Prevezmite späť kontrolu nad svojimi sociálnymi médiami s našou alternatívou help desku pre sociálne médiá. Naše riešenie Vám zaručí, že zachytíte každú správu, komentár alebo zmienku o vašej značke, čo povedie k pozitívnemu vnímaniu Vašej spoločnosti, vyššej spokojnosti zákazníkov a väčšiemu predaju.
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Vlastnosti | Liveagent
Vyskúšajte ten najlepší help desk pre sociálne mádia zadarmo! Nie je potrebná platobná karta. | Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgent-om. | Zoho Desk
Porovnajte Zoho Desk s LiveAgent-om. | Groove
Porovnajte Groove s LiveAgent-om. | Help Scout
Porovnajte Kayako s LiveAgent-om. |
---|---|---|---|---|---|
Celkové hodnotenie
Celkové hodnotenie softvérov od overených užívateľov Capterra. | 4.7 LiveAgent získla celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených užívateľov Capterra. | 4.3 Zendesk získal celkové hodnotenie 4.3 z 5 od overených užívateľov Capterra. | 4.5 Zoho Desk získal celkové hodnotenie 4.5 z 5 od overených užívateľov Capterra. | 4.5 Groove získal celkové hodnotenie 4.5 z 5 od overených užívateľov Capterra. | 4.7 Help Scout získal celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených užívateľov Capterra. |
Jednoduchosť používania
Hodnotenie jednoduchosti používania od overených používateľov Capterra. | 4.6 LiveAgent je hodnotený 4.6 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra. | 4.3 Zendesk je hodnotený 4.3 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra. | 4.4 Zoho Desk je hodnotený 4.4 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra. | 4.5 Groove je hodnotený 4.5 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra. | 4.7 Help Scout je hodnotený 4.7 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra. |
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených užívateľov Capterra. | 4.7 LiveAgent je hodnotený 4.7 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra. | 4.2 Zendesk je hodnotený 4.2 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra. | 4.3 Zoho Desk je hodnotený 4.3 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra. | 4.6 Groove je hodnotený 4.6 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra. | 4.8 Help Scout je hodnotený 4.8 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra. |
Hodnota za peniaze
Hodnotenia podľa ceny od overených používateľov na Capterre. | 4.7 LiveAgent je hodnotený 4.7 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra. | 4.1 Zendesk je hodnotený 4.1 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra. | 4.5 Zoho Desk je hodnotený 4.5 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra. | 4.0 Groove je hodnotený 4.0 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra. | 4.6 Help Scout je hodnotený 4.6 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra. |
Cena
Cena softvéru v USD na agenta za mesiac. |
$9-$49/mesiac/agent
TCenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac. |
$59-$199/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac. |
$18-$45/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac. |
$25-$40/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac. |
$25-$40/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac. |
Instagram
Integrácia Instagramu, ktorá načíta všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií. | LiveAgent ponúka integráciu Instagramu. | Zendesk neponúka integráciu Instagramu. | Zoho Desk neponúka integráciu Instagramu. | Groove neponúka integráciu Instagramu. | Help Scout neponúka integráciu Instagramu. |
Facebook
Integrácia Facebooku, ktorá stiahne všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií. | LiveAgent ponúka integráciu Facebooku. | Zendesk ponúka integráciu Facebooku. | Zoho Desk ponúka integráciu Facebooku. | Groove ponúka integráciu Facebooku. | Help ponúka integráciu Facebooku. |
Messenger
Integrácia Facebook Messenger, ktorá načíta všetky priame správy a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na priame správy zo softvéru technickej podpory sociálnych médií. | LiveAgent ponúka integráciu Facebook Messengeru. | Zendesk ponúka integráciu Facebook Messengeru. | Zoho Desk neponúka integráciu Facebook Messengeru. | Groove ponúka integráciu Facebook Messengeru. |
Neznáme
|
Twitter
Integrácia Twitteru, ktorá načítava všetky komentáre a zmienky a premieňa ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií. | LiveAgent ponúka integráciu Twitteru. | Zendesk ponúka integráciu Twitteru. | Zoho Desk ponúka integráciu Twitteru.. | Groove ponúka integráciu Twitteru. | Help Scout neponúka integráciu Twitteru. |
Whatsapp
Integrácia Whatsapp, ktorá načíta všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií. |
