Nespĺňa váš v súčasnosti používaný live chat všetky vaše očakávania? Ste pripravení objaviť a vyskúšať alternatívu live chatu?
V našom dôslednom porovnaní sme si posvietili na najobľúbenejšie riešenia live chatu, ich funkcie a hodnotenia zákazníkov tak, aby ste mali vy menej práce pri výbere.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Funkcie | LiveAgent
Vyskúšajte zadarmo najrýchlejší widget live chatu! Bez nutnosti kreditnej karty.
|
LiveChat Inc.
PorovnajteLiveChat Inc. s LiveAgentom.
|
Intercom
Porovnajte Intercom s LiveAgentom.
|
Zendesk
Porovnajte Zendesk s LiveAgentom.
|
Olark
Porovnajte Olark s LiveAgentom.
|
---|---|---|---|---|---|
Hodnotenie
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
LiveAgent získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,7 z 5.
|
4.6
LiveChat Inc. získal celkové hodnotenie 4,6 z 5 od overených používateľov na Capterre.
|
4.5
Intercom získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
|
4.3
Zendesk získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,3 z 5.
|
4.5
Olark získal od overených používateľov na Capterre celkové hodnotenie 4,5 z 5.
|
Jednoduchosť používania
Hodnotenie jednoduchosti používania od overených používateľov na Capterre.
|
4.6
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,6 z 5 za jednoduchosť používania.
|
4.7
LiveChat Inc. má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 za jednoduchosť používania.
|
4.4
Intercom má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,4 z 5 za jednoduchosť používania.
|
4.3
Zendesk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,3 z 5 za jednoduchosť používania.
|
4.7
Olark má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 za jednoduchosť používania.
|
Zákaznícka podpora
Hodnotenie zákazníckej podpory od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
LiveAgent má hodnotenie 4,7 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
|
4.6
LiveChat Inc. má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
|
4.3
Intercommá hodnotenie 4,3 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
|
4.2
Zendesk má hodnotenie 4,2 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
|
4.6
Olark má hodnotenie 4,6 z 5 za zákaznícku podporu od overených používateľov na Capterre.
|
Hodnota za cenu
Hodnotenia podľa ceny od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
LiveAgent má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,7 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
4.5
LiveChat Inc.má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,5 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
4.0
Intercom má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,0 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
4.1
Zendesk má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,1 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
4.5
Olark má od overených používateľov na Capterre hodnotenie 4,5 z 5 z hľadiska hodnoty produktu v porovnaní s cenou.
|
Cena
Cena softvéru v USD na agenta za mesiac.
|
29-39$/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
19-59$/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
39-49$/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
49-99$/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
19$/mesiac/agent
Cenové rozpätie dostupných plánov. Všetky programy sa účtujú v USD mesačne. Uvedená cena zodpovedá cene pre jedného agenta na mesiac.
|
Predpripravené odpovede
Vytvorte preddefinované odpovede na často kladené otázky, ktoré je možné nasadiť jediným kliknutím.
|
LiveAgent ponúka vopred pripravené odpovede.
|
LiveChat Inc. ponúka vopred pripravené odpovede.
|
Intercom ponúka vopred pripravené odpovede.
|
Zendesk ponúka vopred pripravené odpovede.
|
Olark ponúka vopred pripravené odpovede.
|
Prispôsobiteľné značky
Možnosť použiť biely štítok (bez značky)
|
LiveAgent ponúka prispôsobiteľné značky.
|
LiveChat Inc. ponúka prispôsobiteľné značky.
|
Intercom ponúka prispôsobiteľné značky
|
Zendesk ponúka prispôsobiteľné značky.
|
Olark ponúka prispôsobiteľné značky.
|
Geografické cielenie
Pošlite návštevníkom svojich webových stránok prispôsobené pozvánky na chat alebo im zobrazte vlastné viacjazyčné tlačidlá chatu na základe ich geografickej polohy.
|
LiveAgent ponúka geografické cielenie.
|
LiveChat Inc. ponúka geografické cielenie.
|
Intercom ponúka geografické cielenie.
|
Zendesk ponúka geografické cielenie.
|
Olark oponúka geografické cielenie.
|
Offline formuláre
Umožnite návštevníkom webových stránok, aby vás kontaktovali mimo pracovnej doby prostredníctvom offline chatovacích formulárov, ktoré sa okamžite prevedú na tikety a môžete na ne odpovedať počas pracovnej doby.
|
LiveAgent ponúka offline formuláre.
|
LiveChat Inc. ponúka offline formuláre.
|
Intercom neponúka offline formuláre.
|
Zendesk ponúka offline formuláre.
|
Olark ponúka offline formuláre.
|
Proaktívny chat
Automaticky pozývajte návštevníkov svojich webových stránok na chat na základe vopred definovaných pravidiel.
|
LiveAgent ponúka proaktívne pozvánky na chat.
|
LiveChat Inc. ponúka proaktívne pozvánky na chat.
|
Intercom ponúka proaktívne pozvánky na chat.
|
Zendesk ponúka proaktívne pozvánky na chat.
|
Olark ponúka proaktívne pozvánky na chat.
|
Zdieľanie obrazovky
Zdieľanie obrazovky medzi zákazníkmi a agentmi pre rýchlejšie riešenie problémov.
|
LiveAgent ponúka zdieľanie obrazovky.
|
LiveChat Inc. ponúka zdieľanie obrazovky.
|
Intercom neponúka zdieľanie obrazovky.
|
Zendesk neponúka zdieľanie obrazovky.
|
Olark neponúka zdieľanie obrazovky.
|
Prevody/smerovanie
Automaticky smerujte alebo manuálne prenášajte chaty agentom, ktorí sú najlepšie vybavení na zodpovedanie otázok zákazníkov.
|
LiveAgent ponúka prenosy/smerovanie chatu.
|
LiveChat Inc. ponúka prenosy/smerovanie chatu.
|
Intercom ponúka prenosy/smerovanie chatu.
|
Zendesk ponúka prenosy/smerovanie chatu.
|
Olark ponúka prenosy/smerovanie chatu.
|
Integrácia tretej strany
Integrácia s populárnym softvérom, nástrojmi a sieťami, ako sú sociálne médiá, CRM alebo spracovatelia platieb.
|
LiveAgent ponúka integráciu tretích strán.
|
LiveChat Inc. ponúka integráciu tretích strán.
|
Intercom ponúka integráciu tretích strán.
|
Zendesk ponúka integráciu tretích strán.
|
Olark ponúka integráciu tretích strán.
|
Nahliadnutie do správy
Náhľad v reálnom čase na to, čo zákazník zadáva do chatovacieho poľa.
|
LiveAgent ponúka nahliadnutie do správ.
|
LiveChat Inc. ponúka nahliadnutie do správ.
|
Intercom neponúka nahliadnutie do správ.
|
Zendesk neponúka nahliadnutie do správ.
|
Olark neponúka nahliadnutie do správ.
|
Neobmedzená história chatu
Počet prepisov chatu, ktoré sa ukladajú a je možné ich kedykoľvek získať, nie je obmedzený.
|
LiveAgent ponúka neobmedzenú históriu chatu.
|
Len v plánoch nad 39$/mesiac
In LiveChat Inc. neobmedzená história chatu nie je k dispozícii v pláne 19$ na agenta na mesiac.
|
Intercom ponúka neobmedzenú históriu chatu.
|
Zendesk ponúka neobmedzenú históriu chatu.
|
Olark ponúka neobmedzenú históriu chatu.
|
Neobmedzené sledovanie zákazníkov
Počet návštevníkov webových stránok, ktorých môžete sledovať, nie je obmedzený.
|
LiveAgent ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
|
LiveChat Inc. ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
|
Intercom ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
|
Zendesk ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
|
Olark ponúka neobmedzené sledovanie návštevníkov.
|
Značky chatu
Pridajte značky do akejkoľvek konverzácie, aby ste si mohli pozrieť jej obsah na prvý pohľad alebo aby ste ju ľahšie našli.
|
LiveAgent ponúka označovanie chatov/chatové značky.
|
Len v plánoch nad 39$/mesiac
LiveChat Inc. značky chatu nie sú dostupné v pláne 19$ na agenta za mesiac.
|
Intercom ponúka označovanie chatov/chatové značky.
|
Zendesk offers ponúka označovanie chatov/chatové značky.
|
Olark ponúka označovanie chatov/chatové značky.
|
Premeňte návštevníkov webových stránok na platiacich zákazníkov pomocou prispôsobených pozvánok na chat na základe poznatkov z CRM a sledovania ich správania.
Zistite, ktorú stránku si každý zákazník prehliada, ako dlho na nej pobudne či zdroj, z ktorého prišli na váš web.Ušetrite každý týždeň až 15 hodín práce odpovedaním na často kladené otázky pomocou preddefinovaných správ..
Vytvorte neobmedzený počet odpovedí a odošlite ich jediným kliknutím.
Skopírujte a prilepte útržok kódu na svoje webové stránky, aby ste mohli sledovať a chatovať s návštevníkmi v reálnom čase.
Vyberte si tlačidlá chatu, chatové okná a či offline formuláre z našej galérie alebo si vytvorte vlastné pomocou vlastných CSS.
Predvídajte potreby a otázky každého zákazníka tým, že nahliadnete do toho, čo píšu do chatovacieho okna ešte skôr než stihnú kliknúť na tlačidlo odoslať.
Využite pozitívne skúsenosti s našim vstavaným CRM, ktoré vám umožní zobraziť všetky informácie o zákazníkoch, ich minulé nákupy, prijaté e-maily či podnety.
Podporte svojich zákazníkov jednoduchými nástrojmi samoobsluhy, ktoré sú priamo integrované do widgetu chatového okna. Znížte množstvo prijatej e-mailovej komunikácie a zvýšte objeme predaja s našou alternatívou live chatu už dnes!
Sledujte výkon svojho tímu.
Upravte zmeny agentov podľa objemu chatu a špičiek, sledujte, kto s kým chatuje, sledujte, čo hovorí, a poučte sa z hodnotení agentov.
Už žiadne odhadovanie či predpokladanie.
Sledujte cestu riešenia zákazníckych problémov od ich začiatku až do konca v jednom vlákne tiketu.
LiveAgent ponúka funkciu offline chatu, ktorá umožňuje vašim návštevníkom webových stránok kontaktovať vás aj mimo bežne dostupných otváracích hodín.
Naša alternatíva live chatu je stopercentne škálovateľná a prispôsobiteľná, či už ste rozhodli poskytovať špičkový zákaznícky servis 24/7/365 alebo ponúkate zákaznícke služby len v rámci určitých období.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Pretože najlepšie alternatívy live chatu poskytujú ďalšie funkcie bez ďalších poplatkov!
Porovnajte live chat LiveAgenta s konkurenčnými chatovými widgetmi a zistite, ktorý z nich poskytuje lepší pomer ceny a hodnoty pre váš help desk.
Roman Bosch
Partly
Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
Matt Janaway
The Workplace Depot
LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
Catana Alexandru
Websignal
Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
Sissy Böttcher
Study Portals
Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
Peter Koning
TypoAssassin
Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
Aranzazu F
Factorchic
Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
Alexandra Danišová
Nay
LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
David Chandler
Volterman
Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
S LiveAgentom máte kontrolu nad podporou live chatu. Naše cloudové riešenie vám poskytuje asistenčnú službu, ktorá sa ľahko používa a spravuje. Cena je jednoduchá a platíte len za to, čo využijete. Môžete pridať, zmeniť alebo odstrániť agentov a služby.
LiveAgent ponúka množstvo funkcií live chatu, ako je história chatu, prehľad chatu, online návštevníci, interný chat, distribúcia chatu a ďalšie.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch