Softvér na správu e-mailov

Urobte dojem na svojich zákazníkov a zvýšte ich spokojnosť.
  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie   
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditné karty    
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek
Animácia záhlavia
Helpdesk software

Čo je softvér na správu e-mailov?

Softvér na správu e-mailov je nástroj, ktorý sa používa na správu veľkého objemu prichádzajúcej pošty. Softvér spravuje e-maily cez systém tiketov, ktorý vytvára jedinečný identifikátor pre každý e-mail známy ako ID tiketu. Softvér potom priraďuje každý e-mail k určitému agentovi alebo oddeleniu na základe preddefinovaných automatizovaných pravidiel toku práce.

Aký je rozdiel medzi emailovým klientom/webmailom a softvérom pre riadenie e-mailov?

Webmail a e-mailoví klienti sú menej pokročilí a ponúkajú menej kľúčových funkcií. V ich jadre boli webmailové a e-mailoví klienti vytvorení na osobné použitie, zatiaľ čo softvér na správu e-mailov bol vytvorený pre samostatných podnikateľov, podniky a organizácie, ktoré denne dostávajú tisíce e-mailov a potrebujú pomoc pri ich správe.

Webmail/Emailoví klientiSoftvér na správu e-mailov
Veľmi obmedzené alebo žiadne možnosti automatizácieNespočetné možnosti automatizácie
Preplnený reklamami/nechcenými e-mailmiBez reklám/nechcených e-mailov
Žiadne možnosti spolupráceVytvorený pre spoluprácu (zdieľaná doručená pošta, ktorá podporuje tímovú správu e-mailov)
Chýbajú pokročilé filtreZnačky a ID tiketov pre jednoduché filtrovanie
Žiadne predpripravené odpovedeNeobmedzené predpripravené odpovede
Obmedzené úložiskoNeobmedzené úložisko
Obmedzený alebo žiaden výber e-mailových šablónPonúkaj prispôsobiteľné šablóny e-mailov
Obmedzené kontaktné poliaKontaktné polia + zabudovaný CRM syst=em
Žiadne súkromné/interné poznámkyPonuka súkromných/interitných poznámok
Nie je možnosť zlúčiť/rozdeliť e-mailyPonúka zlučovanie/rozdeľovanie emailov
Žiadna detekcia kolízie agentovPonúka detekciu kolízie agentov
Niektoré ponúkajú viacero záložiek pre e-mailyPonúknuť viacero kariet s e-mailmi
Žiadne integrácie tretích stránStovky integrácií tretích strán
Žiadne viackanálové schopnostiViackanálové schopnosti
Ponúka mobilné aplikácie pre e-mailPonúka mobilné aplikácie pre e-mail

Koľko emailových adries/emailových účtov môžete integrovať s nástrojom na správu emailov?

Pokročilé nástroje na správu emailov ako LiveAgent nekladú žiadne obmedzenia na počet emailových adries, s ktorými môžete softvér prepojiť.

Je bezpečné používať nástroje na správu e-mailov?

Dalo by sa povedať, že softvér na správu e-mailov je často bezpečnejší ako tradičný e-mail. Predstavte si túto situáciu:

  • Používate Gmailu alebo Outlooku na riešenie emailov od zákazníkov.
  • Máte viacerých zamestnancov, ktorí pracujú na rôznyce zmeny.

Prirodzene, budete musieť zdieľať svoje prihlasovacie údaje k e-mailu s viacerými ľuďmi, čo môže byť bezpečnostným rizikom – najmä ak používajú verejné počítače alebo zariadenia zdieľajú s inými.

Vďaka systému správy e-mailov má každý zamestnanec svoje jedinečné prihlasovacie údaje, takže je to oveľa bezpečnejšie pre vás a celý váš tím.

Pripojenie e-mailových účtov

Kto môže profitovať z používania softvéru na správu e-mailov?

Softvér na správu e-mailov môže byť výhodou pre každého, kto denne odpovedá na veľké množstvo e-mailov od zákazníkov – bez ohľadu na veľkosť firmy. Či už ste jediný člen alebo veľká firma, riešenie na správu e-mailov je nevyhnutnosťou. Mnoho správ potvrdilo, že používanie softvéru na podporu e-mailu zvyšuje produktivitu, znižuje úroveň stresu a v konečnom dôsledku šetrí čas a peniaze.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!


