LiveAgent vám môže pomôcť budovať lepšie vzťahy so zákazníkmi a pomôcť vašej službe zákazníkom poskytovať lepšiu službu vo všetkých ohľadoch. Zlepšite čas na vyriešenie vašich požiadaviek a konverzácie so zákazníkmi bez toho, aby ste vyčerpali svoju kreditnú kartu na maximum.
Softvér tiketing LiveAgenta ponúka nástrojovú súpravu pre viac-kanálové riešenia, ktorá vám pomôže poskytovať podporu prostredníctvom každého populárneho kanála na služby zákazníkom. Využite viac než 130 funkcií a 200+ integrácií, ktoré vám môžu pomôcť na každom kroku. Začnite s našou bezplatnou 14-dňovou skúškou a začnite zlepšovať komunikáciu so zákazníkmi ešte dnes!
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
LiveAgent dokáže efektívne spravovať komunikáciu so zákazníkmi vašej spoločnosti.
Objavte, ako vám naše nástroje môžu pomôcť zlepšiť vaše schopnosti komunikovať.
LiveAgent má všetko, čo moderný helpdesk vyžaduje. Náš najmodernejší softvér je plný efektívnych funkcií, ktoré vám pomôžu okamžite zmeniť stav každého tiketu z otvoreného na vyriešený.
LiveAgent sa spolieha na najmodernejší systém tiketovania, ktorý dokáže spravovať a organizovať Vašu komunikáciu so zákazníkom.
Zabezpečte pohodlnú podporu a spravujte požiadavky cez Facebook, Twitter, Instagram, Viber a WhatsApp.
Jeden z najrýchlejších dostupných live chatov je vybavený funkciami, ktoré vám pomôžu predávať viac a rýchlejšie odpovedať.
Vytvorte zákaznícky portál s bázou znalostí plnou užitočných článkov, návodov, fór a dokonca aj odpovedí na často kladené otázky.
Call centrum LiveAgenta dokáže spracovať prichádzajúce a odchádzajúce hovory a prichádza s funkciami ako IVR a spätné volania.
Nástroje a funkcie LiveAgenta sú vhodné na použitie v mnohých typoch podnikov v akomkoľvek odvetví.
LiveAgent je vhodný pre každú oblasť a akýkoľvek typ podnikania. Zistite, čo môže urobiť pre rôzne typy firiem a ako vám môže pomôcť zlepšiť sa.
Ak hľadáte ten správny systém helpdesku pre vašu startup firmu, ste na správnom mieste. Pozrite si, prečo by ste mali zvoliť LiveAgent.
LiveAgent prináša pozitívnu zmenu mnohým spoločnostiam na celom svete. Prečítajte si príbehy našich zákazníkov a zistite, ako zlepšili svoje podnikanie s LiveAgentom.
Integrujte, automatizuujte, inovovujte
LiveAgent je viac než len softvér pre služby. Pomáhame podnikom učiť sa a poskytujeme riešenia pre tímy zákazníckej podpory zadarmo.
Zistite viac o tíme, ktorý stojí za softvérom podpory LiveAgenta a o našom úspechu.
O nás
Náš tím sa venuje vytváraniu cenovo dostupného a efektívneho softvéru technickej podpory pre akýkoľvek typ podnikania. Sme presvedčení, že poskytovanie vynikajúcich zákazníckych služieb by malo byť štandardnou praxou, bez ohľadu na veľkosť firmy alebo zameranie. V LiveAgentovi sa snažíme inovovať a rozvíjať naše riešenia. Snažíme sa pomáhať tímom podpory zákazníkov na celom svete robiť čo najlepšie a vytvárať spokojných zákazníkov.
Ocenenia
Všetci členovia nášho tímu sú hrdí na to, že každý rok vylepšujú náš produkt, a každý robí maximum, aby uspel. LiveAgent získal množstvo ocenení od najpopulárnejších webových stránok s recenziami softvéru vo viacerých kategóriách. Stali sme sa jedným z lídrov v odvetví a získali po sebe nasledujúce víťazstvá vo viacerých kategóriach.
Dlhodobé benefity
Softvér helpdesku LiveAgent používajú oddelenia služieb zákazníkom po celom svete. Zlepšite svoju podporu pomocou rýchleho poskytovania služieb, bezproblémovej komunikácie prostredníctvom viacerých kanálov a ďalších.
Výhody pre podnikanie
ul>
Pozitívny efekt
Pozrite si naše príbehy o úspechu a referencie a zistite, ako môže LiveAgent zvýšiť vašu zákaznícku podporu a zvýšiť spokojnosť vašich obchodných partnerov.
„Pozrite si naše úspešné príbehy a referencie a zistite, ako môže LiveAgent zvýšiť vašu zákaznícku podporu.“
Žiadne zmluvy, žiadne skryté poplatky, iba mesačná fakturácia. Plne transparentné ceny, účtované len za skutočné použitie každý mesiac. Vyberte si ten správny plán a začnite poskytovať najlepšiu zákaznícku podporu.
Najpopulárnejšie
LiveAgent je ocenený viackanálový softvér technickej podpory s najmodernejším systémom tiketingu. Ponúka širokú škálu funkcií, veľké množstvo integrácií a dokáže spracovať každý dôležitý komunikačný kanál so zákazníkmi a zjednotiť ich na jednom mieste pomocou jedinečného tiketing softvéru.
Pomocou IT helpdesk softvéru LiveAgenta môžete zlepšiť komunikáciu so zákazníkmi prostredníctvom e-mailu, live chatu, hovorov, zákazníckeho portálu s bázou znalostí a sociálnych médií s aplikáciami na odosielanie správ – Facebook, Twitter, Instagram, Viber a novo pridaný WhatsApp. LiveAgent je tiketing softvér s viac ako 175 funkciami, čo znamená, že väčšina oblastí vašej zákazníckej podpory bude vylepšená týmto nástrojom.
LiveAgent, ako jeden z najlepších asistenčných programov, dostáva pravidelné aktualizácie na nové verzie približne raz za mesiac, ale menšie aktualizácie sa zvyčajne implementujú okamžite bez ohľadu na číslo verzie. O aktualizáciách, opravách, vylepšeniach a nových funkciách si môžete prečítať na blogu LiveAgent.
Všetky kontaktné údaje sú viditeľné v päte našej webovej stránky, na každej z našich stránok. Náš tím podpory môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailu, live chatu a telefónu. Môžete tiež navštíviť náš zákaznícky portál, prezerať si našu vedomostnú základňu alebo sa zapojiť do diskusie na fóre.
Najlepším spôsobom, ako k tomu pristúpiť, je zvážiť, aké sú najpoužívanejšie kanály komunikácie so zákazníkmi vo vašej firme. LiveAgent ponúka štyri plány navrhnuté tak, aby boli vhodné pre väčšinu firiem na celom svete.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
LiveAgent je nástroj na live chat, ktorý nám pomáha zlepšiť služby pre zákazníkov. Mnohí zákazníci a firmy sú spokojní s jeho používaním a vylepšuje to ich produktivitu. LiveAgent podnecuje agentov, aby poskytovali lepšiu podporu zákazníkom a zvyšuje konverzný pomer predaja.
Bezstresový softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach
LiveAgent je ideálny softvér pre zákaznícku podporu na sociálnych médiách. Je vybavený funkciami pre každú z takmer všetkých značiek vrátane Facebooku, Twitteru, Instagramu, Vibera a WhatsAppu. Cez spoľahlivý tiketový systém dokáže distribuovať komunikáciu a pomáhať podnikom uspokojiť potreby zákazníkov. Sociálne médiá sú pre zákaznícku podporu dôležité, pretože ľudia tam trávia veľa času. Implementovať správnu stratégiu zahŕňa ujasniť si cieľové publikum.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch