Poskytnite najlepšiu zákaznícku skúsenosť s naším samoobslužným zákazníckym portálom. Zlepšite každodennú rutinu svojich agentov zákazníckej podpory a poskytnite úžasný používateľský zážitok s možnosťami samoobslužnej podpory. Využite nástroje databázy znalostí LiveAgenta a poskytnite relevantné články, návody a ďalšie užitočné informácie pre každého jedného zákazníka. Vyskúšajte našu platformu znalostnej bázy ešte dnes a zistite, ako vám môže pomôcť zlepšiť vašu zákaznícku podporu.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Náhľady správ
Znalostná báza je platforma, kde môžu agenti zákazníckej podpory zdieľať články so zákazníkmi. Platforma slúži ako jediný zdroj firemnýchch znalostí, ku ktorým je jednoduchý prístup. Znalostná báza je súčasťou samoobslužného zákazníckeho portálu. Vaši zákazníci môžu prehliadať vašu vedomostnú základňu a obsah samoobslužného portálu, aby našli rady z fór alebo zdieľali poznatky s ostatnými zákazníkmi.
00:00/05:06
Softvér znalostnej bázy
Znalostná báza sa zvyčajne dodáva s intuitívnym rozhraním, editorom formátovaného textu a ďalšími základnými funkciami, ktoré môžu agentom pomôcť pripraviť obsah pre svojich zákazníkov. Inteligentné funkcie znalostnej bázy zahŕňajú viacjazyčnú podporu, výkonný vyhľadávací nástroj, vlastné témy, diskusné fóra a ďalšie základné funkcie.
Zlepšite svoju správu znalostí a poskytnite relevantné odpovede každému, kto hľadá skvelé skúsenosti so službami zákazníkom.
Náš intuitívny softvér na báze znalostí vám môže pomôcť spravovať firemné znalosti a sprístupniť ich každému zákazníkovi. Vyriešte problémy zákazníkov a tikety na zákaznícku podporu pomocou zdieľania znalostí a zamerajte sa na naliehavejšie problémy.
Pár príkladov využitia pre vašich agentov:
Naša databáza znalostí vám môže pomôcť znížiť objem tiketov tým, že vám poskytne samoobslužnú platformu pre všetkých zákazníkov. Poskytujte ešte rýchlejšie odpovede, vzdelávací obsah a znalostné články na jednom mieste, aby boli zákazníci spokojnejší.
Pár príkladov toho, čo zákazník získa:
Poskytnite jednoduché odpovede na otázky a skráťte čas odpovedí. Náš softvér ponúka viaceré typy znalostných báz,
funkcií vyhľadávania a nástrojov na tímovú spoluprácu.
Obsahový management
Náš Čo-vidíš-to-dostaneš (WYSIWYG) editor vám môže pomôcť vytvoriť články, príručky, návody a informačné segmenty, ktoré vám pomôžu rozšíriť vaše centrum znalostí. Zdieľanie znalostí je jednoduché s naším krásnym editorom. Formátujte svoje texty, pridávajte obrázky alebo využite ďalšie pokročilé funkcie, ktoré máte k dispozícii. Funguje tiež ako markdown editor, takže na vytváranie vlastných návrhov môžete použiť aj HTML alebo CSS.
Sledovanie návštevníkov
Fórum LiveAgenta je neoddeliteľnou súčasťou vašej platformy znalostí. Každý zákazník alebo člen tímu zákazníckej podpory sa môže zapojiť do konverzácie na fóre. Spolu s nimi je možné riešiť problémy, ponúkať návrhy a určovať riešenia problémov. Môžete tiež využiť výhody interných fór a spolupracovať na problémoch s internou znalostnou bázou pomocou jedného riešenia znalostnej bázy.
Spokojnejší zákazníci
Zhromažďovanie spätnej väzby a návrhov na čítanie od zákazníkov zlepšuje vašu vedomostnú základňu aj vašu firmu. Ak si prečítate návrhy a budete na ne reagovať, môže vám to pomôcť zlepšiť obsah vzdelávania a vybudovať lepšie vzťahy so zákazníkmi. Ponúknite svojim zákazníkom možnosť navrhnúť zmeny alebo vám dať nové nápady na zlepšenie. Pridajte a prispôsobte tlačidlo spätnej väzby podľa svojich predstáv.
Pokročilé vyhľadávanie
Vaši zákazníci môžu použiť vyhľadávacie pole, ktoré im pomôže rýchlo nájsť odpovede alebo konkrétne témy vo vašej znalostnej báze. S naším výkonným panelom vyhľadávacieho nástroja sa náš softvér na správu znalostí ľahko používa, najmä ak je tam veľa obsahu. Ponukou funkcie jednoduchého vyhľadávania môžete zákazníkom pomôcť pri hľadaní znalostných článkov a znížiť počet tiketov na podporu pre bežné problémy.
Intuitívne rozhranie
Mať efektívnu vedomostnú základňu znamená pomáhať svojim klientom s relevantným obsahom. Zabúdať by ste však nemali ani na svojich zamestnancov. Ďalšou kľúčovou vlastnosťou, ktorá môže byť často prehliadaná, je užívateľsky prívetivá palubná doska v nástroji na správu znalostí. Rozhranie LiveAgenta umožňuje vašim agentom vytvárať nové články s krátkym alebo žiadnym tréningovým časom. Chcete to vyskúšať? Vyskúšajte bezplatné demo a presvedčte sa sami.
Jednoduchá organizácia
Celý zmysel vytvárania softvérového riešenia online znalostnej bázy spočíva v tom, aby sa dalo ľahko vyhľadávať. Čím viac obsahu však vaša firma vytvára, tým viac môže byť chaotická. Vďaka tomu vám LiveAgent umožňuje vytvárať kategórie pre vašich zákazníkov a v obsahu sa nestratíte. Vytvorte rôzne kategórie pre najbežnejšie témy, na ktoré je potrebné odpovedať, a obsah vzdelávania rozdeľte tak, ako uznáte za vhodné.
Celosvetový dosah
Riešenie vedomostnej bázy LiveAgenta je vynikajúcim spôsobom, ako ponúknuť možnosť samoobsluhy 24 hodín denne, 7 dní v týždni vo viacerých krajinách. Vaša firma potrebuje iba vytvárať základné články a poskytovať ich v jazykoch, ktoré vaši zákazníci potrebujú. Toto riešenie môže zlepšiť zákaznícku skúsenosť a tým aj spokojnosť zákazníkov. Vytvorte kategóriu pre každý jazyk, aby ste aktualizovali obsah svojej znalostnej bázy pre nové publikum.
Multi-vedomostná základňa
Základňa viacerých znalostí je veľmi užitočná, ak vaša spoločnosť predáva niekoľko produktov, značiek alebo poskytuje niekoľko nezávislých služieb. Jediný účet LiveAgent vám dáva možnosť vytvárať neobmedzené databázy znalostí, pričom každá z nich má svoj vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Poskytnite svojim zákazníkom vedomosti, ktoré chcú, pomocou úžasných sprievodcov.
Používateľské príručky
Píšte komplexné články plné užitočných informácií a majte ich usporiadané, aby sa dali ľahko nájsť. Články sa píšu jednoducho pomocou editora WYSIWYG LiveAgenta. Šírte vedomosti a nechajte svojich zákazníkov, aby si našli riešenia sami. Chcete vzdelávať členov svojho tímu zákazníckej podpory? Články internej databázy znalostí môžu slúžiť ako vzdelávací materiál a môžu pomôcť vašim agentom rýchlejšie riešiť problémy.
Podpora súborov
Chcete rozšíriť svoje písomné znalosti pomocou príloh? Pridajte obrázky, snímky obrazovky, fotografie, zvukové súbory, ako sú nahrávky alebo dokonca videosúbory a vložte videá zo služieb, ako je YouTube. Prílohy môžu vašim článkom uľahčiť porozumenie a čítanie, alebo ich urobiť zábavnejšími. Pridajte do svojich sprievodcov videonávody alebo ukážky alebo ukážte pokyny krok za krokom so snímkami obrazovky produktu.
