Softvér na správu e-mailov je nástroj, ktorý sa používa na správu veľkého objemu prichádzajúcej pošty. Softvér spravuje e-maily cez systém tiketov, ktorý vytvára jedinečný identifikátor pre každý e-mail známy ako ID tiketu. Softvér potom priraďuje každý e-mail k určitému agentovi alebo oddeleniu na základe preddefinovaných automatizovaných pravidiel toku práce.
Webmail a e-mailoví klienti sú menej pokročilí a ponúkajú menej kľúčových funkcií. V ich jadre boli webmailové a e-mailoví klienti vytvorení na osobné použitie, zatiaľ čo softvér na správu e-mailov bol vytvorený pre samostatných podnikateľov, podniky a organizácie, ktoré denne dostávajú tisíce e-mailov a potrebujú pomoc pri ich správe.
Webmail/Emailoví klienti | Softvér na správu e-mailov |
Veľmi obmedzené alebo žiadne možnosti automatizácie | Nespočetné možnosti automatizácie |
Preplnený reklamami/nechcenými e-mailmi | Bez reklám/nechcených e-mailov |
Žiadne možnosti spolupráce | Vytvorený pre spoluprácu (zdieľaná doručená pošta, ktorá podporuje tímovú správu e-mailov) |
Chýbajú pokročilé filtre | Značky a ID tiketov pre jednoduché filtrovanie |
Žiadne predpripravené odpovede | Neobmedzené predpripravené odpovede |
Obmedzené úložisko | Neobmedzené úložisko |
Obmedzený alebo žiaden výber e-mailových šablón | Ponúkaj prispôsobiteľné šablóny e-mailov |
Obmedzené kontaktné polia | Kontaktné polia + zabudovaný CRM syst=em |
Žiadne súkromné/interné poznámky | Ponuka súkromných/interitných poznámok |
Nie je možnosť zlúčiť/rozdeliť e-maily | Ponúka zlučovanie/rozdeľovanie emailov |
Žiadna detekcia kolízie agentov | Ponúka detekciu kolízie agentov |
Niektoré ponúkajú viacero záložiek pre e-maily | Ponúknuť viacero kariet s e-mailmi |
Žiadne integrácie tretích strán | Stovky integrácií tretích strán |
Žiadne viackanálové schopnosti | Viackanálové schopnosti |
Ponúka mobilné aplikácie pre e-mail | Ponúka mobilné aplikácie pre e-mail |
Pokročilé nástroje na správu emailov ako LiveAgent nekladú žiadne obmedzenia na počet emailových adries, s ktorými môžete softvér prepojiť.
Dalo by sa povedať, že softvér na správu e-mailov je často bezpečnejší ako tradičný e-mail. Predstavte si túto situáciu:
Prirodzene, budete musieť zdieľať svoje prihlasovacie údaje k e-mailu s viacerými ľuďmi, čo môže byť bezpečnostným rizikom – najmä ak používajú verejné počítače alebo zariadenia zdieľajú s inými.
Vďaka systému správy e-mailov má každý zamestnanec svoje jedinečné prihlasovacie údaje, takže je to oveľa bezpečnejšie pre vás a celý váš tím.
Softvér na správu e-mailov môže byť výhodou pre každého, kto denne odpovedá na veľké množstvo e-mailov od zákazníkov – bez ohľadu na veľkosť firmy. Či už ste jediný člen alebo veľká firma, riešenie na správu e-mailov je nevyhnutnosťou. Mnoho správ potvrdilo, že používanie softvéru na podporu e-mailu zvyšuje produktivitu, znižuje úroveň stresu a v konečnom dôsledku šetrí čas a peniaze.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Používanie softvéru na správu e-mailov môže zlepšiť rýchlosť odpovedania, čo zase zlepšuje zážitky a spokojnosť zákazníkov. Vďaka automatickým pravidlám pracovného toku bude softvér automaticky distribuovať prichádzajúcu poštu medzi vašich zamestnancov. Časy manuálneho prideľovania a sledovania e-mailovej aktivity sú preč.
Softvér na správu e-mailov nestráca čas a zaisťuje, že každý jasne rozumie svojim povinnostiam. Ako už bolo spomenuté vyššie, zlepšuje sa tým čas odozvy, pretože eliminuje zmätok, sledovanie e-mailov, flákanie sa a manuálnu správu úloh. So softvérom na správu e-mailov sa môžu všetci zástupcovia podpory jednoducho prihlásiť do softvéru a začať odpovedať na e-maily od zákazníkom.
Krása systému na správu e-mailov spočíva v tom, že dokáže prevziať veľa úloh a vyriešiť ich sám. Softvér môže napríklad použiť automatické pravidlá pracovného toku na riešenie tiketov, ktoré nedostali žiadnu odpoveď v konkrétnom čase. Prípadne môže softvér posielať automatické e-maily zákazníkom, ktorí neodpovedali na vaše správy, alebo poslať správy “mimo-kancelárie” (OOO) v prípade potreby. A toto je len špička ľadovca.
Zavedením tohto typu softvéru sa z vašich pliec zbavíte ďalšej zodpovednosti. Odstraňuje opakujúce sa a všedné úlohy, a tým znižuje hladinu stresu a zlepšuje produktivitu. V podstate vytvára dokonalý pracovný postup.
Tu je ďalší dôvod, prečo si softvér na správu e-mailov zamilujete. Ušetrí vám peniaze. Keď vaši agenti nestrácajú čas všednými úlohami a zameriavajú sa výlučne na riešenie otázok zákazníkov, šetríte peniaze.
Okrem toho, podľa Financesonline za každý dolár investovaný do zlepšenia zákazníckej skúsenosti pomocou helpdesku a podobných platforiem (ako je softvér na správu e-mailov), môžete získať návratnosť investície vo výške 3$.
Ak chcete zájsť o krok ďalej, prepojte svoj softvér na správu e-mailov s inými komunikačnými kanálmi, ako sú live chat, telefón alebo sociálne médiá a ešte viac zvýšte svoju produktivitu. Môžete skoncovať s nekonečným monitorovaním zariadení a účtov, ktoré je rušivé a neproduktívne.
Mať všetky správy na jednom mieste – či už sú to e-maily, komentáre na Instagrame alebo live chaty v reálnom čase, je ešte jednoduchšie maximalizovať všetky výhody, ktoré prináša systém správy e-mailov.
Zdieľaný univerzálny inbox je hlavnou funkciou softvéru na správu e-mailov. Tímový inbox môže zjednotiť všetky správy z viacerých e-mailových adries, sociálnych médií, webchatov a dokonca aj telefónov.
Ak ste nikdy nepracovali s platformou na spoluprácu, akou je univerzálna doručená pošta, môže byť ťažké si to predstaviť, ale úprimne povedané, je to najlepšia funkcia, ktorá míľovými krokmi zlepší skúsenosti vašich zákazníkov a agentov. Čerešničkou na torte je, že všetci vaši agenti budú mať svoje jedinečné prihlásenie do systému, čo im umožní pracovať na samostatných problémoch súčasne.
Zistiť viac o zdieľanej schránke.
Ďalšími dvoma hviezdnymi funkciami softvéru na správu e-mailov sú oddelenia a zodpovednosti. Vytvorením rôznych oddelení pre váš marketing, IT podporu alebo obchodné tímy budete môcť organizovať svoju doručenú poštu ešte lepšie. Filtrovanie bude jednoduchšie a prideľovanie zodpovedností prostredníctvom pravidiel automatizácie bude hračkou.
Ako príklad môžete nastaviť automatické pravidlo pracovného toku, ktoré bude automaticky smerovať všetky e-maily obsahujúce slová „reset“ a „heslo“ do oddelenia IT alebo dokonca do špeciálneho zástupca podpory IT.
Zistite viac o oddeleniach alebo zodpovednostiach.
Stručne sme sa dotkli právomocí automatizácie e-mailového marketingu. So softvérom na správu e-mailov môžete robiť nespočetné množstvo vecí – od automatického pridávania štítkov do e-mailov, prideľovania e-mailov oddeleniam a agentom až po plánovanie e-mailov, ktoré automaticky odosiela vopred naformátované následné e-maily po uplynutí určitého časového obdobia od váš posledný kontakt a dokonca aj správy mimo kancelárie.
Zistite viac o pravidlách.
Pri tradičnom e-maile je ťažké určiť, ako dobre ste na tom z hľadiska výkonu a kvality. Spĺňate priemyselné štandardy, ako je priemerná rýchlosť odpovedí na e-maily? Sú vaši zákazníci spokojní so službami, ktoré dostávajú?
Zaujímavým je, že podľa prieskumu spoločnosti Bain & Company 80 % generálnych riaditeľov verí, že ich spoločnosť poskytuje vynikajúce služby zákazníkom. Súhlasí však len 8% ich zákazníkov.
Vďaka funkciám analýzy a reportovania softvéru na správu e-mailov budete môcť identifikovať oblasti zlepšenia vďaka skutočným prehľadom údajov.
Zistite viac o analytike a prehľadoch.
Niektoré webmaily (napríklad Gmail) ponúkajú integrovanú službu chatu. Väčšina e-mailových klientov/webových e-mailov to však nerobí, čo ich robí neadekvátnymi, pokiaľ ide o spoluprácu. Podľa nášho názoru je používanie externých chatovacích nástrojov kontraproduktívne, pretože prepínanie medzi nástrojmi môže spôsobiť stratu myšlienkových pochodov a stratu drahocenného času.
Softvér na správu e-mailov, ako je LiveAgent, ponúka vstavané možnosti interného chatovania a telefonovania, vďaka čomu je jednoduché ako narátať do 3 dostať sa do kontaktu s kolegami, keď sa zaseknete.
Navyše nástroje ako LiveAgent majú zavedené funkcie detekcie kolízie agentov. Tieto funkcie zaisťujú, že žiadny e-mail nebude zodpovedaný dvakrát. Upozorňujú každého agenta, ktorý si prezerá e-mail, na ktorom sa pracuje, čím zaisťujú, že nedochádza k duplicite alebo náhodnému vymazaniu práce.
Zistite viac o detekcii kolízií agentov, interných chatoch, alebo interných hovoroch.
Ďalšou funkciou, ktorá v arzenáli tradičných e-mailových klientov/webmailu chýba, sú prispôsobiteľné e-mailové šablóny, ktoré možno použiť na odosielanie marketingových e-mailov, ako sú newslettery, e-maily zákazníckych služieb, ako sú e-maily na obnovenie hesla alebo transakčné e-maily, ktoré potvrdzujú objednávku. Samozrejme, prispôsobiteľné šablóny e-mailov sú dostupné v platforma na správu e-mailov od LiveAgenta.
Zistiť viac o e-mailových šablónach.
Aby to bolo ešte lepšie, softvér na správu e-mailov má vynikajúce funkcie riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM). Okrem vstavaného CRM, ktorý je vždy po ruke, môžete zaznamenávať vlastné informácie o svojich klientoch, ktoré vám môžu pomôcť poskytnúť informovanejšie a personalizované služby zákazníkom.
Zistiť viac o CRM.
Bojíte sa, že prehliadnete niekoľko e-mailových kariet? Nemusíte. Softvér na správu e-mailov ponúka aj túto funkciu. Umožňuje vám zodpovedať niekoľko e-mailov naraz tým, že jednoducho prepínate medzi e-mailovými kartami. Táto funkcia je obzvlášť užitočná v kombinácii s preddefinovanými odpoveďami.
Zistite viac o viacerých kartách tiketov.
Ďalšou funkciou, ktorá tradičným e-mailovým klientom chýba, ale je prominentná v softvéri na správu e-mailov, sú štítky. Štítky sa používajú na rýchle filtrovanie, organizovanie a prezeranie obsahu e-mailu.
Zistite viac o štítkoch.
Pokročilý softvér na správu e-mailov obsahuje funkcie, ktoré fungujú ako manažéri úloh a upozorňujú agentov na vysoko prioritné/kritické e-maily, ktoré je potrebné vyriešiť. Vo všeobecnosti, e-maily (tikety), ktoré sa zobrazujú v manažéri úloh, zostali nezodpovedané po dlhú dobu alebo sú viazané na SLA (dohody o úrovni služieb).
Zistiť viac o tlačidle Na vyriešenie.
Súkromné poznámky v softvéri na správu e-mailov vám umožňujú zverejniť ďalšie informácie o danom e-maile, zákazníkovi alebo procese riešenia. Vaši kolegovia si môžu tieto poznámky zobraziť kedykoľvek pri riešení konkrétneho e-mailu/dopytu. Ak chcete, môžete ako pripomienky použiť aj súkromné poznámky.
Zistite viac o poznámkach.
Predpripravené odpovede sú ďalšou skvelou funkciou, ktorá je súčasťou softvéru na správu e-mailov. Umožňuje vytvorenie preddefinovaných odpovedí na najčastejšie otázky vašich zákazníkov. Keď dostanete e-mail vyžadujúci generickú odpoveď na takúto otázku, môžete si ušetriť čas jednoduchým kliknutím na tlačidlo predpripravenej odpovede a výberom požadovanej odpovede. Predpripravené odpovede Vám uľahčia prácu odpovedania na e-maily.
Zistite viac o predpripravených odpovediach.
Nástroje na správu e-mailov, akým je LiveAgent, ponúkajú rozdeľovanie a zlučovanie tiketov. Táto funkcia je jedinečná a môže zlepšiť časy riešenia a efektívnosť agentov. Ak napríklad prichádzajúci e-mail vyvoláva viacero problémov a je potrebné, aby ich vyriešili viaceré oddelenia (napríklad predaj a IT), poštu možno rozdeliť na dve časti, aby sa zabezpečilo rýchlejšie vyriešenie problému.
V opačnom prípade, ak klient zasiela viacero e-mailov o rovnakej veci, e-maily môžu byť zlúčené do jedného e-mailového vlákna.
Zistite viac o rozdeľovaní tiketov a zlúčení tiketov.
Väčšina softvérov pre správu e-mailov ponúka integrácie s tretími stranami, aby zabezpečila dokonalý tok práce. Integráciu je možné vykonať so spracovateľmi platieb, systémami riadenia vzťahov so zákazníkmi, aplikáciami sociálnych médií a ďalšími.
Vďaka týmto integráciám sa agenti nebudú musieť prihlasovať do aplikácií tretích strán a zadávať údaje do dvoch systémov.
Zobraziť všetky integrácie.
Obmedzené úložisko e-mailov je niečo, s čím všetci denne bojujeme, však? Nie, ak používate softvér na správu e-mailov! Nástroje ako LiveAgent ponúkajú neobmedzenú históriu e-mailov. Ak si to neželáte, nebudete musieť odstraňovať žiadne e-maily a nebudú platiť žiadne obmedzenia na ukladanie dokumentov. V samotnom softvéri môžete uložiť neobmedzené množstvo interných dokumentov, príručiek a osvedčených postupov.
Zistiť viac o interná znalostnej databáze.
Try LiveAgent
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Ste presvedčení, že softvér na správu e-mailov je tým správnym riešením pre vás a vašu firmu? Skvelé, čítajte ďalej a zistite, ako si vybrať správny nástroj na správu e-mailov.
Prvým krokom k nájdeniu správneho softvéru na sledovanie e-mailov je zapísať si požiadavky a zvážiť svoj rozpočet, pretože každý poskytovateľ e-mailových služieb ponúka iný rozsah funkcií. Chcete nástroj, ktorý sa jednoducho používa na správu e-mailov? Chcete nástroj, ktorý tiež zjednotí ďalšie správy do vašej doručenej pošty? Aké ďalšie funkcie potrebujete? Je to škálovateľná e-mailová služba?
Keď ste si vytvorili zoznam svojich požiadaviek, je čas vykonať prieskum. Odporúčame vám pozrieť sa na jednotlivých poskytovateľov služieb:
Keď si každý softvér preveríte a viete, ktorý chcete otestovať, je čas vytvoriť si bezplatnú skúšobnú verziu.
Po výbere najlepších možností je čas vytvoriť bezplatnú skúšobnú verziu. Odporúčame vám otestovať všetky kľúčové funkcie a zoznámiť sa s nimi čo najviac. Skúste:
Keď všetko testujete, robte si poznámky, čo sa vám páči a čo nie. Rýchlo zistíte, ktorá e-mailová platforma najviac vyhovuje vašim potrebám. Ak platnosť vašej bezplatnej skúšobnej verzie vyprší príliš skoro a chcete viac času na testovanie všetkých funkcií, neváhajte a obráťte sa na zákaznícku podporu.
Väčšina predajcov softvéru na správu e-mailov vám s radosťou predĺži skúšobnú verziu o niekoľko týždňov.
Ponúkame služby prenosu dát z väčšiny najpopulárnejších help desk softvérov.
Ak sa nemôžete rozhodnúť medzi dvoma softvérmi na správu e-mailov, zarezervujte si demo a porozprávajte so predajným tímom. Predložte zoznam toho, čo by ste chceli dosiahnuť, pýtajte sa a robte si poznámky o službe, ktorú dostávate.
Vo všeobecnosti platí, že správanie manažéra predaja môže byť dobrým ukazovateľom toho, ako sa k vám budú správať tímy zákazníckych služieb predajcu, keď ste platiaci zákazník. Ak máte pocit, že poznajú produkt a sú pripravení kedykoľvek pomôcť, môžete si byť istí, že robíte dobré rozhodnutie.
Ak však máte pocit, že nevedia odpovedať na vaše otázky a váš úspech ich skutočne nezaujíma, mali by ste zvoliť iný softvér na správu e-mailov.
Na túto otázku je ťažké odpovedať. Väčšina softvérov na správu e-mailov je založená na predplatnom, takže môžete očakávať, že budete platiť v mesačných splátkach. Každý softvér na správu e-mailov sa však líši v tom, čo ponúka, pokiaľ ide o funkcie, integrácie a miesta agentov.
Pri pohľade na dôveryhodné stránky s recenziami softvérov môžeme povedať, že bežný cenový rozsah sa pohybuje od 15 do 39$ za agenta mesačne.
Ak je táto cenová kategória pre vás príliš vysoká, zvážte použitie bezplatného nástroja na správu e-mailov.
Hoci prevládajú bezplatné nástroje na správu e-mailov, z hľadiska funkcií sú obmedzenejšie.
Nevychvaľujeme sa, ale LiveAgent ponúka celkom dobrý bezplatný plán na správu e-mailov, ktorý stále ponúka veľký arzenál bezplatných funkcií. Napríklad bezplatné ponuky od LiveAgenta zahŕňajú:
Looking to streamline your email communication and improve your customer support?
LiveAgent can help you manage all your emails in one place, automate your workflows, and provide faster, more personalized responses to your customers.
Softvér na správu e-mailov je nástroj, ktorý sa používa na správu veľkých objemov prichádzajúcich e-mailov. Softvér spravuje e-maily prostredníctvom tiketing systému, ktoré vytvárajú jedinečný identifikátor pre každý email známy ako tiket ID. Softvér potom priradí každý email určitému agentovi alebo oddeleniu na základe preddefinovaných pracovných pravidiel.
Webmail a e-mailoví klienti sú menej pokročilí a ponúkajú menej funkcií. V ich jadre boli webmail a e-mailoví klienti vytvorení na osobné použitie, zatiaľ čo softvér na správu e-mailov bol vytvorený pre samostatných podnikateľov, firmy a organizácie, ktoré dostávajú veľké objemy e-mailov a potrebujú pomoc pri ich správe.
Softvér pre správu e-mailov môže byť prínosom pre každého, kto denne zodpovedá veľké množstvo e-mailov. Bez ohľadu na to, či ste jediný člen alebo veľká spoločnosť, e-mailové riešenie pre správu je nevyhnutnosťou. Mnoho správ potvrdilo, že využívanie softvéru pre podporu e-mailov zvyšuje produktivitu, znižuje hladinu stresu a napokon šetrí čas a peniaze.
Funkcie - Prehlady Tiketov Zakaznikov Crm
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu, ktorý ponúka rôzne funkcie, ako je telefónne systémy VoIP, samoobslužný softvér a softvér pre správu e-mailov. Tento softvér je populárny a pomáha začínajúcim podnikom. Okrem toho existuje aj partnerský program a akademické zdroje pre podnikanie. LiveAgent sa tiež stará o zásady ochrany osobných údajov a GDPR.
Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér zákazníckej podpory, telefonické systémy, samoobslužný softvér, systém správy sťažností a help desk softvéry pre začínajúce podniky. Okrem toho ponúkajú tiež ViOP, partnerský program, akademické vzdelávanie a blog. Spoločnosť je zameraná aj na ochranu osobných údajov svojích zákazníkov. Možno si nainštalovať softvér po registrácii a s tým súvisiaci e-mail príde do e-mailovej schránky.
Bezproblémovýhelp desk softvér
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch