SLA (Service-Level-Agreement) je dohoda o splnení cieľov pre odpovede na Tikety vašich Agentov (zástupcovia podpory), ktorý poskytujú pomoc vašim zákazníkom.
Poskytovanie pomoci na základe úrovní služieb zaručuje, že poskytujete kvantifikovateľnú a zrozumiteľnú službu. Zároveň poskytuje jasnejší prehľad, keď sa vyskytnú problémy.
Správa protokolu
LiveAgent ponúka záznam o splnených a nesplnených SLA z konkrétneho časového rozsahu a oddelenia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa žiadateľov, ID tiketu, začiatočného času SLA, oddelenia, agenta, termínu splnenia, uzavretia a zostávajúceho/meškajúceho času SLA. Záznam SLA je možné exportovať do súboru CSV.

Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Zistite, ako integrácia Slacku s LiveAgentom zefektívni vašu komunikáciu v tíme a zákaznícku podporu. Využite okamžité upozornenia na nové alebo aktualizované tikety priamo v Slacku. Jednoduché nastavenie a prispôsobiteľné šablóny vám umožnia zostať v spojení s kolegami a nikdy nezmeškať otázky zákazníkov. Začnite s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou a zlepšite svoj zákaznícky servis už dnes!
Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent
Prihláste sa do svojho LiveAgent účtu na našej stránke. Nemáte účet? Vytvorte si ho za menej než 60 sekúnd a pripojte sa k viac než 35,000 spoločnostiam, ktoré zlepšujú zákaznícky servis s LiveAgent. Využite funkcie ako kontaktné formuláre a organizujte pracovné postupy pomocou značiek.
Začnite svoju bezplatnú skúšobnú verziu už dnes
Zaregistrujte sa na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu LiveAgent a objavte najlepšie riešenie pre zákaznícku podporu ešte dnes!




