Prevezmite späť kontrolu nad svojimi sociálnymi médiami s našou alternatívou help desku pre sociálne médiá. Naše riešenie Vám zaručí, že zachytíte každú správu, komentár alebo zmienku o vašej značke, čo povedie k pozitívnemu vnímaniu Vašej spoločnosti, vyššej spokojnosti zákazníkov a väčšiemu predaju.
Vlastnosti | Liveagent
Vyskúšajte ten najlepší help desk pre sociálne mádia zadarmo! Nie je potrebná platobná karta.
|
Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgent-om.
|
Zoho Desk
Porovnajte Zoho Desk s LiveAgent-om.
|
Groove
Porovnajte Groove s LiveAgent-om.
|
Help Scout
Porovnajte Kayako s LiveAgent-om.
|
---|---|---|---|---|---|
Celkové hodnotenie
Celkové hodnotenie softvérov od overených užívateľov Capterra.
|
4.7
LiveAgent získla celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených užívateľov Capterra.
|
4.3
Zendesk získal celkové hodnotenie 4.3 z 5 od overených užívateľov Capterra.
|
4.5
Zoho Desk získal celkové hodnotenie 4.5 z 5 od overených užívateľov Capterra.
|
4.5
Groove získal celkové hodnotenie 4.5 z 5 od overených užívateľov Capterra.
|
4.7
Help Scout získal celkové hodnotenie 4.7 z 5 od overených užívateľov Capterra.
|
Jednoduchosť používania
Hodnotenie jednoduchosti používania od overených používateľov Capterra.
|
4.6
LiveAgent je hodnotený 4.6 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
|
4.3
Zendesk je hodnotený 4.3 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
|
4.4
Zoho Desk je hodnotený 4.4 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
|
4.5
Groove je hodnotený 4.5 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
|
4.7
Help Scout je hodnotený 4.7 z 5 pre jednoduchosť používania od overených užívateľov Capterra.
|
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených užívateľov Capterra.
|
4.7
LiveAgent je hodnotený 4.7 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
|
4.2
Zendesk je hodnotený 4.2 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
|
4.3
Zoho Desk je hodnotený 4.3 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
|
4.6
Groove je hodnotený 4.6 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
|
4.8
Help Scout je hodnotený 4.8 z 5 pre zákaznícku podporu od overených užívateľov Capterra.
|
Hodnota za peniaze
Hodnotenia podľa ceny od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
LiveAgent je hodnotený 4.7 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
|
4.1
Zendesk je hodnotený 4.1 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
|
4.5
Zoho Desk je hodnotený 4.5 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
|
4.0
Groove je hodnotený 4.0 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
|
4.6
Help Scout je hodnotený 4.6 z 5 pre hodnotu produktu v porovnaní s cenou overenými používateľmi Capterra.
|
Cena
Cena softvéru v USD na agenta za mesiac.
|
$9-$49/mesiac/agent
TCenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
$59-$199/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
$18-$45/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
$25-$40/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
$25-$40/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
Instagram
Integrácia Instagramu, ktorá načíta všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
|
LiveAgent ponúka integráciu Instagramu.
|
Zendesk neponúka integráciu Instagramu.
|
Zoho Desk neponúka integráciu Instagramu.
|
Groove neponúka integráciu Instagramu.
|
Help Scout neponúka integráciu Instagramu.
|
Facebook
Integrácia Facebooku, ktorá stiahne všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
|
LiveAgent ponúka integráciu Facebooku.
|
Zendesk ponúka integráciu Facebooku.
|
Zoho Desk ponúka integráciu Facebooku.
|
Groove ponúka integráciu Facebooku.
|
Help ponúka integráciu Facebooku.
|
Messenger
Integrácia Facebook Messenger, ktorá načíta všetky priame správy a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na priame správy zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
|
LiveAgent ponúka integráciu Facebook Messengeru.
|
Zendesk ponúka integráciu Facebook Messengeru.
|
Zoho Desk neponúka integráciu Facebook Messengeru.
|
Groove ponúka integráciu Facebook Messengeru.
|
Neznáme
|
Twitter
Integrácia Twitteru, ktorá načítava všetky komentáre a zmienky a premieňa ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
|
LiveAgent ponúka integráciu Twitteru.
|
Zendesk ponúka integráciu Twitteru.
|
Zoho Desk ponúka integráciu Twitteru..
|
Groove ponúka integráciu Twitteru.
|
Help Scout neponúka integráciu Twitteru.
|
Whatsapp
Integrácia Whatsapp, ktorá načíta všetky komentáre a zmienky a premení ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
|
Už čoskoro
LiveAgent v súčasnosti neponúka integráciu WhatsApp, ale pracuje sa na nej. Zostaňte naladení!
|
Zendesk ponúka WhatsApp integráciu.
|
Zoho Desk neponúka WhatsApp integráciu.
|
Groove neponúka WhatsApp integráciu.
|
Help Scout neponúka WhatsApp integráciu.
|
Viber
Integrácia Viber, ktorá načítava všetky komentáre a zmienky a transformuje ich na tikety. Integrácia tiež umožňuje používateľom odpovedať na všetky komentáre a zmienky zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
|
LiveAgent ponúka integráciu Viber.
|
Zendesk neponúka integráciu Viber.
|
Zoho Desk neponúka integráciu Viber.
|
Groove neponúka integráciu Viber.
|
Help Scout neponúka integráciu Viber.
|
Sledovanie interakcie
Sledujte správanie návštevníka svojho webu. Zistite, ako dlho si prehliadajú Vašu stránku alebo na ktorej stránke sú.
|
LiveAgent ponúka sledovanie interakcie.
|
Zendesk ponúka sledovanie interakcie.
|
Zoho Desk ponúka sledovanie interakcie.
|
Grooveponúka sledovanie interakcie.
|
Help Scout ponúka sledovanie interakcie.
|
Viackanálová komunikácia
Spája sa s viacerými komunikačnými linkami (ako je email, živý čet, telekomunikačné centrum alebo sociálne médiá), aby zefektívnil všetky správy a umožnil agentom odpovedať na ne zo softvéru technickej podpory sociálnych médií.
|
LiveAgent podporuje viackanálovú komunikáciu.
|
Zendesk spodporuje viackanálovú komunikáciu.
|
Zoho Desk podporuje viackanálovú komunikáciu.
|
Groove podporuje viackanálovú komunikáciu.
|
Help Scout podporuje viackanálovú komunikáciu.
|
Automatizované smerovanie
Automatizované smerovanie tiketov do konkrétnych oddelení a agentov na základe vopred definovaných podmienok.
|
LiveAgent ponúka automatizované smerovanie tiketov.
|
Zendesk ponúka automatizované smerovanie tiketov.
|
Limitované
Zoho Desk ponúka limitované (do 5, 15, alebo 30) automatizované smerovanie pravidiel na základe cenového plánu.
|
Groove neponúka automatizované smerovanie.
|
Help Scout ponúka automatizované smerovanie tiketov.
|
Výkonostné merania
Umožňuje používateľom vytvárať správy o výkonnosti podľa kanála, oddelenia alebo agenta.
|
LiveAgent ponúka výkonostné merania.
|
Zendesk ponúka výkonostné merania.
|
Zoho Desk ponúka výkonostné merania.
|
Groove ponúka výkonostné merania.
|
Help Scout ponúka výkonostné merania.
|
Skupinový manažment
Umožňuje agentom vytvárať skupiny kontaktov pre marketingovú a predajnú segmentáciu.
|
LiveAgent ponúka skupinový manažment.
|
Zendesk ponúka skupinový manažment.
|
Zoho Desk neponúka skupinový manažment.
|
Groove neponúka skupinový manažment.
|
Help Scout neponúka skupinový manažment.
|
Označovanie na sociálnych médiach
Umožňuje agentom označovať zákazníkov pri odpovedaní na ich otázky týkajúce sa sociálnych médií prostredníctvom softvéru technickej podpory sociálnych médií.
|
LiveAgent ponúka označovanie sociálnych médií.
|
Zendesk ponúka označovanie sociálnych médií.
|
Zoho Desk neponúka označovanie sociálnych médií.
|
Groove ponúka označovanie sociálnych médií.
|
Help Scout neponúka označovanie sociálnych médií.
|
Sledovanie značky
Umožňuje používateľom sledovať konkrétne kľúčové slová na Twitteri zjednodušením každého Tweetu, ktorý obsahuje kľúčové slovo, do softvéru vo forme tiketu.
|
LiveAgent ponúka sledovanie značky.
|
Zendesk neponúka sledovanie značky.
|
Zoho Desk neponúka sledovanie značky.
|
Groove neponúka sledovanie značky.
|
Help Scout neponúka sledovanie značky.
|
Spolupráca
Umožňuje agentom spolupracovať na dosiahnutí vyriešenia tiketov.
|
LiveAgent podporuje spoluprácu.
|
Zendesk podporuje spoluprácu.
|
Limitované
Funkcie spolupráceZoho Desk sú obmedzené na profesionálne a podnikové plány.
|
Groove podporuje spoluprácu.
|
Help Scout podporuje spoluprácu.
|
Správa viacerých účtov
Umožňuje používateľom prepojiť viacero účtov sociálnych médií (napríklad dva účty Facebook alebo tri účty Twitter) so softvérom technickej podpory sociálnych médií.
|
LiveAgent podporuje správu viacerých účtov.
|
Zendesk nepodporuje správu viacerých účtov.
|
Limitované
So Zoho Desk je možné prepojiť obmedzený počet e-mailových účtov, miniaplikácií spätnej väzby, webových formulárov a účtov sociálnych médií.
|
Groove podporuje správu viacerých účtov.
|
Help Scout nepodporuje správu viacerých účtov.
|
Prehľady/Analýzy
Analytický panel, ktorý Vám umožňuje vytvárať prehľady výkonnosti.
|
LiveAgent ponúka prehľady/analýzy.
|
Zendesk ponúka prehľady/analýzy.
|
Limitované
V Zoho Desk je prístup k informačným panelom prehľadov/analýz obmedzený vo všetkých plánoch okrem Enterprise.
|
Groove ponúka prehľady/analýzy.
|
Help Scout ponúka prehľady/analýzy.
|
Buďte tou značkou, o ktorej všetci hovoria! Zlepšite svoje recenzie a podporte svoj predaj poskytovaním vynikajúcich služieb zákazníkom na sociálnych sieťach.
Začnite predvádzať svoju silnú online prítomnosť s našou alternatívou help desku sociálnych médií už dnes!
Alternatívy help desku pre sociálne médiá sú vašou tajnou zbraňou pre organizáciu a prehľadnosť na rôznych sociálnych sieťach. Uľahčite si každodennú prácu zjednotením každej správy, komentára a zmienky do našej univerzálnej schránky. Žiadna správa vám už neunikne. Navyše vás čaká bezproblémová služba!
Posielajte správy o predaji prispôsobenou komunikáciou vybraným segmentom na Vibere a zvyšujte predaj! Ľahko informujte svojich zákazníkov o predajoch, propagačných akciách alebo špeciálnych ponukách prostredníctvom kanálov správ, ktoré denne sledujú.
Využite naše integrované nástroje, ktoré vám umožnia monitorovať jedinečné kľúčové slová. Ste zvedaví, čo sa hovorí o vašich konkurentoch? Vďaka našej alternatíve help desku sociálnych sietí ich môžete ľahko sledovať na Twitteri.
Stáva sa vám, že sa necháte rozrušiť nepríjemne naladeným zákazníkom? Konajte rýchlo, kým nie je neskoro! Sledujte zmienky o svojej firme / značke na Twitteri (aj keď nie ste výslovne označení) a zapojte sa do konverzácie. Od dnes už neurobíte žiadnu chybu.
Zdieľanie prihlasovacích údajov je minulosťou. Poskytnite svojim agentom zákazníckej podpory priestor, ktorý im umožní spolupracovať a odpovedať na otázky zo sociálnych médií bez toho, aby sa museli prihlásiť na každú príslušnú platformu.
Zvýšte produktivitu svojho tímu o viac ako 35% prostredníctvom našej alternatívy help desku sociálnych médií. Eliminujte rozptýlenie, ktoré kanály ako Instagram, Twitter a Facebook spôsobujú, odpovedaním na všetky správy a zmienky z jednotného rozhrania. Dajte zbohom memečkam a nekonečnému rolovaniu.
Chýba vám celkový prehľad? Alternatívy help desku sociálnych médií vám zaručia, že budete vždy v obraze! Sledujte cestu riešenia problémov každého zákazníka naprieč live chatom, sociálnymi médiami, e-mailom alebo telefónom v jednom vlákne tiketu. Je to také ľahké!
Využite pokročilé funkcie ponúkané alternatívami help desku sociálnych médií, ako je zabudovaný CRM systém alebo preddefinované odpovede. Ušetrite až 15 hodín každý týždeň tým, že budete mať po ruke všetky informácie o zákazníkovi a pripravené tie správne odpovede.
Moderná doba si vyžaduje moderné riešenia. Odpovedajte na otázky zo sociálnych sietí na cestách pomocou našej mobilnej aplikácie, ktorá je k dispozícii v obchodoch Google Play a App Store.
Alternatívy help desku sociálnych médií ponúkajú bohaté možnosti automatizácie. Automatizujte všedné, opakujúce sa úlohy, ako je sledovanie, priraďovanie úloh alebo značiek a ďalšie. Možností je neúrekom.
Zlepšite svoje služby (a zároveň skúsenosti zákazníkov) pomocou našich robustných funkcií analýzy a reportingu. Poučte sa z prehľadu údajov v reálnom čase a podľa toho upravte svoju stratégiu.
Nenecháme vás v tom samých! Sme tu pre vás nepretržite. Kontaktujte nás kedykoľvek na live chate, e-mailom alebo telefonicky.
Zistite, koľko môžete ušetriť na funkciách technickej podpory sociálnych médií pomocou nášho praktického porovnania cien pre LiveAgent a jeho konkurentov.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.
Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta
Pre zlepšenie konverzného pomeru je dôležité prehodnotiť ponuku a optimalizovať web. Poskytnutie dodatočných benefitov a zameranie na zákazníka môže zvýšiť hodnotu a lojalitu zákazníkov. Dôležitý je aj zákaznícky portál pre centralizáciu služieb a zlepšenie spätných väzieb.
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
Spoločnosti ako LiveAgent, Contrado a E.ON ponúkajú širokú škálu produktov a služieb, vrátane softvéru, kreatívnych produktov a energetických riešení. LiveAgent poskytuje ukážku softvéru, ktorá pomáha dosiahnuť obchodné ciele a zvýšiť spokojnosť zákazníkov.
Začnite svoju bezplatnú skúšobnú verziu už dnes
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory pre začínajúce podniky. Obsahuje mnoho integrácií a funkcií, ako aj podporný portál a systém správy sťažností. Softvér sa tiež používa pre telefónne systémy VoIP a správu e-mailov. LiveAgent ponúka bezplatné skúšobné obdobie a partnerský program. Spoločnosť je ocenená a certifikovaná.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team