Ako môžete profitovať zo softvéru na správu emailov?

Zlepšený čas odpovede na e-maily a zvýšená spokojnosť zákazníkov

Používanie softvéru na správu e-mailov môže zlepšiť rýchlosť odpovedania, čo zase zlepšuje zážitky a spokojnosť zákazníkov. Vďaka automatickým pravidlám pracovného toku bude softvér automaticky distribuovať prichádzajúcu poštu medzi vašich zamestnancov. Časy manuálneho prideľovania a sledovania e-mailovej aktivity sú preč.

Softvér na správu e-mailov nestráca čas a zaisťuje, že každý jasne rozumie svojim povinnostiam. Ako už bolo spomenuté vyššie, zlepšuje sa tým čas odozvy, pretože eliminuje zmätok, sledovanie e-mailov, flákanie sa a manuálnu správu úloh. So softvérom na správu e-mailov sa môžu všetci zástupcovia podpory jednoducho prihlásiť do softvéru a začať odpovedať na e-maily od zákazníkom.

woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes


Zvyšuje produktivitu a znižuje hladinu stresu

Krása systému na správu e-mailov spočíva v tom, že dokáže prevziať veľa úloh a vyriešiť ich sám. Softvér môže napríklad použiť automatické pravidlá pracovného toku na riešenie tiketov, ktoré nedostali žiadnu odpoveď v konkrétnom čase. Prípadne môže softvér posielať automatické e-maily zákazníkom, ktorí neodpovedali na vaše správy, alebo poslať správy “mimo-kancelárie” (OOO) v prípade potreby. A toto je len špička ľadovca.

Zavedením tohto typu softvéru sa z vašich pliec zbavíte ďalšej zodpovednosti. Odstraňuje opakujúce sa a všedné úlohy, a tým znižuje hladinu stresu a zlepšuje produktivitu. V podstate vytvára dokonalý pracovný postup.


Šetrí peniaze a zvyšuje návratnosť investície

Tu je ďalší dôvod, prečo si softvér na správu e-mailov zamilujete. Ušetrí vám peniaze. Keď vaši agenti nestrácajú čas všednými úlohami a zameriavajú sa výlučne na riešenie otázok zákazníkov, šetríte peniaze.

Okrem toho, podľa Financesonline za každý dolár investovaný do zlepšenia zákazníckej skúsenosti pomocou helpdesku a podobných platforiem (ako je softvér na správu e-mailov), môžete získať návratnosť investície vo výške 3$.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.


Odstraňuje monitorovanie zariadenia a účtu

Ak chcete zájsť o krok ďalej, prepojte svoj softvér na správu e-mailov s inými komunikačnými kanálmi, ako sú live chat, telefón alebo sociálne médiá a ešte viac zvýšte svoju produktivitu. Môžete skoncovať s nekonečným monitorovaním zariadení a účtov, ktoré je rušivé a neproduktívne.

Mať všetky správy na jednom mieste – či už sú to e-maily, komentáre na Instagrame alebo live chaty v reálnom čase, je ešte jednoduchšie maximalizovať všetky výhody, ktoré prináša systém správy e-mailov.

Pripojenie na Facebook

Aké funkcie by mal mať softvér na správu e-mailov?

Spoločná univerzálna e-mailová schránka

Zdieľaný univerzálny inbox je hlavnou funkciou softvéru na správu e-mailov. Tímový inbox môže zjednotiť všetky správy z viacerých e-mailových adries, sociálnych médií, webchatov a dokonca aj telefónov.

Ak ste nikdy nepracovali s platformou na spoluprácu, akou je univerzálna doručená pošta, môže byť ťažké si to predstaviť, ale úprimne povedané, je to najlepšia funkcia, ktorá míľovými krokmi zlepší skúsenosti vašich zákazníkov a agentov. Čerešničkou na torte je, že všetci vaši agenti budú mať svoje jedinečné prihlásenie do systému, čo im umožní pracovať na samostatných problémoch súčasne.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Zistiť viac o zdieľanej schránke.

Oddelenia a zodpovednosti (prevody)

Ďalšími dvoma hviezdnymi funkciami softvéru na správu e-mailov sú oddelenia a zodpovednosti. Vytvorením rôznych oddelení pre váš marketing, IT podporu alebo obchodné tímy budete môcť organizovať svoju doručenú poštu ešte lepšie. Filtrovanie bude jednoduchšie a prideľovanie zodpovedností prostredníctvom pravidiel automatizácie bude hračkou.

Ako príklad môžete nastaviť automatické pravidlo pracovného toku, ktoré bude automaticky smerovať všetky e-maily obsahujúce slová „reset“ a „heslo“ do oddelenia IT alebo dokonca do špeciálneho zástupca podpory IT.

Departments-LiveAgent

Zistite viac o oddeleniach alebo zodpovednostiach.


Správa pracovného toku a pravidlá automatizácie e-mailového marketingu

Stručne sme sa dotkli právomocí automatizácie e-mailového marketingu. So softvérom na správu e-mailov môžete robiť nespočetné množstvo vecí – od automatického pridávania štítkov do e-mailov, prideľovania e-mailov oddeleniam a agentom až po plánovanie e-mailov, ktoré automaticky odosiela vopred naformátované následné e-maily po uplynutí určitého časového obdobia od váš posledný kontakt a dokonca aj správy mimo kancelárie.

Rules-feature-LiveAgent
Prispôsobte si šablóny e-mailov

Zistite viac o pravidlách.

Robustné analytické nástroje a funkcie prehľadov

Pri tradičnom e-maile je ťažké určiť, ako dobre ste na tom z hľadiska výkonu a kvality. Spĺňate priemyselné štandardy, ako je priemerná rýchlosť odpovedí na e-maily? Sú vaši zákazníci spokojní so službami, ktoré dostávajú?

Zaujímavým je, že podľa prieskumu spoločnosti Bain & Company 80 % generálnych riaditeľov verí, že ich spoločnosť poskytuje vynikajúce služby zákazníkom. Súhlasí však len 8% ich zákazníkov.

Vďaka funkciám analýzy a reportovania softvéru na správu e-mailov budete môcť identifikovať oblasti zlepšenia vďaka skutočným prehľadom údajov.

Informačný panel prehľadov v službe Liveagenta


Zistite viac o analytike a prehľadoch.

Funkcie tímovej spolupráce a detekcie kolízií

Niektoré webmaily (napríklad Gmail) ponúkajú integrovanú službu chatu. Väčšina e-mailových klientov/webových e-mailov to však nerobí, čo ich robí neadekvátnymi, pokiaľ ide o spoluprácu. Podľa nášho názoru je používanie externých chatovacích nástrojov kontraproduktívne, pretože prepínanie medzi nástrojmi môže spôsobiť stratu myšlienkových pochodov a stratu drahocenného času.

Softvér na správu e-mailov, ako je LiveAgent, ponúka vstavané možnosti interného chatovania a telefonovania, vďaka čomu je jednoduché ako narátať do 3 dostať sa do kontaktu s kolegami, keď sa zaseknete.

Navyše nástroje ako LiveAgent majú zavedené funkcie detekcie kolízie agentov. Tieto funkcie zaisťujú, že žiadny e-mail nebude zodpovedaný dvakrát. Upozorňujú každého agenta, ktorý si prezerá e-mail, na ktorom sa pracuje, čím zaisťujú, že nedochádza k duplicite alebo náhodnému vymazaniu práce.

Detekcia kolízie agenta


Zistite viac o detekcii kolízií agentov, interných chatoch, alebo interných hovoroch.

Prispôsobiteľné e-mailové šablóny

Ďalšou funkciou, ktorá v arzenáli tradičných e-mailových klientov/webmailu chýba, sú prispôsobiteľné e-mailové šablóny, ktoré možno použiť na odosielanie marketingových e-mailov, ako sú newslettery, e-maily zákazníckych služieb, ako sú e-maily na obnovenie hesla alebo transakčné e-maily, ktoré potvrdzujú objednávku. Samozrejme, prispôsobiteľné šablóny e-mailov sú dostupné v platforma na správu e-mailov od LiveAgenta.

Email-templates

Zistiť viac o e-mailových šablónach.

CRM a vlastné polia CRM

Aby to bolo ešte lepšie, softvér na správu e-mailov má vynikajúce funkcie riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM). Okrem vstavaného CRM, ktorý je vždy po ruke, môžete zaznamenávať vlastné informácie o svojich klientoch, ktoré vám môžu pomôcť poskytnúť informovanejšie a personalizované služby zákazníkom.

CRM

Zistiť viac o CRM.

Viaceré karty s tiketmi/e-mailmi

Bojíte sa, že prehliadnete niekoľko e-mailových kariet? Nemusíte. Softvér na správu e-mailov ponúka aj túto funkciu. Umožňuje vám zodpovedať niekoľko e-mailov naraz tým, že jednoducho prepínate medzi e-mailovými kartami. Táto funkcia je obzvlášť užitočná v kombinácii s preddefinovanými odpoveďami.


Zistite viac o viacerých kartách tiketov.

Štítky e-mailov

Ďalšou funkciou, ktorá tradičným e-mailovým klientom chýba, ale je prominentná v softvéri na správu e-mailov, sú štítky. Štítky sa používajú na rýchle filtrovanie, organizovanie a prezeranie obsahu e-mailu.

Zistite viac o štítkoch.

Správcovia úloh a funkcie monitorovania SLA

Pokročilý softvér na správu e-mailov obsahuje funkcie, ktoré fungujú ako manažéri úloh a upozorňujú agentov na vysoko prioritné/kritické e-maily, ktoré je potrebné vyriešiť. Vo všeobecnosti, e-maily (tikety), ktoré sa zobrazujú v manažéri úloh, zostali nezodpovedané po dlhú dobu alebo sú viazané na SLA (dohody o úrovni služieb).

help-desk-software-features-LiveAgent-SLAs

Zistiť viac o tlačidle Na vyriešenie.

Súkromé poznámky

Súkromné ​​poznámky v softvéri na správu e-mailov vám umožňujú zverejniť ďalšie informácie o danom e-maile, zákazníkovi alebo procese riešenia. Vaši kolegovia si môžu tieto poznámky zobraziť kedykoľvek pri riešení konkrétneho e-mailu/dopytu. Ak chcete, môžete ako pripomienky použiť aj súkromné ​​poznámky.

Ticket-Notes-LiveAgent

Zistite viac o poznámkach.

Predpripravené správy a preddefinované odpovede

Predpripravené odpovede sú ďalšou skvelou funkciou, ktorá je súčasťou softvéru na správu e-mailov. Umožňuje vytvorenie preddefinovaných odpovedí na najčastejšie otázky vašich zákazníkov. Keď dostanete e-mail vyžadujúci generickú odpoveď na takúto otázku, môžete si ušetriť čas jednoduchým kliknutím na tlačidlo predpripravenej odpovede a výberom požadovanej odpovede. Predpripravené odpovede Vám uľahčia prácu odpovedania na e-maily.

Pomocné správy
Príklady predpripravených odpovedí

Zistite viac o predpripravených odpovediach.

Rozdelenie/zlúčenie tiketu

Nástroje na správu e-mailov, akým je LiveAgent, ponúkajú rozdeľovanie a zlučovanie tiketov. Táto funkcia je jedinečná a môže zlepšiť časy riešenia a efektívnosť agentov. Ak napríklad prichádzajúci e-mail vyvoláva viacero problémov a je potrebné, aby ich vyriešili viaceré oddelenia (napríklad predaj a IT), poštu možno rozdeliť na dve časti, aby sa zabezpečilo rýchlejšie vyriešenie problému.

V opačnom prípade, ak klient zasiela viacero e-mailov o rovnakej veci, e-maily môžu byť zlúčené do jedného e-mailového vlákna.

Rozdeliť tikety

Zistite viac o rozdeľovaní tiketov a zlúčení tiketov.

Integrácie tretích strán

Väčšina softvérov pre správu e-mailov ponúka integrácie s tretími stranami, aby zabezpečila dokonalý tok práce. Integráciu je možné vykonať so spracovateľmi platieb, systémami riadenia vzťahov so zákazníkmi, aplikáciami sociálnych médií a ďalšími.

Vďaka týmto integráciám sa agenti nebudú musieť prihlasovať do aplikácií tretích strán a zadávať údaje do dvoch systémov.

LiveAgent Integrácie

Zobraziť všetky integrácie.

