Odmeny a odznaky

Odznaky vytvárajú zábavné a motivujúce pracovisko. S odznakmi sa produktivita v kancelárii prirodzene zvyšuje. Ľudia radi zbierajú odmeny v podobe odznakov a snažia sa čo najskôr zbaviť tých negatívnych. Odmeny a odznaky sú súčasťou funkcie Gamifikácia.

Manažéri help desku majú jednoduchý a rýchly spôsob, ako vidieť, kto dosahuje najlepšie výsledky, reaguje na najväčší počet zákazníkov, predáva najviac produktov a kto je dlhodobo nečinný.

Príklad

LiveAgent pridelí odznak “Speedy Gonzales” agentovi, ktorý má najkratší čas odpovede.

Príklady odznakov

Zoznam odznakov.

Typy predvolených odznakov (každý odznak môžete upraviť):

  • Riadiaci premávky – Prenášate väčšinu Tiketov. (Hodnotenie každý deň a prideľovanié Agentovi, ktorý preniesol najviac tiketov za posledných 7 dní.)
  • Siesta – Tvoj časový odpočinok je najdlhší zo všetkých. Skutočne si užívaš siestu. (Hodnotené každý deň a pridelené agentovi, ktorý strávil najviac času v pauze v posledných 7 dňoch.)
  • Rebel bez príčiny – Máte najviac negatívnych hodnotení. Premyslite si svoje odpovede znova. (Hodnotené každý deň a priradené agentovi, ktorý dostal najviac pripomienok za posledných 7 dní.)
  • Inšpektor – Dôkladne si čítate svoje tikety. Vaša priemerná doba zobrazenia tiketov je najdlhšia zo všetkých. (Hodnotené každý deň a priradené agentovi, ktorému bola v predchádzajúci deň najdlhšia priemerná doba otvorenia tiketov.)
  • Speedy Gonzales – Vaše reakcie na upozornenia Chatu sú najrýchlejšie zo všetkých. (Ohodnotené každý deň a priradené Agentovi, ktorému bola včera najrýchlejšia priemerná doba odpovede na upoornenia Chatu.)
  • Odmenený – Ste najviac odmenený agent. Zákazníci vás milujú. (Hodnotený každý deň a pridelí sa agentovi, ktorý získal najviac odmien v posledných 7 dňoch.)
  • Káva – Beriete najviac prestávok. (Hodnotené každý deň a priradené agentovi, ktorý bol v posledných 7 dňoch najviac pozastavený.)
  • Prozaik – Včera ste napísali najdlhšiu odpoveď. (Hodnotené každý deň a pridelené agentovi, ktorý napísal najdlhšiu odpoveď predchádzajúci deň.)
  • Označovač – Označili ste väčšinu tiketov. (Hodnotené každý deň a pridelené agentovi, ktorý označil najviac tiketov za posledných 7 dní.)
  • Štvorlístok – Tento odznak štvorlístka sa objavuje veľmi zriedka a prinesie vám šťastie. Kým budete mať tento odznak, zákazníci vám budú klásť len jednoduché otázky 🙂 (Vyhodnotené a priradené náhodne jednému z online agentov.)
  • Rýchlik – Otvárate a zatvárate tikety rýchlosťou expresu. Vaša priemerná doba zobrazenia tiketu je najkratšia zo všetkých. (Hodnotí sa každý deň a priradí sa Agentovi, ktorého priemerný čas otvárania tiketov bol najkratší v predchádzajúcom dni.)
  • Pracovitý – Urob si prestávku. Strávil si online už veľa času. (Hodnotené každý deň a pridelené Agentovi, ktorý bol online väčšinu času posledných 7 dní.)
  • Chatty – Včera ste vytvorili najdlhší chat. (Hodnotí sa každý deň a priradí sa agentovi, ktorý mal najviac správ v konverzácii v predchádzajúcom dni.)
  • Čistič – Riešite/odstraňujete najviac tiketov zo všetkých. (Hodnotí sa každý deň a priraďuje sa agentovi, ktorý vyriešil alebo uzavrel najviac tiketov za posledných 7 dní.)
  • Zhovorčivý- Včera ste absolvoval najdlhší hovor. (Hodnotené každý deň a priradené agentovi, ktorý absolvoval najdlhší hovor predchádzajúci deň.)

Tabuľka s odznakmi

Agenti môžu vidieť odznaky ostatných a súťažiť spolu.

Rebríček odznakov

Make customer service fun again!

Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.

Funkcie - Tlacidlo Chatu

Funkcie - Tlacidlo Chatu

Spoločnosť Quality Unit, LLC sa zaoberá softvérom pre zákaznícku podporu, telefónne systémy VoIP a iné. Poskytuje aj akadémiu a šablóny pre webstránky. Kontaktné informácie sú dostupné na stránke a klienti môžu získať prihlasovacie údaje k softvéru cez emailovú schránku.

Zákaznícka podpora nemôže fungovať bez správneho tiketovacieho systému, ktorý by vám pomohol zmanažovať všetku vašu komunikáciu. LiveAgent poskytuje jednoduché a spoľahlivé tiketovanie.

Tiketovanie

Zákaznícka podpora nemôže fungovať bez správneho tiketovacieho systému, ktorý by vám pomohol zmanažovať všetku vašu komunikáciu. LiveAgent poskytuje jednoduché a spoľahlivé tiketovanie.

Presuňte súbory napr. obrázky, hudbu, video alebo dokumenty prostredníctvom drag & drop priamo do vašich tiketov v systéme LiveAgent. Je to také ľahké. Prečítajte si o tom viac.

Prílohy

Presuňte súbory napr. obrázky, hudbu, video alebo dokumenty prostredníctvom drag & drop priamo do vašich tiketov v systéme LiveAgent. Je to také ľahké. Prečítajte si o tom viac.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru