Filtre

Ak neustále prijímate do vašej schránky veľké množstvo tiketov, môže byť pre vás veľmi náročné udržiavať si prehľad o nich. A preto vám ponúkame funkciu Filtrov dostupnú v našom softvéri LiveAgent.

V sekcii tiketov si môžete vytvoriť filtre pre triedenie tiketov na základe vašich potrieb. Môžete si vytvoriť kategórie a nastaviť automatické zaraďovanie tiketov do týchto kategórií.

FiltreFiltre

Príklad

Môžete si vytvoriť novú kategóriu nazvanú “Potrebuje odpoveď” s podmienkami filtra – stav tiketu: Nový + Otvorený + Odložený. V tomto prípade budete vidieť všetky tikety, ktoré potrebujú vašu odpoveď a to na jednom jedinom mieste (kategórii).

FiltreFilter – Potrebuje odpoveď

Zoznam podmienok pre filtre:

Stav tiketu:

  • Odpovedaný
  • Volá
  • Chatuje
  • Spam
  • Odstránený
  • Nový
  • Otvorený
  • Vyriešený
  • Odložený

Zdroj:

  • Chatovacie tlačidlo
  • Kontaktný formulár
  • Email
  • Facebook
  • Facebooková správa
  • Pozvánka
  • Fórum
  • Odporúčania
  • Hovor
  • Widget hovoru
  • Twitter
  • Predmet správy
  • Vyžiadané od
  • Priradený/li>
  • Nepriradený
  • Oddelenie
  • Oddelenie (vylúčenie)
  • Správa pridaná
  • Správa
  • Vytvorený
  • Zmenený
  • SLA úroveň
  • Kategória návrhu
  • Kategória fóra
  • Značky
  • Vylúčené značky
  • Platforma
  • Stav objednávky
  • Priority
  • Stav
  • Kategória
  • URL adresa
  • Poštová adresa
  • Vaša pozícia
  • Spoločnosť

Báza znalostí

Zistite viac

Naše webové stránky používajú cookies. Pokračovaním na webe súhlasíte s používaním súborov cookies, ako je uvedené v zásadách ochrany osobných údajov a súborov cookies.