Aby sme novým Agentom uľahčili určovanie zručností iných agentov a tiež pre zábavný názov, pridali sme “úrovne” k menám Agentov. Teraz môžete ľahko nájst Drakobijcu zákazníckej podpory!
Úrovne sú súčasťou funkcie Gamifikácia a môžu motivovať vašich agentov k vyšším výkonom a súťaživosti.

Existuje 12 predefinovaných úrovní, ktoré sa pohybujú od Nováčika cez Učňa, Profesionála a Kúzelníka, až po Kráľa Zákazníckej podpory. Úrovne sa získavajú a sú trvalé, nemôžete ich stratiť z dôvodu neaktivity.
Príklad
Ak agent odpovie na viac ako 500 tiketov, dosiahne profesionálnu úroveň (zobrazenú vo svojom stuse) s motivačnou správou: “Teraz ste Profesionál. Vaše odpovede sú presné a priamočiare. Zákazníci sa chvejú v nádeji, keď čakajú na vaše odpovede. Odpovedzte na 500 tiketov alebo vykonajte 500 chatov, aby ste dosiahli túto úroveň.”
Úrovne upravuje administrátor, ktorý môže nastaviť ich parametre.
Zoznam možných podmienok úrovne (môžete použiť)
- matematické operátory (+,-,/,*)
- logické operátory (||, &&)
- zátvorky
a nasledujúce premenné:
- $worktime (Pracovný čas)
- $answers (Odpovede)
- $answers_ph (Odpovede za hodinu)
- $chats (Chaty)
- $chats_ph (Chaty za hodinu)
- $missed_chats (Zmeškané chaty)
- $chat_answers (Správy)
- $chat_answers_ph (Správy za hodinu)
- $calls (Hovory)
- $calls_ph (Hovory za hodinu)
- $call_seconds (minúty hovoru)
- $call_seconds_ph (Hovorové minúty za hodinu)
- $missed_calls (Zmeškané hovory)
- $rewards (Odmeny)
- $rewards_p (Odmeny %)
- $punishments (Tresty)
- $punishments_p (Tresty %)
- $not_ranked (Nevyhodnotené)
- $not_ranked_p (Nevyhodnotené %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Zoznam predefinovaných úrovní
- Nováčik (1) – Nováčik v systéme pripravený urobiť svoje prvé kroky.
- Učeň (2) – Už ste odpovedali na pár tiketov, ale vaše učenie sa len začína.
- Stážista (3) – Učíte sa dobre. Pokračujte v práci a jedného dňa budete skvelý.
- Začiatočník (4) – Skončili ste fázu učenia. Teraz je čas ukázať, čo viete.
- Amatér (5) – Zdá sa, že svoju prácu poznáte. Pokračujte v zlepšovaní.
- Profesionál (6) – Teraz ste profesionálom. Vaše odpovede sú presné a zamerané na vec. Zákazníci sa chvejú v nádeji, keď čakajú na vaše odpovede.
- Majster (7) – Získali ste si úctu. Vaši kolegovia vás obdivujú. Pomôžte im stať sa takými dobrými ako vy.
- Kúzelník (8) – Vaše zručnosti pomaly presahujú tento svet. Niektoré z vašich odpovedí sú magické.
- Mág (9) – Odpovedáte na tikety dotykom svojho myslenia. Vaša magická sila dosiahla najvyššiu úroveň.
- Biely mág (10) – Dokázali ste svoje magické zručnosti. Teraz máte povolené nosiť bielu čiapku.
- Regent (11) – V tomto systéme vládnete vy. Tikety prichádzajú a odchádzajú pod vaším velením.
- Král (12) – Ste kráľ. Teraz je čas udržať si túto pozíciu a chrániť ju, aby vás nikto nezosadil z trónu.
Rebríček úrovní
Agenti môžu vidieť úrovne ostatných agentov a súperiť proti nim.

Softvér LiveAgent poskytuje zákaznícke podpory a telefónne systémy VoIP. Spoločnosť ponúka aj svoje blogy, slovník, akadémiu a webináre. LiveAgent má sofistikované funkcie, ktoré sú vhodné pre začínajúce podniky a aj pre väčšie firmy. Spoločnosť si cení dôveru svojich zákazníkov a v poskytovaní služieb dodržuje všeobecné obchodné podmienky a zásady ochrany osobných údajov podľa GDPR.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.
Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta
Prehodnoťte svoju ponuku a optimalizujte svoj web, aby ste zvýšili konverzný pomer. Znížte ceny, zlepšite funkcionalitu a ponúknite dodatočné benefity. Skontrolujte mobilnú kompatibilitu obsahu.