Čo je archivácia?
Je to skvelý nástroj, ktorý pomáha vyčistiť pamäť a optimalizovať helpdesk softvér. Archiváciou sa údaje a informácie prenesú do zriedka používaného úložiska. Vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily je možné po určitom čase archivovať. Archivácia prebieha automaticky. Pomáha tiež oddeliť aktívne a archivované požiadavky. V LiveAgent môžete tiež archivovať všetku svoju komunikáciu na sociálnych sieťach ako komunikáciu cez Facebook alebo Twitter v tiketoch.
Frequently Asked Questions
Čo znamená archivácia?
Archivácia je akt presunu údajov na iné miesto v úložisku na dlhodobé uloženie. V LiveAgente je možné archivovať vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily po uplynutí stanoveného času.
Čo môžete archivovať?
V aplikácii LiveAgent môžete archivovať vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily po uplynutí stanoveného času. Okrem toho môžete všetku komunikáciu na sociálnych médiách (napr. na Facebooku a Twitteri) archivovať prostredníctvom správ.
Ponúka LiveAgent funkciu archivácie?
LiveAgent má možnosť archivácie. Vďaka tomu sa pamäť priebežne čistí a helpdesk softvér sa optimalizuje. Archivácia v LiveAgent je automatická. Máte tiež možnosť oddeliť aktívne a archivované požiadavky.
Ak ste sa práve dozvedeli o archivácii a chcete zlepšiť svoj zákaznícky servis, môže vás zaujímať článok o tom, ako zlepšiť zákaznícky servis. Tento článok vám poskytne užitočné tipy a stratégie na zvýšenie spokojnosti vašich zákazníkov.
Ďalším krokom vo vašom objavovaní môže byť prečítanie si o revíznom zázname, ktorý vám pomôže sledovať a dokumentovať aktivity vášho tímu. Táto funkcia je kľúčová pre udržanie transparentnosti a efektivity vo vašom tíme zákazníckeho servisu.
Ak vás zaujíma analýza dát a chcete vedieť, prečo je dôležitá pre každú firmu, pozrite si článok o analytickom prehľade. Dozviete sa, ako môžete využiť analytické nástroje na zlepšenie svojho podnikania a získať cenné poznatky o svojich zákazníkoch.
Pre tých, ktorí chcú vedieť viac o správe znalostí, je tu článok o multi báze znalostí. Tento článok vám ukáže, ako môžete efektívne spravovať a zdieľať informácie vo vašej organizácii, čím zlepšíte podporu zákazníkov a interné procesy.
Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Zistite, ako zlepšiť efektívnosť vášho call centra pomocou zníženia času spracovania hovorov s LiveAgent. Táto kľúčová metrika zahŕňa čas hovoru, čakania a dokončenia, a jej optimalizácia môže výrazne zlepšiť zákaznícku skúsenosť. Vyskúšajte LiveAgent zdarma a poskytnite svojim agentom tie najlepšie nástroje pre rýchlejšie riešenie problémov.
Poskytujete zákaznícku podporu v rôznych jazykoch? LiveAgent vám umožní komunikovať až v 43 jazykoch a pravidelne pridáva nové preklady. Prispôsobte si jazykové rozhranie podľa preferencií vašich agentov a zlepšite zákaznícku skúsenosť. Vyskúšajte LiveAgent zdarma a odhaľte všetky jeho funkcie bez záväzkov!