Dostupnosť agenta

Monitorujte dostupnosť vašich agentov. Sledujte čas (dátum, hodiny, od, do), kedy sú vaši Agenti online. Filtrujte štatistiky podľa oddelení. Dostupnosť agenta je možné exportovať do súboru CSV.

Hlásenia o dostupnosti agentov sú k dispozícii pre:

  • Tikety
  • Chaty
  • Hovory

Identify exceptionally hard-working agents

Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.

Sledujte, koľko času vaši agenti trávia pri riešení problémov a komunikácii s klientmi. Správa o čase sa generuje automaticky a je vždy aktívna.

Časový prehľad

Text obsahuje informácie o softvéroch z oblasti zákazníckej podpory, telefónnych systémoch, call centrách, správe sťažností a help deskoch pre začínajúce podniky. Firma Quality Unit, LLC ponúka softvér LiveAgent a partnerstvá, ktoré sú uvedené na stránke. Stránka tiež obsahuje informácie o spoločnosti, ocenenia a certifikáty, ako aj rôzne nástroje a zdroje pre používateľov softvéru. Firma tiež ponúka zákaznícku podporu a predaj cez kontaktné čísla. Momentálne prebieha vytváranie LiveAgent účtu.

Získajte správu o pracovnom čase, vybavených tiketoch, chatoch, hovoroch, predaji, odmenách a ďalších položkách. LiveAgent vám ponúka dokonalú správu o agentoch. Viac sa dočítate tu.

Správa agenta

Spoločnosť Quality Unit ponúka viacero softvérových riešení pre zákaznícku podporu a help desk. Medzi nimi nájdete napríklad telefónne systémy VoIP, softvér prichádzajúceho call centra, klientský portál alebo systém správy sťažností. LiveAgent je jedným z ich produktov a ponúka možnosti integrácie a funkcie na mieru. Spoločnosť sa pyšní oceneniami a množstvom partnerov. Majú aj partnerský program a portál zákazníckej podpory. Na ich webe nájdete aj blog, slovník, šablóny či webináre.

Slovnik Zakaznickej Podpory - Rozhranie Agenta

Slovnik Zakaznickej Podpory - Rozhranie Agenta

Možnosti rozhrania agenta zahŕňajú generovanie reportov, sledovanie výkonov tímov, vytváranie báz znalostí a koordináciu zákazníckych tiketov. LiveAgent ponúka dashboard, kde môžete sledovať prácu agentov v reálnom čase a získať prehľad o tiketoch. Registrácia na platforme je zdarma.

Zistite, kto vás porazil v akej metrike, a ktorý z príhlásených agentov je najvyššie hodnotený. Pozrite si svoje osobné štatistiky. Použite Štatistiky a Rebríčky.

Štatistiky a rebríčky

Spoločnosť Quality Unit LLC ponúka softvér pre zákaznícku podporu a komunikáciu, ako aj školenia a blog odborných znalostí. Produkt LiveAgent je populárnym softvérom pre správu zákazníckej podpory. Spoločnosť sa zameriava na ochranu osobných údajov zákazníkov a poskytuje podporu v sociálnych sieťach. Súčasťou jej portfólia je aj softvér pre správu e-mailov, klientský portál, prichádzajúce volania a systém na správu sťažností.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru