Kto je administrátor účtu?
Administrátor účtu je osoba, ktorá spravuje váš LiveAgent účet. Je to kľúčová osoba, ktorá nastavuje pracovný postup tímu, preto je dôležité ho správne zvoliť.
Tu je niekoľko zručností, ktoré by mal mať váš administrátor:
- Zameranie na detaily
- Softvérové zručnosti
- Zručnosti v oblasti projektového manažmentu
- Schopnosť riešiť problémy (analýza, výskum, rozhodovanie)
- Strategické zručnosti
- Organizačné zručnosti
- Interpersonálne zručnosti (zodpovednosť, flexibilita, spoľahlivosť)
Ako nastaviť administrátora v LiveAgente?
- Prejdite na nastavenia
- Kliknite na agentov
- Vytvorte rolu administrátora kliknutím na oranžové tlačidlo plus ALEBO
- Upravte rolu existujúceho agenta kliknutím na ceruzku na pravej strane
- Pokračujte na roly a vyberte rolu správcu

Ako odstránim administrátora účtu z LiveAgenta?
- Prejdite na nastavenia
- Kliknite na agentov
- Jednoducho odstráňte administrátora kliknutím na ikonu odpadkového koša.
Ako zmeniť rolu administrátora účtu v LiveAgente?
- Prejdite na nastavenia
- Kliknite na agentov
- Upravte rolu existujúceho agenta kliknutím na ceruzku na pravej strane
- Napokon zmeňte rolu na administrátora
Čo dokáže administrátor?
Administrátori majú viac privilégií ako agenti. Môžu konfigurovať systém, zobrazovať správy a spravovať ostatných používateľov. Tu sú niektoré z funkcií, ku ktorým majú prístup:
- Prístup ku všetkým tiketom
- Pridať a spravovať ďalších agentov
- Prístup na zmenu rolí agentov
- Priradiť oddelenia
- Obnoviť heslá
- Zobraziť podrobné prehľady
- Nastaviť systémový jazyk
- Upraviť filtre tiketov a polia
- Inštalovať pluginy
- Nastaviť ochranu prostredníctvom zakázaných IP adries a histórie BAN
- Vytvoriť automatizáciu prostredníctvom značiek
Vytvoriť pravidlá (SLA, Časové pravidlá, Pravidlá)
- Generovať vopred pripravené správy a preddefinované odpovede pre konkrétne oddelenia
Aký je rozdiel medzi administrátorom a agentom?
Rozdiel spočíva v prístupe k nastaveniam, správam a riadeniu používateľov. Administrátor účtu nastavuje konfigurácie na základe potrieb spoločnosti. Agent má prístup len k podnetom zákazníkov z telefonátov, chatov a ďalších kanálov na zákaznícku podporu.
Ďalším rozdielom je, že administrátor účtu môže pristupovať k správam agentov a kontrolovať ich. To im umožňuje identifikovať oblasti zlepšenia pre každého agenta a spoločnosť ako celok.
Prečo je dôležité nastavenie konfigurácií v LiveAgente?
Nastavenie vášho softvéru je veľmi dôležité. V dlhodobom horizonte to robí prácu agentov efektívnejšou, časovo presnejšou a personalizovanejšou. To má za následok lepšiu skúsenosť s obsluhou zákazníkov.
Okrem toho, mať jasnú hierarchiu medzi svojimi agentmi a administrátormi zabráni nechceným zmenám vo vašom dashboarde. ÚAdministrátori zvyčajne zodpovedajú za nastavenie pracovných postupov, pravidiel, SLA a ďalších dôležitých nastavení v oblasti zákazníckej služby. Priamo riadia zástupcov zákazníkov a sledujú ich výkonnosť v analytických nástrojoch.
Pre celkovú spokojnosť vašich zákazníkov bude prínosom mať niekoľko správcov.
Výhody dobrej skúsenosti so zákazníckou podporou:
- znížené náklady na služby a marketing
- udržanie zákazníkov (lojalita)
- viac akvizícií zákazníkov
Najčastejšie kladené otázky
Ako nájdem administrátora svojho účtu?
Administrátor vášho účtu je osoba, ktorá vytvorila váš účet a má oprávnenia správcu. Môžete ho identifikovať ako vlastníka účtu vo formulári správy používateľov v aplikácii LiveAgent.
Aké sú povinnosti administrátorov účtu LiveAgent?
Správca účtu môže konfigurovať systém, spravovať iných používateľov a zobraziť správy. Má tiež prístup ku všetkým funkciám, ktoré sú k dispozícii v LiveAgente (úprava nastavení bezpečnosti, vytváranie automatizácie pomocou značiek, nastavovanie filtrov alebo inštalovanie pluginov).
Kto je správcom help desk účtu?
Za prevádzku počítačových sietí je zodpovedný správca účtu. Inštaluje a prevádzkuje počítačové systémy organizácie. Môžu to byť lokálne siete (LAN), sieťové segmenty, intranety, rozľahlé siete (WAN) a iné systémy, ktoré sa používajú na prenos dát.
Aký je rozdiel medzi administrátorským a používateľským účtom?
V LiveAgente môžu mať používatelia rôzne role. Môže to byť napríklad "Používateľ" alebo "Administrátor". Tieto dve roly sa líšia najmä prístupom k jednotlivým prvkom účtu, ako aj právami vykonávať akcie v účte. "Používateľ" môže prezerať účet, nemá však žiadne práva na správu a prístup ku všetkým funkciám. "Administrátor" má plné práva a prístup ku správe účtu, informácií a používateľov.
Poznámka experta
Administrátor účtu v LiveAgente je kľúčovou osobou pre nastavenie pracovného postupu tímu. Jeho zručnosti zahŕňajú softvérové zručnosti, zameranie na detaily, schopnosť riešiť problémy a zodpovednosť.

Slovnik Zakaznickej Podpory - Rozhranie Agenta
Možnosti rozhrania agenta zahŕňajú generovanie reportov, sledovanie výkonov tímov, vytváranie báz znalostí a koordináciu zákazníckych tiketov. LiveAgent ponúka dashboard, kde môžete sledovať prácu agentov v reálnom čase a získať prehľad o tiketoch. Registrácia na platforme je zdarma.
Spoločnosť Quality Unit, LLC ponúka softvér zákazníckej podpory s názvom LiveAgent, ktorý umožňuje aj správu e-mailov a help desk pre začínajúce podniky. Firma má tiež partnerský program, šablóny, blog, akadémiu a kalkulačku nákladov. LiveAgent podnecuje agentov k lepšej podpore zákazníkov a zvyšuje konverzný pomer predaja. Na stránke sa nachádza informačná tabuľa, ktorá umožňuje firme vytvoriť vlastný účet na LiveAgent. Po registrácii dostane používateľ prístup k účtu priamo z web stránky a prihlasovacie údaje sú zaslané na email.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.