Štatistiky a rebríčky

Pozrite si svoju osobnú štatistiku, ako dlho ste boli online, koľko správ ste zodpovedali a mnoho ďalších užitočných dát. Porovnajte sa s ostatnými vo vašej zákazníckej podpore.

Rebríček
Rebríček odpovedí

Pozrite sa, kto vás v akej metrike poráža, a kto je na najvyššom mieste v rebríčku Agentov, ktorí sa dnes prihlásili. Odmeňte vašich agentov na základe týchto štatistík, stanovte interné ciele a uvidíte, kto podľa toho podáva výkon.

Zobraziť štatistiky pre (možnosti):

  • Dnes
  • Včera
  • Tento týždeň (Pon-Ned)
  • Minulý týždeň (Po-Ne)
  • Posledných 7 dní.
  • Posledných 30 dní.
  • Posledných 90 dní
  • Tento mesiac
  • Posledný mesiac
  • Tento rok
  • Minulý rok
  • Kedykoľvek

Have a worldwide customer base?

Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.

Rebríček pre (možnosti):

  • Úrovne
  • Odznaky
  • Pracovný čas
  • Predaje
  • Odpovede
  • Hovory
  • Chatovacie správy
  • Chaty
  • Neohodnotené
  • Odmeny
  • Negatívne recenzie.

Príklady rebríčkov

Monitorujte dostupnosť vašich agentov. Vyskúšajte funkciu dostupnosť agenta od LiveAgenta. Získajte prehľad, kedy sú vaši agenti online. Čítajte ďalej a zistite viac.

Dostupnosť agenta

Tento text zahrnuje informácie o softvéru zákazníckej podpory, telefónnych systémoch VoIP, samoobslužnom softvére a ďalších produktách. Sú tu tiež informácie o kontaktoch na oddelenie predaja a možnostiach prihlásenia sa ku odberu noviniek. Text končí informáciou o tvorbe účtu a prihlasovacích údajoch pre softvér LiveAgent.

Získajte správu kanálov a zistite, aký komunikcný kanál je najoblúbenejší spomedzi vašich zákazníkov. LiveAgent vám poskytuje podrobné prehľady o každom kanáli.

Správa kanálov

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory s množstvom funkcií a integráciami. Spoločnosť poskytuje podporu aj pri migrácii dát a zabezpečuje dostupnosť systému. V ponuke sú produkty pre telefónne systémy, VoIP a pomocné softvéry pre začínajúce podniky. LiveAgent má aj partnerský program a ocenenia od zákazníkov. Vedomosti a blog sú k dispozícii v slovníku, na akadémii a webinároch. Podpora zákazníkov je k dispozícii aj pre obchodné oddelenie a siete sociálnych médií sú užitočné pre odoberanie noviniek o aktualizáciách a zľavách.

Zistite, ako sa darí vášmu oddeleniu zákazníckej podpory a ako na ňu reagujú vaši zákazníci. Objavte súčasné trendy.

Prehľad hodnotenia agentov

Softvér LiveAgent ponúka riešenia pre správu e-mailov, helpdesk a call centra pre začínajúce podniky. Výhody zahŕňajú integráciu, dostupnosť a výber možností. Portál zákazníckej podpory je k dispozícii s tím LiveAgent. Spoločnosť získala ocenenia a súkromie zákazníkov je zaručené. Kontakty na oddelenie predaja sú uvedené na webovej stránke a platforma poskytuje novinky a zľavy.

Identifikujte negatívne trendy vo svojej zákazníckej podpore a konajte podľa toho pomocou funkcie hodnotenia agentov. Nechajte svojich zákazníkov hodnotiť vašich agentov.

Hodnotenie agentov

Softvér LiveAgent ponúka množstvo riešení zákazníckej podpory, ako sú systémy telefonovania a správať sťažností. Tento softvér je vhodný pre začínajúce podniky a ponúka bezplatnú skúšobnú verziu. Na webovej stránke LiveAgent sa taktiež môžete prihlásiť k odberu noviniek a získať najnovšie informácie o aktualizáciách a zľavách.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru