Časové pravdilá sú špeciálne pravidlá, ktoré nie sú spúštané na základe predchádzajúcej akcie, ale časovej podmienky. Časové pravidlá prebiehajú na pozadí v určitých intervaloch (zväčša každú minútu) a kontrolujú, či sú podmienky splnené. Ak áno, pravidlo sa vykoná.
Časové pravidlá sú najčastejšie používané pri riešení úloh, posielaní emailových upozornení, riešení tiketov, s ktorými sa dlhší čas nič nerobilo, pridávaní značiek, atď.
Príklad 1V softvéri LiveAgent si môžete nastaviť prostredníctvom časového pravidla odosielanie automatických odpovedí zákazníkom po 24 hodinách.
Príklad 2Časové pravidlá môžu byť taktiež použité v prípade, že sa tiket nevyrieši v priebehu určitého časového rozmedzia.
Časové pravidlá je možné uplatniť, keď:
- je tiket starší než + určitý čas (dni, hodiny, minúty)
- je zmena stavu tiketu staršia než + určitý čas (dni, hodiny, minúty)
- je tiket splatný za menej než + určitý čas (dni, hodiny, minúty)
- je tiket po splatnosti viac než + určitý čas (dni, hodiny, minúty)
Zoznam podmienok pre časové pravidlá:
- Stav tiketu
- Dátum vytvorenia tiketu
- Dátum zmeny tiketu
- Odstránenie tiketu
- URL tiketu
- Priorita tiketu
- Posledná správa
- Stav priradeného agenta
- Vlastné pole
- Oddelenie tiketu
- Tiket priradený
- Skupina zákazníka
- Značky tiketu
Zoznam akcií časových pravidiel:
- Preradenie tiketu
- Vyriešenie tiketu
- Odstránenie tiketu
- Zmena priority tiketu
- Zmena SLA úrovne
- Označenie spamu
- Označenie za ne-spam
- Nenávratné odstránenie tiketu
- Odoslanie odpovede
- Zmena predmetu tiketu
- Spustenie URL
- Pridanie značky
- Odstránenie značky
- Odoslanie emailu
- Zastavenie ostatných pravidiel
- HTTP žiadosť
Príklad časového pravidla
Toto časové pravidlo vám odstráni tikety označené ako SPAM a staršie ako 90 dní.
Báza znalostí
10 Pravidiel zákazníckej služby pre webových profesionálov
Pozornosť privádzajúci názov e-mailu zvyšuje šance na jeho otvorenie. Odborne a úctivo odpovedajte na e-maily a vyhýbajte sa reagovaniu na jezivé správy. Ponúknite dlhodobú podporu a možnosť telefonického hovoru. Nepriznávajte si neprávom kritiku a komunikujte priateľským a úctivým spôsobom.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.
Výhody live chatu a ako ho používať
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s výhodami ako rýchle odpovede, komunikácia s viacerými zákazníkmi naraz a sledovanie výkonnosti.