Správa o výkone

Správa o výkone je prehľad o výkonnosti organizácie, skupiny alebo jednotlivca. Výkonnostné správy sa pravidelne vytvárajú na identifikáciu oblastí zlepšenia v rámci organizácie alebo podnikania.

Prečo by ste mali vytvárať pravidelné správy o výkone?

Keď hľadáte spoľahlivý help desk softvér, vždy by ste mali skontrolovať jeho schopnosti vytvárania správ o výkone. Výkonnostné správy vám môžu pomôcť identifikovať presné oblasti vášho podnikania, ktoré potrebujú zlepšenie. Nájdenie “zaostávajúcich” oblastí, ktoré možno optimalizovať, je vždy skvelé, pretože poskytuje možnosť:

  • Zlepšena výkonov vašich agentov
  • Poskytnutia dodatočných školení tým, ktorí to potrebujú
  • Zlepšena spokojnosti zákazníkov, zručností a predaja
  • Pridelenia zdrojov
  • Posilnenia podporných kanálov
  • Hľadania cenovo efektívnych spôsobov, ako riešiť problémy
Hodnotenie agenta

Okrem toho môže správa o výkone ukázať oblasti vásho podnikania, ktorým sa darí. Je to dôležité, pretože:

  • Nebudete musieť prehodnotiť celú svoju obchodnú stratégiu/podporu
  • Budete schopní odmeniť nadpriemerné výkony
  • Agenti, ktorý dosahuju horších výsledkov sa budú môcť učiť od tých úspešnejších
Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Čo robí funkcia správa o výkone LiveAgent?

Správa o výkone ukazuje výkon vašich agentov. Každá správa obsahuje celkový počet otvorených rozhovorov, vyriešených žiadostí, volaní a ďalších položiek (viď nižšie). Správy o výkone môžu byť zobrazované vo forme grafov alebo tabuliek a triedené podľa dňa, týždňa, mesiaca, roka alebo dokonca vlastného dátumu.

Zistite, kto je najvýkonnejší, kto preferuje odpovedať na e-maily namiesto živých chatov a kto dosahuje konzistentné výsledky v čase.

Možnosti zobrazenia správy o výkone

Môžete filtrovať výsledky správy podľa:

  • Času
  • Oddelenia
  • Agenta
  • Značky
Performance-report-1
Správa o výkone

Každá správa o výkone môže byť tiež upravená na zobrazenie ďalších údajov, vrátane:

  • Dátum
  • Odpovede
  • Priemerný čas novej odpovede
  • Priemerný čas otvorenej odpovede.
  • Hovory
  • Odchádzajúce hovory
  • Zmeškané hovory
  • Hovorové minúty
  • Chatové správy
  • Chaty
  • Zmeškané chaty.
  • Priemerný čas prevzatia chatu

  • Priemerný čas chatu
  • Neohodnotené
  • Neohodnotené %
  • Pozitívne hodnotenia
  • Pozitívne hodnotenie %
  • Negatívne hodnotenia
  • Negatívne hodnotenie %
  • Prichádzajúce správy
  • Prichádzajúce hovory
  • Dokončené hovory
  • Prichádzajúce chaty
  • Dokončené chaty.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Výber spôsobu zobrazenia dát v správe o výkone

LiveAgent môže zobraziť všetky vyššie uvedené údaje v rôznych formátoch, vrátane plošných grafov, čiarových grafov, stĺpcových grafov a koláčových diagramov. Okrem toho je možné všetky údaje exportovať do súborov CSV, čo uľahčuje ich zdieľanie s ostatnými.

Ako nájsť správy o výkone v LiveAgente.

Správy o výkone sú viditeľné iba pre administrátorov. Ak máte administrátorskú rolu, správy o výkone môžete nájsť kliknutím na položku Prehľady (ikona kruhu), ktorá je v ľavom menu (priamo medzi položkami Hovory a Zákazníci), a výberom správ o výkone zo zoznamu prehľadov.

Všimnite si, že agenti môžu vidieť svoju osobnú štatistiku/správy o výkone po prihlásení do LiveAgenta.

Osobné štatistiky agentov viditeľné mimo správ o výkone

Použitie správ o výkone s rozhraním API

Použite LiveAgent REST API, aby ste spravovali hodnoty hovorov v správach o výkone.

API

Zdroje bázy znalostí.

Ak chcete zistiť viac o rôznych typoch správ, ktoré sú k dispozícii v našom analytickom paneli, prečítajte si prosím naše články v báze znalostí:

Ste pripravení objaviť viac o svojom podnikaní?

Zlepšite svoj výkon podpory, predajov a spokojnosti zákazníkov už dnes s našou bezplatnou 14-dňovou skúšobnou verziou. Nie je potrebná platobná karta.

Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes​

Ponúkame služby prenosu dát z väčšiny najpopulárnejších help desk softvérov.

Viac než 3.000 recenzií Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Čo sú správy o výkone?

Správa o výkone je správa o výkonnosti organizácie, skupiny alebo jednotlivca. Výkaz výkonnosti sa pravidelne vytvára na identifikáciu oblastí zlepšenia v rámci organizácie alebo podniku.

Čo robí funkcia správ o výkone LiveAgent?

Správa o výkone ukazuje výkon vašich agentov. Každá správa o výkone obsahuje celkový počet otvorených chatov, vyriešených tiketov, hovorov a ďalších ukazovateľov. Výkazy o výkone môžu byť zobrazené ako grafy alebo tabuľky a členené podľa dňa, týždňa, mesiaca, roka alebo dokonca vlastného dátumu.

Prečo by ste mali vytvárať pravidelné správy o výkone?

Správa o výkone vám môže pomôcť identifikovať presné oblasti vašej firmy, ktoré potrebujú zlepšenie.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.

Získate detailný prehľad o vašej zákazníckej podpore s našou funkciou analytického prehľadu v softvéri LiveAgent a zlepšie svoj biznis okamžite.

Analytický prehľad

LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.

Vaše dáta sú vždy zálohované v LiveAgente. Máme viacero dátových centier po celom svete, takže sa nemusíte obávať strát dôležitých informácií.

Viacnásobné dátové centrá

LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom live chatu, tiketovania a automatizácie, vrátane analýzy mnohých metrík. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. GDPR je hlavným cieľom zvýšiť úroveň ochrany osobných údajov občanov EÚ. Naša webová stránka využíva súbory cookies.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru