru vo výške 69,91% naprieč všetkými odvetviami.

Je však dôležité poznamenať, že miera opustenia košíka sa líši podľa odvetvia, pretože rôzne weby majú značne odlišné nákupné procesy a správanie zákazníkov.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Je možné bojovať proti miere opustenia košíka?

Vysoká miera opustenia nákupného košíka v elektronickom obchode môže spôsobiť veľa frustrácie, stresu a nepríjemných chvíľ pre manažérov a marketingových špecialistov. Našťastie, túto mieru je možné znížiť prostredníctvom viacerých kľúčových taktík a stratégií, medzi ktoré môžeme zaradiť vylepšenie zážitku z prehliadania webovej stránky, zjednodušenie uskutočnenia platby, a zároveň aj budovanie dôvery, lojality a povedomia o značke a spoločnosti. Spoločnosti taktiež úspešne poukazujú na výhody implementácie viackanálového riešenia zameraného na zlepšenie vzťahov so zákazníkmi.

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby bezplatného prenosu dát z väčšiny populárnych riešení help desku a zákazníckej podpory.

Prečo zákazníci opúšťajú nákupné košíky?

Príliš komplikované a zdĺhavé spracovanie transakcií

Aby ste sa vyhli situácií, v ktorej sa zákazníci začnú obhliadať po alternatívach, je nevyhnutné poskytovať zákazníkom podporu v reálnom čase, a to najmä počas procesu platby.

Complicated and lengthy checkout
No support

Absencia zákazníckej podpory

Poskytnutím podpory zákazníkom v reálnom čase počas procesu platby môžete znížiť mieru opustenia nákupného košíka o dvojmiestne čísla a súčasne zvýšiť pomer konverzie.

Iba prehliadam

Pretože kupujúci sú čoraz viac technicky zdatnejší a neustále hľadajú najlepšiu ponuku, často pridávajú položky do svojho košíka, no zároveň hľadajú rovnaké tovary či služby aj na iných stránkach s lepšími podmienkami (poštovné, cena, dátum a čas doručenia). Tento typ kupujúcich ešte v podstate nie je úplne rozhodnutý, na ktorej stránky by mal nakúpiť.

Využitím proaktívnych pozvánok na chat môžete zákazníkovi ľahko poskytnúť pozitívny zážitok zo služby, ktorý ho presvedčí, že váš obchod je pre neho tým pravým, na ktorom by mal nakúpiť.

Only browsing

Spôsoby zníženia miery opustenia košíka

Live chat bubbles icon

Poskytujte podporu aj prostredníctvom live chatu

Podľa portálu Forrester až 44% online spotrebiteľov tvrdí, že „mať odpovede na otázky od operátora počas online nákupu je jedným z najdôležitejších aspektov, ktoré môže webová stránka či e-shop ponúknuť”.

Watch eye

Sledujte posledné stránky relácie

Určite presné miesto v nákupnom procese, kde vaši zákazníci opúšťajú svoje nákupné košíky. Pokročilé funkcie LiveAgenta vám umožňujú monitorovať, na ktorých stránkach sa vaši zákazníci nachádzajú a ako dlho ich prehliadajú.

Gear - icon

Zrýchlite načítavanie webových stránok

Rýchly live chat je vhodným spôsobom, akým môžete z návštevníka webovej stránky spraviť platiaceho zákazníka. LiveAgent sa v súčasnosti môže pochváliť najrýchlejším widgetom live chatu na trhu.

Integrations pricing-icon

Implementujte viackanálovú podporu zákazníkom

53% zákazníkov pravdepodobne opustí svoje online nákupy, ak nenájdu rýchle odpovede na svoje otázky. Poskytujte podporu prostredníctvom live chatu, spísaných odpovedí na často kladené otázky, sociálnych sietí, e-mailu a ďalších!

Bojujte proti opusteniu košíka pomocou LiveAgenta

Ultimate omni-channel help desk software experience

Poskytujte podporu v reálnom čase

Pozrite si naše video, v ktorom sa dozviete viac o tom, ako môžete svojim zákazníkom v reálnom čase poskytovať prvotriedne služby.

Využívajte proaktívne pozvánky na chat a vyzvite používateľov, aby sa s vami zhovárali v reálnom čase. Posuňte sa o krok vpred s pokročilými funkciami LiveAgenta, ktoré vám umožňujú monitorovať stránky, na ktorých sa návštevníci vášho webu nachádzajú a koľko času trávia na jednotlivých stránkach.

Automatizujte e-mailovú komunikáciu

Ak vytvoríte správne nastavené časové pravidlá, LiveAgent automaticky vygeneruje a pošle e-maily potenciálnym zákazníkom, ktorí opustili nákupný košík po 24 hodinách (alebo akomkoľvek inom časovom období).

Automate emails
Highest security standards

Spoliehajte sa na najvyššie bezpečnostné štandardy

LiveAgent ponúka najmodernejšie bezpečnostné štandardy s najlepšou ochranou. Vaša komunikácia je bezpečná a šifrovaná a uložená v rámci dátových centier nachádzajúcich sa v EÚ, USA alebo Ázii na základe vašich preferencií. LiveAgent je tiež plne v súlade s GDPR a postupuje podľa najnovších osvedčených postupov v priemysle SaaS.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Poskytujte viackanálovú podporu zákazníkom

Okrem poskytovania podpory zákazníkom v reálnom čase vám LiveAgent môže pomôcť zjednotiť všetky komunikačné kanály do jedného nástroja.

Po pripojení neobmedzeného počtu telefónnych čísel, e-mailových adries, účtov na sociálnych sieťach, vytvorení báz znalostí a zákazníckych portálov vám LiveAgent pomôže pri poskytovaní rýchlej a efektívnej podpory naprieč všetkými kanálmi, ktoré vaši zákazníci využívajú.

Detailed Help Desk Feature Overview | Live Agent09:58Youtube video: Detailed Help Desk Feature Overview
Live Agent
Create self service portal in LiveAgent

Vytvárajte samoobslužné portály

Vytvorením samoobslužných portálov dávate zákazníkom možnosť nájsť odpovede na ich otázky aj bez toho, že by boli vaši agenti online. Aj keď je live chat v mnohých prípadoch potrebný a dokonca žiadaný, niektorým zákazníkom jednoducho nevyhovuje viesť rozhovor s agentom, a preto hľadajú iné alternatívy. Ak svojim zákazníkom poskytnete robustnú bázu znalostí alebo zákaznícky portál, bude vaše podnikanie vyzerať dôveryhodne, spoľahlivo a dostupne.

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Most reviewed and number 1

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Spokojní zákazníci? Na nezaplatenie!

Poskytujte výnimočnú zákaznícku podporu v reálnom čase, aby ste znížili mieru opustených nákupných košíkov vo vašom e-shope. S LiveAgentom je to jednoduché.

Package Name

Ticket+Chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-Inclusive

Ideálne pre podniky všetkých veľkostí a veľké spoločnosti

$39 /mo

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

 

Skúste to teraz, zadarmo! Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Súvisiace článkyZnížte mieru opustenia nákupného košíka
Určite zručnosti vašich agentov pomocou úrovne agenta. Úrovne sú súčasťou gamifikácie a môžu motivovať vašich agentov k ešte väčším úspechom.

Úrovne

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý ponúka rôzne funkcie a integrácie. Systém je populárny a podporuje aj VoIP.

Spoločnosť LiveAgent poskytuje softvér zákazníckej podpory a telefónne systémy VoIP. Majú partnerský program a zabezpečujú ochranu osobných údajov.

Budovanie vzťahu

Spoločnosť LiveAgent poskytuje softvér zákazníckej podpory a telefónne systémy VoIP. Majú partnerský program a zabezpečujú ochranu osobných údajov.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je obľúbený softvér pre zákaznícku podporu. Ponúka analytické informácie a štatistiky, CRM integráciu a podporu mobilných zariadení.

Vylepšite svoj zákaznícky servis pomocou pokročilých funkcií help desk softvéru, ktoré vám pomôžu prispôsobiť komunikáciu a poskytnúť zákazníkom rýchle odpovede.

Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?

Článok sa zameriava na dôležitosť poskytovania vynikajúcich zákazníckych služieb so zameraním na digitálne kanály. Je tu predstavený softvér pre správu e-mailov a Help Desk, ako aj jeho výhody, a takisto je tu spomenuté množstvo iných alternatív. LiveAgent predstavuje populárnu službu poskytujúcu funkcie na technickú a zákaznícku podporu a je výhodná pre malé spoločnosti. Článok taktiež zdôrazňuje význam rýchlej a efektívnej odpovede na otázky zákazníkov s cieľom zvýšiť ich vernosť a spokojnosť.

Zvýšte konverzný pomer vylepšením vybraných aspektov stratégie poskytovania podpory zákazníkom prostredníctvom implementácie live chatu a podpory v reálnom čase.

Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta

The article outlines steps to improve conversion rates on a website, starting with reassessing the current offerings to ensure they are valuable to the target audience. It also suggests optimizing the website by trying new elements through A/B testing and using strong call-to-action elements. Checking the placement of headers and buttons/forms and ensuring proper display on mobile devices is also important. Additional tips include lowering prices, improving functionality, and offering free shipping to create an irresistible offer.

Akýkoľvek podnik, ktorý chce prosperovať, musí sa sústrediť na poskytovanie spokojnosti zákazníkov, pretože dôsledky zlého zákazníckeho servisu môžu byť skutočne škodlivé.

Zlé zákaznícke služby a ako im zabrániť

Spoločnosť Quality Unit ponúka softvér zákazníckej podpory LiveAgent, ktorý zahŕňa produkty ako VoIP, systém správy sťažností, klientský portál a helpdesk softvér. Okrem toho, spoločnosť poskytuje podporu a dostupnosť systému, migráciu dát a produktové zmeny, ako aj partnerský program a akademické školenia a webináre. Pre odber noviniek o LiveAgent aktualizáciách a zľavách je k dispozícii registrácia.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru