Revízny záznam je chronologická sada záznamov, ktorá poskytuje dokumentačný dôkaz o aktivitách, ktoré boli vykonané podpornými agentmi.
Revízny záznam automaticky sleduje akcie, ako sú:
- Používateľ – Zmenený stav
- Používateľ – Prihlásený
- Používateľ – Odhlásený
- Všeobecná akcia
- Používateľ – Prezeranie tiketu
- Používateľ – Opustil tiket
- Tiket – Status
- Tiket – Správa
- Tiket – Interná správa
- Tiket – Súbor
- Tiket – Prenos
- Tiket – Systémová správa
- Tiket – Zmenené značky
- Tiket – Hlasová správa
- Tiket – Poznámka
- Tiket – Poradie
- Tiket – Rozdelenie
- Tiket – Iné
- Tiket – Hovor
- Tiket – Chat
- Tiket – Facebook
- Tiket – Presmerovanie
- Tiket – znalostná základňa
- Tiket – Offline
- Tiket – Tweet
- Tiket – Rozdelenie
- Tiket – Tencent
- Tiket – Weibo
Vlastný filter revízneho protokolu
Použite vlastné filtre na zobrazenie len určitých akcií alebo vyberte agenta, oddelenie a časový rámec na získanie konkrétnych údajov.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Zdroje znalostnej bázy
Ohúrte zákazníkov s okamžitými odpoveďami.
Vytvorte viacjazyčnú podporu a zlepšite skúsenosti zákazníkov prostredníctvom vedomostnej bázy LiveAgenta. Znížte zaťaženie zákazníckej podpory a získajte lojálnych zákazníkov.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.