Vyvarujte sa poskytovaniu zlej zákazníckej podpory tým, že svojim zákazníkom umožníte hodnotiť odpovede vašich agentov zákazníckej podpory. Identifikujte negatívne trendy vo svojej zákazníckej podpore a konajte vzhľadom na ne. Plne využite funkciu hodnotenia agentov.

Vaši zákazníci vám môžu poskytnúť spätnú väzbu o svojej skúsenosti s oddelením zákazníckej podpory hodnotením ich komunikácie s konkrétnym agentom. Umožnite svojim zákazníkom hodnotiť odpovede agenta na chatoch alebo e-mailoch.
Prehľad hodnotenia agentov
LiveAgent ponúka report o pochválených a pokarhaných agentoch s komentármi zákazníkov. Prehľad môžete exportovať do súboru CSV.
Ak sa dozviete viac o svojich agentoch, môžete odmeniť svojich najlepších agentov a podporiť tých, ktorí v tejto chvíli nedosahujú dostatočné výsledky. Identifikujte negatívne trendy vo svojej zákazníckej podpore a konajte vzhľadom na ne. Plne využite funkciu hodnotenia agentov.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Články bázy znalostí
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.
Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.