Bezplatná skúšobná verzia

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?

Nie sú vaši agenti podpory schopní včas a promptne odpovedať na podnety zákazníkov? So správnym help desk softvérom môžete rapídne zvýšiť rýchlosť odpovedania svojho oddelenia zákazníckeho servisu.

Vďaka pokročilým funkciám a dostupným integráciám, ako sú napríklad časové pravidlá, možnosti automatizácie, zabudovaný live chat a CRM systém, môžete prekonať priepasť medzi poskytovanou službou a službou, ktorú zákazníci očakávajú.

logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené
Respond to requests quicker and faster

Ako rýchlo by ste mali odpovedať?

Ideálne rýchlosti odpovedania sa líšia od použitého komunikačného kanálu a takisto závisia aj od odvetvia. Mali by ste sa však zamerať na to, aby ste zákazníkovi odpovedali čo najskôr. Priemerný zákazník očakáva odpoveď:

Email received in inbox E-mail: 15min – 1 h

Zvýšte rýchlosť odpovedania Live chat: 2 min 40 sek

Call center Call centrum: 20 sek – 5 min

Zvýšte rýchlosť odpovedania Sociálne siete: 1 hr

Dostávate od zákazníkov príliš veľa podnetov?

Zvyšovanie rýchlostí odpovedania môže byť ťažké, najmä ak máte každý deň vysoký objem prichádzajúcich podnetov od zákazníkov. Najlepšie riešenie?

Help desk softvér, ktorý zjednodušuje a organizuje všetky prichádzajúce požiadavky zákazníkov podľa dôležitosti a kanálu. Podnety z viacerých kanálov (e-mail, live chat, sociálne siete, call centrum či zákaznícky portál) budú centralizované v jednej univerzálnej schránke, ku ktorej majú zabezpečený prístup všetci členovia vášho tímu zákazníckej podpory.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Prečo by ste sa mali snažiť odpovedať čo najrýchlejšie?

3 stars feedback

Vyššia spokojnosť zákazníkov

66% zákazníkov uvádza, že najlepšie, čo môže podnik urobiť, je rešpektovať ich čas. Urobte to tak, že svojim zákazníkom odpoviete rýchlo, bez ohľadu na použitý kanál.

Focus on retention

Pomoc pri udržiavaní zákazníkov

Rýchle odpovede na otázky zákazníkov rýchlo a rapídne zvyšujú mieru ich vernosti vašej značke a spoločnosti. Nedajte svojim zákazníkom príležitosť zvážiť vašu konkurenciu, jednoducho preto, že ste príliš pomalý.

Growing trend of increased productivity

Zvýšené príjmy a predaj

Rýchle reakcie v reálnom čase zlepšujú tržby a zvyšujú objem predaja. 79% firiem uviedlo, že implementácia live chatu mala za následok zvýšenie vernosti zákazníkov, predaja a výnosov.

Improved trust and loyalty of customers

Posilnená dôvera a lojalita

Rýchle reagovanie na otázky zákazníkov a ich podnety posilňuje dôveru a lojalitu, čo vedie k ďalším opakovaným nákupom a spokojnosti.

Lightning fast responses

Perfektný nástroj na zvýšenie rýchlostí odozvy

Sledujte cestu riešenia problémov zákazníka naprieč rôznymi kanálmi a zostaňte pritom v rovnakom vlákne.

Ušetrite svojim agentom až 15 hodín práce každý týždeň tým, že nebudú musieť vyhľadávať informácie o zákazníkoch a komunikáciu z minulosti v rôznych systémoch.

Konvertujte návštevníkov na platiacich zákazníkov

LiveAgent sa môže pochváliť najrýchlejším chatovacím widetom na trhu. Chatujte so svojimi zákazníkmi v reálnom čase, využite pred-chatové formuláre, offline formuláre či sledujte, čo vaši zákazníci píšu v reálnom čase ešte pred odoslaním správy.

S LiveAgentom je zvýšenie rýchlosti odpovedania úplne jednoduché.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Už žiadne prepínanie medzi aplikáciami

Všetky zmienky, komentáre a správy z Facebooku, Messengeru, Twitteru, Instagramu a Viberu sú automaticky konvertované na tikety, ktoré môžete nájsť a spracovať v univerzálnej schránke.

Chcete zvýšiť rýchlosť odpovedania? S LiveAgentom to je malina!

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Ďalšie funkcie, na ktoré sa môžete tešiť

Gear

Automatizácia a pravidlá

Automaticky priraďte tikety príslušným agentom a oddeleniam. Využite pripravené odpovede, ťaháky, časové pravidlá a pravidlá SLA.

Manager

Zabudovaný CRM systém

Pristupujte a upravujte všetky informácie o zákazníkoch jediným kliknutím, a to všetko pri súčasnom reagovaní na podnety zákazníkov v reálnom čase.

Call center

Interné chaty a hovory

Neviete ako ďalej? Zavolajte alebo chatujte so svojimi kolegami priamo v LiveAgentovi. Nie sú potrebné žiadne externé aplikácie, ktoré by celý proces iba komplikovali.

Integrations pricing

100+ integrácií

LiveAgent je možné integrovať s viac ako 100 rôznymi aplikáciami, medzi ktorými nájdete Braintree, Shopify alebo Mailchimp, čo eliminuje potrebu prepínania medzi rôznymi softvérmi.

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Transparentné a dostupné ceny

Získajte náš profesionálny help desk softvér za pevnú mesačnú cenu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Zaregistrujte sa na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu ešte dnes a otestujte všetky dostupné funkcie.

Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-Inclusive

Vhodný pre firmy všetkých veľkostí a veľké korporácie

$39 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zadarmo! Nevyžadujeme kreditné karty

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru