Zabráňte viacerým agentom v práci na rovnakom tickete. LiveAgent vám zobrazí, kto si tiket prezerá a kto naň odpovedá.
LiveAgent zobrazuje:
- Kto si tiket prezerá
- Kto na tiket odpovedá
Vďaka funkcii detekcie kolízie agentov sa už nebudete musieť strachovať o zasielanie rovnakých odpovedí jednému zákazníkovi. Prostredníctvom práce s algoritmom “Na riešenie” detekcia kolízie agentov zabezpečuje, že agenti neotvoria tiket, na ktorom sa už pracuje.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Prehľad dotykového telefónu Avaya IP Office 9641G
Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér zákazníckej podpory a telefónne systémy VoIP. Poskytuje aj rôzne možnosti komunikácie a záznam SLA protokolu. Vytvára virtuálny klientský servis a má dobré hodnotenia.
Recenzia IP telefónu rady Cisco 8800
Séria 6800, 7800 a 8800 Cisco IP telefónov ponúka širokú škálu funkcionalít pre zvýšenie produktivity a komunikáciu. Sú vhodné pre podniky rôznych veľkostí a poskytujú pokročilé bezpečnostné riešenia. LiveAgent tiež ponúka širokú škálu softvéru zákazníckej podpory a telefónnych systémov VoIP.