Monitorujte dostupnosť vašich agentov. Sledujte čas (dátum, hodiny, od, do), kedy sú vaši Agenti online. Filtrujte štatistiky podľa oddelení. Dostupnosť agenta je možné exportovať do súboru CSV.
Hlásenia o dostupnosti agentov sú k dispozícii pre:
- Tickets
- Chats
- Calls
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.
Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?
Zvýšte rýchlosť odpovedania na podnety zákazníkov a zlepšite ich spokojnosť a lojalitu. LiveAgent je perfektný nástroj na dosiahnutie tohto cieľa.