Čo je archivácia?
Je to skvelý nástroj, ktorý pomáha vyčistiť pamäť a optimalizovať helpdesk softvér. Archiváciou sa údaje a informácie prenesú do zriedka používaného úložiska. Vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily je možné po určitom čase archivovať. Archivácia prebieha automaticky. Pomáha tiež oddeliť aktívne a archivované požiadavky. V LiveAgent môžete tiež archivovať všetku svoju komunikáciu na sociálnych sieťach ako komunikáciu cez Facebook alebo Twitter v tiketoch.
Často kladené otázky
Čo znamená archivácia?
Archivácia je akt presunu údajov na iné miesto v úložisku na dlhodobé uloženie. V LiveAgente je možné archivovať vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily po uplynutí stanoveného času.
Čo môžete archivovať?
V aplikácii LiveAgent môžete archivovať vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily po uplynutí stanoveného času. Okrem toho môžete všetku komunikáciu na sociálnych médiách (napr. na Facebooku a Twitteri) archivovať prostredníctvom správ.
Ponúka LiveAgent funkciu archivácie?
LiveAgent má možnosť archivácie. Vďaka tomu sa pamäť priebežne čistí a helpdesk softvér sa optimalizuje. Archivácia v LiveAgent je automatická. Máte tiež možnosť oddeliť aktívne a archivované požiadavky.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.
Tento text obsahuje informácie o softvéru zákazníckej podpory, telefónnych systémoch VoIP a rôznych softvéroch pre podniky. Taktiež uvádza kontaktné informácie a možnosti registrácie pre záujemcov. V závere text upozorňuje na momentálny stav tvorby softvéru LiveAgent, ktorý bude poskytovať zákaznícku podporu.