Prehliadka
LiveAgenta

Preskúmajte a zistite, čo robí LiveAgenta správnym softvérom pre vaše obchodné potreby.
  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7
  • ✓ Nie je potrebná kreditná karta
  • ✓Možnosť zrušenia kedykoľvek
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Lepšie zákaznícke skúsenosti s LiveAgentom

LiveAgent vám môže pomôcť budovať lepšie vzťahy so zákazníkmi a pomôcť vašej službe zákazníkom poskytovať lepšiu službu vo všetkých ohľadoch. Zlepšite čas na vyriešenie vašich požiadaviek a konverzácie so zákazníkmi bez toho, aby ste vyčerpali svoju kreditnú kartu na maximum.

Softvér tiketing LiveAgenta ponúka nástrojovú súpravu pre viac-kanálové riešenia, ktorá vám pomôže poskytovať podporu prostredníctvom každého populárneho kanála na služby zákazníkom. Využite viac než 130 funkcií a 200+ integrácií, ktoré vám môžu pomôcť na každom kroku. Začnite s našou bezplatnou 14-dňovou skúškou a začnite zlepšovať komunikáciu so zákazníkmi ešte dnes!

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Všetky podporné kanály pod jednou strechou

LiveAgent dokáže efektívne spravovať komunikáciu so zákazníkmi vašej spoločnosti.

LiveAgent - multichannel help desk
LiveAgent multichannel help desk software

Preskúmajte našu širokú škálu nástrojov a funkcií

Objavte, ako vám naše nástroje môžu pomôcť zlepšiť vaše schopnosti komunikovať.

LiveAgent's help desk tour

Helpdesk softvér

LiveAgent má všetko, čo moderný helpdesk vyžaduje. Náš najmodernejší softvér je plný efektívnych funkcií, ktoré vám pomôžu okamžite zmeniť stav každého tiketu z otvoreného na vyriešený.

Objavte riešenie helpdesku

LiveAgent's ticketing system

Tiketing

LiveAgent sa spolieha na najmodernejší systém tiketovania, ktorý dokáže spravovať a organizovať Vašu komunikáciu so zákazníkom.

Objavte tiketing

Sociálne médiá

Zabezpečte pohodlnú podporu a spravujte požiadavky cez Facebook, Twitter, Instagram, Viber a WhatsApp.

Objavte sociálne médiá

LiveAgent's social media support
LiveAgent's live chat

Live chat

Jeden z najrýchlejších dostupných live chatov je vybavený funkciami, ktoré vám pomôžu predávať viac a rýchlejšie odpovedať.

Objavte live chat

Báza znalostí

Vytvorte zákaznícky portál s bázou znalostí plnou užitočných článkov, návodov, fór a dokonca aj odpovedí na často kladené otázky.

Objavte bázu znalostí

LiveAgent's call center tour

Call centrum

Call centrum LiveAgenta dokáže spracovať prichádzajúce a odchádzajúce hovory a prichádza s funkciami ako IVR a spätné volania.

Objavte call centrum

LiveAgent sa hodí do akéhokoľvek typu podnikania.

Nástroje a funkcie LiveAgenta sú vhodné na použitie v mnohých typoch podnikov v akomkoľvek odvetví.

LiveAgent can fit into any type of business
Obchodné riešenia

LiveAgent je vhodný pre každú oblasť a akýkoľvek typ podnikania. Zistite, čo môže urobiť pre rôzne typy firiem a ako vám môže pomôcť zlepšiť sa.

Industry solutions
Priemyselné riešenia

Ak hľadáte ten správny systém helpdesku pre vašu startup firmu, ste na správnom mieste. Pozrite si, prečo by ste mali zvoliť LiveAgent.

Use cases
Prípady použitia

LiveAgent prináša pozitívnu zmenu mnohým spoločnostiam na celom svete. Prečítajte si príbehy našich zákazníkov a zistite, ako zlepšili svoje podnikanie s LiveAgentom.

Zobraziť prípady použitia

Viac ako 190 CMS a platobných brán integráciís LiveAgentom

Integrujte, automatizuujte, inovovujte

Zistite viac s LiveAgentom.

LiveAgent je viac než len softvér pre služby. Pomáhame podnikom učiť sa a poskytujeme riešenia pre tímy zákazníckej podpory zadarmo.

Príbeh za LiveAgentom

Zistite viac o tíme, ktorý stojí za softvérom podpory LiveAgenta a o našom úspechu.

O nás

LiveAgent tím

Náš tím sa venuje vytváraniu cenovo dostupného a efektívneho softvéru technickej podpory pre akýkoľvek typ podnikania. Sme presvedčení, že poskytovanie vynikajúcich zákazníckych služieb by malo byť štandardnou praxou, bez ohľadu na veľkosť firmy alebo zameranie. V LiveAgentovi sa snažíme inovovať a rozvíjať naše riešenia. Snažíme sa pomáhať tímom podpory zákazníkov na celom svete robiť čo najlepšie a vytvárať spokojných zákazníkov.

Spoznajte tím LiveAgenta

Ocenenia

Naše úspechy

Všetci členovia nášho tímu sú hrdí na to, že každý rok vylepšujú náš produkt, a každý robí maximum, aby uspel. LiveAgent získal množstvo ocenení od najpopulárnejších webových stránok s recenziami softvéru vo viacerých kategóriách. Stali sme sa jedným z lídrov v odvetví a získali po sebe nasledujúce víťazstvá vo viacerých kategóriach.

  • Víťaz viacerých ocenení od obľúbených webov s recenziami
  • Víťaz ceny za softvér za najrýchlejšiu implementáciu

Dlhodobé benefity

Prečo spoločnosti
dôverujú LiveAgentovi

Softvér helpdesku LiveAgent používajú oddelenia služieb zákazníkom po celom svete. Zlepšite svoju podporu pomocou rýchleho poskytovania služieb, bezproblémovej komunikácie prostredníctvom viacerých kanálov a ďalších.

Výhody pre podnikanie

  • Zrýchlený čas odpovede
  • Viackanálová komunikácia
  • Funkcie automatizácie a organizácie
  • Jednoduchší pracovný postup s funkciami a integráciami
  • ul>

Pozitívny efekt

  • Spokojnejší a šťastnejší zákazníci
  • Lepšie hodnotenia zákazníkov
  • Väčšia lojalita zákazníkov
  • Rýchlejšia komunikácia a spokojnosť

Vyše 30 000 firiem sa nemôže mýliť

Pozrite si naše príbehy o úspechu a referencie a zistite, ako môže LiveAgent zvýšiť vašu zákaznícku podporu a zvýšiť spokojnosť vašich obchodných partnerov.

„Pozrite si naše úspešné príbehy a referencie a zistite, ako môže LiveAgent zvýšiť vašu zákaznícku podporu.“

Inšpirujte sa našimi úspešnými príbehmi

Transparentné a férové ​​ceny

Žiadne zmluvy, žiadne skryté poplatky, iba mesačná fakturácia. Plne transparentné ceny, účtované len za skutočné použitie každý mesiac. Vyberte si ten správny plán a začnite poskytovať najlepšiu zákaznícku podporu.

$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár
Súvisiace článkyPrehliadka

LiveAgent support portal

LiveAgent is a customer support software with a variety of features, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The software is accessible from anywhere and has SSL safety. Users can access technical support, video tutorials, customizations, billing, and payments support, and awards and certificates. The platform offers most popular articles and integrates with Rest and Microsoft 365, among others. Helpdesk software is provided by LiveAgent and all rights are reserved to Quality Unit, LLC.

Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu

Text obsahuje informácie o niekoľkých slovenských spoločnostiach a ich produktov a službách. Cestovná kancelária SATUR má viac ako 100-ročné skúsenosti v oblasti cestovania a je najväčšou slovenskou kanceláriou s viac ako 90 000 klientmi. FrëschKëscht sa začala ako školský projekt a teraz je skutočnou spoločnosťou s dobrou zákazníckou službou a úspechom. Post Affiliate Pro je popredný sledovací softvér pre affiliate marketing. ZľavaDňa je slovenský eshop s ponukou zľavov na produkty, služby a darčeky. Websupport je poskytovateľ webhostingu a registrácie domén na Slovensku a v Českej republike. SolidTrust Pay je poskytovateľom platobných služieb pre jednotlivcov a podnikateľov.

Chceli by ste získať bezplatný účet k softvéru LiveAgent? Neváhajte a zaregistrujte sa! Je to veľmi jednoduché a zaberie vám to len niekoľko málo minút.

Create FREE account

Text pochádza z webovej stránky spoločnosti Quality Unit, ktorá ponúka softvér na zákaznícku podporu. Na stránke sa nachádza viacero informácií o produktoch spoločnosti, ako aj možnostiach podpory. Okrem toho sa tu nachádza aj blog, šablóny, slovník, webináre a kalkulačka nákladov. Stránku oživuje aj kontaktný formulár a možnosti sledovania spoločnosti na sociálnych sieťach. Ďalej je tu možnosť získania najnovších informácií a zliav zaslaných do emailovej schránky. Text taktiež obsahuje informáciu o tom, že je vytváraný účet do softvéru LiveAgent.

LiveAgent je help desk softvér, ktorý sa prispôsobuje potrebám rôznych obchodných modelov. LiveAgent môže pomôcť vašej spoločnosti v oblasti poskytovania zákazníckej podpory. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu na 14 dní. Nevyžadujeme kreditné karty. Preskúmajte, ako sa LiveAgent prispôsobí a naplní potreby špecifických podnikov.

Komplexné riešenie pre rôzne typy podnikov

LiveAgent je populárny nástroj zákazníckej podpory s funkčnými integráciami a dostupným partnerstvom. Získal ocenenia a pozitívne recenzie od spokojných zákazníkov. Ponúka aj blog, slovník, akadémiu a webináre. Jeho softvérové riešenia zahŕňajú call centrá, portály a správu e-mailov. Spoločnosť poskytuje aj kontaktné informácie a možnosť prihlásenia sa k odberu noviniek.

Would you like to learn more about LiveAgent? Request a free demo to learn more about LiveAgent and how it can help you succeed.

Naplánujte si ukážku softvéru

The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.

Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Začnite 14-dňovú skúšobnú verziu zdarma a neskôr prejdite na jeden z platených plánov začínajúcich na 15$ / mesiac

Ocenenia a certifikáty

LiveAgent is a customer support software offered by Quality Unit LLC. It includes features such as live chat, VoIP phone systems, and multi-channel support. The software is also available as a self-service email management and help desk tool. LiveAgent offers advanced ticketing procedures, a customer portal, and templates. It is a reliable and cost-effective solution that helps businesses increase their productivity and sales conversion rates. The software has received positive reviews from satisfied customers and is a popular choice among digital agencies.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x