Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?

Nie sú vaši agenti podpory schopní včas a promptne odpovedať na podnety zákazníkov? So správnym help desk softvérom môžete rapídne zvýšiť rýchlosť odpovedania svojho oddelenia zákazníckeho servisu.

Vďaka pokročilým funkciám a dostupným integráciám, ako sú napríklad časové pravidlá, možnosti automatizácie, zabudovaný live chat a CRM systém, môžete prekonať priepasť medzi poskytovanou službou a službou, ktorú zákazníci očakávajú.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Ako rýchlo by ste mali odpovedať?

Ideálne rýchlosti odpovedania sa líšia od použitého komunikačného kanálu a takisto závisia aj od odvetvia. Mali by ste sa však zamerať na to, aby ste zákazníkovi odpovedali čo najskôr. Priemerný zákazník očakáva odpoveď:

Email received in inbox E-mail: 15min – 1 h

Live chat: 2 min 40 sek

Call center Call centrum: 20 sek – 5 min

Sociálne siete: 1 hr

Dostávate od zákazníkov príliš veľa podnetov?

Zvyšovanie rýchlostí odpovedania môže byť ťažké, najmä ak máte každý deň vysoký objem prichádzajúcich podnetov od zákazníkov. Najlepšie riešenie?

Help desk softvér, ktorý zjednodušuje a organizuje všetky prichádzajúce požiadavky zákazníkov podľa dôležitosti a kanálu. Podnety z viacerých kanálov (e-mail, live chat, sociálne siete, call centrum či zákaznícky portál) budú centralizované v jednej univerzálnej schránke, ku ktorej majú zabezpečený prístup všetci členovia vášho tímu zákazníckej podpory.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Prečo by ste sa mali snažiť odpovedať čo najrýchlejšie?

3 stars feedback

Vyššia spokojnosť zákazníkov

66% zákazníkov uvádza, že najlepšie, čo môže podnik urobiť, je rešpektovať ich čas. Urobte to tak, že svojim zákazníkom odpoviete rýchlo, bez ohľadu na použitý kanál.

Focus on retention

Pomoc pri udržiavaní zákazníkov

Rýchle odpovede na otázky zákazníkov rýchlo a rapídne zvyšujú mieru ich vernosti vašej značke a spoločnosti. Nedajte svojim zákazníkom príležitosť zvážiť vašu konkurenciu, jednoducho preto, že ste príliš pomalý.

Growing trend of increased productivity

Zvýšené príjmy a predaj

Rýchle reakcie v reálnom čase zlepšujú tržby a zvyšujú objem predaja. 79% firiem uviedlo, že implementácia live chatu mala za následok zvýšenie vernosti zákazníkov, predaja a výnosov.

Improved trust and loyalty of customers

Posilnená dôvera a lojalita

Rýchle reagovanie na otázky zákazníkov a ich podnety posilňuje dôveru a lojalitu, čo vedie k ďalším opakovaným nákupom a spokojnosti.

Lightning fast responses

Perfektný nástroj na zvýšenie rýchlostí odozvy

Sledujte cestu riešenia problémov zákazníka naprieč rôznymi kanálmi a zostaňte pritom v rovnakom vlákne.

Ušetrite svojim agentom až 15 hodín práce každý týždeň tým, že nebudú musieť vyhľadávať informácie o zákazníkoch a komunikáciu z minulosti v rôznych systémoch.

Konvertujte návštevníkov na platiacich zákazníkov

LiveAgent sa môže pochváliť najrýchlejším chatovacím widetom na trhu. Chatujte so svojimi zákazníkmi v reálnom čase, využite pred-chatové formuláre, offline formuláre či sledujte, čo vaši zákazníci píšu v reálnom čase ešte pred odoslaním správy.

S LiveAgentom je zvýšenie rýchlosti odpovedania úplne jednoduché.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Už žiadne prepínanie medzi aplikáciami

Všetky zmienky, komentáre a správy z Facebooku, Messengeru, Twitteru, Instagramu a Viberu sú automaticky konvertované na tikety, ktoré môžete nájsť a spracovať v univerzálnej schránke.

Chcete zvýšiť rýchlosť odpovedania? S LiveAgentom to je malina!

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Ďalšie funkcie, na ktoré sa môžete tešiť

Gear - icon

Automatizácia a pravidlá

Automaticky priraďte tikety príslušným agentom a oddeleniam. Využite pripravené odpovede, ťaháky, časové pravidlá a pravidlá SLA.

Manager - icon

Zabudovaný CRM systém

Pristupujte a upravujte všetky informácie o zákazníkoch jediným kliknutím, a to všetko pri súčasnom reagovaní na podnety zákazníkov v reálnom čase.

Call center - icon

Interné chaty a hovory

Neviete ako ďalej? Zavolajte alebo chatujte so svojimi kolegami priamo v LiveAgentovi. Nie sú potrebné žiadne externé aplikácie, ktoré by celý proces iba komplikovali.

Integrations pricing-icon

100+ integrácií

LiveAgent je možné integrovať s viac ako 100 rôznymi aplikáciami, medzi ktorými nájdete Braintree, Shopify alebo Mailchimp, čo eliminuje potrebu prepínania medzi rôznymi softvérmi.

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Transparentné a dostupné ceny

Získajte náš profesionálny help desk softvér za pevnú mesačnú cenu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Zaregistrujte sa na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu ešte dnes a otestujte všetky dostupné funkcie.

Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-Inclusive

Vhodný pre firmy všetkých veľkostí a veľké korporácie

$39 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zadarmo! Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Súvisiace článkyZvýšte rýchlosť odpovedania
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ohúrte zákazníkov s okamžitými odpoveďami.

Vytvorte viacjazyčnú podporu a zlepšite skúsenosti zákazníkov prostredníctvom vedomostnej bázy LiveAgenta. Znížte zaťaženie zákazníckej podpory a získajte lojálnych zákazníkov.

Podnik - Velke Podniky

Help desk softvér pre veľké podniky

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.

Rozšírte vaše podnikanie pomocou LiveAgenta, najviac a najlepšie hodnoteného help desk softvéru roku 2020. Zostaňte v bližšom kontakte s vašimi zákazníkmi a pomôžte im vyriešiť ich požiadavky rýchlejšie vďaka pokročilým funkciám.

Help desk softvér pre podnikateľov

LiveAgent poskytuje softvér pre zákaznícku podporu a riadenie. Ponúka ukážku softvéru, zvyšuje konverzný pomer a poskytuje bázu znalostí. Cena za mesiac je 49 dolárov na agenta. Softvér je vhodný pre začínajúce podniky a obsahuje live chat natívne. Zákazníci môžu využiť bezplatnú skúšobnú verziu a partnerský program.

Vylepšite svoj zákaznícky servis pomocou pokročilých funkcií help desk softvéru, ktoré vám pomôžu prispôsobiť komunikáciu a poskytnúť zákazníkom rýchle odpovede.

Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?

Poskytnite rýchlu a pohodlnú podporu zákazníkom pomocou softvéru, ktorý umožňuje live chat, call centrum a automatizáciu. Analyzujte spätnú väzbu od zákazníkov a vytvárajte personalizovaný zákaznícky servis.

Monitorovanie sociálnych sietí je skvelým nástrojom na proaktívne riešenie problémov. Získajte kompletný prehľad o tom, čo sa dnes hovorí o vašom biznise.

Hľadáte nástroj na monitorovanie sociálnych sietí?

Monitorovanie sociálnych sietí je efektívna stratégia na získanie pravdivých recenzií od zákazníkov. LiveAgent ponúka integráciu a vysokú úroveň automatizácie pre podporu zákazníkov.

Zvýšte konverzný pomer vylepšením vybraných aspektov stratégie poskytovania podpory zákazníkom prostredníctvom implementácie live chatu a podpory v reálnom čase.

Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta

Pre zlepšenie konverzného pomeru je dôležité prehodnotiť ponuku a optimalizovať web. Poskytnutie dodatočných benefitov a zameranie na zákazníka môže zvýšiť hodnotu a lojalitu zákazníkov. Dôležitý je aj zákaznícky portál pre centralizáciu služieb a zlepšenie spätných väzieb.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x