Posilnite zákazníkov pomocou softvéru bázy znalostí

Vytvárajte úžasné úložiská bázy znalostí a často kladených otázok s ľahkosťou.

  • ✓ Žiadny poplatok za zriadenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
Používané
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Softvér bázy znalostí pre lepšiu samoobsluhu zákazníka

Poznanie je moc. Umožnite svojim zákazníkom, aby si pomohli sami a uľahčili každodennú rutinu vašim agentom vytvorením inteligentnej a prispôsobiteľnej databázy znalostí.

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený softvér technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2020. Buďte bližšie k svojim zákazníkom a pomôžte im rýchlejšie s LiveAgentom.

  • trustradius top rated help desk software 2021
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • better alternative top performer 2021
  • sourceforge customers love us award for liveagent

Čo je databáza znalostí?

Databáza znalostí je jediný zdroj organizačných znalostí, ktoré vaša spoločnosť poskytuje zákazníkom 24 hodín denne, 7 dní v týždni bez potreby interakcie so zákazníkmi. Je to v podstate adresár plný obsahu, ktorý môže pomôcť vašim klientom riešiť ich problémy alebo nájsť informácie/riešenia, ktoré hľadajú.

V súčasnosti je to pomerne populárny nástroj na zodpovedanie bežných otázok, takže zákazníci nemusia kontaktovať agentov a čakať zbytočne na linke. Namiesto toho môžu agenti jednoducho odpovedať na opakujúce sa otázky klientov vytváraním článkov.

Báza znalostí LiveAgentu je súčasťou samoobslužného portálu. Dostanete sa tak nielen k vytváraniu článkov vedomostnej bázy, ale môžete tiež vytvárať fóra a umožniť svojim zákazníkom sledovať stavy ich otázok a históriu.

Youtube video hrCeVuzfock

Báza znalostí je súčasťou komplexného zákazníckeho portálu

Naplňte svoju bázu znalostí fórami, políčkami spätnej väzby od zákazníkov a využite neobmedzenú históriu tiketov.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

4 jednoduché kroky nastavenia vášho softvéru bázy znalostí

Platforma bázy znalostí môže zohrávať kľúčovú úlohu vo vašej zákazníckej podpore.

Aké sú pokročilé funkcie znalostnej bázy?

internal knowledge base

Interná báza znalostí

Články databázy znalostí sú skvelým spôsobom, ako svojim zákazníkom poskytovať samoobslužné služby 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Čo ak však chcete ponúknuť rovnakú možnosť pre váš interný tím? LiveAgent vás pokryje.

LiveAgent funkcia internej znalostnej bázy vám umožňuje prispôsobiť online knižnicu, ktorá obsahuje informácie o procese registrácie, znalostiach spoločnosti, udalostiach, oceneniach, nových propagačných akciách atď.

Interná báza znalostí funguje rovnako ako tá pre vašich zákazníkov. Môžete tak prehľadne kategorizovať témy a mať vyhľadávacie pole, takže vaši zamestnanci môžu okamžite zobraziť relevantný obsah.

Nástroj internej databázy znalostí nielenže zlepšuje produktivitu zamestnancov a pracovné postupy, ale tiež umožňuje tímu služieb zákazníkom poskytovať profesionálnu pomoc bez akékoľvek oneskorenia. 

Fórum

Fórum LiveAgentu je výkonný nástroj na zdieľanie znalostí medzi zákazníkmi. Je to vynikajúce miesto, kde sa môžu zákazníci zapojiť a navzájom si pomáhať pri riešení problémov a získať okamžité odpovede.

Podniky môžu navyše vytvárať interné fóra, ktoré výrazne zlepšujú tímovú spoluprácu. Napríklad interné fórum môže byť výborným médiom na diskusiu o riešeniach a návrhoch s kolegami. Ďalej si zamestnanci môžu pozrieť predchádzajúce otázky, na ktoré už kolegovia mohli odpovedať.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Spätná väzba a Návrhy na zlepšenie

Spätná väzba je nevyhnutnou súčasťou každého podnikania. Aj keby ste to nechceli, stále tam je. Vaša firma by mala vždy vnímať spätnú väzbu od používateľov ako nástroj na zlepšenie služieb/produktov a rast. Navyše, ak svojim klientom umožníte poskytovať spätnú väzbu a návrhy, budú sa cítiť vypočutí, čo v konečnom dôsledku zlepší lojalitu zákazníkov.

LiveAgent ponúka vysoko prispôsobiteľné a ľahko použiteľné tlačidlo spätnej väzby, ďalšia výkonná funkcia, ktorá vyzýva návštevníkov, aby poskytli spätnú väzbu/návrhy. Vaša spoločnosť tak preukáže, že je otvorená spätnej väzbe zákazníkov a bude sa snažiť vyhovieť ich potrebám.

Widget vyhľadávania

Je nevyhnutné mať výkonný panel vyhľadávacieho nástroja, aby vaši zákazníci mohli rýchlo a jednoducho nájsť informácie. Usporiadanie obsahu databázy znalostí podľa kategórií je skvelý spôsob, ako zjednodušiť vyhľadávanie, ale väčšina zákazníkov nebude strácať čas hľadaním príslušného článku.

Okrem toho je nevyhnutné pamätať na to, že mať kvalitné články databázy znalostí nestačí. Ak návštevníci nemôžu nájsť vhodný obsah, pravdepodobne budú zbytočne kontaktovať vašich zamestnancov služieb zákazníkom. Nepodceňujte teda funkciu kvalitného vyhľadávania v rámci vedomostnej základne a vyskúšajte vyhľadávací panel s viacerými možnosťami prispôsobenia.

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Prívetivý užívateľský panel

Mať efektívnu vedomostnú základňu znamená pomáhať svojim klientom s relevantným obsahom. Zabúdať by ste však nemali ani na svojich zamestnancov. Mať užívateľsky prívetivý panel v nástroji na správu znalostí je ďalšou kľúčovou vlastnosťou, ktorá môže byť často prehliadaná.

Rozhranie LiveAgente umožňuje vašim agentom vytvárať nové články s krátkym alebo žiadnym tréningovým časom. Chcete to vyskúšať? Vyskúšajte bezplatnú ukážku a presvedčte sa sami.

Kategórie

Celý zmysel vytvárania softvérového riešenia online bázy znalostí spočíva v tom, aby sa v nej dalo ľahko vyhľadávať. Čím viac obsahu však vaša firma vytvára, tým viac môže byť chaotická. V dôsledku toho vám LiveAgent umožňuje vytvárať kategórie, aby sa vaši zákazníci nestratili v obsahu.

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Prílohy

Oddelenia služieb zákazníkom často potrebujú s klientmi zdieľať prílohy súborov, ako sú napríklad súbory PDF alebo videonávody. To je dôvod, prečo je výhodné mať softvér na správu znalostí, ktorý takúto funkcionalitu podporuje – aby ste sa už nemuseli trápiť s posielaním zákazníkovi dokument Google cez Google Drive. Namiesto toho môžete jednoducho vytvoriť príslušný článok, ktorý obsahuje aj prílohu.

Viacstranná báza znalostí

Viacstranná báza znalostí dokáže byť veľmi užitočnou v prípade, že vaša spoločnosť predáva viacero druhov produktov, vlastní viacero značiek alebo poskytuje viacero nezávislých služieb. Len jeden jediný účet v softvéri LiveAgent vám poskytne príležitosť vytvoriť neobmedzený počet báz znalostí, pričom každá z nich môže mať svoj vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah.

Poskytujte vašim zákazníkom informácie, ktoré chcú a potrebujú, prostredníctvom jednoduchých príručiek.

Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Výkonný WYSIWYG editor

Vytvorenie bázy znalostí nie je vôbec ťažké. Všetko, čo musíte urobiť, je vytvoriť konkrétne kategórie, ktoré pomôžu zákazníkovi zorientovať sa v báze znalostí. Do týchto kategórií vložíte obsah pomocou zabudovaného editora WYSIWYG. Upravíte ho podľa vašich preferovaných farieb, štýlov a vytvoríte pre svoje články lepšiu štruktúru. Byť prístupný pre vašich zákazníkov nemusí byť vôbec ťažké.

Spravodlivý softvér bázy znalostí

Vedomosti znamenajú moc. Avšak ich doručenie vašim zákazníkom vás však nemusí stáť stovky dolárov. Naše ceny sú zostavené s ohľadom na túto skutočnosť, a preto je systém znalostnej bázy súčasťou nášho najlacnejšieho plánu.

Na 14 dní zdarma
Nevyžadujeme kreditnú kartu
a oveľa viac
$15 month

Tiket

  • Unlimited ticket history
  • Unlimited email addresses
  • Advanced reporting
  • Customer portal + forum
$29 month

Ticket+chat

  • Everything in Ticket, plus:
  • Unlimited chat buttons
  • Feedback management
  • Real time visitors monitor
$0 month

Zdarma

  • 7 days ticket history
  • 1 chat button
  • 1 phone number
  • 1 email address

Ostatné kľúčové funkcie softvéru LiveAgent

Portál bázy znalostí je iba špičkou ľadovca. Dosiahnite svoj plný potenciál pomocou viackanálového softvéru zákazníckej podpory LiveAgent.

Vďaka softvéru LiveAgent sa vaše e-maily, chaty, hovory, komentáre a zmienky o vás na sociálnych sietiach zhromaždia do jednej univerzálnej schránky. Prečítajte si viac…

Podpora prostredníctvom live chatu je kľúčovou súčasťou úspešnej stratégie získavania zákazníkov akejkoľvek spoločnosti. Prečítajte si viac...

Virtuálne call centrum je súčasťou nášho viackanálového riešenia zákazníckej podpory. LiveAgent zhromažďuje telefónne hovory z vašich webových stránok či pevných liniek na jedno miesto pre lepšiu orientáciu a rýchlejšie spracovanie. Prečítajte si viac…

Integrujte vaše účty na sociálnych sieťach do softvéru LiveAgent a odpovedajte na komentáre, súkromné správy alebo Tweety priamo z vášho LiveAgenta. Prečítajte si viac…

Viac než 30 000 spoločností sa nemôže mýliť

Pozrite si úspešné príbehy spoločností používajúcich LiveAgent a odporúčania našich spokojných zákazníkov. Zistite, ako môže LiveAgent posunúť vašu zákaznícku podporu na vyšší level a zvýšiť spokojnosť vašich obchodných partnerov.

Prečo práve softvér bázy znalostí?

70% zákazníkov hľadá odpovede na svoje otázky ešte pred kontaktovaním zákazníckej podpory spoločnosti. Vytvorte si bázu znalostí prostredníctvom niekoľkých jednoduchých nastavení. Vytvorte kategórie, pridajte články a na záver ich prispôsobte dizajnu vašej spoločnosti bez potreby kódovania.
Business bag - icon

Výhody na strane spoločnosti

Poskytujte svojim zákazníkom offline pomoc

Bezproblémový zákaznícky servis a starostlivosť

Interné znalosti v rámci spoločnosti

ticketing software powerful collaboration - icon

Výhody na strane zákazníka

K dispozícii 24/7/365

Schopnosť pomôcť si samostatne

Najrýchlejšia podpora zákazníkov

Person speaking multiple languages

Podpora viacerých jazykov

Ak vaša firma pôsobí medzinárodne, môže byť náročné poskytnúť podporu bez najímania ďalších agentov zákazníckej podpory. Riešenie bázy znalostí od LiveAgentu je vynikajúcim spôsobom, ako ponúknuť možnosť samoobsluhy 24 hodín denne, 7 dní v týždni vo viacerých krajinách.

Vaša firma potrebuje iba vytvoriť základné články a poskytnúť ich v jazykoch, ktoré vyžadujú vašu zákaznícku asistenciu. Toto riešenie môže zlepšiť zákaznícku skúsenosť a tým aj spokojnosť zákazníkov.

V závislosti od veľkosti vašej spoločnosti môžete vytvoriť kategóriu pre každý jazyk, alebo ak potrebujete vytvoriť rozsiahly obsah, odporúčame vytváranie viacerých znalostných báz. Okrem toho môžete túto taktiku aplikovať aj na vnútropodnikovú vedomostnú základňu.

Ak teda máte nadnárodnú spoločnosť, môžete zabezpečiť, aby vaši zamestnanci boli informovaní o novinkách spoločnosti, produktoch/aktualizáciach služieb atď.

Prečo spoločnosti potrebujú
bázu znalostí?

Len a len vy poznáte svojich zákazníkov najlepšie. Poskytnite im všetky potrebné informácie a zamerajte sa na zvyšovanie ich spokojnosti.
Clock icon

Nedočkaví zákazníci očakávajúci pomoc

Dobre napísané články bázy znalostí poskytujú tú najrýchlejšiu pomoc pre vašich zákazníkov. Pripravte si, nadizajnujte a upravte všetky vaše články bázy znalostí pomocou WYSIWYG editora.
Lost icon

Stratení a zmätení zákazníci

Stratení zákazníci dokážu znížiť vaše predaje. Aby ste tomu zabránili, vytvorte si v rámci svojho portálu podpory FAQ (často kladené otázky) a technické príručky k produktom.
Clock icon

Preťažená zákaznícka podpora

Chceli by ste poskytovať hviezdnu zákaznícku podporu aj napriek limitovaným zdrojom? Znížte zaťaženie vašich zamestnancov prichádzajúcimi emailami a chatmi vytvorením bázy znalostí.

Čo je to softvér bázy znalostí?

Softvér bázy znalostí alebo ako sa často nazýva, podporný dokumentačný softvér, zachytáva, ukladá a zdieľa všetky dôležité informácie na jednom mieste, ktoré sú pre vašich zákazníkov ľahko dostupné. Táto online samoobslužná databáza poskytuje najrýchlejšiu a najpohodlnejšiu pomoc každému, kto hľadá informácie o vašich produktoch.

Vďaka podpore vašich zákazníkov aj počas toho, keď sú vaši agenti offline, dobre organizovaná báza znalostí môže vašej spoločnosti ušetriť veľké množstvo zdrojov.

LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Ako si vybrať správny nástroj pre správu bázy znalostí

Možnosti prispôsobenia, schopnosť vytvárať organizované štruktúry a ľahkosť pridávania nového obsahu. To sú len niektoré z hlavných komponentov, ktoré spoločnosti uvažujú pri výbere správneho softvéru bázy znalostí. Správne zvolený softvér sa hladko integruje do ostatných súčastí zákazníckej podpory a zákazníkom poskytuje bezproblémový zážitok. Softvér bázy znalostí LiveAgent je súčasťou zákazníckeho portálu, ktorý je súčasťou tohto softvéru.

Pridajte sa do klubu úspešných

Pripojte sa k tisíckam spoločností, ktoré využívajú softvér LiveAgent na zdieľanie ich vedomostí s ich zákazníkmi.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
winners illustration

Všetky podporné kanály pod jednou strechou

Softvér databázy znalostí od LiveAgentu ponúka integráciu s viacerými komunikačnými kanálmi a ponúka takmer 200 funkcií.

Frequently asked questions

Čo sú to nástroje bázy znalostí?

Nástroje bázy znalostí sú prostriedky, ktoré umožňujú vašim zákazníkom nájsť tie správne odpovede na svoje otázky, bez potreby kontaktovať váš tím zákazníckej podpory. Bázy znalostí je možné nájsť na stránkach spoločností vo forme FAQ (najčastejšie dopytovaných otázok), fóra, príručiek alebo článkov.

Čo je to správa bázy znalostí?

Správu bázy znalostí predstavuje softvér navrhnutý priamo na manažovanie databáz a podporu vašich používateľov. Bázy znalostí poskytujú mnoho vedomostných článkov, FAQ a fóra.

Ako si vytvoriť bázu znalostí?

Prvým krokom k vytvoreniu si dobrej bázy znalostí je rozhodnúť sa, aké informácie prostredníctvom nej budete chcieť poskytnúť. Po tomto rozhodnutí je potrebné si určiť jej štruktúru a začať písať vaše prvé články. Pridajte vizuálne objekty, ako screenshoty, obrázky či video postupy, aby ste vytvorili čo najpriateľskejší obsah. Pridajte FAQ (často kladené otázky) a fóra. Zverejnite svoju bázu znalostí a prijímajte spätnú väzbu, odporúčania či návrhy na zlepšenie od vašich zákazníkov.

Prečo je báza znalostí dôležitá?

Báza znalostí je pre každú spoločnosť veľmi dôležitá, pretože dokáže znížiť pracovné zaťaženie pracovníkov zákazníckej podpory a zároveň ušetriť čas zákazníkom. Namiesto potreby kontaktovať zákaznícku podporu a čakať na odpoveď si môžu zákazníci okamžite nájsť správnu odpoveď na ich otázky, bez potreby kontaktovania spoločnosti a jej zamestnancov.

Ako vytvoríte vedomostnú základňu v LiveAgente?

Každý účet príde s bezplatným zákazníckym portálom/príkladom bázy znalostí, ktorý si môžete plne prispôsobiť podľa svojich preferencií. Pre prispôsobenie prejdite na Zákaznícky portál > Všeobecné > Nastavenia.

Prečo je báza znalostí dôležitá?

Znalostné bázy sú dôležité, pretože znižujú pracovné zaťaženie agentov zákazníckych služieb a šetria čas zákazníkom. Namiesto toho, aby museli kontaktovať firmy a čakať na odpoveď, môžu zákazníci okamžite nájsť odpoveď, ktorú potrebujú, online bez toho, aby museli kohokoľvek kontaktovať.

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru