Čo je AJAX?
AJAX sa tiež nazýva asynchrónny JavaScript a XML. Ide o kombináciu JavaScriptu, Extensible Markup Language, Document Object Model, dynamického HTML a ďalších programovacích nástrojov, ktorý sa používa na vytváranie asynchrónnych webových aplikácií. Každý programovací nástroj má svoj vlastný význam. Tieto webové aplikácie môžu odosielať informácie na server a dostať ich späť do pozadia. Tento nástroj umožňuje aktualizáciu obsahu na webových stránkach v okamihu, keď je vykonaná aktivita. Ajax prináša množstvo výhod a výhod.
Najčastejšie kladené otázky
Čo je AJAX?
AJAX alebo asynchrónny JavaScript a XML je technika na vytváranie webových aplikácií, v ktorej interakcia používateľa so serverom prebieha asynchrónne, t. j. celý dokument sa nenačítava znova. Táto metóda programovania dokáže umožniť dynamickejšiu interakciu s používateľom v porovnaní s tradičným modelom.
Aké benefity prináša AJAX?
Výhody, ktoré AJAX prináša, sú:
zvýšenie použiteľnosti a ergonómie internetových aplikácií, zníženie počtu obrazoviek a krokov potrebných na dosiahnutie požadovaného efektu, sťahovanie len nevyhnutných údajov, absencia potreby obnovovania celej stránky, poskytovanie rýchlejšieho rozhrania.
Ako získať prístup k informáciám o základnom agentovi v LiveAgent?
Vďaka AJAX, okrem iného, môžu služby zákazníckej podpory fungovať efektívnejšie a dynamicky. Web nestráca čas úplným načítaním a aktualizujú sa iba prvky a časti, ktoré si to vyžadujú.
Poznámka experta
AJAX je technika na vytváranie asynchrónnych webových aplikácií. Umožňuje aktualizáciu obsahu na webových stránkach v okamihu, keď je vykonaná aktivita.

LiveAgent ponúka multifunkčný help desk so službami, ako sú tiketing, live chat, vstavané call centrum, Facebook a Twitter doplnok, pravidlá a automatizácia, pracovné hodiny a SLA, denník auditu, neobmedzenú históriu tiketov a voľný branding. Súčasťou softvéru zákazníckej podpory je taktiež slovník s terminológiou a možnosť kontaktovať oddelenie predaja. Pri výbere správneho help desk softvéru, venujte pozornosť požiadavkám a možnostiam, ako sú live chat, call centrum alebo samoobslužný portál. Softvér na sociálnych sieťach môže byť pre začínajúce podniky vhodný pre zlepšenie komunikácie so zákazníkmi.
Text obsahuje informácie o softvéroch zákazníckej podpory, telefónnych systémoch, VoIP, samoobslužných softvéroch a ďalších súvisiacich aplikáciách. Je možné získať kontakty na oddelenie predaja, prihlásiť sa ku odberu noviniek a naplánovať si ukážku softvéru. V závere je informácia o vytváraní LiveAgent účtu.
LiveAgent ponúka široké spektrum funkcií a nástrojov pre zlepšenie a zjednodušenie zákazníckej podpory. Agenti sa môžu organizovať do oddelení, využívať filtre a hromadné akcie a sledovať čas strávený pracou na tiketo. Vďaka šablónam e-mailov a pravidlám môžete automtizovať pracovné postupy. Existuje tiež možnosť integrácie s rôznymi platformami, ako je Slack, Facebook, Viber a Instagram. LiveAgent je zameraný aj na podporu online fóra a komunity.