Posilnite zákazníkov pomocou okamžitých odpovedí

Vytvárajte úžasné úložiská bázy znalostí a často kladených otázok s ľahkosťou.

  • ✓ Žiadny poplatok za zriadenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
Na LiveAgenta sa spolieha
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Softvér bázy znalostí pre lepšiu samoobsluhu zákazníka

Poskytnite najlepšiu zákaznícku skúsenosť s naším samoobslužným zákazníckym portálom. Zlepšite každodennú rutinu svojich agentov zákazníckej podpory a poskytnite úžasný používateľský zážitok s možnosťami samoobslužnej podpory. Využite nástroje databázy znalostí LiveAgenta a poskytnite relevantné články, návody a ďalšie užitočné informácie pre každého jedného zákazníka. Vyskúšajte našu platformu znalostnej bázy ešte dnes a zistite, ako vám môže pomôcť zlepšiť vašu zákaznícku podporu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Náhľady správ

Znalostná báza je platforma, kde môžu agenti zákazníckej podpory zdieľať články so zákazníkmi. Platforma slúži ako jediný zdroj firemnýchch znalostí, ku ktorým je jednoduchý prístup. Znalostná báza je súčasťou samoobslužného zákazníckeho portálu. Vaši zákazníci môžu prehliadať vašu vedomostnú základňu a obsah samoobslužného portálu, aby našli rady z fór alebo zdieľali poznatky s ostatnými zákazníkmi.

Message sneak-peeks

Znalostná báza /
Ukážka zákazníckeho portálu

00:00/05:06

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Softvér znalostnej bázy

Znalostná báza sa zvyčajne dodáva s intuitívnym rozhraním, editorom formátovaného textu a ďalšími základnými funkciami, ktoré môžu agentom pomôcť pripraviť obsah pre svojich zákazníkov. Inteligentné funkcie znalostnej bázy zahŕňajú viacjazyčnú podporu, výkonný vyhľadávací nástroj, vlastné témy, diskusné fóra a ďalšie základné funkcie.

  • Ľahko dostupné články databázy znalostí pre všetkých zákazníkov
  • Spoľahlivý manažment znalostí v jednom riešení zákazníckej podpory

Správa bázy znalostí

Zlepšite svoju správu znalostí a poskytnite relevantné odpovede každému, kto hľadá skvelé skúsenosti so službami zákazníkom.

Lets talk

Správa znalostí pre tímy podpory

Náš intuitívny softvér na báze znalostí vám môže pomôcť spravovať firemné znalosti a sprístupniť ich každému zákazníkovi. Vyriešte problémy zákazníkov a tikety na zákaznícku podporu pomocou zdieľania znalostí a zamerajte sa na naliehavejšie problémy.

Pár príkladov využitia pre vašich agentov:

  • Píšte a poskytujte zákazníkom prepracované články pomocou nášho WYSIWYG editora
  • Externé a interné znalostné bázy pre zdieľanie znalostí
  • Prispôsobiteľné témy a krásne rozhranie pre vaše centrum vedomostí

Online znalostná báza ako súčasť zákazníckeho portálu​

Poskytnite jednoduché odpovede na otázky a skráťte čas odpovedí. Náš softvér ponúka viaceré typy znalostných báz,
funkcií vyhľadávania a nástrojov na tímovú spoluprácu.

Obsahový management

Náš Čo-vidíš-to-dostaneš (WYSIWYG) editor vám môže pomôcť vytvoriť články, príručky, návody a informačné segmenty, ktoré vám pomôžu rozšíriť vaše centrum znalostí. Zdieľanie znalostí je jednoduché s naším krásnym editorom. Formátujte svoje texty, pridávajte obrázky alebo využite ďalšie pokročilé funkcie, ktoré máte k dispozícii. Funguje tiež ako markdown editor, takže na vytváranie vlastných návrhov môžete použiť aj HTML alebo CSS.

  • Napíšte svoj vzdelávací obsah pomocou nášho editora WYSIWYG
  • Využite HTML alebo CSS na vylepšenie svojich článkov
Content management

Sledovanie návštevníkov

Fórum LiveAgenta je neoddeliteľnou súčasťou vašej platformy znalostí. Každý zákazník alebo člen tímu zákazníckej podpory sa môže zapojiť do konverzácie na fóre. Spolu s nimi je možné riešiť problémy, ponúkať návrhy a určovať riešenia problémov. Môžete tiež využiť výhody interných fór a spolupracovať na problémoch s internou znalostnou bázou pomocou jedného riešenia znalostnej bázy.

  • Budujte vzťahy so zákazníkmi prostredníctvom fóra podpory
  • Spolupráca s kolegami a zákazníkmi na jednom mieste

Spokojnejší zákazníci

Zhromažďovanie spätnej väzby a návrhov na čítanie od zákazníkov zlepšuje vašu vedomostnú základňu aj vašu firmu. Ak si prečítate návrhy a budete na ne reagovať, môže vám to pomôcť zlepšiť obsah vzdelávania a vybudovať lepšie vzťahy so zákazníkmi. Ponúknite svojim zákazníkom možnosť navrhnúť zmeny alebo vám dať nové nápady na zlepšenie. Pridajte a prispôsobte tlačidlo spätnej väzby podľa svojich predstáv.

  • Získajte spätnú väzbu a návrhy pomocou jedného tlačidla
  • Zlepšite vzťahy počúvaním návrhov zákazníkov
Happier customers

Pokročilé vyhľadávanie

Vaši zákazníci môžu použiť vyhľadávacie pole, ktoré im pomôže rýchlo nájsť odpovede alebo konkrétne témy vo vašej znalostnej báze. S naším výkonným panelom vyhľadávacieho nástroja sa náš softvér na správu znalostí ľahko používa, najmä ak je tam veľa obsahu. Ponukou funkcie jednoduchého vyhľadávania môžete zákazníkom pomôcť pri hľadaní znalostných článkov a znížiť počet tiketov na podporu pre bežné problémy.

  • Miniaplikácia rozšíreného vyhľadávania, ktorá zákazníkom pomôže nájsť odpovede
  • Rýchlejšie riešenie problémov a spokojnejší zákazníci

Intuitívne rozhranie

Užívateľsky prívetivá palubná doska

Mať efektívnu vedomostnú základňu znamená pomáhať svojim klientom s relevantným obsahom. Zabúdať by ste však nemali ani na svojich zamestnancov. Ďalšou kľúčovou vlastnosťou, ktorá môže byť často prehliadaná, je užívateľsky prívetivá palubná doska v nástroji na správu znalostí. Rozhranie LiveAgenta umožňuje vašim agentom vytvárať nové články s krátkym alebo žiadnym tréningovým časom. Chcete to vyskúšať? Vyskúšajte bezplatné demo a presvedčte sa sami.

  • Získajte spätnú väzbu a návrhy pomocou jedného tlačidla
  • Zlepšite vzťahy počúvaním návrhov zákazníkov
Intuitive interface

Jednoduchá organizácia

Kategórie

Celý zmysel vytvárania softvérového riešenia online znalostnej bázy spočíva v tom, aby sa dalo ľahko vyhľadávať. Čím viac obsahu však vaša firma vytvára, tým viac môže byť chaotická. Vďaka tomu vám LiveAgent umožňuje vytvárať kategórie pre vašich zákazníkov a v obsahu sa nestratíte. Vytvorte rôzne kategórie pre najbežnejšie témy, na ktoré je potrebné odpovedať, a obsah vzdelávania rozdeľte tak, ako uznáte za vhodné.

  • Zlepšite zdieľanie vedomostí pomocou kategórií
  • Uľahčite vyhľadávanie článkov podľa relevantných tém

Celosvetový dosah

Riešenie vedomostnej bázy LiveAgenta je vynikajúcim spôsobom, ako ponúknuť možnosť samoobsluhy 24 hodín denne, 7 dní v týždni vo viacerých krajinách. Vaša firma potrebuje iba vytvárať základné články a poskytovať ich v jazykoch, ktoré vaši zákazníci potrebujú. Toto riešenie môže zlepšiť zákaznícku skúsenosť a tým aj spokojnosť zákazníkov. Vytvorte kategóriu pre každý jazyk, aby ste aktualizovali obsah svojej znalostnej bázy pre nové publikum.

  • Vytvorte obsah databázy znalostí pre viacero jazykov
  • Oslovte viac publika pomocou svojich verejných znalostných báz
Worldwide reach

Multi-vedomostná základňa

Základňa viacerých znalostí je veľmi užitočná, ak vaša spoločnosť predáva niekoľko produktov, značiek alebo poskytuje niekoľko nezávislých služieb. Jediný účet LiveAgent vám dáva možnosť vytvárať neobmedzené databázy znalostí, pričom každá z nich má svoj vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Poskytnite svojim zákazníkom vedomosti, ktoré chcú, pomocou úžasných sprievodcov.

  • Spravujte viacero externých znalostných báz
  • Vytvorte viacero súkromných znalostných báz pre agentov

Používateľské príručky

Články

Píšte komplexné články plné užitočných informácií a majte ich usporiadané, aby sa dali ľahko nájsť. Články sa píšu jednoducho pomocou editora WYSIWYG LiveAgenta. Šírte vedomosti a nechajte svojich zákazníkov, aby si našli riešenia sami. Chcete vzdelávať členov svojho tímu zákazníckej podpory? Články internej databázy znalostí môžu slúžiť ako vzdelávací materiál a môžu pomôcť vašim agentom rýchlejšie riešiť problémy.

  • Píšte komplexné články a návody na riešenie problémov
  • Vzdelávajte svoje tímy zákazníckej podpory a urobte z nich odborníkov
User manuals

Podpora súborov

Chcete rozšíriť svoje písomné znalosti pomocou príloh? Pridajte obrázky, snímky obrazovky, fotografie, zvukové súbory, ako sú nahrávky alebo dokonca videosúbory a vložte videá zo služieb, ako je YouTube. Prílohy môžu vašim článkom uľahčiť porozumenie a čítanie, alebo ich urobiť zábavnejšími. Pridajte do svojich sprievodcov videonávody alebo ukážky alebo ukážte pokyny krok za krokom so snímkami obrazovky produktu.

  • Pridajte do svojich článkov všetky dôležité typy príloh
  • Vylepšite svoje články obrázkami, videami alebo hlasovými nahrávkami
Medal

Začnite používať LiveAgenta teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 14-dňovou skúšobnou verziou
  • ✓ Žiadny poplatok za zriadenie
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditnú kartu
  • ✓Možnosť zrušiť kedykoľvek

Hladké obchodné procesy
s platformou znalostí

Svojich zákazníkov poznáte najlepšie. Poskytnite im potrebné informácie a zamerajte sa na ich spokojnosť.

Clock icon

Nedočkaví zákazníci očakávajúci pomoc

Dobre napísaný článok databázy znalostí poskytuje vašim zákazníkom najrýchlejšiu pomoc. Navrhujte a upravujte všetky články databázy znalostí pomocou editora WYSIWYG.

Stratení a zmätení zákazníci

Stratení zákazníci môžu odísť. Aby ste tomu zabránili, vytvorte FAQ (často kladené otázky) a technické príručky produktov ako súčasť vášho portálu podpory.

Preťažená zákaznícka podpora

Chcete poskytovať vynikajúce služby zákazníkom s obmedzenými zdrojmi? Znížte zaťaženie prichádzajúcich e-mailov a chatov vytvorením databázy znalostí.

Zlepšite sa pomocou flexibilného softvéru na správu znalostí

Zlepšite svoje podnikanie vo všetkých dôležitých aspektoch a začnite plniť očakávania zákazníkov pomocou správneho riešenia znalostnej bázy

Získajte výhodu

Väčšina spoločností zameriava svoje tímy zákazníckych služieb striktne na priamu podporu. Získajte náskok so softvérom na správu databázy znalostí a poskytnite správne zdroje pre samoobslužné služby zákazníkom.

  • Napredujte s fantastickou podporou vedomostnej základne
  • Zlepšite svoje podnikanie pomocou lepších služieb zákazníkom
Chart

1%

podnikov využíva znalostné bázy

Nešetrite na samoobsluhe a získajte náskok pred konkurenciou s vedomostnou základňou pre vašu zákaznícku základňu. Poskytnite svojim zákazníkom spoľahlivú možnosť svojpomoci

Naplňte očakávania

Zákazníci očakávajú relevantné odpovede bez toho, aby museli kontaktovať tím zákazníckej podpory. Naša funkcia vyhľadávania vám môže pomôcť poskytnúť okamžité odpovede a znížiť počet zákazníckych dopytov.

  • Zvýšte spokojnosť zákazníkov pomocou vedomostnej základne
  • Poskytujte okamžité odpovede a znížte zaťaženie tiketmi
Chart

66%

zákazníkov preferuje samoobsluhu

Väčšina zákazníkov sa pred kontaktovaním zákazníckej podpory pokúša vyriešiť svoje problémy sama. Zlepšite ich spokojnosť poskytovaním výkonných nástrojov sebapodpory.

Vytvorte si lojalitu medzi zákazníkmi

Väčšina návštevníkov vedomostnej databázy sa vďaka množstvu článkov vedomostnej základne zmení na platiacich zákazníkov. Rozšírte svoju zákaznícku základňu pomocou efektívneho softvéru vedomostnej základne.

  • Prilákajte viac zákazníkov pomocou informačného obsahu
  • Zvýšte návratnosť investícií a zárobkov
Chart

90%

zákazníkov pochádza zo znalostných báz

Články databázy znalostí vám môžu pomôcť získať viac zákazníkov a zvýšiť ich udržanie vďaka užitočným a informovaným radám

Ušetrite viac na službe živého chatu

Vyberte si úžasný softvér s funkciami chatu za správnu cenu. Ušetrite peniaze s našou cenovou kalkulačkou a získajte
najlepšiu hodnotu za funkciu chatu.

Odporúčania

Získajte LiveAgents
a pridajte sa k 7000 spokojným klientom

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman

Najlepšia hodnota za vaše peniaze

V našich cenových plánoch sme starostlivo vybrali funkcie, aby ste si mohli vybrať najdostupnejší plán s najlepšou hodnotou. Plaťte iba za to, čo používate, bez toho, aby ste narušili svoj rozpočet.

14 Dňová skúšobná verzia/span>
Nevyžadujeme kreditnú kartu
a oveľa viac
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Často kladené otázky

Ak máte otázky, máme odpovede. Pozrite si najčastejšie otázky týkajúce sa cenovej kalkulačky help desk.u

Čo sú nástroje znalostnej bázy?

Nástroje databázy znalostí sú nástroje, ktoré umožňujú vašim zákazníkom nájsť odpovede na ich otázky bez toho, aby museli kontaktovať váš tím zákazníckej podpory. Znalostné databázy sa nachádzajú na webovej stránke firmy vo forme často kladených otázok, fóra alebo článkov s návodmi.

Čo je manažment znalostnej bázy?

Správa bázy znalostí je softvér určený na správu databáz a podporu vašich používateľov. Znalostné databázy poskytujú články s návodmi, fóra a často kladené otázky.

Ako vybudovať vedomostnú základňu?

Budovanie databázy znalostí začína rozhodnutím, aké informácie chcete zahrnúť. Potom sa rozhodnite o štruktúre svojho prvého článku a začnite ho písať. Urobte svoj obsah užívateľsky prívetivým pridaním snímok obrazovky alebo video tutoriálov. Zahrňte často kladené otázky a fóra. Zverejnite svoju vedomostnú základňu a získajte spätnú väzbu a návrhy od používateľov, aby ste videli, čo ešte treba pridať.

Čo je softvér znalostnej bázy?

Softvér na báze znalostí je súčasťou komplexného riešenia help desku. Je to forma samoobsluhy pre návštevníkov/zákazníkov vašej stránky. Okrem toho môže vaša spoločnosť vytvárať články, fóra a rady s návrhmi na maximalizáciu zákazníckej skúsenosti.

Ako vytvoríte platformu znalostnej bázy v LiveAgentovi?

Každý účet je dodávaný s bezplatným zákazníckym portálom/príkladom bázy znalostí, ktorý si môžete plne prispôsobiť podľa svojich preferencií. Pre prispôsobenie prejdite na Zákaznícky portál > Všeobecné > Nastavenia.

Prečo je vedomostná základňa dôležitá?

Znalostné bázy sú dôležité, pretože znižujú pracovné zaťaženie agentov zákazníckych služieb a šetria čas zákazníkom. Namiesto toho, aby museli kontaktovať firmy a čakať na odpoveď, môžu zákazníci okamžite nájsť odpoveď, ktorú potrebujú, online bez toho, aby museli kohokoľvek kontaktovať.

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
Related Articles to Softvér bázy znalostí
Nechajte vašich zákazníkov hlasovať o tom, čo sú pre nich najdôležitejšie funkcie. Diskutujte s nimi každú myšlienku vo fóre spätnej väzby. Viac sa dočítate v článku.

Funkcie - Spatna Vazba Navrhy

LiveAgent je softvér zameraný na zákaznícku podporu, ktorý ponúka integráciu a množstvo funkcií. Okrem toho poskytuje portál zákazníckej podpory, migráciu dát a podporu pre rôzne softvéry. Produktové zmeny a predloženie návrhu sú tiež súčasťou ponuky. LiveAgent má partnerov z oblasti VoIP a partnerský program. Venuje sa aj vzdelávaniu v akadémii a poskytuje testovanie písma a kalkulačku nákladov. Softvér je populárny pre svoju zákaznícku podporu, telefónne systémy a help desk softvér pre začínajúce podniky. LiveAgent ponúka aj sociálne siete a možnosť prihlásenia sa k odberu noviniek. Vlastníkovia majú k dispozícii kontakty na oddelenie predaja.

Funkcie - Prilohy V Clankoch

Funkcie - Prilohy V Clankoch

Vizuálne návody, snímky obrazovky a iné materiály sú užitočné pre vytvorenie bázy znalostí, ktorá pomôže zákazníkom. LiveAgent software poskytuje nezávislý prístup k informáciám, ktorý zlepšuje komunikáciu so zákazníkmi a znižuje zbytočné otázky. Existujú aj ďalšie možnosti, ako pomôcť zákazníkom, napríklad vytvorením online komunity. LiveAgent ponúka bezplatné skúšobné obdobie a je k dispozícii aj pomocou telefonických konzultácií.

Časové pravidlá sa môžu postarať o vaše plánovanie, automatické odpovede, úlohy a oveľa viac. Nastavením času a časového pravidla sa spustí činnosť podľa vášho výberu.

Časové pravidlá

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý ponúka rôzne funkcie pre správu e-mailov, call centier a help deskov. Systém je vhodný pre začínajúce podniky i veľké spoločnosti. LiveAgent má tiež partnerský program, kde sa môžu zapojiť záujemcovia. Majitelia softvéru sú dostupní pre personalizovanú ukážku softvéru a poradenstvo. Pre kontakt s nimi je možné využiť rôzne spôsoby, ako napríklad live chat, messengery alebo kontaktovanie prostredníctvom kontaktného formulára.

Vytvárajte úžasné zákaznícke portály, bázy znalostí a zložité stromy IVR. Filtrujte tikety podľa značiek, oddelení, problémov alebo komunikačných kanálov. Priraďte a automaticky preneste zodpovednosť za konkrétne tikety na daných agentov alebo oddelenia. Usporiadajte, preneste a vyriešte podnety zákazníkov z centralizovaného panela. Všetko s LiveAgentom.

Buďte vždy pri svojich zákazníkoch

LiveAgent je považovaný za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi, zlepšuje služby a umožňuje chatovať. Mnohí používatelia potvrdzujú jeho efektivitu, spoľahlivosť, nákladovú efektívnosť, jednoduchosť použitia a schopnosť pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov. LiveAgent pomáha dosiahnuť rôzne ciele, ako zvýšenie spokojnosti zákazníkov, objemu predaja alebo konverzného pomeru.

Vytvárajte úžasné zákaznícke portály, bázy znalostí a zložité stromy IVR. Filtrujte tikety podľa značiek, oddelení, problémov alebo komunikačných kanálov. Priraďte a automaticky preneste zodpovednosť za konkrétne tikety na daných agentov alebo oddelenia. Usporiadajte, preneste a vyriešte podnety zákazníkov z centralizovaného panela. Všetko s LiveAgentom.

Buďte vždy pri svojich zákazníkoch

LiveAgent má vysokú podporu u zákazníkov, ktorí si pochvaľujú jeho účinnosť a cenu. Používateľia tvrdia, že zlepšuje komunikáciu so zákazníkmi a pomáha im dosiahnuť vyšší objem predaja. LiveAgent tiež pomáha zákazníkom poskytovať rýchlu a presnú podporu.

Sledujte čas strávený riešením tiketov vďaka našej funkcii, ktorá prebieha na pozadí automaticky, počas aktivity agenta na tikete.

Sledovanie času

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý ponúka integračné funkcie a alternatívy. Spoločnosť sa zaoberá migráciou dát a produktovými zmenami. VoIP je jednou z ich recenzií zákazníkov. LiveAgent má aj partnerský program a blog so slovníkom a šablónami, kde sa organizujú webináre a testy písania. Softvér umožňuje správu sťažností, emailov a call centier. LiveAgent má tiež oddelenie predaja a sociálne siete, v ktorých odoberatelia dostávajú posledné novinky a zľavy.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru