Správa o výkone je prehľad o výkonnosti organizácie, skupiny alebo jednotlivca. Výkonnostné správy sa pravidelne vytvárajú na identifikáciu oblastí zlepšenia v rámci organizácie alebo podnikania.
Prečo by ste mali vytvárať pravidelné správy o výkone?
Keď hľadáte spoľahlivý help desk softvér, vždy by ste mali skontrolovať jeho schopnosti vytvárania správ o výkone. Výkonnostné správy vám môžu pomôcť identifikovať presné oblasti vášho podnikania, ktoré potrebujú zlepšenie. Nájdenie “zaostávajúcich” oblastí, ktoré možno optimalizovať, je vždy skvelé, pretože poskytuje možnosť:
- Zlepšena výkonov vašich agentov
- Poskytnutia dodatočných školení tým, ktorí to potrebujú
- Zlepšena spokojnosti zákazníkov, zručností a predaja
- Pridelenia zdrojov
- Posilnenia podporných kanálov
- Hľadania cenovo efektívnych spôsobov, ako riešiť problémy
Okrem toho môže správa o výkone ukázať oblasti vásho podnikania, ktorým sa darí. Je to dôležité, pretože:
- Nebudete musieť prehodnotiť celú svoju obchodnú stratégiu/podporu
- Budete schopní odmeniť nadpriemerné výkony
- Agenti, ktorý dosahuju horších výsledkov sa budú môcť učiť od tých úspešnejších
Čo robí funkcia správa o výkone LiveAgent?
Správa o výkone ukazuje výkon vašich agentov. Každá správa obsahuje celkový počet otvorených rozhovorov, vyriešených žiadostí, volaní a ďalších položiek (viď nižšie). Správy o výkone môžu byť zobrazované vo forme grafov alebo tabuliek a triedené podľa dňa, týždňa, mesiaca, roka alebo dokonca vlastného dátumu.
Zistite, kto je najvýkonnejší, kto preferuje odpovedať na e-maily namiesto živých chatov a kto dosahuje konzistentné výsledky v čase.
Možnosti zobrazenia správy o výkone
Môžete filtrovať výsledky správy podľa:
- Času
- Oddelenia
- Agenta
- Značky
Každá správa o výkone môže byť tiež upravená na zobrazenie ďalších údajov, vrátane:
- Dátum
- Odpovede
- Priemerný čas novej odpovede
- Priemerný čas otvorenej odpovede.
- Hovory
- Odchádzajúce hovory
- Zmeškané hovory
- Hovorové minúty
- Chatové správy
- Chaty
- Zmeškané chaty.
- Priemerný čas prevzatia chatu
- Priemerný čas chatu
- Neohodnotené
- Neohodnotené %
- Pozitívne hodnotenia
- Pozitívne hodnotenie %
- Negatívne hodnotenia
- Negatívne hodnotenie %
- Prichádzajúce správy
- Prichádzajúce hovory
- Dokončené hovory
- Prichádzajúce chaty
- Dokončené chaty.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Výber spôsobu zobrazenia dát v správe o výkone
LiveAgent môže zobraziť všetky vyššie uvedené údaje v rôznych formátoch, vrátane plošných grafov, čiarových grafov, stĺpcových grafov a koláčových diagramov. Okrem toho je možné všetky údaje exportovať do súborov CSV, čo uľahčuje ich zdieľanie s ostatnými.
Ako nájsť správy o výkone v LiveAgente.
Správy o výkone sú viditeľné iba pre administrátorov. Ak máte administrátorskú rolu, správy o výkone môžete nájsť kliknutím na položku Prehľady (ikona kruhu), ktorá je v ľavom menu (priamo medzi položkami Hovory a Zákazníci), a výberom správ o výkone zo zoznamu prehľadov.
Všimnite si, že agenti môžu vidieť svoju osobnú štatistiku/správy o výkone po prihlásení do LiveAgenta.
Použitie správ o výkone s rozhraním API
Použite LiveAgent REST API, aby ste spravovali hodnoty hovorov v správach o výkone.
Zdroje bázy znalostí.
Ak chcete zistiť viac o rôznych typoch správ, ktoré sú k dispozícii v našom analytickom paneli, prečítajte si prosím naše články v báze znalostí:
Ste pripravení objaviť viac o svojom podnikaní?
Zlepšite svoj výkon podpory, predajov a spokojnosti zákazníkov už dnes s našou bezplatnou 14-dňovou skúšobnou verziou. Nie je potrebná platobná karta.
Frequently Asked Questions
Čo sú správy o výkone?
Správa o výkone je správa o výkonnosti organizácie, skupiny alebo jednotlivca. Výkaz výkonnosti sa pravidelne vytvára na identifikáciu oblastí zlepšenia v rámci organizácie alebo podniku.
Čo robí funkcia správ o výkone LiveAgent?
Správa o výkone ukazuje výkon vašich agentov. Každá správa o výkone obsahuje celkový počet otvorených chatov, vyriešených tiketov, hovorov a ďalších ukazovateľov. Výkazy o výkone môžu byť zobrazené ako grafy alebo tabuľky a členené podľa dňa, týždňa, mesiaca, roka alebo dokonca vlastného dátumu.
Prečo by ste mali vytvárať pravidelné správy o výkone?
Správa o výkone vám môže pomôcť identifikovať presné oblasti vašej firmy, ktoré potrebujú zlepšenie.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.