Úrovne

Aby sme novým Agentom uľahčili určovanie zručností iných agentov a tiež pre zábavný názov, pridali sme “úrovne” k menám Agentov. Teraz môžete ľahko nájst Drakobijcu zákazníckej podpory!

Úrovne sú súčasťou funkcie Gamifikácia a môžu motivovať vašich agentov k vyšším výkonom a súťaživosti.

Existuje 12 predefinovaných úrovní, ktoré sa pohybujú od Nováčika cez Učňa, Profesionála a Kúzelníka, až po Kráľa Zákazníckej podpory. Úrovne sa získavajú a sú trvalé, nemôžete ich stratiť z dôvodu neaktivity.

Príklad

Ak agent odpovie na viac ako 500 tiketov, dosiahne profesionálnu úroveň (zobrazenú vo svojom stuse) s motivačnou správou: “Teraz ste Profesionál. Vaše odpovede sú presné a priamočiare. Zákazníci sa chvejú v nádeji, keď čakajú na vaše odpovede. Odpovedzte na 500 tiketov alebo vykonajte 500 chatov, aby ste dosiahli túto úroveň.”

Úrovne upravuje administrátor, ktorý môže nastaviť ich parametre.

Zoznam možných podmienok úrovne (môžete použiť)

  • matematické operátory (+,-,/,*)
  • logické operátory (||, &&)
  • zátvorky

a nasledujúce premenné:

  • $worktime (Pracovný čas)
  • $answers (Odpovede)
  • $answers_ph (Odpovede za hodinu)
  • $chats (Chaty)
  • $chats_ph (Chaty za hodinu)
  • $missed_chats (Zmeškané chaty)
  • $chat_answers (Správy)
  • $chat_answers_ph (Správy za hodinu)
  • $calls (Hovory)
  • $calls_ph (Hovory za hodinu)
  • $call_seconds (minúty hovoru)
  • $call_seconds_ph (Hovorové minúty za hodinu)
  • $missed_calls (Zmeškané hovory)
  • $rewards (Odmeny)
  • $rewards_p (Odmeny %)
  • $punishments (Tresty)
  • $punishments_p (Tresty %)
  • $not_ranked (Nevyhodnotené)
  • $not_ranked_p (Nevyhodnotené %)

Create healthy competitions amongst teams

Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.

Zoznam predefinovaných úrovní

  • Nováčik (1) – Nováčik v systéme pripravený urobiť svoje prvé kroky.
  • Učeň (2) – Už ste odpovedali na pár tiketov, ale vaše učenie sa len začína.
  • Stážista (3) – Učíte sa dobre. Pokračujte v práci a jedného dňa budete skvelý.
  • Začiatočník (4) – Skončili ste fázu učenia. Teraz je čas ukázať, čo viete.
  • Amatér (5) – Zdá sa, že svoju prácu poznáte. Pokračujte v zlepšovaní.
  • Profesionál (6) – Teraz ste profesionálom. Vaše odpovede sú presné a zamerané na vec. Zákazníci sa chvejú v nádeji, keď čakajú na vaše odpovede.
  • Majster (7) – Získali ste si úctu. Vaši kolegovia vás obdivujú. Pomôžte im stať sa takými dobrými ako vy.
  • Kúzelník (8) – Vaše zručnosti pomaly presahujú tento svet. Niektoré z vašich odpovedí sú magické.
  • Mág (9) – Odpovedáte na tikety dotykom svojho myslenia. Vaša magická sila dosiahla najvyššiu úroveň.
  • Biely mág (10) – Dokázali ste svoje magické zručnosti. Teraz máte povolené nosiť bielu čiapku.
  • Regent (11) – V tomto systéme vládnete vy. Tikety prichádzajú a odchádzajú pod vaším velením.
  • Král (12) – Ste kráľ. Teraz je čas udržať si túto pozíciu a chrániť ju, aby vás nikto nezosadil z trónu.

Rebríček úrovní

Agenti môžu vidieť úrovne ostatných agentov a súperiť proti nim.

Rebríček pre úrovne
Rebríček pre úrovne
Rola agenta je dôležitou súčasťou vášho softvéru pre helpdesk. Agenti sa zaoberajú zákazníkmi a poskytujú podporu. Musia mať skvelé zručnosti v komunikácii.

Agent

LiveAgent ponúka správu zákazníckej podpory, výkon, SLA a hodnotenia agentov. Agenti a zástupcovia zákazníkov môžu tiež dohliadať a konfigurovať systém. LiveAgent je softvér pre správu e-mailov, klientské portály a helpdesk pre začínajúce podniky. Spoločnosť získala ocenenia a certifikáty a má partnerský program.

V LiveAgentovi môžu agenti a zástupcovia zákazníkov s rolou správcu tiež dohliadať a konfigurovať systém. Prečítajte si o typoch používateľov a ďalších.

Agenti

V LiveAgentovi môžu agenti a zástupcovia zákazníkov s rolou správcu tiež dohliadať a konfigurovať systém. Prečítajte si o typoch používateľov a ďalších.

Identifikujte negatívne trendy vo svojej zákazníckej podpore a konajte podľa toho pomocou funkcie hodnotenia agentov. Nechajte svojich zákazníkov hodnotiť vašich agentov.

Hodnotenie agentov

Softvér LiveAgent ponúka množstvo riešení zákazníckej podpory, ako sú systémy telefonovania a správať sťažností. Tento softvér je vhodný pre začínajúce podniky a ponúka bezplatnú skúšobnú verziu. Na webovej stránke LiveAgent sa taktiež môžete prihlásiť k odberu noviniek a získať najnovšie informácie o aktualizáciách a zľavách.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru