Softvér bázy znalostí je nevyhnutný pre lepšiu samoobsluhu zákazníka a lepšiu zákaznícku skúsenosť. Znalostná báza je platforma, kde môžu agenti zákazníckej podpory zdieľať články so zákazníkmi. Softvér znalostnej bázy je dodávaný s intuitívnym rozhraním, editorom formátovaného textu a ďalšími základnými funkciami. LiveAgent ponúka softvér pre správu znalostí, ktorý zahŕňa viacjazyčnú podporu, výkonný vyhľadávací nástroj, vlastné témy, diskusné fóra a ďalšie základné funkcie. Zákazníci môžu využiť online znalostnú bázu ako súčasť zákazníckeho portálu. LiveAgent umožňuje vytvárať kategórie pre vašich zákazníkov a v obsahu sa nestratíte. Systém podporuje viacero jazykov a viaceré základne znalostí. Softvér tiež zahŕňa WYSIWYG editor, fórum, spätnú väzbu a návrhy, miniaplikáciu vyhľadávania, užívateľsky prívetivú palubnú dosku, kategórie, podporu viacerých jazykov, články a prílohy.
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Začnite teraz | 1 mesiac zadarmo
Pozrite si video
Poskytnite najlepšiu zákaznícku skúsenosť s naším samoobslužným zákazníckym portálom. Zlepšite každodennú rutinu svojich agentov zákazníckej podpory a poskytnite úžasný používateľský zážitok s možnosťami samoobslužnej podpory. Využite nástroje databázy znalostí LiveAgenta a poskytnite relevantné články, návody a ďalšie užitočné informácie pre každého jedného zákazníka. Vyskúšajte našu platformu znalostnej bázy ešte dnes a zistite, ako vám môže pomôcť zlepšiť vašu zákaznícku podporu.
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Náhľady správ
Znalostná báza je platforma, kde môžu agenti zákazníckej podpory zdieľať články so zákazníkmi. Platforma slúži ako jediný zdroj firemnýchch znalostí, ku ktorým je jednoduchý prístup. Znalostná báza je súčasťou samoobslužného zákazníckeho portálu. Vaši zákazníci môžu prehliadať vašu vedomostnú základňu a obsah samoobslužného portálu, aby našli rady z fór alebo zdieľali poznatky s ostatnými zákazníkmi.
00:00/05:06
https://youtu.be/hrCeVuzfock
Softvér znalostnej bázy
Znalostná báza sa zvyčajne dodáva s intuitívnym rozhraním, editorom formátovaného textu a ďalšími základnými funkciami, ktoré môžu agentom pomôcť pripraviť obsah pre svojich zákazníkov. Ak sa pýtate, “Aký je najlepší softvér pre znalostnú databázu?”, nemusíte hľadať ďalej ako po LiveAgenta.
Inteligentné funkcie znalostnej bázy zahŕňajú viacjazyčnú podporu, výkonný vyhľadávací nástroj, vlastné témy, diskusné fóra a ďalšie základné funkcie. S bezplatným softvérom pre znalostnú databázu od LiveAgent sa váš podporný tím môže sústrediť na kritické problémy namiesto riešenia opakujúcich sa otázok.
Zlepšite svoju správu znalostí a poskytnite relevantné odpovede každému, kto hľadá skvelé skúsenosti so službami zákazníkom.
Vytvorte si ju
Nastavte si ju
Prispôsobte si ju
Vyplňte ju obsahom
Vytvorte si ju
Nastavte si ju
Prispôsobte si ju
Vyplňte ju obsahom
Náš intuitívny softvér na báze znalostí vám môže pomôcť spravovať firemné znalosti a sprístupniť ich každému zákazníkovi. Vyriešte problémy zákazníkov a tikety na zákaznícku podporu pomocou zdieľania znalostí a zamerajte sa na naliehavejšie problémy.
Pár príkladov využitia pre vašich agentov:
Začnite skúšobnú verziu ZDARMA
Naša databáza znalostí vám môže pomôcť znížiť objem tiketov tým, že vám poskytne samoobslužnú platformu pre všetkých zákazníkov. Poskytujte ešte rýchlejšie odpovede, vzdelávací obsah a znalostné články na jednom mieste, aby boli zákazníci spokojnejší.
Pár príkladov toho, čo zákazník získa:
Začnite skúšobnú verziu ZDARMA
Poskytnite jednoduché odpovede na otázky a skráťte čas odpovedí. Náš softvér ponúka viaceré typy znalostných báz,
funkcií vyhľadávania a nástrojov na tímovú spoluprácu.
Obsahový management
Náš Čo-vidíš-to-dostaneš (WYSIWYG) editor vám môže pomôcť vytvoriť články, príručky, návody a informačné segmenty, ktoré vám pomôžu rozšíriť vaše centrum znalostí. Zdieľanie znalostí je jednoduché s naším krásnym editorom. Formátujte svoje texty, pridávajte obrázky alebo využite ďalšie pokročilé funkcie, ktoré máte k dispozícii. Funguje tiež ako markdown editor, takže na vytváranie vlastných návrhov môžete použiť aj HTML alebo CSS.
Sledovanie návštevníkov
Fórum LiveAgenta je neoddeliteľnou súčasťou vašej platformy znalostí. Každý zákazník alebo člen tímu zákazníckej podpory sa môže zapojiť do konverzácie na fóre. Spolu s nimi je možné riešiť problémy, ponúkať návrhy a určovať riešenia problémov. Môžete tiež využiť výhody interných fór a spolupracovať na problémoch s internou znalostnou bázou pomocou jedného riešenia znalostnej bázy.
Spokojnejší zákazníci
Zhromažďovanie spätnej väzby a návrhov na čítanie od zákazníkov zlepšuje vašu vedomostnú základňu aj vašu firmu. Ak si prečítate návrhy a budete na ne reagovať, môže vám to pomôcť zlepšiť obsah vzdelávania a vybudovať lepšie vzťahy so zákazníkmi. Ponúknite svojim zákazníkom možnosť navrhnúť zmeny alebo vám dať nové nápady na zlepšenie. Pridajte a prispôsobte tlačidlo spätnej väzby podľa svojich predstáv.
Zistiť viac o spätnej väzbe a návrhoch
Pokročilé vyhľadávanie
Vaši zákazníci môžu použiť vyhľadávacie pole, ktoré im pomôže rýchlo nájsť odpovede alebo konkrétne témy vo vašej znalostnej báze. S naším výkonným panelom vyhľadávacieho nástroja sa náš softvér na správu znalostí ľahko používa, najmä ak je tam veľa obsahu. Ponukou funkcie jednoduchého vyhľadávania môžete zákazníkom pomôcť pri hľadaní znalostných článkov a znížiť počet tiketov na podporu pre bežné problémy.
Zistiť viac o widgete vyhľadávania
Intuitívne rozhranie
Mať efektívnu vedomostnú základňu znamená pomáhať svojim klientom s relevantným obsahom. Zabúdať by ste však nemali ani na svojich zamestnancov. Ďalšou kľúčovou vlastnosťou, ktorá môže byť často prehliadaná, je užívateľsky prívetivá palubná doska v nástroji na správu znalostí. Rozhranie LiveAgenta umožňuje vašim agentom vytvárať nové články s krátkym alebo žiadnym tréningovým časom. Chcete to vyskúšať? Vyskúšajte bezplatné demo a presvedčte sa sami.
Zistiť viac o budovaní znalostnej bázyc
Jednoduchá organizácia
Celý zmysel vytvárania softvérového riešenia online znalostnej bázy spočíva v tom, aby sa dalo ľahko vyhľadávať. Čím viac obsahu však vaša firma vytvára, tým viac môže byť chaotická. Vďaka tomu vám LiveAgent umožňuje vytvárať kategórie pre vašich zákazníkov a v obsahu sa nestratíte. Vytvorte rôzne kategórie pre najbežnejšie témy, na ktoré je potrebné odpovedať, a obsah vzdelávania rozdeľte tak, ako uznáte za vhodné.
Zistiť viac o kategóriach znalostnej bázy
Celosvetový dosah
Riešenie vedomostnej bázy LiveAgenta je vynikajúcim spôsobom, ako ponúknuť možnosť samoobsluhy 24 hodín denne, 7 dní v týždni vo viacerých krajinách. Vaša firma potrebuje iba vytvárať základné články a poskytovať ich v jazykoch, ktoré vaši zákazníci potrebujú. Toto riešenie môže zlepšiť zákaznícku skúsenosť a tým aj spokojnosť zákazníkov. Vytvorte kategóriu pre každý jazyk, aby ste aktualizovali obsah svojej znalostnej bázy pre nové publikum.
Zistiť viac o viacjazyčnej podpore
Multi-vedomostná základňa
Základňa viacerých znalostí je veľmi užitočná, ak vaša spoločnosť predáva niekoľko produktov, značiek alebo poskytuje niekoľko nezávislých služieb. Jediný účet LiveAgent vám dáva možnosť vytvárať neobmedzené databázy znalostí, pričom každá z nich má svoj vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Poskytnite svojim zákazníkom vedomosti, ktoré chcú, pomocou úžasných sprievodcov.
Zistiť viac o multi-vedomostnej báze
Používateľské príručky
Píšte komplexné články plné užitočných informácií a majte ich usporiadané, aby sa dali ľahko nájsť. Články sa píšu jednoducho pomocou editora WYSIWYG LiveAgenta. Šírte vedomosti a nechajte svojich zákazníkov, aby si našli riešenia sami. Chcete vzdelávať členov svojho tímu zákazníckej podpory? Články internej databázy znalostí môžu slúžiť ako vzdelávací materiál a môžu pomôcť vašim agentom rýchlejšie riešiť problémy.
Podpora súborov
Chcete rozšíriť svoje písomné znalosti pomocou príloh? S pomocou softvéru pre videovú znalostnú databázu môžu podniky ľahko vytvárať a nahrať videá do svojej znalostnej databázy, čo zlepšuje celkový zážitok zákazníka a zvyšuje zákaznícku lojalitu voči značke. Pridajte obrázky, snímky obrazovky, fotografie, zvukové súbory, ako sú nahrávky alebo dokonca videosúbory a vložte videá zo služieb, ako je YouTube. Prílohy môžu vašim článkom uľahčiť porozumenie a čítanie, alebo ich urobiť zábavnejšími. Pridajte do svojich sprievodcov videonávody alebo ukážky alebo ukážte pokyny krok za krokom so snímkami obrazovky produktu.
Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou
Začnite teraz | 7 alebo 30 dní zdarma
Naplánujte si ukážku
Svojich zákazníkov poznáte najlepšie. Poskytnite im potrebné informácie a zamerajte sa na ich spokojnosť.
Dobre napísaný článok databázy znalostí poskytuje vašim zákazníkom najrýchlejšiu pomoc. Navrhujte a upravujte všetky články databázy znalostí pomocou editora WYSIWYG.
Stratení zákazníci môžu odísť. Aby ste tomu zabránili, vytvorte FAQ (často kladené otázky) a technické príručky produktov ako súčasť vášho portálu podpory.
Chcete poskytovať vynikajúce služby zákazníkom s obmedzenými zdrojmi? Znížte zaťaženie prichádzajúcich e-mailov a chatov vytvorením databázy znalostí.
Zlepšite svoje podnikanie vo všetkých dôležitých aspektoch a začnite plniť očakávania zákazníkov pomocou správneho riešenia znalostnej bázy
Získajte výhodu
Väčšina spoločností zameriava svoje tímy zákazníckych služieb striktne na priamu podporu. Získajte náskok so softvérom na správu databázy znalostí a poskytnite správne zdroje pre samoobslužné služby zákazníkom.
1%
podnikov využíva znalostné bázy
Nešetrite na samoobsluhe a získajte náskok pred konkurenciou s vedomostnou základňou pre vašu zákaznícku základňu. Poskytnite svojim zákazníkom spoľahlivú možnosť svojpomoci
Naplňte očakávania
Zákazníci očakávajú relevantné odpovede bez toho, aby museli kontaktovať tím zákazníckej podpory. Naša funkcia vyhľadávania vám môže pomôcť poskytnúť okamžité odpovede a znížiť počet zákazníckych dopytov.
66%
zákazníkov preferuje samoobsluhu
Väčšina zákazníkov sa pred kontaktovaním zákazníckej podpory pokúša vyriešiť svoje problémy sama. Zlepšite ich spokojnosť poskytovaním výkonných nástrojov sebapodpory.
Vytvorte si lojalitu medzi zákazníkmi
Väčšina návštevníkov vedomostnej databázy sa vďaka množstvu článkov vedomostnej základne zmení na platiacich zákazníkov. Rozšírte svoju zákaznícku základňu pomocou efektívneho softvéru vedomostnej základne.
90%
zákazníkov pochádza zo znalostných báz
Články databázy znalostí vám môžu pomôcť získať viac zákazníkov a zvýšiť ich udržanie vďaka užitočným a informovaným radám
Vyberte si úžasný softvér s funkciami chatu za správnu cenu. Ušetrite peniaze s našou cenovou kalkulačkou a získajte
najlepšiu hodnotu za funkciu chatu.
Odporúčania
V našich cenových plánoch sme starostlivo vybrali funkcie, aby ste si mohli vybrať najdostupnejší plán s najlepšou hodnotou. Plaťte iba za to, čo používate, bez toho, aby ste narušili svoj rozpočet.
7 alebo 30 dní skúšobnej verzie zdarma
Získajte bezplatnú skúšobnú verziu na 7 dní s bezplatným e-mailom, alebo 30 dní s firemným e-mailom.
Bez potreby platobnej karty
a oveľa viac
Najpopulárnejšie
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
5 jednoduchých krokov na vybudovanie nového podnikania s AI
Spoločnosť LiveAgent poskytuje softvér zákazníckej podpory a telefónne systémy VoIP. Majú partnerský program a zabezpečujú ochranu osobných údajov.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch