Čo je archivácia?
Je to skvelý nástroj, ktorý pomáha vyčistiť pamäť a optimalizovať helpdesk softvér. Archiváciou sa údaje a informácie prenesú do zriedka používaného úložiska. Vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily je možné po určitom čase archivovať. Archivácia prebieha automaticky. Pomáha tiež oddeliť aktívne a archivované požiadavky. V LiveAgent môžete tiež archivovať všetku svoju komunikáciu na sociálnych sieťach ako komunikáciu cez Facebook alebo Twitter v tiketoch.
Frequently Asked Questions
Čo znamená archivácia?
Archivácia je akt presunu údajov na iné miesto v úložisku na dlhodobé uloženie. V LiveAgente je možné archivovať vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily po uplynutí stanoveného času.
Čo môžete archivovať?
V aplikácii LiveAgent môžete archivovať vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily po uplynutí stanoveného času. Okrem toho môžete všetku komunikáciu na sociálnych médiách (napr. na Facebooku a Twitteri) archivovať prostredníctvom správ.
Ponúka LiveAgent funkciu archivácie?
LiveAgent má možnosť archivácie. Vďaka tomu sa pamäť priebežne čistí a helpdesk softvér sa optimalizuje. Archivácia v LiveAgent je automatická. Máte tiež možnosť oddeliť aktívne a archivované požiadavky.
Výhody live chatu a ako ho používať
Spoločnosť LiveAgent ponúka širokú škálu softvéru zákazníckej podpory a telefónnych systémov VoIP, ktoré pomáhajú rásť spoločnostiam prostredníctvom rýchlych a efektívnych riešení pre zákazníkov. Sú tiež k dispozícii s rôznymi komunikačnými kanálmi a poskytujú možnosť personalizovanej ukážky softvéru.