Objavte najlepšiu alternatívu live chatu

Zistite, prečo je LiveAgent najlepšou alternatívou live chatu na trhu.
  • ✓ Bez poplatku za nastavenie    
  • ✓Zákaznícky servis 24/7    
  • ✓ Bez nutnosti kreditnej karty    
  • ✓ Zrušenie kedykoľvek
Používatelia
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hľadáte alternatívy live chatu?

Nespĺňa váš v súčasnosti používaný live chat všetky vaše očakávania? Ste pripravení objaviť a vyskúšať alternatívu live chatu?

V našom dôslednom porovnaní sme si posvietili na najobľúbenejšie riešenia live chatu, ich funkcie a hodnotenia zákazníkov tak, aby ste mali vy menej práce pri výbere.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Funkcie LiveAgent LiveChat Inc.
PorovnajteLiveChat Inc. s LiveAgentom.
Intercom
Porovnajte Intercom s LiveAgentom.
Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgentom.
Olark
Porovnajte Olark s LiveAgentom.
Hodnotenie
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,7 z 5.
4.6
LiveChat Inc. získal celkové hodnotenie 4,6 z 5 od overených používateľov na Capterre.
4.5
Intercom získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
4.3
Zendesk získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,3 z 5.
4.5
Olark získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
Jednoduchosť používania
Hodnotenie jednoduchosti používania od overených používateľov na Capterre.
4.6
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,6 z 5 za jednoduchosť používania.
4.7
LiveChat Inc. má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 za jednoduchosť používania.
4.4
Intercom má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,4 z 5 za jednoduchosť používania.
4.3
Zendesk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,3 z 5 za jednoduchosť používania.
4.7
Olark má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 za jednoduchosť používania.
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent má hodnotenie 4,7 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.6
LiveChat Inc. má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.3
Intercommá hodnotenie 4,3 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.2
Zendesk má hodnotenie 4,2 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
4.6
Olark má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
Hodnota za cenu
Hodnotenia podľa ceny od overených používateľov na Capterre.
4.7
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.5
LiveChat Inc.má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,5 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.0
Intercom má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,0 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.1
Zendesk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,1 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
4.5
Olark má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,5 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
Cena
Cena softvéru v USD na agenta za mesiac.
29-39$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
19-59$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
39-49$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
49-99$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
19$/mesiac/agent Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
Predpripravené odpovede
Vytvorte preddefinované odpovede na často kladené otázky, ktoré je možné nasadiť jediným kliknutím.
LiveAgent ponúka vopred pripravené odpovede.
LiveChat Inc. ponúka vopred pripravené odpovede.
Intercom ponúka vopred pripravené odpovede.
Zendesk ponúka vopred pripravené odpovede.
Olark ponúka vopred pripravené odpovede.
Prispôsobiteľné značky
Možnosť použiť biely štítok (bez značky)
LiveAgent ponúka prispôsobiteľné značky.
LiveChat Inc. ponúka prispôsobiteľné značky.
Intercom ponúka prispôsobiteľné značky
Zendesk ponúka prispôsobiteľné značky.
Olark ponúka prispôsobiteľné značky.
Geografické cielenie
Pošlite návštevníkom svojich webových stránok prispôsobené pozvánky na chat alebo im zobrazte vlastné viacjazyčné tlačidlá chatu na základe ich geografickej polohy.
LiveAgent ponúka geografické cielenie.
LiveChat Inc. ponúka geografické cielenie.
Intercom ponúka geografické cielenie.
Zendesk ponúka geografické cielenie.
Olark oponúka geografické cielenie.
Offline formuláre
Umožnite návštevníkom webových stránok, aby vás kontaktovali mimo pracovnej doby prostredníctvom offline chatovacích formulárov, ktoré sa okamžite prevedú na tikety a môžete na ne odpovedať počas pracovnej doby.
LiveAgent ponúka offline formuláre.
LiveChat Inc. ponúka offline formuláre.
Intercom neponúka offline formuláre.
Zendesk ponúka offline formuláre.
Olark ponúka offline formuláre.
Proaktívny chat
Automaticky pozývajte návštevníkov svojich webových stránok na chat na základe vopred definovaných pravidiel.
LiveAgent ponúka proaktívne pozvánky na chat.
LiveChat Inc. ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Intercom ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Zendesk ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Olark ponúka proaktívne pozvánky na chat.
Zdieľanie obrazovky
Zdieľanie obrazovky medzi zákazníkmi a agentmi pre rýchlejšie riešenie problémov.
LiveAgent ponúka zdieľanie obrazovky.
LiveChat Inc. ponúka zdieľanie obrazovky.
Intercom neponúka zdieľanie obrazovky.
Zendesk neponúka zdieľanie obrazovky.
Olark neponúka zdieľanie obrazovky.
Prevody/smerovanie
Automaticky smerujte alebo manuálne prenášajte chaty agentom, ktorí sú najlepšie vybavení na zodpovedanie otázok zákazníkov.
LiveAgent ponúka prenosy/smerovanie chatu.
LiveChat Inc. ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Intercom ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Zendesk ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Olark ponúka prenosy/smerovanie chatu.
Integrácia tretej strany
Integrácia s populárnym softvérom, nástrojmi a sieťami, ako sú sociálne médiá, CRM alebo spracovatelia platieb.
LiveAgent ponúka integráciu tretích strán.
LiveChat Inc. ponúka integráciu tretích strán.
Intercom ponúka integráciu tretích strán.
Zendesk ponúka integráciu tretích strán.
Olark ponúka integráciu tretích strán.
Nahliadnutie do správy
Náhľad v reálnom čase na to, čo zákazník zadáva do chatovacieho poľa.
LiveAgent ponúka nahliadnutie do správ.
LiveChat Inc. ponúka nahliadnutie do správ.
Intercom neponúka nahliadnutie do správ.
Zendesk neponúka nahliadnutie do správ.
Olark neponúka nahliadnutie do správ.
Neobmedzená história chatu
Počet prepisov chatu, ktoré sa ukladajú a je možné ich kedykoľvek získať, nie je obmedzený.
LiveAgent ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Len v plánoch nad 39$/mesiac In LiveChat Inc. neobmedzená história chatu nie je k dispozícii v pláne 19$ na agenta na mesiac.
Intercom ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Zendesk ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Olark ponúka neobmedzenú históriu chatu.
Neobmedzené sledovanie zákazníkov
Počet návštevníkov webových stránok, ktorých môžete sledovať, nie je obmedzený.
LiveAgent ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
LiveChat Inc. ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Intercom ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Zendesk ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Olark ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
Značky chatu
Pridajte značky do akejkoľvek konverzácie, aby ste si mohli pozrieť jej obsah na prvý pohľad alebo aby ste ju ľahšie našli.
LiveAgent ponúka označovanie chatov/chatové značky.
Len v plánoch nad 39$/mesiac LiveChat Inc. značky chatu nie sú dostupné v pláne 19$ na agenta za mesiac.
Intercom ponúka označovanie chatov/chatové značky.
Zendesk offers ponúka označovanie chatov/chatové značky.
Olark ponúka označovanie chatov/chatové značky.

Porovnajte LiveAgent
s inými platformami

Dôvera viac ako 30 000 spoločností a 150 miliónov koncových používateľov na celom svete

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Monitorujte správanie a zapojte sa, keď je vhodný čas

Premeňte návštevníkov webových stránok na platiacich zákazníkov pomocou prispôsobených pozvánok na chat na základe poznatkov z CRM a sledovania ich správania.

Zistite, ktorú stránku si každý zákazník prehliada, ako dlho na nej pobudne či zdroj, z ktorého prišli na váš web.

Zvýšte efektivitu agentov pomocou preddefinovaných správ

Ušetrite každý týždeň až 15 hodín práce odpovedaním na často kladené otázky pomocou preddefinovaných správ..

Vytvorte neobmedzený počet odpovedí a odošlite ich jediným kliknutím.

Canned messages (Macros) in LiveAgent

Nastavte si live chat v priebehu niekoľkých sekúnd

Skopírujte a prilepte útržok kódu na svoje webové stránky, aby ste mohli sledovať a chatovať s návštevníkmi v reálnom čase.

Prispôsobte si ho pomocou niekoľkých kliknutí

Vyberte si tlačidlá chatu, chatové okná a či offline formuláre z našej galérie alebo si vytvorte vlastné pomocou vlastných CSS.

Customize your chat window in LiveAgent

Buďte v povedomí

Predvídajte potreby a otázky každého zákazníka tým, že nahliadnete do toho, čo píšu do chatovacieho okna ešte skôr než stihnú kliknúť na tlačidlo odoslať.

Využite pozitívne skúsenosti s našim vstavaným CRM, ktoré vám umožní zobraziť všetky informácie o zákazníkoch, ich minulé nákupy, prijaté e-maily či podnety.

Podpora bez námahy, ktorá zvyšuje objemy predaja

Podporte svojich zákazníkov jednoduchými nástrojmi samoobsluhy, ktoré sú priamo integrované do widgetu chatového okna. Znížte množstvo prijatej e-mailovej komunikácie a zvýšte objeme predaja s našou alternatívou live chatu už dnes!

Zastavte zlé a nekvalitné služby zákazníkom

Sledujte výkon svojho tímu.

Upravte zmeny agentov podľa objemu chatu a špičiek, sledujte, kto s kým chatuje, sledujte, čo hovorí, a poučte sa z hodnotení agentov.

Reports feature by LiveAgent

Spojte si súvislosti

Už žiadne odhadovanie či predpokladanie.

Sledujte cestu riešenia zákazníckych problémov od ich začiatku až do konca v jednom vlákne tiketu.

Poskytujte nepretržitú podporu

LiveAgent ponúka funkciu offline chatu, ktorá umožňuje vašim návštevníkom webových stránok kontaktovať vás aj mimo bežne dostupných otváracích hodín.

Získajte viac informácií o našej alternatíve live chatu.

LiveAgent side contact form
Real-time chat examples in LiveAgent

100% prispôsobiteľný a škálovateľný

Naša alternatíva live chatu je stopercentne škálovateľná a prispôsobiteľná, či už ste rozhodli poskytovať špičkový zákaznícky servis 24/7/365 alebo ponúkate zákaznícke služby len v rámci určitých období.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

black Slido logo

Prečo je LiveAgent tou najlepšou live chat alternatívou?

Pretože najlepšie alternatívy live chatu poskytujú ďalšie funkcie bez ďalších poplatkov!

Báza znalostí

Podpora sociálnych médií

Ušetrite viac s LiveAgentom

Porovnajte live chat LiveAgenta s konkurenčnými chatovými widgetmi a zistite, ktorý z nich poskytuje lepší pomer ceny a hodnoty pre váš help desk.

Naši zákazníci to dokážu povedať najlepšie

Súvisiace článkyLive chat alternatívy
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

Would you like to learn more about LiveAgent? Request a free demo to learn more about LiveAgent and how it can help you succeed.

Naplánujte si ukážku softvéru

The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

LiveAgent ponúka tlačidlo chatu pre vynikajúcu zákaznícku podporu prostredníctvom live chatu na webovej stránke. Ponúka rôzne designy a možnosti, ako aj 30-dennú skúšobnú verziu zadarmo.

Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Začnite 14-dňovú skúšobnú verziu zdarma a neskôr prejdite na jeden z platených plánov začínajúcich na 15$ / mesiac

Ocenenia a certifikáty

LiveAgent is a customer support software offered by Quality Unit LLC. It includes features such as live chat, VoIP phone systems, and multi-channel support. The software is also available as a self-service email management and help desk tool. LiveAgent offers advanced ticketing procedures, a customer portal, and templates. It is a reliable and cost-effective solution that helps businesses increase their productivity and sales conversion rates. The software has received positive reviews from satisfied customers and is a popular choice among digital agencies.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x