Čo je AJAX?
AJAX sa tiež nazýva asynchrónny JavaScript a XML. Ide o kombináciu JavaScriptu, Extensible Markup Language, Document Object Model, dynamického HTML a ďalších programovacích nástrojov, ktorý sa používa na vytváranie asynchrónnych webových aplikácií. Každý programovací nástroj má svoj vlastný význam. Tieto webové aplikácie môžu odosielať informácie na server a dostať ich späť do pozadia. Tento nástroj umožňuje aktualizáciu obsahu na webových stránkach v okamihu, keď je vykonaná aktivita. Ajax prináša množstvo výhod a výhod.
Frequently Asked Questions
Čo je AJAX?
AJAX alebo asynchrónny JavaScript a XML je technika na vytváranie webových aplikácií, v ktorej interakcia používateľa so serverom prebieha asynchrónne, t. j. celý dokument sa nenačítava znova. Táto metóda programovania dokáže umožniť dynamickejšiu interakciu s používateľom v porovnaní s tradičným modelom.
Aké benefity prináša AJAX?
Výhody, ktoré AJAX prináša, sú: zvýšenie použiteľnosti a ergonómie internetových aplikácií, zníženie počtu obrazoviek a krokov potrebných na dosiahnutie požadovaného efektu, sťahovanie len nevyhnutných údajov, absencia potreby obnovovania celej stránky, poskytovanie rýchlejšieho rozhrania.
Ako získať prístup k informáciám o základnom agentovi v LiveAgent?
Vďaka AJAX, okrem iného, môžu služby zákazníckej podpory fungovať efektívnejšie a dynamicky. Web nestráca čas úplným načítaním a aktualizujú sa iba prvky a časti, ktoré si to vyžadujú.
Expert’s note
AJAX je technika na vytváranie asynchrónnych webových aplikácií. Umožňuje aktualizáciu obsahu na webových stránkach v okamihu, keď je vykonaná aktivita.
Text pochádza z webovej stránky spoločnosti Quality Unit, ktorá ponúka softvér na zákaznícku podporu. Na stránke sa nachádza viacero informácií o produktoch spoločnosti, ako aj možnostiach podpory. Okrem toho sa tu nachádza aj blog, šablóny, slovník, webináre a kalkulačka nákladov. Stránku oživuje aj kontaktný formulár a možnosti sledovania spoločnosti na sociálnych sieťach. Ďalej je tu možnosť získania najnovších informácií a zliav zaslaných do emailovej schránky. Text taktiež obsahuje informáciu o tom, že je vytváraný účet do softvéru LiveAgent.
Tento text obsahuje informácie o softvéru zákazníckej podpory, telefónnych systémoch VoIP a rôznych softvéroch pre podniky. Taktiež uvádza kontaktné informácie a možnosti registrácie pre záujemcov. V závere text upozorňuje na momentálny stav tvorby softvéru LiveAgent, ktorý bude poskytovať zákaznícku podporu.
Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a telefónnych systémov VoIP. Ponúka rôzne komunikačné kanály a možnosť vytvárať skupiny kontaktov pre VIP zákazníkov. Súčasťou je aj možnosť vytvárania vlastných rolí pre agentov.
Dostupný softvér zákazníckej podpory LiveAgent ponúka široké možnosti pre efektívnu komunikáciu s klientmi. Zákazníci môžu využiť rôzne komunikačné kanály, ako sú chat, hovory, e-maily a sociálne médiá. LiveAgent tiež poskytuje šablóny e-mailov a funkcie správy tiketov. Vďaka integráciám a alternatívam je možné prispôsobiť softvér potrebám rôznych typov podnikov.