Už čoskoro
LiveAgent v súčasnosti neponúka integráciu WhatsApp, ale pracuje sa na nej. Zostaňte naladení! | Zendesk ponúka WhatsApp integráciu. | Zoho Desk neponúka WhatsApp integráciu. | Groove neponúka WhatsApp integráciu. | Help Scout neponúka WhatsApp integráciu. |
Viber
Integrácia Viber, ktorá načítava všetky komentáre a zmienky a transformuje ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií. | LiveAgent ponúka integráciu Viber. | Zendesk neponúka integráciu Viber. | Zoho Desk neponúka integráciu Viber. | Groove neponúka integráciu Viber. | Help Scout neponúka integráciu Viber. |
Sledovanie interakcie
Sledujte správanie návštevníka svojho webu. Zistite, ako dlho si prehliadajú Vašu stránku alebo na ktorej stránke sú. | LiveAgent ponúka sledovanie interakcie. | Zendesk ponúka sledovanie interakcie. | Zoho Desk ponúka sledovanie interakcie. | Grooveponúka sledovanie interakcie. | Help Scout ponúka sledovanie interakcie. |
Viackanálová komunikácia
Spája sa s viacerými komunikačnými linkami (ako je email, živý čet, telekomunikačné centrum alebo sociálne médiá), aby zefektívnil všetky správy a umožnil agentom odpovedať na ne zo softvéru technickej podpory sociálnych médií. | LiveAgent podporuje viackanálovú komunikáciu. | Zendesk spodporuje viackanálovú komunikáciu. | Zoho Desk podporuje viackanálovú komunikáciu. | Groove podporuje viackanálovú komunikáciu. | Help Scout podporuje viackanálovú komunikáciu. |
Automatizované smerovanie
Automatizované smerovanie tiketov do konkrétnych oddelení a agentov na základe vopred definovaných podmienok. | LiveAgent ponúka automatizované smerovanie tiketov. | Zendesk ponúka automatizované smerovanie tiketov. |
Limitované
Zoho Desk ponúka limitované (do 5, 15, alebo 30) automatizované smerovanie pravidiel na základe cenového plánu. | Groove neponúka automatizované smerovanie. | Help Scout ponúka automatizované smerovanie tiketov. |
Výkonostné merania
Umožňuje používateľom vytvárať správy o výkonnosti podľa kanála, oddelenia alebo agenta. | LiveAgent ponúka výkonostné merania. | Zendesk ponúka výkonostné merania. | Zoho Desk ponúka výkonostné merania. | Groove ponúka výkonostné merania. | Help Scout ponúka výkonostné merania. |
Skupinový manažment
Umožňuje agentom vytvárať skupiny kontaktov pre marketingovú a predajnú segmentáciu. | LiveAgent ponúka skupinový manažment. | Zendesk ponúka skupinový manažment. | Zoho Desk neponúka skupinový manažment. | Groove neponúka skupinový manažment. | Help Scout neponúka skupinový manažment. |
Označovanie na sociálnych médiach
Umožňuje agentom označovať zákazníkov pri odpovedaní na ich otázky týkajúce sa sociálnych médií prostredníctvom softvéru technickej podpory sociálnych médií. | LiveAgent ponúka označovanie sociálnych médií. | Zendesk ponúka označovanie sociálnych médií. | Zoho Desk neponúka označovanie sociálnych médií. | Groove ponúka označovanie sociálnych médií. | Help Scout neponúka označovanie sociálnych médií. |
Sledovanie značky
Umožňuje používateľom sledovať konkrétne kľúčové slová na Twitteri zjednodušením každého Tweetu, ktorý obsahuje kľúčové slovo, do softvéru vo forme tiketu.
| LiveAgent ponúka sledovanie značky. | Zendesk neponúka sledovanie značky. | Zoho Desk neponúka sledovanie značky. | Groove neponúka sledovanie značky. | Help Scout neponúka sledovanie značky. |
Spolupráca
Umožňuje agentom spolupracovať na dosiahnutí vyriešenia tiketov. | LiveAgent podporuje spoluprácu. | Zendesk podporuje spoluprácu. |
Limitované
Funkcie spolupráceZoho Desk sú obmedzené na profesionálne a podnikové plány. | Groove podporuje spoluprácu. | Help Scout podporuje spoluprácu. |
Správa viacerých účtov
Umožňuje používateľom prepojiť viacero účtov sociálnych médií (napríklad dva účty Facebook alebo tri účty Twitter) so softvérom technickej podpory sociálnych médií. | LiveAgent podporuje správu viacerých účtov. | Zendesk nepodporuje správu viacerých účtov. |
Limitované
So Zoho Desk je možné prepojiť obmedzený počet e-mailových účtov, miniaplikácií spätnej väzby, webových formulárov a účtov sociálnych médií. | Groove podporuje správu viacerých účtov. | Help Scout nepodporuje správu viacerých účtov. |
Prehľady/Analýzy
Analytický panel, ktorý Vám umožňuje vytvárať prehľady výkonnosti. | LiveAgent ponúka prehľady/analýzy. | Zendesk ponúka prehľady/analýzy. |
Limitované
V Zoho Desk je prístup k informačným panelom prehľadov/analýz obmedzený vo všetkých plánoch okrem Enterprise. | Groove ponúka prehľady/analýzy. | Help Scout ponúka prehľady/analýzy. |
Buďte tou značkou, o ktorej všetci hovoria! Zlepšite svoje recenzie a podporte svoj predaj poskytovaním vynikajúcich služieb zákazníkom na sociálnych sieťach.
Začnite predvádzať svoju silnú online prítomnosť s našou alternatívou help desku sociálnych médií už dnes!
Alternatívy help desku pre sociálne médiá sú vašou tajnou zbraňou pre organizáciu a prehľadnosť na rôznych sociálnych sieťach. Uľahčite si každodennú prácu zjednotením každej správy, komentára a zmienky do našej univerzálnej schránky. Žiadna správa vám už neunikne. Navyše vás čaká bezproblémová služba!
Posielajte správy o predaji prispôsobenou komunikáciou vybraným segmentom na Vibere a zvyšujte predaj! Ľahko informujte svojich zákazníkov o predajoch, propagačných akciách alebo špeciálnych ponukách prostredníctvom kanálov správ, ktoré denne sledujú.
Využite naše integrované nástroje, ktoré vám umožnia monitorovať jedinečné kľúčové slová. Ste zvedaví, čo sa hovorí o vašich konkurentoch? Vďaka našej alternatíve help desku sociálnych sietí ich môžete ľahko sledovať na Twitteri.
Stáva sa vám, že sa necháte rozrušiť nepríjemne naladeným zákazníkom? Konajte rýchlo, kým nie je neskoro! Sledujte zmienky o svojej firme / značke na Twitteri (aj keď nie ste výslovne označení) a zapojte sa do konverzácie. Od dnes už neurobíte žiadnu chybu.
Zdieľanie prihlasovacích údajov je minulosťou. Poskytnite svojim agentom zákazníckej podpory priestor, ktorý im umožní spolupracovať a odpovedať na otázky zo sociálnych médií bez toho, aby sa museli prihlásiť na každú príslušnú platformu.
Zvýšte produktivitu svojho tímu o viac ako 35% prostredníctvom našej alternatívy help desku sociálnych médií. Eliminujte rozptýlenie, ktoré kanály ako Instagram, Twitter a Facebook spôsobujú, odpovedaním na všetky správy a zmienky z jednotného rozhrania. Dajte zbohom memečkam a nekonečnému rolovaniu.
Chýba vám celkový prehľad? Alternatívy help desku sociálnych médií vám zaručia, že budete vždy v obraze! Sledujte cestu riešenia problémov každého zákazníka naprieč live chatom, sociálnymi médiami, e-mailom alebo telefónom v jednom vlákne tiketu. Je to také ľahké!
Využite pokročilé funkcie ponúkané alternatívami help desku sociálnych médií, ako je zabudovaný CRM systém alebo preddefinované odpovede. Ušetrite až 15 hodín každý týždeň tým, že budete mať po ruke všetky informácie o zákazníkovi a pripravené tie správne odpovede.
Moderná doba si vyžaduje moderné riešenia. Odpovedajte na otázky zo sociálnych sietí na cestách pomocou našej mobilnej aplikácie, ktorá je k dispozícii v obchodoch Google Play a App Store.
Alternatívy help desku sociálnych médií ponúkajú bohaté možnosti automatizácie. Automatizujte všedné, opakujúce sa úlohy, ako je sledovanie, priraďovanie úloh alebo značiek a ďalšie. Možností je neúrekom.
Zlepšite svoje služby (a zároveň skúsenosti zákazníkov) pomocou našich robustných funkcií analýzy a reportingu. Poučte sa z prehľadu údajov v reálnom čase a podľa toho upravte svoju stratégiu.
Nenecháme vás v tom samých! Sme tu pre vás nepretržite. Kontaktujte nás kedykoľvek na live chate, e-mailom alebo telefonicky.
Zistite, koľko môžete ušetriť na funkciách technickej podpory sociálnych médií pomocou nášho praktického porovnania cien pre LiveAgent a jeho konkurentov.
Roman Bosch
Partly
Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
Matt Janaway
The Workplace Depot
LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
Catana Alexandru
Websignal
Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
Sissy Böttcher
Study Portals
Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
Peter Koning
TypoAssassin
Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
Aranzazu F
Factorchic
Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
Alexandra Danišová
Nay
LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
David Chandler
Volterman
Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.
Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch