Máte už dosť svojho softvéru na podporu sociálnych médií?

Objavte, prečo je LiveAgent najlepšou alternatívou podpory pre sociálne médiá
  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nie je potrebná platobná karta    
  • ✓ Zrušenie kedykoľvek
Používané
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hľadáte alternatívy softvéru na podporu sociálnych médií?

Prevezmite späť kontrolu nad svojimi sociálnymi médiami s našou alternatívou help desku pre sociálne médiá. Naše riešenie Vám zaručí, že zachytíte každú správu, komentár alebo zmienku o vašej značke, čo povedie k pozitívnemu vnímaniu Vašej spoločnosti, vyššej spokojnosti zákazníkov a väčšiemu predaju.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Vlastnosti Liveagent Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgent-om.
Zoho Desk
Porovnajte Zoho Desk s LiveAgent-om.
Groove
Porovnajte Groove s LiveAgent-om.
Help Scout
Porovnajte Kayako s LiveAgent-om.
Celkové hodnotenie
Celkové hodnotenie softvérov od overených užívateľov Capterra.
4.7
LiveAgent získla celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených užívateľov Capterra.
4.3
Zendesk získal celkové hodnotenie 4.3 z 5 od overených užívateľov Capterra.
4.5
Zoho Desk získal celkové hodnotenie 4.5 z 5 od overených užívateľov Capterra.
4.5
Groove získal celkové hodnotenie 4.5 z 5 od overených užívateľov Capterra.
4.7
Help Scout získal celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených užívateľov Capterra.
Jednoduchosť používania
Hodnotenie jednoduchosti používania od overených používateľov Capterra.
4.6
LiveAgent je hodnotený 4.6 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
4.3
Zendesk je hodnotený 4.3 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
4.4
Zoho Desk je hodnotený 4.4 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
4.5
Groove je hodnotený 4.5 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
4.7
Help Scout je hodnotený 4.7 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených užívateľov Capterra.
4.7
LiveAgent je hodnotený 4.7 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
4.2
Zendesk je hodnotený 4.2 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
4.3
Zoho Desk je hodnotený 4.3 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
4.6
Groove je hodnotený 4.6 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
4.8
Help Scout je hodnotený 4.8 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
Hodnota za peniaze
Hodnotenia podľa ceny od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent je hodnotený 4.7 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
4.1
Zendesk je hodnotený 4.1 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
4.5
Zoho Desk je hodnotený 4.5 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
4.0
Groove je hodnotený 4.0 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
4.6
Help Scout je hodnotený 4.6 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
Cena
Cena softvéru v USD na agenta za mesiac.
$9-$49/mesiac/agent TCenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
$59-$199/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
$18-$45/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
$25-$40/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
$25-$40/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
Instagram
Integrácia Instagramu, ktorá načíta všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka integráciu Instagramu.
Zendesk neponúka integráciu Instagramu.
Zoho Desk neponúka integráciu Instagramu.
Groove neponúka integráciu Instagramu.
Help Scout neponúka integráciu Instagramu.
Facebook
Integrácia Facebooku, ktorá stiahne všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka integráciu Facebooku.
Zendesk ponúka integráciu Facebooku.
Zoho Desk ponúka integráciu Facebooku.
Groove ponúka integráciu Facebooku.
Help ponúka integráciu Facebooku.
Messenger
Integrácia Facebook Messenger, ktorá načíta všetky priame správy a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na priame správy zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka integráciu Facebook Messengeru.
Zendesk ponúka integráciu Facebook Messengeru.
Zoho Desk neponúka integráciu Facebook Messengeru.
Groove ponúka integráciu Facebook Messengeru.
Neznáme
Twitter
Integrácia Twitteru, ktorá načítava všetky komentáre a zmienky a premieňa ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka integráciu Twitteru.
Zendesk ponúka integráciu Twitteru.
Zoho Desk ponúka integráciu Twitteru..
Groove ponúka integráciu Twitteru.
Help Scout neponúka integráciu Twitteru.
Whatsapp
Integrácia Whatsapp, ktorá načíta všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
Už čoskoro LiveAgent v súčasnosti neponúka integráciu WhatsApp, ale pracuje sa na nej. Zostaňte naladení!
Zendesk ponúka WhatsApp integráciu.
Zoho Desk neponúka WhatsApp integráciu.
Groove neponúka WhatsApp integráciu.
Help Scout neponúka WhatsApp integráciu.
Viber
Integrácia Viber, ktorá načítava všetky komentáre a zmienky a transformuje ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka integráciu Viber.
Zendesk neponúka integráciu Viber.
Zoho Desk neponúka integráciu Viber.
Groove neponúka integráciu Viber.
Help Scout neponúka integráciu Viber.
Sledovanie interakcie
Sledujte správanie návštevníka svojho webu. Zistite, ako dlho si prehliadajú Vašu stránku alebo na ktorej stránke sú.
LiveAgent ponúka sledovanie interakcie.
Zendesk ponúka sledovanie interakcie.
Zoho Desk ponúka sledovanie interakcie.
Grooveponúka sledovanie interakcie.
Help Scout ponúka sledovanie interakcie.
Viackanálová komunikácia
Spája sa s viacerými komunikačnými linkami (ako je email, živý čet, telekomunikačné centrum alebo sociálne médiá), aby zefektívnil všetky správy a umožnil agentom odpovedať na ne zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent podporuje viackanálovú komunikáciu.
Zendesk spodporuje viackanálovú komunikáciu.
Zoho Desk podporuje viackanálovú komunikáciu.
Groove podporuje viackanálovú komunikáciu.
Help Scout podporuje viackanálovú komunikáciu.
Automatizované smerovanie
Automatizované smerovanie tiketov do konkrétnych oddelení a agentov na základe vopred definovaných podmienok.
LiveAgent ponúka automatizované smerovanie tiketov.
Zendesk ponúka automatizované smerovanie tiketov.
Limitované Zoho Desk ponúka limitované (do 5, 15, alebo 30) automatizované smerovanie pravidiel na základe cenového plánu.
Groove neponúka automatizované smerovanie.
Help Scout ponúka automatizované smerovanie tiketov.
Výkonostné merania
Umožňuje používateľom vytvárať správy o výkonnosti podľa kanála, oddelenia alebo agenta.
LiveAgent ponúka výkonostné merania.
Zendesk ponúka výkonostné merania.
Zoho Desk ponúka výkonostné merania.
Groove ponúka výkonostné merania.
Help Scout ponúka výkonostné merania.
Skupinový manažment
Umožňuje agentom vytvárať skupiny kontaktov pre marketingovú a predajnú segmentáciu.
LiveAgent ponúka skupinový manažment.
Zendesk ponúka skupinový manažment.
Zoho Desk neponúka skupinový manažment.
Groove neponúka skupinový manažment.
Help Scout neponúka skupinový manažment.
Označovanie na sociálnych médiach
Umožňuje agentom označovať zákazníkov pri odpovedaní na ich otázky týkajúce sa sociálnych médií prostredníctvom softvéru technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent ponúka označovanie sociálnych médií.
Zendesk ponúka označovanie sociálnych médií.
Zoho Desk neponúka označovanie sociálnych médií.
Groove ponúka označovanie sociálnych médií.
Help Scout neponúka označovanie sociálnych médií.
Sledovanie značky
Umožňuje používateľom sledovať konkrétne kľúčové slová na Twitteri zjednodušením každého Tweetu, ktorý obsahuje kľúčové slovo, do softvéru vo forme tiketu.
LiveAgent ponúka sledovanie značky.
Zendesk neponúka sledovanie značky.
Zoho Desk neponúka sledovanie značky.
Groove neponúka sledovanie značky.
Help Scout neponúka sledovanie značky.
Spolupráca
Umožňuje agentom spolupracovať na dosiahnutí vyriešenia tiketov.
LiveAgent podporuje spoluprácu.
Zendesk podporuje spoluprácu.
Limitované Funkcie spolupráceZoho Desk sú obmedzené na profesionálne a podnikové plány.
Groove podporuje spoluprácu.
Help Scout podporuje spoluprácu.
Správa viacerých účtov
Umožňuje používateľom prepojiť viacero účtov sociálnych médií (napríklad dva účty Facebook alebo tri účty Twitter) so softvérom technickej podpory sociálnych médií.
LiveAgent podporuje správu viacerých účtov.
Zendesk nepodporuje správu viacerých účtov.
Limitované So Zoho Desk je možné prepojiť obmedzený počet e-mailových účtov, miniaplikácií spätnej väzby, webových formulárov a účtov sociálnych médií.
Groove podporuje správu viacerých účtov.
Help Scout nepodporuje správu viacerých účtov.
Prehľady/Analýzy
Analytický panel, ktorý Vám umožňuje vytvárať prehľady výkonnosti.
LiveAgent ponúka prehľady/analýzy.
Zendesk ponúka prehľady/analýzy.
Limitované V Zoho Desk je prístup k informačným panelom prehľadov/analýz obmedzený vo všetkých plánoch okrem Enterprise.
Groove ponúka prehľady/analýzy.
Help Scout ponúka prehľady/analýzy.

Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov používateľov na celom svete

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Zlepšite svoju reputáciu na sociálnych sieťach

Buďte tou značkou, o ktorej všetci hovoria! Zlepšite svoje recenzie a podporte svoj predaj poskytovaním vynikajúcich služieb zákazníkom na sociálnych sieťach.

Začnite predvádzať svoju silnú online prítomnosť s našou alternatívou help desku sociálnych médií už dnes!

Odpovedajte na každý komentár, správu a zmienku

Alternatívy help desku pre sociálne médiá sú vašou tajnou zbraňou pre organizáciu a prehľadnosť na rôznych sociálnych sieťach. Uľahčite si každodennú prácu zjednotením každej správy, komentára a zmienky do našej univerzálnej schránky. Žiadna správa vám už neunikne. Navyše vás čaká bezproblémová služba!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Naše integrácie so sociálnymi sieťami zahŕňajú

Zvýšte predaj prostredníctvom prispôsobenej komunikácie

Posielajte správy o predaji prispôsobenou komunikáciou vybraným segmentom na Vibere a zvyšujte predaj! Ľahko informujte svojich zákazníkov o predajoch, propagačných akciách alebo špeciálnych ponukách prostredníctvom kanálov správ, ktoré denne sledujú.

Monitorujte svojich konkurentov

Využite naše integrované nástroje, ktoré vám umožnia monitorovať jedinečné kľúčové slová. Ste zvedaví, čo sa hovorí o vašich konkurentoch? Vďaka našej alternatíve help desku sociálnych sietí ich môžete ľahko sledovať na Twitteri.

Live chat templates

Požiar uhaste skôr, ako bude neskoro

Stáva sa vám, že sa necháte rozrušiť nepríjemne naladeným zákazníkom? Konajte rýchlo, kým nie je neskoro! Sledujte zmienky o svojej firme / značke na Twitteri (aj keď nie ste výslovne označení) a zapojte sa do konverzácie. Od dnes už neurobíte žiadnu chybu.

Užite si špičkové zabezpečenie

Zdieľanie prihlasovacích údajov je minulosťou. Poskytnite svojim agentom zákazníckej podpory priestor, ktorý im umožní spolupracovať a odpovedať na otázky zo sociálnych médií bez toho, aby sa museli prihlásiť na každú príslušnú platformu.

Security lock and badge
Performance report by LiveAgent

Eliminujte neporiadok a zvyšujte produktivitu

Zvýšte produktivitu svojho tímu o viac ako 35% prostredníctvom našej alternatívy help desku sociálnych médií. Eliminujte rozptýlenie, ktoré kanály ako Instagram, Twitter a Facebook spôsobujú, odpovedaním na všetky správy a zmienky z jednotného rozhrania. Dajte zbohom memečkam a nekonečnému rolovaniu.

Učte sa z kontextovo bohatých tiketov

Chýba vám celkový prehľad? Alternatívy help desku sociálnych médií vám zaručia, že budete vždy v obraze! Sledujte cestu riešenia problémov každého zákazníka naprieč live chatom, sociálnymi médiami, e-mailom alebo telefónom v jednom vlákne tiketu. Je to také ľahké!

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent CRM integrations

Poskytujte rýchle a personalizované odpovede

Využite pokročilé funkcie ponúkané alternatívami help desku sociálnych médií, ako je zabudovaný CRM systém alebo preddefinované odpovede. Ušetrite až 15 hodín každý týždeň tým, že budete mať po ruke všetky informácie o zákazníkovi a pripravené tie správne odpovede.

Poskytujte vynikajúce služby aj na ceste

Moderná doba si vyžaduje moderné riešenia. Odpovedajte na otázky zo sociálnych sietí na cestách pomocou našej mobilnej aplikácie, ktorá je k dispozícii v obchodoch Google Play a App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Odložte nudné úlohy

Alternatívy help desku sociálnych médií ponúkajú bohaté možnosti automatizácie. Automatizujte všedné, opakujúce sa úlohy, ako je sledovanie, priraďovanie úloh alebo značiek a ďalšie. Možností je neúrekom.

Učte sa, zlepšujte sa, prekonávajte

Zlepšite svoje služby (a zároveň skúsenosti zákazníkov) pomocou našich robustných funkcií analýzy a reportingu. Poučte sa z prehľadu údajov v reálnom čase a podľa toho upravte svoju stratégiu.

Reports feature by LiveAgent
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Niečo nie je v poriadku?

Nenecháme vás v tom samých! Sme tu pre vás nepretržite. Kontaktujte nás kedykoľvek na live chate, e-mailom alebo telefonicky.

Prečo je LiveAgent tou najlepšou alternatívou help desku sociálnych médií?

Ušetrite viac s LiveAgent

Zistite, koľko môžete ušetriť na funkciách technickej podpory sociálnych médií pomocou nášho praktického porovnania cien pre LiveAgent a jeho konkurentov.

Naši zákazníci to dokážu povedať najlepšie

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Súvisiace článkyAlternatívy help desku pre sociálne média
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi

LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Recenzie zákazníkov, partnerský program a populárne softvér pre zákaznícku podporu. LiveAgent je služba, ktorá prináša komunikačné kanály a riešenia pre podniky.

Výhody live chatu a ako ho používať

Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

TypoAssassin

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

Vytvorte často kladené otázky a články pre zákaznícku podporu na webovej stránke a získajte Live chat tlačidlo zadarmo, ako aj 30-dňovú skúšobnú verziu od LiveAgent.

Urobte zo svojej komunikácie bezrizikové úsilie a vyberte si výkonný komunikačný nástroj pre svoje podnikanie – live chat od LiveAgenta.

Live chat pre veľké podninky

Live chat softvér umožňuje lepšie poskytovanie zákazníckej podpory a personalizáciu správ. Agenti by mali dodržiavať pravidlá chatovej etiky a využívať proaktívne funkcie chatu.

LiveAgent môže hovoriť aj vaším jazykom. Prispôsobte si svoj zážitok a vyberte si rozhranie jazyka, ktorý preferujete vy a vaši agenti. Môže byť zmenený kedykoľvek.

Viacjazyčný

LiveAgent podporuje 42 jazykov a môže byť používaný pre zákaznícku podporu v preferovanom jazyku. Nové preklady sa pravidelne pridávajú. (Note: The given text is repetitive and does not provide much information to work with, resulting in a rudimentary summary)

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru