Objavte najlepšiu alternatívu live chatu

Zistite, prečo je LiveAgent najlepšou alternatívou live chatu na trhu.
  • ✓ Bez poplatku za nastavenie    
  • ✓Zákaznícky servis 24/7    
  • ✓ Bez nutnosti kreditnej karty    
  • ✓ Zrušenie kedykoľvek
Používatelia
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Hľadáte alternatívy live chatu?

Nespĺňa váš v súčasnosti používaný live chat všetky vaše očakávania? Ste pripravení objaviť a vyskúšať alternatívu live chatu?

V našom dôslednom porovnaní sme si posvietili na najobľúbenejšie riešenia live chatu, ich funkcie a hodnotenia zákazníkov tak, aby ste mali vy menej práce pri výbere.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
Funkcie LiveAgent LiveChat Inc.
PorovnajteLiveChat Inc. s LiveAgentom.
Intercom
Porovnajte Intercom s LiveAgentom.
Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgentom.
Olark
Porovnajte Olark s LiveAgentom.
Hodnotenie
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,7 z 5.
4.6
LiveChat Inc. získal celkové hodnotenie 4,6 z 5 od overených používateľov na Capterre.
4.5
Intercom získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
4.3
Zendesk získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,3 z 5.
4.5
Olark získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
Jednoduchosť používania
Hodnotenie jednoduchosti používania od overených používateľov na Capterre.
4.6
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,6 z 5 za jednoduchosť používania.
4.7
LiveChat Inc. má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 za jednoduchosť používania.
4.4
Intercom má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,4 z 5 za jednoduchosť používania.
4.3
Zendesk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,3 z 5 za jednoduchosť používania.
4.7
Olark má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 za jednoduchosť používania.
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent má hodnotenie 4,7 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.6
LiveChat Inc. má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.3
Intercommá hodnotenie 4,3 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.2
Zendesk má hodnotenie 4,2 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.6
Olark má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
Hodnota za cenu
Hodnotenia podľa ceny od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.5
LiveChat Inc.má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,5 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.0
Intercom má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,0 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.1
Zendesk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,1 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.5
Olark má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,5 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
Cena
Cena softvéru v USD na agenta za mesiac.
29-39$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
19-59$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
39-49$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
49-99$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
19$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
Predpripravené odpovede
Vytvorte preddefinované odpovede na často kladené otázky, ktoré je možné nasadiť jediným kliknutím.
LiveAgent ponúka vopred pripravené odpovede.
LiveChat Inc. ponúka vopred pripravené odpovede.
Intercom ponúka vopred pripravené odpovede.
Zendesk ponúka vopred pripravené odpovede.
Olark ponúka vopred pripravené odpovede.
Prispôsobiteľné značky
Možnosť použiť biely štítok (bez značky)
LiveAgent ponúka prispôsobiteľné značky.
LiveChat Inc. ponúka prispôsobiteľné značky.
Intercom ponúka prispôsobiteľné značky
Zendesk ponúka prispôsobiteľné značky.
Olark ponúka prispôsobiteľné značky.
Geografické cielenie
Pošlite návštevníkom svojich webových stránok prispôsobené pozvánky na chat alebo im zobrazte vlastné viacjazyčné tlačidlá chatu na základe ich geografickej polohy.
LiveAgent ponúka geografické cielenie.
LiveChat Inc. ponúka geografické cielenie.
Intercom ponúka geografické cielenie.
Zendesk ponúka geografické cielenie.
Olark oponúka geografické cielenie.
Offline formuláre
Umožnite návštevníkom webových stránok, aby vás kontaktovali mimo pracovnej doby prostredníctvom offline chatovacích formulárov, ktoré sa okamžite prevedú na tikety a môžete na ne odpovedať počas pracovnej doby.
LiveAgent ponúka offline formuláre.
LiveChat Inc. ponúka offline formuláre.
Intercom neponúka offline formuláre.
Zendesk ponúka offline formuláre.
Olark ponúka offline formuláre.
Proaktívny chat
Automaticky pozývajte návštevníkov svojich webových stránok na chat na základe vopred definovaných pravidiel.
LiveAgent ponúka proaktívne pozvánky na chat.
LiveChat Inc. ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Intercom ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Zendesk ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Olark ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Zdieľanie obrazovky
Zdieľanie obrazovky medzi zákazníkmi a agentmi pre rýchlejšie riešenie problémov.
LiveAgent ponúka zdieľanie obrazovky.
LiveChat Inc. ponúka zdieľanie obrazovky.
Intercom neponúka zdieľanie obrazovky.
Zendesk neponúka zdieľanie obrazovky.
Olark neponúka zdieľanie obrazovky.
Prevody/smerovanie
Automaticky smerujte alebo manuálne prenášajte chaty agentom, ktorí sú najlepšie vybavení na zodpovedanie otázok zákazníkov.
LiveAgent ponúka prenosy/smerovanie chatu.
LiveChat Inc. ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Intercom ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Zendesk ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Olark ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Integrácia tretej strany
Integrácia s populárnym softvérom, nástrojmi a sieťami, ako sú sociálne médiá, CRM alebo spracovatelia platieb.
LiveAgent ponúka integráciu tretích strán.
LiveChat Inc. ponúka integráciu tretích strán.
Intercom ponúka integráciu tretích strán.
Zendesk ponúka integráciu tretích strán.
Olark ponúka integráciu tretích strán.
Nahliadnutie do správy
Náhľad v reálnom čase na to, čo zákazník zadáva do chatovacieho poľa.
LiveAgent ponúka nahliadnutie do správ.
LiveChat Inc. ponúka nahliadnutie do správ.
Intercom neponúka nahliadnutie do správ.
Zendesk neponúka nahliadnutie do správ.
Olark neponúka nahliadnutie do správ.
Neobmedzená história chatu
Počet prepisov chatu, ktoré sa ukladajú a je možné ich kedykoľvek získať, nie je obmedzený.
LiveAgent ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Len v plánoch nad 39$/mesiac In LiveChat Inc. neobmedzená história chatu nie je k dispozícii v pláne 19$ na agenta na mesiac.
Intercom ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Zendesk ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Olark ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Neobmedzené sledovanie zákazníkov
Počet návštevníkov webových stránok, ktorých môžete sledovať, nie je obmedzený.
LiveAgent ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
LiveChat Inc. ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Intercom ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Zendesk ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Olark ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Značky chatu
Pridajte značky do akejkoľvek konverzácie, aby ste si mohli pozrieť jej obsah na prvý pohľad alebo aby ste ju ľahšie našli.
LiveAgent ponúka označovanie chatov/chatové značky.
Len v plánoch nad 39$/mesiac LiveChat Inc. značky chatu nie sú dostupné v pláne 19$ na agenta za mesiac.
Intercom ponúka označovanie chatov/chatové značky.
Zendesk offers ponúka označovanie chatov/chatové značky.
Olark ponúka označovanie chatov/chatové značky.

Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov koncových používateľov na celom svete

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent zjednodušuje viac kanálov zákazníckych služieb do jedného softvéru

Monitorujte správanie a zapojte sa, keď je vhodný čas

Premeňte návštevníkov webových stránok na platiacich zákazníkov pomocou prispôsobených pozvánok na chat na základe poznatkov z CRM a sledovania ich správania.

Zistite, ktorú stránku si každý zákazník prehliada, ako dlho na nej pobudne či zdroj, z ktorého prišli na váš web.

Zvýšte efektivitu agentov pomocou preddefinovaných správ

Ušetrite každý týždeň až 15 hodín práce odpovedaním na často kladené otázky pomocou preddefinovaných správ..

Vytvorte neobmedzený počet odpovedí a odošlite ich jediným kliknutím.

Canned messages (Macros) in LiveAgent
live chat

Nastavte si live chat v priebehu niekoľkých sekúnd

Skopírujte a prilepte útržok kódu na svoje webové stránky, aby ste mohli sledovať a chatovať s návštevníkmi v reálnom čase.

Prispôsobte si ho pomocou niekoľkých kliknutí

Vyberte si tlačidlá chatu, chatové okná a či offline formuláre z našej galérie alebo si vytvorte vlastné pomocou vlastných CSS.

komunikacia-so-zakaznikom-moznosti-prisposobenia-si-chatoveho-okna

Buďte v povedomí

Predvídajte potreby a otázky každého zákazníka tým, že nahliadnete do toho, čo píšu do chatovacieho okna ešte skôr než stihnú kliknúť na tlačidlo odoslať.

Využite pozitívne skúsenosti s našim vstavaným CRM, ktoré vám umožní zobraziť všetky informácie o zákazníkoch, ich minulé nákupy, prijaté e-maily či podnety.

Podpora bez námahy, ktorá zvyšuje objemy predaja

Podporte svojich zákazníkov jednoduchými nástrojmi samoobsluhy, ktoré sú priamo integrované do widgetu chatového okna. Znížte množstvo prijatej e-mailovej komunikácie a zvýšte objeme predaja s našou alternatívou live chatu už dnes!

Zastavte zlé a nekvalitné služby zákazníkom

Sledujte výkon svojho tímu.

Upravte zmeny agentov podľa objemu chatu a špičiek, sledujte, kto s kým chatuje, sledujte, čo hovorí, a poučte sa z hodnotení agentov.

Funkcia reportov v LiveAgente

Spojte si súvislosti

Už žiadne odhadovanie či predpokladanie.

Sledujte cestu riešenia zákazníckych problémov od ich začiatku až do konca v jednom vlákne tiketu.

Poskytujte nepretržitú podporu

LiveAgent ponúka funkciu offline chatu, ktorá umožňuje vašim návštevníkom webových stránok kontaktovať vás aj mimo bežne dostupných otváracích hodín.

Získajte viac informácií o našej alternatíve live chatu.

LiveAgent side contact form
chat-v-realnom-čase

100% prispôsobiteľný a škálovateľný

Naša alternatíva live chatu je stopercentne škálovateľná a prispôsobiteľná, či už ste rozhodli poskytovať špičkový zákaznícky servis 24/7/365 alebo ponúkate zákaznícke služby len v rámci určitých období.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Prečo je LiveAgent tou najlepšou live chat alternatívou?

Pretože najlepšie alternatívy live chatu poskytujú ďalšie funkcie bez ďalších poplatkov!

Báza znalostí

Podpora sociálnych médií

Ušetrite viac s LiveAgentom

Porovnajte live chat LiveAgenta s konkurenčnými chatovými widgetmi a zistite, ktorý z nich poskytuje lepší pomer ceny a hodnoty pre váš help desk.

Naši zákazníci to dokážu povedať najlepšie

Súvisiace článkyLive chat alternatívy
LiveAgent is a company that offers customer support portal, data migration, and product changes. They have various popular software, including phone systems and helpdesk software. The company also provides a blog, dictionary, academy, webinars, and cost calculator for customer assistance. LiveAgent provides contact information for their sales department, social media, and newsletter subscription. They are currently creating an information dashboard for their customers and are in the process of installing it.

Use case scenarios

LiveAgent is a company that offers customer support portal, data migration, and product changes. They have various popular software, including phone systems and helpdesk software. The company also provides a blog, dictionary, academy, webinars, and cost calculator for customer assistance. LiveAgent provides contact information for their sales department, social media, and newsletter subscription. They are currently creating an information dashboard for their customers and are in the process of installing it.

Zlepšite zákaznícky servis s LiveAgent! Vyskúšajte top helpdesk softvér s 200+ integráciami a bezplatnou skúšobnou verziou. Začnite teraz!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Zlepšite zákaznícky servis s LiveAgent! Vyskúšajte top helpdesk softvér s 200+ integráciami a bezplatnou skúšobnou verziou. Začnite teraz!"

Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu

Poskytujte výnimočnú zákaznícku podporu s LiveAgent! Viackanálový softvér, 130+ funkcií, 30 dní zdarma, 24/7 podpora. Začnite teraz!

Presuňte súbory napr. obrázky, hudbu, video alebo dokumenty prostredníctvom drag & drop priamo do vašich tiketov v systéme LiveAgent. Je to také ľahké. Prečítajte si o tom viac.

Prílohy

Zdieľajte súbory rýchlo a jednoducho s funkciou príloh v LiveAgent. Podpora všetkých typov súborov do 128 MB pre tikety, chaty a formuláre!

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x