Softvér na správu e-mailov je nástroj, ktorý pomáha organizovať, filtrovať a prehliadať obsah e-mailov. Ponúka funkcie ako manažéri úloh, upozornenia na vysoko prioritné e-maily a sledovanie SLA. Zabezpečuje správu veľkého objemu prichádzajúcej pošty cez systém tiketov. Tímový inbox zjednocuje správy z rôznych zdrojov. Ponúka aj možnosti e-mailového marketingu a vlastné polia CRM. Skúsenosti zákazníkov sú pozitívne a softvér má dobré hodnotenia.
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Softvér na správu e-mailov je nástroj, ktorý sa používa na správu veľkého objemu prichádzajúcej pošty. Softvér spravuje e-maily cez systém tiketov, ktorý vytvára jedinečný identifikátor pre každý e-mail známy ako ID tiketu. Softvér potom priraďuje každý e-mail k určitému agentovi alebo oddeleniu na základe preddefinovaných automatizovaných pravidiel toku práce.
Webmail a e-mailoví klienti sú menej pokročilí a ponúkajú menej kľúčových funkcií. V ich jadre boli webmailové a e-mailoví klienti vytvorení na osobné použitie, zatiaľ čo softvér na správu e-mailov bol vytvorený pre samostatných podnikateľov, podniky a organizácie, ktoré denne dostávajú tisíce e-mailov a potrebujú pomoc pri ich správe.
Webmail/Emailoví klienti | Softvér na správu e-mailov |
Veľmi obmedzené alebo žiadne možnosti automatizácie | Nespočetné možnosti automatizácie |
Preplnený reklamami/nechcenými e-mailmi | Bez reklám/nechcených e-mailov |
Žiadne možnosti spolupráce | Vytvorený pre spoluprácu (zdieľaná doručená pošta, ktorá podporuje tímovú správu e-mailov) |
Chýbajú pokročilé filtre | Značky a ID tiketov pre jednoduché filtrovanie |
Žiadne predpripravené odpovede | Neobmedzené predpripravené odpovede |
Obmedzené úložisko | Neobmedzené úložisko |
Obmedzený alebo žiaden výber e-mailových šablón | Ponúkaj prispôsobiteľné šablóny e-mailov |
Obmedzené kontaktné polia | Kontaktné polia + zabudovaný CRM syst=em |
Žiadne súkromné/interné poznámky | Ponuka súkromných/interitných poznámok |
Nie je možnosť zlúčiť/rozdeliť e-maily | Ponúka zlučovanie/rozdeľovanie emailov |
Žiadna detekcia kolízie agentov | Ponúka detekciu kolízie agentov |
Niektoré ponúkajú viacero záložiek pre e-maily | Ponúknuť viacero kariet s e-mailmi |
Žiadne integrácie tretích strán | Stovky integrácií tretích strán |
Žiadne viackanálové schopnosti | Viackanálové schopnosti |
Ponúka mobilné aplikácie pre e-mail | Ponúka mobilné aplikácie pre e-mail |
Pokročilé nástroje na správu emailov ako LiveAgent nekladú žiadne obmedzenia na počet emailových adries, s ktorými môžete softvér prepojiť.
Dalo by sa povedať, že softvér na správu e-mailov je často bezpečnejší ako tradičný e-mail. Predstavte si túto situáciu:
Prirodzene, budete musieť zdieľať svoje prihlasovacie údaje k e-mailu s viacerými ľuďmi, čo môže byť bezpečnostným rizikom – najmä ak používajú verejné počítače alebo zariadenia zdieľajú s inými.
Vďaka systému správy e-mailov má každý zamestnanec svoje jedinečné prihlasovacie údaje, takže je to oveľa bezpečnejšie pre vás a celý váš tím.
Softvér na správu e-mailov môže byť výhodou pre každého, kto denne odpovedá na veľké množstvo e-mailov od zákazníkov – bez ohľadu na veľkosť firmy. Či už ste jediný člen alebo veľká firma, riešenie na správu e-mailov je nevyhnutnosťou. Mnoho správ potvrdilo, že používanie softvéru na podporu e-mailu zvyšuje produktivitu, znižuje úroveň stresu a v konečnom dôsledku šetrí čas a peniaze.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Používanie softvéru na správu e-mailov môže zlepšiť rýchlosť odpovedania, čo zase zlepšuje zážitky a spokojnosť zákazníkov. Vďaka automatickým pravidlám pracovného toku bude softvér automaticky distribuovať prichádzajúcu poštu medzi vašich zamestnancov. Časy manuálneho prideľovania a sledovania e-mailovej aktivity sú preč.
Softvér na správu e-mailov nestráca čas a zaisťuje, že každý jasne rozumie svojim povinnostiam. Ako už bolo spomenuté vyššie, zlepšuje sa tým čas odozvy, pretože eliminuje zmätok, sledovanie e-mailov, flákanie sa a manuálnu správu úloh. So softvérom na správu e-mailov sa môžu všetci zástupcovia podpory jednoducho prihlásiť do softvéru a začať odpovedať na e-maily od zákazníkom.
Krása systému na správu e-mailov spočíva v tom, že dokáže prevziať veľa úloh a vyriešiť ich sám. Softvér môže napríklad použiť automatické pravidlá pracovného toku na riešenie tiketov, ktoré nedostali žiadnu odpoveď v konkrétnom čase. Prípadne môže softvér posielať automatické e-maily zákazníkom, ktorí neodpovedali na vaše správy, alebo poslať správy “mimo-kancelárie” (OOO) v prípade potreby. A toto je len špička ľadovca.
Zavedením tohto typu softvéru sa z vašich pliec zbavíte ďalšej zodpovednosti. Odstraňuje opakujúce sa a všedné úlohy, a tým znižuje hladinu stresu a zlepšuje produktivitu. V podstate vytvára dokonalý pracovný postup.
Tu je ďalší dôvod, prečo si softvér na správu e-mailov zamilujete. Ušetrí vám peniaze. Keď vaši agenti nestrácajú čas všednými úlohami a zameriavajú sa výlučne na riešenie otázok zákazníkov, šetríte peniaze.
Okrem toho, podľa Financesonline za každý dolár investovaný do zlepšenia zákazníckej skúsenosti pomocou helpdesku a podobných platforiem (ako je softvér na správu e-mailov), môžete získať návratnosť investície vo výške 3$.
Roman Bosch
Partly
Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
Matt Janaway
The Workplace Depot
LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
Catana Alexandru
Websignal
Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
Sissy Böttcher
Study Portals
Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
Peter Koning
TypoAssassin
Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
Aranzazu F
Factorchic
Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
Alexandra Danišová
Nay
LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
David Chandler
Volterman
Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
Ak chcete zájsť o krok ďalej, prepojte svoj softvér na správu e-mailov s inými komunikačnými kanálmi, ako sú live chat, telefón alebo sociálne médiá a ešte viac zvýšte svoju produktivitu. Môžete skoncovať s nekonečným monitorovaním zariadení a účtov, ktoré je rušivé a neproduktívne.
Mať všetky správy na jednom mieste – či už sú to e-maily, komentáre na Instagrame alebo live chaty v reálnom čase, je ešte jednoduchšie maximalizovať všetky výhody, ktoré prináša systém správy e-mailov.
Zdieľaný univerzálny inbox je hlavnou funkciou softvéru na správu e-mailov. Tímový inbox môže zjednotiť všetky správy z viacerých e-mailových adries, sociálnych médií, webchatov a dokonca aj telefónov.
Ak ste nikdy nepracovali s platformou na spoluprácu, akou je univerzálna doručená pošta, môže byť ťažké si to predstaviť, ale úprimne povedané, je to najlepšia funkcia, ktorá míľovými krokmi zlepší skúsenosti vašich zákazníkov a agentov. Čerešničkou na torte je, že všetci vaši agenti budú mať svoje jedinečné prihlásenie do systému, čo im umožní pracovať na samostatných problémoch súčasne.
Zistiť viac o zdieľanej schránke.
Ďalšími dvoma hviezdnymi funkciami softvéru na správu e-mailov sú oddelenia a zodpovednosti. Vytvorením rôznych oddelení pre váš marketing, IT podporu alebo obchodné tímy budete môcť organizovať svoju doručenú poštu ešte lepšie. Filtrovanie bude jednoduchšie a prideľovanie zodpovedností prostredníctvom pravidiel automatizácie bude hračkou.
Ako príklad môžete nastaviť automatické pravidlo pracovného toku, ktoré bude automaticky smerovať všetky e-maily obsahujúce slová „reset“ a „heslo“ do oddelenia IT alebo dokonca do špeciálneho zástupca podpory IT.
Zistite viac o oddeleniach alebo zodpovednostiach.
Stručne sme sa dotkli právomocí automatizácie e-mailového marketingu. So softvérom na správu e-mailov môžete robiť nespočetné množstvo vecí – od automatického pridávania štítkov do e-mailov, prideľovania e-mailov oddeleniam a agentom až po plánovanie e-mailov, ktoré automaticky odosiela vopred naformátované následné e-maily po uplynutí určitého časového obdobia od váš posledný kontakt a dokonca aj správy mimo kancelárie.
Zistite viac o pravidlách.
Pri tradičnom e-maile je ťažké určiť, ako dobre ste na tom z hľadiska výkonu a kvality. Spĺňate priemyselné štandardy, ako je priemerná rýchlosť odpovedí na e-maily? Sú vaši zákazníci spokojní so službami, ktoré dostávajú?
Zaujímavým je, že podľa prieskumu spoločnosti Bain & Company 80 % generálnych riaditeľov verí, že ich spoločnosť poskytuje vynikajúce služby zákazníkom. Súhlasí však len 8% ich zákazníkov.
Vďaka funkciám analýzy a reportovania softvéru na správu e-mailov budete môcť identifikovať oblasti zlepšenia vďaka skutočným prehľadom údajov.
Zistite viac o analytike a prehľadoch.
Niektoré webmaily (napríklad Gmail) ponúkajú integrovanú službu chatu. Väčšina e-mailových klientov/webových e-mailov to však nerobí, čo ich robí neadekvátnymi, pokiaľ ide o spoluprácu. Podľa nášho názoru je používanie externých chatovacích nástrojov kontraproduktívne, pretože prepínanie medzi nástrojmi môže spôsobiť stratu myšlienkových pochodov a stratu drahocenného času.
Softvér na správu e-mailov, ako je LiveAgent, ponúka vstavané možnosti interného chatovania a telefonovania, vďaka čomu je jednoduché ako narátať do 3 dostať sa do kontaktu s kolegami, keď sa zaseknete.
Navyše nástroje ako LiveAgent majú zavedené funkcie detekcie kolízie agentov. Tieto funkcie zaisťujú, že žiadny e-mail nebude zodpovedaný dvakrát. Upozorňujú každého agenta, ktorý si prezerá e-mail, na ktorom sa pracuje, čím zaisťujú, že nedochádza k duplicite alebo náhodnému vymazaniu práce.
Zistite viac o detekcii kolízií agentov, interných chatoch, alebo interných hovoroch.
Ďalšou funkciou, ktorá v arzenáli tradičných e-mailových klientov/webmailu chýba, sú prispôsobiteľné e-mailové šablóny, ktoré možno použiť na odosielanie marketingových e-mailov, ako sú newslettery, e-maily zákazníckych služieb, ako sú e-maily na obnovenie hesla alebo transakčné e-maily, ktoré potvrdzujú objednávku. Samozrejme, prispôsobiteľné šablóny e-mailov sú dostupné v platforma na správu e-mailov od LiveAgenta.
Zistiť viac o e-mailových šablónach.
Aby to bolo ešte lepšie, softvér na správu e-mailov má vynikajúce funkcie riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM). Okrem vstavaného CRM, ktorý je vždy po ruke, môžete zaznamenávať vlastné informácie o svojich klientoch, ktoré vám môžu pomôcť poskytnúť informovanejšie a personalizované služby zákazníkom.
Zistiť viac o CRM.
Bojíte sa, že prehliadnete niekoľko e-mailových kariet? Nemusíte. Softvér na správu e-mailov ponúka aj túto funkciu. Umožňuje vám zodpovedať niekoľko e-mailov naraz tým, že jednoducho prepínate medzi e-mailovými kartami. Táto funkcia je obzvlášť užitočná v kombinácii s preddefinovanými odpoveďami.
Zistite viac o viacerých kartách tiketov.
Ďalšou funkciou, ktorá tradičným e-mailovým klientom chýba, ale je prominentná v softvéri na správu e-mailov, sú štítky. Štítky sa používajú na rýchle filtrovanie, organizovanie a prezeranie obsahu e-mailu.
Zistite viac o štítkoch.
Pokročilý softvér na správu e-mailov obsahuje funkcie, ktoré fungujú ako manažéri úloh a upozorňujú agentov na vysoko prioritné/kritické e-maily, ktoré je potrebné vyriešiť. Vo všeobecnosti, e-maily (tikety), ktoré sa zobrazujú v manažéri úloh, zostali nezodpovedané po dlhú dobu alebo sú viazané na SLA (dohody o úrovni služieb).
Zistiť viac o tlačidle Na vyriešenie.
Súkromné poznámky v softvéri na správu e-mailov vám umožňujú zverejniť ďalšie informácie o danom e-maile, zákazníkovi alebo procese riešenia. Vaši kolegovia si môžu tieto poznámky zobraziť kedykoľvek pri riešení konkrétneho e-mailu/dopytu. Ak chcete, môžete ako pripomienky použiť aj súkromné poznámky.
Zistite viac o poznámkach.
Predpripravené odpovede sú ďalšou skvelou funkciou, ktorá je súčasťou softvéru na správu e-mailov. Umožňuje vytvorenie preddefinovaných odpovedí na najčastejšie otázky vašich zákazníkov. Keď dostanete e-mail vyžadujúci generickú odpoveď na takúto otázku, môžete si ušetriť čas jednoduchým kliknutím na tlačidlo predpripravenej odpovede a výberom požadovanej odpovede. Predpripravené odpovede Vám uľahčia prácu odpovedania na e-maily.
Zistite viac o predpripravených odpovediach.
Nástroje na správu e-mailov, akým je LiveAgent, ponúkajú rozdeľovanie a zlučovanie tiketov. Táto funkcia je jedinečná a môže zlepšiť časy riešenia a efektívnosť agentov. Ak napríklad prichádzajúci e-mail vyvoláva viacero problémov a je potrebné, aby ich vyriešili viaceré oddelenia (napríklad predaj a IT), poštu možno rozdeliť na dve časti, aby sa zabezpečilo rýchlejšie vyriešenie problému.
V opačnom prípade, ak klient zasiela viacero e-mailov o rovnakej veci, e-maily môžu byť zlúčené do jedného e-mailového vlákna.
Zistite viac o rozdeľovaní tiketov a zlúčení tiketov.
Väčšina softvérov pre správu e-mailov ponúka integrácie s tretími stranami, aby zabezpečila dokonalý tok práce. Integráciu je možné vykonať so spracovateľmi platieb, systémami riadenia vzťahov so zákazníkmi, aplikáciami sociálnych médií a ďalšími.
Vďaka týmto integráciám sa agenti nebudú musieť prihlasovať do aplikácií tretích strán a zadávať údaje do dvoch systémov.
Zobraziť všetky integrácie.
Obmedzené úložisko e-mailov je niečo, s čím všetci denne bojujeme, však? Nie, ak používate softvér na správu e-mailov! Nástroje ako LiveAgent ponúkajú neobmedzenú históriu e-mailov. Ak si to neželáte, nebudete musieť odstraňovať žiadne e-maily a nebudú platiť žiadne obmedzenia na ukladanie dokumentov. V samotnom softvéri môžete uložiť neobmedzené množstvo interných dokumentov, príručiek a osvedčených postupov.
Zistiť viac o interná znalostnej databáze.
Try LiveAgent
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Ste presvedčení, že softvér na správu e-mailov je tým správnym riešením pre vás a vašu firmu? Skvelé, čítajte ďalej a zistite, ako si vybrať správny nástroj na správu e-mailov.
Prvým krokom k nájdeniu správneho softvéru na sledovanie e-mailov je zapísať si požiadavky a zvážiť svoj rozpočet, pretože každý poskytovateľ e-mailových služieb ponúka iný rozsah funkcií. Chcete nástroj, ktorý sa jednoducho používa na správu e-mailov? Chcete nástroj, ktorý tiež zjednotí ďalšie správy do vašej doručenej pošty? Aké ďalšie funkcie potrebujete? Je to škálovateľná e-mailová služba?
Keď ste si vytvorili zoznam svojich požiadaviek, je čas vykonať prieskum. Odporúčame vám pozrieť sa na jednotlivých poskytovateľov služieb:
Keď si každý softvér preveríte a viete, ktorý chcete otestovať, je čas vytvoriť si bezplatnú skúšobnú verziu.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Po výbere najlepších možností je čas vytvoriť bezplatnú skúšobnú verziu. Odporúčame vám otestovať všetky kľúčové funkcie a zoznámiť sa s nimi čo najviac. Skúste:
Keď všetko testujete, robte si poznámky, čo sa vám páči a čo nie. Rýchlo zistíte, ktorá e-mailová platforma najviac vyhovuje vašim potrebám. Ak platnosť vašej bezplatnej skúšobnej verzie vyprší príliš skoro a chcete viac času na testovanie všetkých funkcií, neváhajte a obráťte sa na zákaznícku podporu.
Väčšina predajcov softvéru na správu e-mailov vám s radosťou predĺži skúšobnú verziu o niekoľko týždňov.
Ak sa nemôžete rozhodnúť medzi dvoma softvérmi na správu e-mailov, zarezervujte si demo a porozprávajte so predajným tímom. Predložte zoznam toho, čo by ste chceli dosiahnuť, pýtajte sa a robte si poznámky o službe, ktorú dostávate.
Vo všeobecnosti platí, že správanie manažéra predaja môže byť dobrým ukazovateľom toho, ako sa k vám budú správať tímy zákazníckych služieb predajcu, keď ste platiaci zákazník. Ak máte pocit, že poznajú produkt a sú pripravení kedykoľvek pomôcť, môžete si byť istí, že robíte dobré rozhodnutie.
Ak však máte pocit, že nevedia odpovedať na vaše otázky a váš úspech ich skutočne nezaujíma, mali by ste zvoliť iný softvér na správu e-mailov.
Na túto otázku je ťažké odpovedať. Väčšina softvérov na správu e-mailov je založená na predplatnom, takže môžete očakávať, že budete platiť v mesačných splátkach. Každý softvér na správu e-mailov sa však líši v tom, čo ponúka, pokiaľ ide o funkcie, integrácie a miesta agentov.
Pri pohľade na dôveryhodné stránky s recenziami softvérov môžeme povedať, že bežný cenový rozsah sa pohybuje od 15 do 39$ za agenta mesačne.
Ak je táto cenová kategória pre vás príliš vysoká, zvážte použitie bezplatného nástroja na správu e-mailov.
Hoci prevládajú bezplatné nástroje na správu e-mailov, z hľadiska funkcií sú obmedzenejšie.
Nevychvaľujeme sa, ale LiveAgent ponúka celkom dobrý bezplatný plán na správu e-mailov, ktorý stále ponúka veľký arzenál bezplatných funkcií. Napríklad bezplatné ponuky od LiveAgenta zahŕňajú:
Looking to streamline your email communication and improve your customer support?
LiveAgent can help you manage all your emails in one place, automate your workflows, and provide faster, more personalized responses to your customers.
10 Pravidiel zákazníckej služby pre webových profesionálov
Pozornosť privádzajúci názov e-mailu zvyšuje šance na jeho otvorenie. Odborne a úctivo odpovedajte na e-maily a vyhýbajte sa reagovaniu na jezivé správy. Ponúknite dlhodobú podporu a možnosť telefonického hovoru. Nepriznávajte si neprávom kritiku a komunikujte priateľským a úctivým spôsobom.
Let's put an end to bad service with help desk software
Poskytnite svojim agentom informácie a pomocné nástroje pre zabezpečenie dôkladnej a prispôsobenej zákazníckej služby. Analyzujte odpovede v jednom mieste.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.
Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch