Monitorujte dostupnosť vašich agentov. Sledujte čas (dátum, hodiny, od, do), kedy sú vaši Agenti online. Filtrujte štatistiky podľa oddelení. Dostupnosť agenta je možné exportovať do súboru CSV.

Hlásenia o dostupnosti agentov sú k dispozícii pre:
- Tikety
- Chaty
- Hovory
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Text obsahuje informácie o softvéroch z oblasti zákazníckej podpory, telefónnych systémoch, call centrách, správe sťažností a help deskoch pre začínajúce podniky. Firma Quality Unit, LLC ponúka softvér LiveAgent a partnerstvá, ktoré sú uvedené na stránke. Stránka tiež obsahuje informácie o spoločnosti, ocenenia a certifikáty, ako aj rôzne nástroje a zdroje pre používateľov softvéru. Firma tiež ponúka zákaznícku podporu a predaj cez kontaktné čísla. Momentálne prebieha vytváranie LiveAgent účtu.
Spoločnosť Quality Unit ponúka viacero softvérových riešení pre zákaznícku podporu a help desk. Medzi nimi nájdete napríklad telefónne systémy VoIP, softvér prichádzajúceho call centra, klientský portál alebo systém správy sťažností. LiveAgent je jedným z ich produktov a ponúka možnosti integrácie a funkcie na mieru. Spoločnosť sa pyšní oceneniami a množstvom partnerov. Majú aj partnerský program a portál zákazníckej podpory. Na ich webe nájdete aj blog, slovník, šablóny či webináre.
Slovnik Zakaznickej Podpory - Rozhranie Agenta
Možnosti rozhrania agenta zahŕňajú generovanie reportov, sledovanie výkonov tímov, vytváranie báz znalostí a koordináciu zákazníckych tiketov. LiveAgent ponúka dashboard, kde môžete sledovať prácu agentov v reálnom čase a získať prehľad o tiketoch. Registrácia na platforme je zdarma.
Spoločnosť Quality Unit LLC ponúka softvér pre zákaznícku podporu a komunikáciu, ako aj školenia a blog odborných znalostí. Produkt LiveAgent je populárnym softvérom pre správu zákazníckej podpory. Spoločnosť sa zameriava na ochranu osobných údajov zákazníkov a poskytuje podporu v sociálnych sieťach. Súčasťou jej portfólia je aj softvér pre správu e-mailov, klientský portál, prichádzajúce volania a systém na správu sťažností.