Svojich zákazníkov poznáte najlepšie. Poskytnite im potrebné informácie a zamerajte sa na ich spokojnosť.
Dobre napísaný článok databázy znalostí poskytuje vašim zákazníkom najrýchlejšiu pomoc. Navrhujte a upravujte všetky články databázy znalostí pomocou editora WYSIWYG.
Stratení zákazníci môžu odísť. Aby ste tomu zabránili, vytvorte FAQ (často kladené otázky) a technické príručky produktov ako súčasť vášho portálu podpory.
Chcete poskytovať vynikajúce služby zákazníkom s obmedzenými zdrojmi? Znížte zaťaženie prichádzajúcich e-mailov a chatov vytvorením databázy znalostí.
Zlepšite svoje podnikanie vo všetkých dôležitých aspektoch a začnite plniť očakávania zákazníkov pomocou správneho riešenia znalostnej bázy
Získajte výhodu
Väčšina spoločností zameriava svoje tímy zákazníckych služieb striktne na priamu podporu. Získajte náskok so softvérom na správu databázy znalostí a poskytnite správne zdroje pre samoobslužné služby zákazníkom.
1%
podnikov využíva znalostné bázy
Nešetrite na samoobsluhe a získajte náskok pred konkurenciou s vedomostnou základňou pre vašu zákaznícku základňu. Poskytnite svojim zákazníkom spoľahlivú možnosť svojpomoci
Naplňte očakávania
Zákazníci očakávajú relevantné odpovede bez toho, aby museli kontaktovať tím zákazníckej podpory. Naša funkcia vyhľadávania vám môže pomôcť poskytnúť okamžité odpovede a znížiť počet zákazníckych dopytov.
66%
zákazníkov preferuje samoobsluhu
Väčšina zákazníkov sa pred kontaktovaním zákazníckej podpory pokúša vyriešiť svoje problémy sama. Zlepšite ich spokojnosť poskytovaním výkonných nástrojov sebapodpory.
Vytvorte si lojalitu medzi zákazníkmi
Väčšina návštevníkov vedomostnej databázy sa vďaka množstvu článkov vedomostnej základne zmení na platiacich zákazníkov. Rozšírte svoju zákaznícku základňu pomocou efektívneho softvéru vedomostnej základne.
90%
zákazníkov pochádza zo znalostných báz
Články databázy znalostí vám môžu pomôcť získať viac zákazníkov a zvýšiť ich udržanie vďaka užitočným a informovaným radám
Vyberte si úžasný softvér s funkciami chatu za správnu cenu. Ušetrite peniaze s našou cenovou kalkulačkou a získajte
najlepšiu hodnotu za funkciu chatu.
V našich cenových plánoch sme starostlivo vybrali funkcie, aby ste si mohli vybrať najdostupnejší plán s najlepšou hodnotou. Plaťte iba za to, čo používate, bez toho, aby ste narušili svoj rozpočet.
Najpopulárnejšie
Ak máte otázky, máme odpovede. Pozrite si najčastejšie otázky týkajúce sa cenovej kalkulačky help desk.u
Nástroje databázy znalostí sú nástroje, ktoré umožňujú vašim zákazníkom nájsť odpovede na ich otázky bez toho, aby museli kontaktovať váš tím zákazníckej podpory. Znalostné databázy sa nachádzajú na webovej stránke firmy vo forme často kladených otázok, fóra alebo článkov s návodmi.
Správa bázy znalostí je softvér určený na správu databáz a podporu vašich používateľov. Znalostné databázy poskytujú články s návodmi, fóra a často kladené otázky.
Budovanie databázy znalostí začína rozhodnutím, aké informácie chcete zahrnúť. Potom sa rozhodnite o štruktúre svojho prvého článku a začnite ho písať. Urobte svoj obsah užívateľsky prívetivým pridaním snímok obrazovky alebo video tutoriálov. Zahrňte často kladené otázky a fóra. Zverejnite svoju vedomostnú základňu a získajte spätnú väzbu a návrhy od používateľov, aby ste videli, čo ešte treba pridať.
Softvér na báze znalostí je súčasťou komplexného riešenia help desku. Je to forma samoobsluhy pre návštevníkov/zákazníkov vašej stránky. Okrem toho môže vaša spoločnosť vytvárať články, fóra a rady s návrhmi na maximalizáciu zákazníckej skúsenosti.
Každý účet je dodávaný s bezplatným zákazníckym portálom/príkladom bázy znalostí, ktorý si môžete plne prispôsobiť podľa svojich preferencií. Pre prispôsobenie prejdite na Zákaznícky portál > Všeobecné > Nastavenia.
Znalostné bázy sú dôležité, pretože znižujú pracovné zaťaženie agentov zákazníckych služieb a šetria čas zákazníkom. Namiesto toho, aby museli kontaktovať firmy a čakať na odpoveď, môžu zákazníci okamžite nájsť odpoveď, ktorú potrebujú, online bez toho, aby museli kohokoľvek kontaktovať.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
LiveAgent je softvér zameraný na zákaznícku podporu, ktorý ponúka integráciu a množstvo funkcií. Okrem toho poskytuje portál zákazníckej podpory, migráciu dát a podporu pre rôzne softvéry. Produktové zmeny a predloženie návrhu sú tiež súčasťou ponuky. LiveAgent má partnerov z oblasti VoIP a partnerský program. Venuje sa aj vzdelávaniu v akadémii a poskytuje testovanie písma a kalkulačku nákladov. Softvér je populárny pre svoju zákaznícku podporu, telefónne systémy a help desk softvér pre začínajúce podniky. LiveAgent ponúka aj sociálne siete a možnosť prihlásenia sa k odberu noviniek. Vlastníkovia majú k dispozícii kontakty na oddelenie predaja.
Vizuálne návody, snímky obrazovky a iné materiály sú užitočné pre vytvorenie bázy znalostí, ktorá pomôže zákazníkom. LiveAgent software poskytuje nezávislý prístup k informáciám, ktorý zlepšuje komunikáciu so zákazníkmi a znižuje zbytočné otázky. Existujú aj ďalšie možnosti, ako pomôcť zákazníkom, napríklad vytvorením online komunity. LiveAgent ponúka bezplatné skúšobné obdobie a je k dispozícii aj pomocou telefonických konzultácií.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý ponúka rôzne funkcie pre správu e-mailov, call centier a help deskov. Systém je vhodný pre začínajúce podniky i veľké spoločnosti. LiveAgent má tiež partnerský program, kde sa môžu zapojiť záujemcovia. Majitelia softvéru sú dostupní pre personalizovanú ukážku softvéru a poradenstvo. Pre kontakt s nimi je možné využiť rôzne spôsoby, ako napríklad live chat, messengery alebo kontaktovanie prostredníctvom kontaktného formulára.
Buďte vždy pri svojich zákazníkoch
LiveAgent je považovaný za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi, zlepšuje služby a umožňuje chatovať. Mnohí používatelia potvrdzujú jeho efektivitu, spoľahlivosť, nákladovú efektívnosť, jednoduchosť použitia a schopnosť pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov. LiveAgent pomáha dosiahnuť rôzne ciele, ako zvýšenie spokojnosti zákazníkov, objemu predaja alebo konverzného pomeru.
Buďte vždy pri svojich zákazníkoch
LiveAgent má vysokú podporu u zákazníkov, ktorí si pochvaľujú jeho účinnosť a cenu. Používateľia tvrdia, že zlepšuje komunikáciu so zákazníkmi a pomáha im dosiahnuť vyšší objem predaja. LiveAgent tiež pomáha zákazníkom poskytovať rýchlu a presnú podporu.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý ponúka integračné funkcie a alternatívy. Spoločnosť sa zaoberá migráciou dát a produktovými zmenami. VoIP je jednou z ich recenzií zákazníkov. LiveAgent má aj partnerský program a blog so slovníkom a šablónami, kde sa organizujú webináre a testy písania. Softvér umožňuje správu sťažností, emailov a call centier. LiveAgent má tiež oddelenie predaja a sociálne siete, v ktorých odoberatelia dostávajú posledné novinky a zľavy.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch