Archivácia

Čo je archivácia?

Je to skvelý nástroj, ktorý pomáha vyčistiť pamäť a optimalizovať helpdesk softvér. Archiváciou sa údaje a informácie prenesú do zriedka používaného úložiska. Vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily je možné po určitom čase archivovať. Archivácia prebieha automaticky. Pomáha tiež oddeliť aktívne a archivované požiadavky. V LiveAgent môžete tiež archivovať všetku svoju komunikáciu na sociálnych sieťach ako komunikáciu cez Facebook alebo Twitter v tiketoch.

Najčastejšie kladené otázky

Čo znamená archivácia?

Archivácia je akt presunu údajov na iné miesto v úložisku na dlhodobé uloženie. V LiveAgente je možné archivovať vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily po uplynutí stanoveného času.

Čo môžete archivovať?

V aplikácii LiveAgent môžete archivovať vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily po uplynutí stanoveného času. Okrem toho môžete všetku komunikáciu na sociálnych médiách (napr. na Facebooku a Twitteri) archivovať prostredníctvom správ.

Ponúka LiveAgent funkciu archivácie?

LiveAgent má možnosť archivácie. Vďaka tomu sa pamäť priebežne čistí a helpdesk softvér sa optimalizuje. Archivácia v LiveAgent je automatická. Máte tiež možnosť oddeliť aktívne a archivované požiadavky.

Späť na glosár Vytvorte si účet zdarma

Poznámka experta

Archiváciou vo LiveAgente môžete presunúť vyriešené tikety a e-maily do zriedka používaného úložiska, čím sa optimalizuje helpdesk softvér.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Softvér bázy znalostí je nevyhnutnosťou pri poskytovaní podpory vašim zákazníkom. LiveAgent ponúka nielen to, ale aj viac. Zistite, prečo by ste si mali vybrať LA.

Posilnite zákazníkov pomocou softvéru bázy znalostí

Báza znalostí môže zlepšiť zákaznícku skúsenosť a spokojnosť. Je vhodné vytvoriť kategóriu pre každý jazyk. Nadnárodné spoločnosti môžu informovať zamestnancov o novinkách spoločnosti, produktoch a službách prostredníctvom bázy znalostí. Dobre napísané články bázy znalostí poskytujú potrebné informácie pre náročných zákazníkov.

LiveAgent je multifunkčný softvér zákazníckej podpory, ktorý zhromažďuje všetku vašu komunikáciu so zákazníkmi z viacerých sociálnych sietí a logicky ich spravuje na jednom mieste.

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku

Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.

Získate detailný prehľad o vašej zákazníckej podpore s našou funkciou analytického prehľadu v softvéri LiveAgent a zlepšie svoj biznis okamžite.

Analytický prehľad

LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..