Čo je archivácia?
Je to skvelý nástroj, ktorý pomáha vyčistiť pamäť a optimalizovať helpdesk softvér. Archiváciou sa údaje a informácie prenesú do zriedka používaného úložiska. Vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily je možné po určitom čase archivovať. Archivácia prebieha automaticky. Pomáha tiež oddeliť aktívne a archivované požiadavky. V LiveAgent môžete tiež archivovať všetku svoju komunikáciu na sociálnych sieťach ako komunikáciu cez Facebook alebo Twitter v tiketoch.
Najčastejšie kladené otázky
Čo znamená archivácia?
Archivácia je akt presunu údajov na iné miesto v úložisku na dlhodobé uloženie. V LiveAgente je možné archivovať vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily po uplynutí stanoveného času.
Čo môžete archivovať?
V aplikácii LiveAgent môžete archivovať vyriešené alebo uzavreté tikety a e-maily po uplynutí stanoveného času. Okrem toho môžete všetku komunikáciu na sociálnych médiách (napr. na Facebooku a Twitteri) archivovať prostredníctvom správ.
Ponúka LiveAgent funkciu archivácie?
LiveAgent má možnosť archivácie. Vďaka tomu sa pamäť priebežne čistí a helpdesk softvér sa optimalizuje. Archivácia v LiveAgent je automatická. Máte tiež možnosť oddeliť aktívne a archivované požiadavky.
Poznámka experta
Archiváciou vo LiveAgente môžete presunúť vyriešené tikety a e-maily do zriedka používaného úložiska, čím sa optimalizuje helpdesk softvér.

Posilnite zákazníkov pomocou softvéru bázy znalostí
Báza znalostí môže zlepšiť zákaznícku skúsenosť a spokojnosť. Je vhodné vytvoriť kategóriu pre každý jazyk. Nadnárodné spoločnosti môžu informovať zamestnancov o novinkách spoločnosti, produktoch a službách prostredníctvom bázy znalostí. Dobre napísané články bázy znalostí poskytujú potrebné informácie pre náročných zákazníkov.
Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku
Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.
LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom prostredníctvom excelentného live chatu, tiketovania a automatizácie. Poskytována je analýza mnohých metrík, ako sú časy odpovede, riešenia a otvorených odpovedí, priemerný čas hovoru a hodnotenie zákazníkov. Analytický prehľad je viditeľný iba pre administrátorov a môže byť filtrovaný podľa rôznych časových období. Je k dispozícii viacero možností prezentácie údajov, vrátane grafov a exportu údajov do formátu CSV.