Pozrite si svoju osobnú štatistiku, ako dlho ste boli online, koľko správ ste zodpovedali a mnoho ďalších užitočných dát. Porovnajte sa s ostatnými vo vašej zákazníckej podpore.

Pozrite sa, kto vás v akej metrike poráža, a kto je na najvyššom mieste v rebríčku Agentov, ktorí sa dnes prihlásili. Odmeňte vašich agentov na základe týchto štatistík, stanovte interné ciele a uvidíte, kto podľa toho podáva výkon.
Zobraziť štatistiky pre (možnosti):
- Dnes
- Včera
- Tento týždeň (Pon-Ned)
- Minulý týždeň (Po-Ne)
- Posledných 7 dní.
- Posledných 30 dní.
- Posledných 90 dní
- Tento mesiac
- Posledný mesiac
- Tento rok
- Minulý rok
- Kedykoľvek
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Rebríček pre (možnosti):
- Úrovne
- Odznaky
- Pracovný čas
- Predaje
- Odpovede
- Hovory
- Chatovacie správy
- Chaty
- Neohodnotené
- Odmeny
- Negatívne recenzie.
Príklady rebríčkov
Tento text zahrnuje informácie o softvéru zákazníckej podpory, telefónnych systémoch VoIP, samoobslužnom softvére a ďalších produktách. Sú tu tiež informácie o kontaktoch na oddelenie predaja a možnostiach prihlásenia sa ku odberu noviniek. Text končí informáciou o tvorbe účtu a prihlasovacích údajoch pre softvér LiveAgent.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory s množstvom funkcií a integráciami. Spoločnosť poskytuje podporu aj pri migrácii dát a zabezpečuje dostupnosť systému. V ponuke sú produkty pre telefónne systémy, VoIP a pomocné softvéry pre začínajúce podniky. LiveAgent má aj partnerský program a ocenenia od zákazníkov. Vedomosti a blog sú k dispozícii v slovníku, na akadémii a webinároch. Podpora zákazníkov je k dispozícii aj pre obchodné oddelenie a siete sociálnych médií sú užitočné pre odoberanie noviniek o aktualizáciách a zľavách.
Softvér LiveAgent ponúka riešenia pre správu e-mailov, helpdesk a call centra pre začínajúce podniky. Výhody zahŕňajú integráciu, dostupnosť a výber možností. Portál zákazníckej podpory je k dispozícii s tím LiveAgent. Spoločnosť získala ocenenia a súkromie zákazníkov je zaručené. Kontakty na oddelenie predaja sú uvedené na webovej stránke a platforma poskytuje novinky a zľavy.
Softvér LiveAgent ponúka množstvo riešení zákazníckej podpory, ako sú systémy telefonovania a správať sťažností. Tento softvér je vhodný pre začínajúce podniky a ponúka bezplatnú skúšobnú verziu. Na webovej stránke LiveAgent sa taktiež môžete prihlásiť k odberu noviniek a získať najnovšie informácie o aktualizáciách a zľavách.