Objavte najlepšiu alternatívu live chatu

Zistite, prečo je LiveAgent najlepšou alternatívou live chatu na trhu.
  • ✓ Bez poplatku za nastavenie    
  • ✓Zákaznícky servis 24/7    
  • ✓ Bez nutnosti kreditnej karty    
  • ✓ Zrušenie kedykoľvek
Používatelia
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hľadáte alternatívy live chatu?

Nespĺňa váš v súčasnosti používaný live chat všetky vaše očakávania? Ste pripravení objaviť a vyskúšať alternatívu live chatu?

V našom dôslednom porovnaní sme si posvietili na najobľúbenejšie riešenia live chatu, ich funkcie a hodnotenia zákazníkov tak, aby ste mali vy menej práce pri výbere.

  • Hľadáte alternatívy live chatu? - Products - Liveagent - Reviews
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • Hľadáte alternatívy live chatu? - Accounting Software AI Video Generation AI Writer Appointment Scheduling Software Behavior Analytics Tool Business Management Software Cloud Storage Services Content Marketing CRM Customer Portal Software Data Integration Software Electronic Signature Email Finder Email Marketing Software Email Tracking Software Form Builder Graphic Design Software Help Desk Landing Page Builder Lead Enrichment Lifetime Deal Platform Live Chat Loyalty Program Software Marketing Automation Meeting Transcription Software Mind Mapping Software Online Course Platform Password Management Software Podcast Hosting Popup Builder Project Management Software Push-to-talk Refer
  • sourceforge customers love us award for liveagent
Funkcie LiveAgent LiveChat Inc.
PorovnajteLiveChat Inc. s LiveAgentom.
Intercom
Porovnajte Intercom s LiveAgentom.
Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgentom.
Olark
Porovnajte Olark s LiveAgentom.
Hodnotenie
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,7 z 5.
4.6
LiveChat Inc. získal celkové hodnotenie 4,6 z 5 od overených používateľov na Capterre.
4.5
Intercom získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
4.3
Zendesk získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,3 z 5.
4.5
Olark získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
Jednoduchosť používania
Hodnotenie jednoduchosti používania od overených používateľov na Capterre.
4.6
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,6 z 5 za jednoduchosť používania.
4.7
LiveChat Inc. má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 za jednoduchosť používania.
4.4
Intercom má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,4 z 5 za jednoduchosť používania.
4.3
Zendesk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,3 z 5 za jednoduchosť používania.
4.7
Olark má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 za jednoduchosť používania.
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent má hodnotenie 4,7 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.6
LiveChat Inc. má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.3
Intercommá hodnotenie 4,3 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.2
Zendesk má hodnotenie 4,2 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.6
Olark má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
Hodnota za cenu
Hodnotenia podľa ceny od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.5
LiveChat Inc.má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,5 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.0
Intercom má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,0 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.1
Zendesk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,1 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.5
Olark má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,5 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
Cena
Cena softvéru v USD na agenta za mesiac.
29-39$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
19-59$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
39-49$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
49-99$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
19$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
Predpripravené odpovede
Vytvorte preddefinované odpovede na často kladené otázky, ktoré je možné nasadiť jediným kliknutím.
LiveAgent ponúka vopred pripravené odpovede.
LiveChat Inc. ponúka vopred pripravené odpovede.
Intercom ponúka vopred pripravené odpovede.
Zendesk ponúka vopred pripravené odpovede.
Olark ponúka vopred pripravené odpovede.
Prispôsobiteľné značky
Možnosť použiť biely štítok (bez značky)
LiveAgent ponúka prispôsobiteľné značky.
LiveChat Inc. ponúka prispôsobiteľné značky.
Intercom ponúka prispôsobiteľné značky
Zendesk ponúka prispôsobiteľné značky.
Olark ponúka prispôsobiteľné značky.
Geografické cielenie
Pošlite návštevníkom svojich webových stránok prispôsobené pozvánky na chat alebo im zobrazte vlastné viacjazyčné tlačidlá chatu na základe ich geografickej polohy.
LiveAgent ponúka geografické cielenie.
LiveChat Inc. ponúka geografické cielenie.
Intercom ponúka geografické cielenie.
Zendesk ponúka geografické cielenie.
Olark oponúka geografické cielenie.
Offline formuláre
Umožnite návštevníkom webových stránok, aby vás kontaktovali mimo pracovnej doby prostredníctvom offline chatovacích formulárov, ktoré sa okamžite prevedú na tikety a môžete na ne odpovedať počas pracovnej doby.
LiveAgent ponúka offline formuláre.
LiveChat Inc. ponúka offline formuláre.
Intercom neponúka offline formuláre.
Zendesk ponúka offline formuláre.
Olark ponúka offline formuláre.
Proaktívny chat
Automaticky pozývajte návštevníkov svojich webových stránok na chat na základe vopred definovaných pravidiel.
LiveAgent ponúka proaktívne pozvánky na chat.
LiveChat Inc. ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Intercom ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Zendesk ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Olark ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Zdieľanie obrazovky
Zdieľanie obrazovky medzi zákazníkmi a agentmi pre rýchlejšie riešenie problémov.
LiveAgent ponúka zdieľanie obrazovky.
LiveChat Inc. ponúka zdieľanie obrazovky.
Intercom neponúka zdieľanie obrazovky.
Zendesk neponúka zdieľanie obrazovky.
Olark neponúka zdieľanie obrazovky.
Prevody/smerovanie
Automaticky smerujte alebo manuálne prenášajte chaty agentom, ktorí sú najlepšie vybavení na zodpovedanie otázok zákazníkov.
LiveAgent ponúka prenosy/smerovanie chatu.
LiveChat Inc. ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Intercom ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Zendesk ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Olark ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Integrácia tretej strany
Integrácia s populárnym softvérom, nástrojmi a sieťami, ako sú sociálne médiá, CRM alebo spracovatelia platieb.
LiveAgent ponúka integráciu tretích strán.
LiveChat Inc. ponúka integráciu tretích strán.
Intercom ponúka integráciu tretích strán.
Zendesk ponúka integráciu tretích strán.
Olark ponúka integráciu tretích strán.
Nahliadnutie do správy
Náhľad v reálnom čase na to, čo zákazník zadáva do chatovacieho poľa.
LiveAgent ponúka nahliadnutie do správ.
LiveChat Inc. ponúka nahliadnutie do správ.
Intercom neponúka nahliadnutie do správ.
Zendesk neponúka nahliadnutie do správ.
Olark neponúka nahliadnutie do správ.
Neobmedzená história chatu
Počet prepisov chatu, ktoré sa ukladajú a je možné ich kedykoľvek získať, nie je obmedzený.
LiveAgent ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Len v plánoch nad 39$/mesiac In LiveChat Inc. neobmedzená história chatu nie je k dispozícii v pláne 19$ na agenta na mesiac.
Intercom ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Zendesk ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Olark ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Neobmedzené sledovanie zákazníkov
Počet návštevníkov webových stránok, ktorých môžete sledovať, nie je obmedzený.
LiveAgent ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
LiveChat Inc. ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Intercom ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Zendesk ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Olark ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Značky chatu
Pridajte značky do akejkoľvek konverzácie, aby ste si mohli pozrieť jej obsah na prvý pohľad alebo aby ste ju ľahšie našli.
LiveAgent ponúka označovanie chatov/chatové značky.
Len v plánoch nad 39$/mesiac LiveChat Inc. značky chatu nie sú dostupné v pláne 19$ na agenta za mesiac.
Intercom ponúka označovanie chatov/chatové značky.
Zendesk offers ponúka označovanie chatov/chatové značky.
Olark ponúka označovanie chatov/chatové značky.

Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov koncových používateľov na celom svete

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov koncových používateľov na celom svete
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Monitorujte správanie a zapojte sa, keď je vhodný čas

Premeňte návštevníkov webových stránok na platiacich zákazníkov pomocou prispôsobených pozvánok na chat na základe poznatkov z CRM a sledovania ich správania.

Zistite, ktorú stránku si každý zákazník prehliada, ako dlho na nej pobudne či zdroj, z ktorého prišli na váš web.

Zvýšte efektivitu agentov pomocou preddefinovaných správ

Ušetrite každý týždeň až 15 hodín práce odpovedaním na často kladené otázky pomocou preddefinovaných správ..

Vytvorte neobmedzený počet odpovedí a odošlite ich jediným kliknutím.

Canned messages (Macros) in LiveAgent
Zvýšte efektivitu agentov pomocou preddefinovaných správ

Nastavte si live chat v priebehu niekoľkých sekúnd

Skopírujte a prilepte útržok kódu na svoje webové stránky, aby ste mohli sledovať a chatovať s návštevníkmi v reálnom čase.

Prispôsobte si ho pomocou niekoľkých kliknutí

Vyberte si tlačidlá chatu, chatové okná a či offline formuláre z našej galérie alebo si vytvorte vlastné pomocou vlastných CSS.

customize chat window in LiveAgent

Buďte v povedomí

Predvídajte potreby a otázky každého zákazníka tým, že nahliadnete do toho, čo píšu do chatovacieho okna ešte skôr než stihnú kliknúť na tlačidlo odoslať.

Využite pozitívne skúsenosti s našim vstavaným CRM, ktoré vám umožní zobraziť všetky informácie o zákazníkoch, ich minulé nákupy, prijaté e-maily či podnety.

Buďte v povedomí

Podpora bez námahy, ktorá zvyšuje objemy predaja

Podporte svojich zákazníkov jednoduchými nástrojmi samoobsluhy, ktoré sú priamo integrované do widgetu chatového okna. Znížte množstvo prijatej e-mailovej komunikácie a zvýšte objeme predaja s našou alternatívou live chatu už dnes!

Zastavte zlé a nekvalitné služby zákazníkom

Sledujte výkon svojho tímu.

Upravte zmeny agentov podľa objemu chatu a špičiek, sledujte, kto s kým chatuje, sledujte, čo hovorí, a poučte sa z hodnotení agentov.

Reports feature by LiveAgent

Spojte si súvislosti

Už žiadne odhadovanie či predpokladanie.

Sledujte cestu riešenia zákazníckych problémov od ich začiatku až do konca v jednom vlákne tiketu.

Poskytujte nepretržitú podporu

LiveAgent ponúka funkciu offline chatu, ktorá umožňuje vašim návštevníkom webových stránok kontaktovať vás aj mimo bežne dostupných otváracích hodín.

Získajte viac informácií o našej alternatíve live chatu.

LiveAgent side contact form
Real-time chat examples in LiveAgent

100% prispôsobiteľný a škálovateľný

Naša alternatíva live chatu je stopercentne škálovateľná a prispôsobiteľná, či už ste rozhodli poskytovať špičkový zákaznícky servis 24/7/365 alebo ponúkate zákaznícke služby len v rámci určitých období.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Prečo je LiveAgent tou najlepšou live chat alternatívou?

Pretože najlepšie alternatívy live chatu poskytujú ďalšie funkcie bez ďalších poplatkov!

Ušetrite viac s LiveAgentom

Porovnajte live chat LiveAgenta s konkurenčnými chatovými widgetmi a zistite, ktorý z nich poskytuje lepší pomer ceny a hodnoty pre váš help desk.

Naši zákazníci to dokážu povedať najlepšie

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty

FAQ

Prečo by ste sa mali rozhodnúť pre LiveAgent ako live chat alternatívu?

S LiveAgentom máte kontrolu nad podporou live chatu. Naše cloudové riešenie vám poskytuje asistenčnú službu, ktorá sa ľahko používa a spravuje. Cena je jednoduchá a platíte len za to, čo využijete. Môžete pridať, zmeniť alebo odstrániť agentov a služby.

Aké funkcie live chatu ponúka LiveAgent?

LiveAgent ponúka množstvo funkcií live chatu, ako je história chatu, prehľad chatu, online návštevníci, interný chat, distribúcia chatu a ďalšie.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru