Nie sú vaši agenti podpory schopní včas a promptne odpovedať na podnety zákazníkov? So správnym help desk softvérom môžete rapídne zvýšiť rýchlosť odpovedania svojho oddelenia zákazníckeho servisu.
Vďaka pokročilým funkciám a dostupným integráciám, ako sú napríklad časové pravidlá, možnosti automatizácie, zabudovaný live chat a CRM systém, môžete prekonať priepasť medzi poskytovanou službou a službou, ktorú zákazníci očakávajú.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Ideálne rýchlosti odpovedania sa líšia od použitého komunikačného kanálu a takisto závisia aj od odvetvia. Mali by ste sa však zamerať na to, aby ste zákazníkovi odpovedali čo najskôr. Priemerný zákazník očakáva odpoveď:
E-mail: 15min – 1 h
Live chat: 2 min 40 sek
Call centrum: 20 sek – 5 min
Zvyšovanie rýchlostí odpovedania môže byť ťažké, najmä ak máte každý deň vysoký objem prichádzajúcich podnetov od zákazníkov. Najlepšie riešenie?
Help desk softvér, ktorý zjednodušuje a organizuje všetky prichádzajúce požiadavky zákazníkov podľa dôležitosti a kanálu. Podnety z viacerých kanálov (e-mail, live chat, sociálne siete, call centrum či zákaznícky portál) budú centralizované v jednej univerzálnej schránke, ku ktorej majú zabezpečený prístup všetci členovia vášho tímu zákazníckej podpory.
66% zákazníkov uvádza, že najlepšie, čo môže podnik urobiť, je rešpektovať ich čas. Urobte to tak, že svojim zákazníkom odpoviete rýchlo, bez ohľadu na použitý kanál.
Rýchle odpovede na otázky zákazníkov rýchlo a rapídne zvyšujú mieru ich vernosti vašej značke a spoločnosti. Nedajte svojim zákazníkom príležitosť zvážiť vašu konkurenciu, jednoducho preto, že ste príliš pomalý.
Rýchle reakcie v reálnom čase zlepšujú tržby a zvyšujú objem predaja. 79% firiem uviedlo, že implementácia live chatu mala za následok zvýšenie vernosti zákazníkov, predaja a výnosov.
Rýchle reagovanie na otázky zákazníkov a ich podnety posilňuje dôveru a lojalitu, čo vedie k ďalším opakovaným nákupom a spokojnosti.
Sledujte cestu riešenia problémov zákazníka naprieč rôznymi kanálmi a zostaňte pritom v rovnakom vlákne.
Ušetrite svojim agentom až 15 hodín práce každý týždeň tým, že nebudú musieť vyhľadávať informácie o zákazníkoch a komunikáciu z minulosti v rôznych systémoch.
LiveAgent sa môže pochváliť najrýchlejším chatovacím widetom na trhu. Chatujte so svojimi zákazníkmi v reálnom čase, využite pred-chatové formuláre, offline formuláre či sledujte, čo vaši zákazníci píšu v reálnom čase ešte pred odoslaním správy.
S LiveAgentom je zvýšenie rýchlosti odpovedania úplne jednoduché.
Všetky zmienky, komentáre a správy z Facebooku, Messengeru, Twitteru, Instagramu a Viberu sú automaticky konvertované na tikety, ktoré môžete nájsť a spracovať v univerzálnej schránke.
Chcete zvýšiť rýchlosť odpovedania? S LiveAgentom to je malina!
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Automaticky priraďte tikety príslušným agentom a oddeleniam. Využite pripravené odpovede, ťaháky, časové pravidlá a pravidlá SLA.
Pristupujte a upravujte všetky informácie o zákazníkoch jediným kliknutím, a to všetko pri súčasnom reagovaní na podnety zákazníkov v reálnom čase.
Neviete ako ďalej? Zavolajte alebo chatujte so svojimi kolegami priamo v LiveAgentovi. Nie sú potrebné žiadne externé aplikácie, ktoré by celý proces iba komplikovali.
LiveAgent je možné integrovať s viac ako 100 rôznymi aplikáciami, medzi ktorými nájdete Braintree, Shopify alebo Mailchimp, čo eliminuje potrebu prepínania medzi rôznymi softvérmi.
“LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert
“Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik
“Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron
“My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam
“Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad
“Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga
“Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal
“Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.
Získajte náš profesionálny help desk softvér za pevnú mesačnú cenu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Zaregistrujte sa na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu ešte dnes a otestujte všetky dostupné funkcie.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch