Pozrite si svoju osobnú štatistiku, ako dlho ste boli online, koľko správ ste zodpovedali a mnoho ďalších užitočných dát. Porovnajte sa s ostatnými vo vašej zákazníckej podpore.

Pozrite sa, kto vás v akej metrike poráža, a kto je na najvyššom mieste v rebríčku Agentov, ktorí sa dnes prihlásili. Odmeňte vašich agentov na základe týchto štatistík, stanovte interné ciele a uvidíte, kto podľa toho podáva výkon.
Zobraziť štatistiky pre (možnosti):
- Dnes
- Včera
- Tento týždeň (Pon-Ned)
- Minulý týždeň (Po-Ne)
- Posledných 7 dní.
- Posledných 30 dní.
- Posledných 90 dní
- Tento mesiac
- Posledný mesiac
- Tento rok
- Minulý rok
- Kedykoľvek
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Rebríček pre (možnosti):
- Úrovne
- Odznaky
- Pracovný čas
- Predaje
- Odpovede
- Hovory
- Chatovacie správy
- Chaty
- Neohodnotené
- Odmeny
- Negatívne recenzie.
Príklady rebríčkov
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.
Výhody live chatu a ako ho používať
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s výhodami ako rýchle odpovede, komunikácia s viacerými zákazníkmi naraz a sledovanie výkonnosti.