Odznaky vytvárajú zábavné a motivujúce pracovisko. S odznakmi sa produktivita v kancelárii prirodzene zvyšuje. Ľudia radi zbierajú odmeny v podobe odznakov a snažia sa čo najskôr zbaviť tých negatívnych. Odmeny a odznaky sú súčasťou funkcie Gamifikácia.
Manažéri help desku majú jednoduchý a rýchly spôsob, ako vidieť, kto dosahuje najlepšie výsledky, reaguje na najväčší počet zákazníkov, predáva najviac produktov a kto je dlhodobo nečinný.
Príklad
LiveAgent pridelí odznak “Speedy Gonzales” agentovi, ktorý má najkratší čas odpovede.
Príklady odznakov

Typy predvolených odznakov (každý odznak môžete upraviť):
- Riadiaci premávky – Prenášate väčšinu Tiketov. (Hodnotenie každý deň a prideľovanié Agentovi, ktorý preniesol najviac tiketov za posledných 7 dní.)
- Siesta – Tvoj časový odpočinok je najdlhší zo všetkých. Skutočne si užívaš siestu. (Hodnotené každý deň a pridelené agentovi, ktorý strávil najviac času v pauze v posledných 7 dňoch.)
- Rebel bez príčiny – Máte najviac negatívnych hodnotení. Premyslite si svoje odpovede znova. (Hodnotené každý deň a priradené agentovi, ktorý dostal najviac pripomienok za posledných 7 dní.)
- Inšpektor – Dôkladne si čítate svoje tikety. Vaša priemerná doba zobrazenia tiketov je najdlhšia zo všetkých. (Hodnotené každý deň a priradené agentovi, ktorému bola v predchádzajúci deň najdlhšia priemerná doba otvorenia tiketov.)
- Speedy Gonzales – Vaše reakcie na upozornenia Chatu sú najrýchlejšie zo všetkých. (Ohodnotené každý deň a priradené Agentovi, ktorému bola včera najrýchlejšia priemerná doba odpovede na upoornenia Chatu.)
- Odmenený – Ste najviac odmenený agent. Zákazníci vás milujú. (Hodnotený každý deň a pridelí sa agentovi, ktorý získal najviac odmien v posledných 7 dňoch.)
- Káva – Beriete najviac prestávok. (Hodnotené každý deň a priradené agentovi, ktorý bol v posledných 7 dňoch najviac pozastavený.)
- Prozaik – Včera ste napísali najdlhšiu odpoveď. (Hodnotené každý deň a pridelené agentovi, ktorý napísal najdlhšiu odpoveď predchádzajúci deň.)
- Označovač – Označili ste väčšinu tiketov. (Hodnotené každý deň a pridelené agentovi, ktorý označil najviac tiketov za posledných 7 dní.)
- Štvorlístok – Tento odznak štvorlístka sa objavuje veľmi zriedka a prinesie vám šťastie. Kým budete mať tento odznak, zákazníci vám budú klásť len jednoduché otázky 🙂 (Vyhodnotené a priradené náhodne jednému z online agentov.)
- Rýchlik – Otvárate a zatvárate tikety rýchlosťou expresu. Vaša priemerná doba zobrazenia tiketu je najkratšia zo všetkých. (Hodnotí sa každý deň a priradí sa Agentovi, ktorého priemerný čas otvárania tiketov bol najkratší v predchádzajúcom dni.)
- Pracovitý – Urob si prestávku. Strávil si online už veľa času. (Hodnotené každý deň a pridelené Agentovi, ktorý bol online väčšinu času posledných 7 dní.)
- Chatty – Včera ste vytvorili najdlhší chat. (Hodnotí sa každý deň a priradí sa agentovi, ktorý mal najviac správ v konverzácii v predchádzajúcom dni.)
- Čistič – Riešite/odstraňujete najviac tiketov zo všetkých. (Hodnotí sa každý deň a priraďuje sa agentovi, ktorý vyriešil alebo uzavrel najviac tiketov za posledných 7 dní.)
- Zhovorčivý- Včera ste absolvoval najdlhší hovor. (Hodnotené každý deň a priradené agentovi, ktorý absolvoval najdlhší hovor predchádzajúci deň.)
Tabuľka s odznakmi
Agenti môžu vidieť odznaky ostatných a súťažiť spolu.

Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.