Nespĺňa váš v súčasnosti používaný live chat všetky vaše očakávania? Ste pripravení objaviť a vyskúšať alternatívu live chatu?
V našom dôslednom porovnaní sme si posvietili na najobľúbenejšie riešenia live chatu, ich funkcie a hodnotenia zákazníkov tak, aby ste mali vy menej práce pri výbere.
Funkcie | LiveAgent
Vyskúšajte zadarmo najrýchlejší widget live chatu! Bez nutnosti kreditnej karty.
|
LiveChat Inc.
PorovnajteLiveChat Inc. s LiveAgentom.
|
Intercom
Porovnajte Intercom s LiveAgentom.
|
Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgentom.
|
Olark
Porovnajte Olark s LiveAgentom.
|
---|---|---|---|---|---|
Hodnotenie
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
LiveAgent získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,7 z 5.
|
4.6
LiveChat Inc. získal celkové hodnotenie 4,6 z 5 od overených používateľov na Capterre.
|
4.5
Intercom získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
|
4.3
Zendesk získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,3 z 5.
|
4.5
Olark získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
|
Jednoduchosť používania
Hodnotenie jednoduchosti používania od overených používateľov na Capterre.
|
4.6
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,6 z 5 za jednoduchosť používania.
|
4.7
LiveChat Inc. má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 za jednoduchosť používania.
|
4.4
Intercom má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,4 z 5 za jednoduchosť používania.
|
4.3
Zendesk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,3 z 5 za jednoduchosť používania.
|
4.7
Olark má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 za jednoduchosť používania.
|
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
LiveAgent má hodnotenie 4,7 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
|
4.6
LiveChat Inc. má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
|
4.3
Intercommá hodnotenie 4,3 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
|
4.2
Zendesk má hodnotenie 4,2 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
|
4.6
Olark má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
|
Hodnota za cenu
Hodnotenia podľa ceny od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
4.5
LiveChat Inc.má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,5 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
4.0
Intercom má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,0 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
4.1
Zendesk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,1 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
4.5
Olark má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,5 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
Cena
Cena softvéru v USD na agenta za mesiac.
|
29-39$/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
19-59$/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
39-49$/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
49-99$/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
19$/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
Predpripravené odpovede
Vytvorte preddefinované odpovede na často kladené otázky, ktoré je možné nasadiť jediným kliknutím.
|
LiveAgent ponúka vopred pripravené odpovede.
|
LiveChat Inc. ponúka vopred pripravené odpovede.
|
Intercom ponúka vopred pripravené odpovede.
|
Zendesk ponúka vopred pripravené odpovede.
|
Olark ponúka vopred pripravené odpovede.
|
Prispôsobiteľné značky
Možnosť použiť biely štítok (bez značky)
|
LiveAgent ponúka prispôsobiteľné značky.
|
LiveChat Inc. ponúka prispôsobiteľné značky.
|
Intercom ponúka prispôsobiteľné značky
|
Zendesk ponúka prispôsobiteľné značky.
|
Olark ponúka prispôsobiteľné značky.
|
Geografické cielenie
Pošlite návštevníkom svojich webových stránok prispôsobené pozvánky na chat alebo im zobrazte vlastné viacjazyčné tlačidlá chatu na základe ich geografickej polohy.
|
LiveAgent ponúka geografické cielenie.
|
LiveChat Inc. ponúka geografické cielenie.
|
Intercom ponúka geografické cielenie.
|
Zendesk ponúka geografické cielenie.
|
Olark oponúka geografické cielenie.
|
Offline formuláre
Umožnite návštevníkom webových stránok, aby vás kontaktovali mimo pracovnej doby prostredníctvom offline chatovacích formulárov, ktoré sa okamžite prevedú na tikety a môžete na ne odpovedať počas pracovnej doby.
|
LiveAgent ponúka offline formuláre.
|
LiveChat Inc. ponúka offline formuláre.
|
Intercom neponúka offline formuláre.
|
Zendesk ponúka offline formuláre.
|
Olark ponúka offline formuláre.
|
Proaktívny chat
Automaticky pozývajte návštevníkov svojich webových stránok na chat na základe vopred definovaných pravidiel.
|
LiveAgent ponúka proaktívne pozvánky na chat.
|
LiveChat Inc. ponúka proaktívne pozvánky na chat.
|
Intercom ponúka proaktívne pozvánky na chat.
|
Zendesk ponúka proaktívne pozvánky na chat.
|
Olark ponúka proaktívne pozvánky na chat.
|
Zdieľanie obrazovky
Zdieľanie obrazovky medzi zákazníkmi a agentmi pre rýchlejšie riešenie problémov.
|
LiveAgent ponúka zdieľanie obrazovky.
|
LiveChat Inc. ponúka zdieľanie obrazovky.
|
Intercom neponúka zdieľanie obrazovky.
|
Zendesk neponúka zdieľanie obrazovky.
|
Olark neponúka zdieľanie obrazovky.
|
Prevody/smerovanie
Automaticky smerujte alebo manuálne prenášajte chaty agentom, ktorí sú najlepšie vybavení na zodpovedanie otázok zákazníkov.
|
LiveAgent ponúka prenosy/smerovanie chatu.
|
LiveChat Inc. ponúka prenosy/smerovanie chatu.
|
Intercom ponúka prenosy/smerovanie chatu.
|
Zendesk ponúka prenosy/smerovanie chatu.
|
Olark ponúka prenosy/smerovanie chatu.
|
Integrácia tretej strany
Integrácia s populárnym softvérom, nástrojmi a sieťami, ako sú sociálne médiá, CRM alebo spracovatelia platieb.
|
LiveAgent ponúka integráciu tretích strán.
|
LiveChat Inc. ponúka integráciu tretích strán.
|
Intercom ponúka integráciu tretích strán.
|
Zendesk ponúka integráciu tretích strán.
|
Olark ponúka integráciu tretích strán.
|
Nahliadnutie do správy
Náhľad v reálnom čase na to, čo zákazník zadáva do chatovacieho poľa.
|
LiveAgent ponúka nahliadnutie do správ.
|
LiveChat Inc. ponúka nahliadnutie do správ.
|
Intercom neponúka nahliadnutie do správ.
|
Zendesk neponúka nahliadnutie do správ.
|
Olark neponúka nahliadnutie do správ.
|
Neobmedzená história chatu
Počet prepisov chatu, ktoré sa ukladajú a je možné ich kedykoľvek získať, nie je obmedzený.
|
LiveAgent ponúka neobmedzenú históriu chatu.
|
Len v plánoch nad 39$/mesiac
In LiveChat Inc. neobmedzená história chatu nie je k dispozícii v pláne 19$ na agenta na mesiac.
|
Intercom ponúka neobmedzenú históriu chatu.
|
Zendesk ponúka neobmedzenú históriu chatu.
|
Olark ponúka neobmedzenú históriu chatu.
|
Neobmedzené sledovanie zákazníkov
Počet návštevníkov webových stránok, ktorých môžete sledovať, nie je obmedzený.
|
LiveAgent ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
|
LiveChat Inc. ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
|
Intercom ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
|
Zendesk ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
|
Olark ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
|
Značky chatu
Pridajte značky do akejkoľvek konverzácie, aby ste si mohli pozrieť jej obsah na prvý pohľad alebo aby ste ju ľahšie našli.
|
LiveAgent ponúka označovanie chatov/chatové značky.
|
Len v plánoch nad 39$/mesiac
LiveChat Inc. značky chatu nie sú dostupné v pláne 19$ na agenta za mesiac.
|
Intercom ponúka označovanie chatov/chatové značky.
|
Zendesk offers ponúka označovanie chatov/chatové značky.
|
Olark ponúka označovanie chatov/chatové značky.
|
Premeňte návštevníkov webových stránok na platiacich zákazníkov pomocou prispôsobených pozvánok na chat na základe poznatkov z CRM a sledovania ich správania.
Zistite, ktorú stránku si každý zákazník prehliada, ako dlho na nej pobudne či zdroj, z ktorého prišli na váš web.
Ušetrite každý týždeň až 15 hodín práce odpovedaním na často kladené otázky pomocou preddefinovaných správ..
Vytvorte neobmedzený počet odpovedí a odošlite ich jediným kliknutím.
Skopírujte a prilepte útržok kódu na svoje webové stránky, aby ste mohli sledovať a chatovať s návštevníkmi v reálnom čase.
Vyberte si tlačidlá chatu, chatové okná a či offline formuláre z našej galérie alebo si vytvorte vlastné pomocou vlastných CSS.
Predvídajte potreby a otázky každého zákazníka tým, že nahliadnete do toho, čo píšu do chatovacieho okna ešte skôr než stihnú kliknúť na tlačidlo odoslať.
Využite pozitívne skúsenosti s našim vstavaným CRM, ktoré vám umožní zobraziť všetky informácie o zákazníkoch, ich minulé nákupy, prijaté e-maily či podnety.
Podporte svojich zákazníkov jednoduchými nástrojmi samoobsluhy, ktoré sú priamo integrované do widgetu chatového okna. Znížte množstvo prijatej e-mailovej komunikácie a zvýšte objeme predaja s našou alternatívou live chatu už dnes!
Sledujte výkon svojho tímu.
Upravte zmeny agentov podľa objemu chatu a špičiek, sledujte, kto s kým chatuje, sledujte, čo hovorí, a poučte sa z hodnotení agentov.
Už žiadne odhadovanie či predpokladanie.
Sledujte cestu riešenia zákazníckych problémov od ich začiatku až do konca v jednom vlákne tiketu.
LiveAgent ponúka funkciu offline chatu, ktorá umožňuje vašim návštevníkom webových stránok kontaktovať vás aj mimo bežne dostupných otváracích hodín.
Naša alternatíva live chatu je stopercentne škálovateľná a prispôsobiteľná, či už ste rozhodli poskytovať špičkový zákaznícky servis 24/7/365 alebo ponúkate zákaznícke služby len v rámci určitých období.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Pretože najlepšie alternatívy live chatu poskytujú ďalšie funkcie bez ďalších poplatkov!
Porovnajte live chat LiveAgenta s konkurenčnými chatovými widgetmi a zistite, ktorý z nich poskytuje lepší pomer ceny a hodnoty pre váš help desk.
Zažite vynikajúcu zákaznícku podporu s LiveAgent live chat softvérom, ktorý zvyšuje angažovanosť klientov bez poplatkov za nastavenie a potreby kreditnej karty. Vyskúšajte 14-dňovú bezplatnú verziu a objavte, prečo viac než 35,000 spoločností dôveruje našim pokročilým funkciám pre okamžité pripojenie a zlepšenie spokojnosti zákazníkov. Začnite teraz!
Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?
Zlepšite svoj zákaznícky servis s LiveAgent! Objavte tipy na udržanie ľudského spojenia, aj keď využívate automatizáciu a chatboty. Naučte sa merať spokojnosť zákazníkov pomocou CSAT, NPS, CES a FRT, poskytujte personalizované služby a ponúkajte viackanálovú podporu. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Objavte top 20 helpdesk tiketing softvérov pre rok 2024 s LiveAgentom, ktorý ponúka bezproblémovú zákaznícku starostlivosť na všetkých kanáloch. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu bez nutnosti kreditnej karty a posilnite svoj podporný tím moderným tiketing systémom pre zvýšenú efektivitu. 24/7 zákaznícka podpora a intuitívne rozhranie zaručia spokojnosť vašich zákazníkov.
Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?
Zvýšte rýchlosť odpovedania vášho zákazníckeho servisu s LiveAgent! Vďaka pokročilým funkciám, ako je live chat, CRM a automatizácia, môžete zlepšiť spokojnosť zákazníkov, udržať ich lojalitu a zvýšiť predaj. Začnite s 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou bez potreby kreditnej karty a posuňte svoje služby na vyššiu úroveň.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..