Interná znalostná databáza a neobmedzený úložný priestor

Obmedzené úložisko e-mailov je niečo, s čím všetci denne bojujeme, však? Nie, ak používate softvér na správu e-mailov! Nástroje ako LiveAgent ponúkajú neobmedzenú históriu e-mailov. Ak si to neželáte, nebudete musieť odstraňovať žiadne e-maily a nebudú platiť žiadne obmedzenia na ukladanie dokumentov. V samotnom softvéri môžete uložiť neobmedzené množstvo interných dokumentov, príručiek a osvedčených postupov.

Zistiť viac o interná znalostnej databáze.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Ako nájsť správny softvér na správu e-mailov

Ste presvedčení, že softvér na správu e-mailov je tým správnym riešením pre vás a vašu firmu? Skvelé, čítajte ďalej a zistite, ako si vybrať správny nástroj na správu e-mailov.

Spíšte si svoje požiadavky a urobte prieskum

Prvým krokom k nájdeniu správneho softvéru na sledovanie e-mailov je zapísať si požiadavky a zvážiť svoj rozpočet, pretože každý poskytovateľ e-mailových služieb ponúka iný rozsah funkcií. Chcete nástroj, ktorý sa jednoducho používa na správu e-mailov? Chcete nástroj, ktorý tiež zjednotí ďalšie správy do vašej doručenej pošty? Aké ďalšie funkcie potrebujete? Je to škálovateľná e-mailová služba?

Keď ste si vytvorili zoznam svojich požiadaviek, je čas vykonať prieskum. Odporúčame vám pozrieť sa na jednotlivých poskytovateľov služieb:

Youtube video: LiveAgent Review - Unitied Inbox, Ticket Desk, Phone System, Live Chat, Video Chat & More

Keď si každý softvér preveríte a viete, ktorý chcete otestovať, je čas vytvoriť si bezplatnú skúšobnú verziu.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Vytvorte bezplatné skúšobné účty a otestujte funkcie

Po výbere najlepších možností je čas vytvoriť bezplatnú skúšobnú verziu. Odporúčame vám otestovať všetky kľúčové funkcie a zoznámiť sa s nimi čo najviac. Skúste:

  • Pripojiť viac e-mailových adries k vašej tímovej schránke
  • Nastaviť integrácie
  • Pozvať agentov/e-mailových užívateľov do svojho softvéru
  • Vytvoriť oddelenia pre vaše IT, marketingové a predajné tímy
  • Nastaviť pravidlá automatizácie, aby ste našli dokonalý pracovný postup
  • Vytvoriť šablóny e-mailov pre kritické e-maily

Keď všetko testujete, robte si poznámky, čo sa vám páči a čo nie. Rýchlo zistíte, ktorá e-mailová platforma najviac vyhovuje vašim potrebám. Ak platnosť vašej bezplatnej skúšobnej verzie vyprší príliš skoro a chcete viac času na testovanie všetkých funkcií, neváhajte a obráťte sa na zákaznícku podporu.

Väčšina predajcov softvéru na správu e-mailov vám s radosťou predĺži skúšobnú verziu o niekoľko týždňov.

Ocenenia

Štastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby prenosu dát z väčšiny najpopulárnejších help desk softvérov.

View more

Odznaky

Rezervujete si demo/rozhovor s manažérom predaja

Ak sa nemôžete rozhodnúť medzi dvoma softvérmi na správu e-mailov, zarezervujte si demo a porozprávajte so predajným tímom. Predložte zoznam toho, čo by ste chceli dosiahnuť, pýtajte sa a robte si poznámky o službe, ktorú dostávate.

Vo všeobecnosti platí, že správanie manažéra predaja môže byť dobrým ukazovateľom toho, ako sa k vám budú správať tímy zákazníckych služieb predajcu, keď ste platiaci zákazník. Ak máte pocit, že poznajú produkt a sú pripravení kedykoľvek pomôcť, môžete si byť istí, že robíte dobré rozhodnutie.

Ak však máte pocit, že nevedia odpovedať na vaše otázky a váš úspech ich skutočne nezaujíma, mali by ste zvoliť iný softvér na správu e-mailov.

Aká je dobrá cena za softvér na správu e-mailov?

Na túto otázku je ťažké odpovedať. Väčšina softvérov na správu e-mailov je založená na predplatnom, takže môžete očakávať, že budete platiť v mesačných splátkach. Každý softvér na správu e-mailov sa však líši v tom, čo ponúka, pokiaľ ide o funkcie, integrácie a miesta agentov.

Pri pohľade na dôveryhodné stránky s recenziami softvérov môžeme povedať, že bežný cenový rozsah sa pohybuje od 15 do 39$ za agenta mesačne.

Ak je táto cenová kategória pre vás príliš vysoká, zvážte použitie bezplatného nástroja na správu e-mailov.

Aký je dobrý bezplatný softvér na správu e-mailov?

Hoci prevládajú bezplatné nástroje na správu e-mailov, z hľadiska funkcií sú obmedzenejšie.

Nevychvaľujeme sa, ale LiveAgent ponúka celkom dobrý bezplatný plán na správu e-mailov, ktorý stále ponúka veľký arzenál bezplatných funkcií. Napríklad bezplatné ponuky od LiveAgenta zahŕňajú:

  • 1 integráciu e-mailovej adresy
  • Základné hlásenia
  • Správu znalostnej bázy
  • 7 dňová história tiketov
  • 1 tlačidlo pre chat a integrácia 1 telefónneho čísla
  • Zlučovanie a rozdelovanie e-mailov
  • Vlastné CRM polia tiketov
  • Správu úloh
  • Štítky
  • Súkromé poznámky
  • Prevody e-mailov
  • Viaceré e-mailové záložky
  • Zákaznícku podpora poskytovanú 24/7
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Looking to streamline your email communication and improve your customer support?

LiveAgent can help you manage all your emails in one place, automate your workflows, and provide faster, more personalized responses to your customers.

Frequently asked questions

Čo je softvér na správu e-mailov?

Softvér na správu e-mailov je nástroj, ktorý sa používa na správu veľkých objemov prichádzajúcich e-mailov. Softvér spravuje e-maily prostredníctvom tiketing systému, ktoré vytvárajú jedinečný identifikátor pre každý email známy ako tiket ID. Softvér potom priradí každý email určitému agentovi alebo oddeleniu na základe preddefinovaných pracovných pravidiel.

Aký je rozdiel medzi e-mailovým klientom/webovou poštou a softvérom na správu e-mailov?

Webmail a e-mailoví klienti sú menej pokročilí a ponúkajú menej funkcií. V ich jadre boli webmail a e-mailoví klienti vytvorení na osobné použitie, zatiaľ čo softvér na správu e-mailov bol vytvorený pre samostatných podnikateľov, firmy a organizácie, ktoré dostávajú veľké objemy e-mailov a potrebujú pomoc pri ich správe.

Kto môže profitovať z používania softvéru na správu e-mailov?

Softvér pre správu e-mailov môže byť prínosom pre každého, kto denne zodpovedá veľké množstvo e-mailov. Bez ohľadu na to, či ste jediný člen alebo veľká spoločnosť, e-mailové riešenie pre správu je nevyhnutnosťou. Mnoho správ potvrdilo, že využívanie softvéru pre podporu e-mailov zvyšuje produktivitu, znižuje hladinu stresu a napokon šetrí čas a peniaze.

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Tiketing softvér

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Funkcie - Prehlady Tiketov Zakaznikov Crm

Funkcie - Prehlady Tiketov Zakaznikov Crm

LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu, ktorý ponúka rôzne funkcie, ako je telefónne systémy VoIP, samoobslužný softvér a softvér pre správu e-mailov. Tento softvér je populárny a pomáha začínajúcim podnikom. Okrem toho existuje aj partnerský program a akademické zdroje pre podnikanie. LiveAgent sa tiež stará o zásady ochrany osobných údajov a GDPR.

Vytvárajte interné poznámky s odkazmi pre vašich kolegov pomocou funkcie Interné tikety. Tiket takéhoto typu bude preradený určenému agentovi a bude ho možné použiť ako poznámky.

Interné tikety

Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér zákazníckej podpory, telefonické systémy, samoobslužný softvér, systém správy sťažností a help desk softvéry pre začínajúce podniky. Okrem toho ponúkajú tiež ViOP, partnerský program, akademické vzdelávanie a blog. Spoločnosť je zameraná aj na ochranu osobných údajov svojích zákazníkov. Možno si nainštalovať softvér po registrácii a s tým súvisiaci e-mail príde do e-mailovej schránky.

Bezproblémovýhelp desk softvér

Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru