Poznanie je moc. Umožnite svojim zákazníkom, aby si pomohli sami a uľahčili každodennú rutinu vašim agentom vytvorením inteligentnej a prispôsobiteľnej databázy znalostí.
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený softvér technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2020. Buďte bližšie k svojim zákazníkom a pomôžte im rýchlejšie s LiveAgentom.
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Databáza znalostí je jediný zdroj organizačných znalostí, ktoré vaša spoločnosť poskytuje zákazníkom 24 hodín denne, 7 dní v týždni bez potreby interakcie so zákazníkmi. Je to v podstate adresár plný obsahu, ktorý môže pomôcť vašim klientom riešiť ich problémy alebo nájsť informácie/riešenia, ktoré hľadajú.
V súčasnosti je to pomerne populárny nástroj na zodpovedanie bežných otázok, takže zákazníci nemusia kontaktovať agentov a čakať zbytočne na linke. Namiesto toho môžu agenti jednoducho odpovedať na opakujúce sa otázky klientov vytváraním článkov.
Báza znalostí LiveAgentu je súčasťou samoobslužného portálu. Dostanete sa tak nielen k vytváraniu článkov vedomostnej bázy, ale môžete tiež vytvárať fóra a umožniť svojim zákazníkom sledovať stavy ich otázok a históriu.
Naplňte svoju bázu znalostí fórami, políčkami spätnej väzby od zákazníkov a využite neobmedzenú históriu tiketov.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Platforma bázy znalostí môže zohrávať kľúčovú úlohu vo vašej zákazníckej podpore.
Články databázy znalostí sú skvelým spôsobom, ako svojim zákazníkom poskytovať samoobslužné služby 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Čo ak však chcete ponúknuť rovnakú možnosť pre váš interný tím? LiveAgent vás pokryje.
LiveAgent funkcia internej znalostnej bázy vám umožňuje prispôsobiť online knižnicu, ktorá obsahuje informácie o procese registrácie, znalostiach spoločnosti, udalostiach, oceneniach, nových propagačných akciách atď.
Interná báza znalostí funguje rovnako ako tá pre vašich zákazníkov. Môžete tak prehľadne kategorizovať témy a mať vyhľadávacie pole, takže vaši zamestnanci môžu okamžite zobraziť relevantný obsah.
Nástroj internej databázy znalostí nielenže zlepšuje produktivitu zamestnancov a pracovné postupy, ale tiež umožňuje tímu služieb zákazníkom poskytovať profesionálnu pomoc bez akékoľvek oneskorenia.
Fórum LiveAgentu je výkonný nástroj na zdieľanie znalostí medzi zákazníkmi. Je to vynikajúce miesto, kde sa môžu zákazníci zapojiť a navzájom si pomáhať pri riešení problémov a získať okamžité odpovede.
Podniky môžu navyše vytvárať interné fóra, ktoré výrazne zlepšujú tímovú spoluprácu. Napríklad interné fórum môže byť výborným médiom na diskusiu o riešeniach a návrhoch s kolegami. Ďalej si zamestnanci môžu pozrieť predchádzajúce otázky, na ktoré už kolegovia mohli odpovedať.
Spätná väzba je nevyhnutnou súčasťou každého podnikania. Aj keby ste to nechceli, stále tam je. Vaša firma by mala vždy vnímať spätnú väzbu od používateľov ako nástroj na zlepšenie služieb/produktov a rast. Navyše, ak svojim klientom umožníte poskytovať spätnú väzbu a návrhy, budú sa cítiť vypočutí, čo v konečnom dôsledku zlepší lojalitu zákazníkov.
LiveAgent ponúka vysoko prispôsobiteľné a ľahko použiteľné tlačidlo spätnej väzby, ďalšia výkonná funkcia, ktorá vyzýva návštevníkov, aby poskytli spätnú väzbu/návrhy. Vaša spoločnosť tak preukáže, že je otvorená spätnej väzbe zákazníkov a bude sa snažiť vyhovieť ich potrebám.
Je nevyhnutné mať výkonný panel vyhľadávacieho nástroja, aby vaši zákazníci mohli rýchlo a jednoducho nájsť informácie. Usporiadanie obsahu databázy znalostí podľa kategórií je skvelý spôsob, ako zjednodušiť vyhľadávanie, ale väčšina zákazníkov nebude strácať čas hľadaním príslušného článku.
Okrem toho je nevyhnutné pamätať na to, že mať kvalitné články databázy znalostí nestačí. Ak návštevníci nemôžu nájsť vhodný obsah, pravdepodobne budú zbytočne kontaktovať vašich zamestnancov služieb zákazníkom. Nepodceňujte teda funkciu kvalitného vyhľadávania v rámci vedomostnej základne a vyskúšajte vyhľadávací panel s viacerými možnosťami prispôsobenia.
Mať efektívnu vedomostnú základňu znamená pomáhať svojim klientom s relevantným obsahom. Zabúdať by ste však nemali ani na svojich zamestnancov. Mať užívateľsky prívetivý panel v nástroji na správu znalostí je ďalšou kľúčovou vlastnosťou, ktorá môže byť často prehliadaná.
Rozhranie LiveAgente umožňuje vašim agentom vytvárať nové články s krátkym alebo žiadnym tréningovým časom. Chcete to vyskúšať? Vyskúšajte bezplatnú ukážku a presvedčte sa sami.
Celý zmysel vytvárania softvérového riešenia online bázy znalostí spočíva v tom, aby sa v nej dalo ľahko vyhľadávať. Čím viac obsahu však vaša firma vytvára, tým viac môže byť chaotická. V dôsledku toho vám LiveAgent umožňuje vytvárať kategórie, aby sa vaši zákazníci nestratili v obsahu.
Oddelenia služieb zákazníkom často potrebujú s klientmi zdieľať prílohy súborov, ako sú napríklad súbory PDF alebo videonávody. To je dôvod, prečo je výhodné mať softvér na správu znalostí, ktorý takúto funkcionalitu podporuje – aby ste sa už nemuseli trápiť s posielaním zákazníkovi dokument Google cez Google Drive. Namiesto toho môžete jednoducho vytvoriť príslušný článok, ktorý obsahuje aj prílohu.
Viacstranná báza znalostí dokáže byť veľmi užitočnou v prípade, že vaša spoločnosť predáva viacero druhov produktov, vlastní viacero značiek alebo poskytuje viacero nezávislých služieb. Len jeden jediný účet v softvéri LiveAgent vám poskytne príležitosť vytvoriť neobmedzený počet báz znalostí, pričom každá z nich môže mať svoj vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah.
Poskytujte vašim zákazníkom informácie, ktoré chcú a potrebujú, prostredníctvom jednoduchých príručiek.
Vytvorenie bázy znalostí nie je vôbec ťažké. Všetko, čo musíte urobiť, je vytvoriť konkrétne kategórie, ktoré pomôžu zákazníkovi zorientovať sa v báze znalostí. Do týchto kategórií vložíte obsah pomocou zabudovaného editora WYSIWYG. Upravíte ho podľa vašich preferovaných farieb, štýlov a vytvoríte pre svoje články lepšiu štruktúru. Byť prístupný pre vašich zákazníkov nemusí byť vôbec ťažké.
Vedomosti znamenajú moc. Avšak ich doručenie vašim zákazníkom vás však nemusí stáť stovky dolárov. Naše ceny sú zostavené s ohľadom na túto skutočnosť, a preto je systém znalostnej bázy súčasťou nášho najlacnejšieho plánu.
Najpopulárnejšie
Vďaka softvéru LiveAgent sa vaše e-maily, chaty, hovory, komentáre a zmienky o vás na sociálnych sietiach zhromaždia do jednej univerzálnej schránky. Prečítajte si viac…
Virtuálne call centrum je súčasťou nášho viackanálového riešenia zákazníckej podpory. LiveAgent zhromažďuje telefónne hovory z vašich webových stránok či pevných liniek na jedno miesto pre lepšiu orientáciu a rýchlejšie spracovanie. Prečítajte si viac…
Integrujte vaše účty na sociálnych sieťach do softvéru LiveAgent a odpovedajte na komentáre, súkromné správy alebo Tweety priamo z vášho LiveAgenta. Prečítajte si viac…
Pozrite si úspešné príbehy spoločností používajúcich LiveAgent a odporúčania našich spokojných zákazníkov. Zistite, ako môže LiveAgent posunúť vašu zákaznícku podporu na vyšší level a zvýšiť spokojnosť vašich obchodných partnerov.
Poskytujte svojim zákazníkom offline pomoc
Bezproblémový zákaznícky servis a starostlivosť
Interné znalosti v rámci spoločnosti
K dispozícii 24/7/365
Schopnosť pomôcť si samostatne
Najrýchlejšia podpora zákazníkov
Ak vaša firma pôsobí medzinárodne, môže byť náročné poskytnúť podporu bez najímania ďalších agentov zákazníckej podpory. Riešenie bázy znalostí od LiveAgentu je vynikajúcim spôsobom, ako ponúknuť možnosť samoobsluhy 24 hodín denne, 7 dní v týždni vo viacerých krajinách.
Vaša firma potrebuje iba vytvoriť základné články a poskytnúť ich v jazykoch, ktoré vyžadujú vašu zákaznícku asistenciu. Toto riešenie môže zlepšiť zákaznícku skúsenosť a tým aj spokojnosť zákazníkov.
V závislosti od veľkosti vašej spoločnosti môžete vytvoriť kategóriu pre každý jazyk, alebo ak potrebujete vytvoriť rozsiahly obsah, odporúčame vytváranie viacerých znalostných báz. Okrem toho môžete túto taktiku aplikovať aj na vnútropodnikovú vedomostnú základňu.
Ak teda máte nadnárodnú spoločnosť, môžete zabezpečiť, aby vaši zamestnanci boli informovaní o novinkách spoločnosti, produktoch/aktualizáciach služieb atď.
Softvér bázy znalostí alebo ako sa často nazýva, podporný dokumentačný softvér, zachytáva, ukladá a zdieľa všetky dôležité informácie na jednom mieste, ktoré sú pre vašich zákazníkov ľahko dostupné. Táto online samoobslužná databáza poskytuje najrýchlejšiu a najpohodlnejšiu pomoc každému, kto hľadá informácie o vašich produktoch.
Vďaka podpore vašich zákazníkov aj počas toho, keď sú vaši agenti offline, dobre organizovaná báza znalostí môže vašej spoločnosti ušetriť veľké množstvo zdrojov.
Možnosti prispôsobenia, schopnosť vytvárať organizované štruktúry a ľahkosť pridávania nového obsahu. To sú len niektoré z hlavných komponentov, ktoré spoločnosti uvažujú pri výbere správneho softvéru bázy znalostí. Správne zvolený softvér sa hladko integruje do ostatných súčastí zákazníckej podpory a zákazníkom poskytuje bezproblémový zážitok. Softvér bázy znalostí LiveAgent je súčasťou zákazníckeho portálu, ktorý je súčasťou tohto softvéru.
Pripojte sa k tisíckam spoločností, ktoré využívajú softvér LiveAgent na zdieľanie ich vedomostí s ich zákazníkmi.
Softvér databázy znalostí od LiveAgentu ponúka integráciu s viacerými komunikačnými kanálmi a ponúka takmer 200 funkcií.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
Let's put an end to bad service with help desk software
Poskytnite svojim agentom informácie a pomocné nástroje pre zabezpečenie dôkladnej a prispôsobenej zákazníckej služby. Analyzujte odpovede v jednom mieste.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.
Výhody live chatu a ako ho používať
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s výhodami ako rýchle odpovede, komunikácia s viacerými zákazníkmi naraz a sledovanie výkonnosti.
5 jednoduchých krokov na vytvorenie štruktúrovaného textu z voľného textu pomocou CHAT GPT
Ukážka využitia AI na štruktúrovanie textu, prevode do formátu JSON a vytvorení prehľadu prezentácie. Zlepšte svoju textovú produkciu s pomocou umelou inteligenciou.
5 jednoduchých krokov na vybudovanie nového podnikania s AI
Vytvorte si prospešný obchod pomocou umelé inteligencie v 5 jednoduchých krokoch: 1) Vyberte meno a slogan pre podnikanie. 2) Definujte hlavné služby. 3) Vytvorte základnú marketingovú stratégiu. 4) Vytvorte obsah pre webovú stránku. 5) Napíšte príspevky na sociálnych sieťach.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch