Čo je CRM?
CRM softvér, známy aj ako softvér na riadenie vzťahov so zákazníkmi, ukladá dôležité informácie o zákazníkoch. Primárne sa používa predajcami, marketingovými špecialistami a zákazníckymi agentmi, aby poskytovali lepšiu podporu zákazníkom a predajné skúsenosti.

Aké informácie môžete ukladať v softvéri na riadenie vzťahu s klientmi?
CRM softvér zvyčajne ukladá kontaktné informácie zákazníkov ako e-mailové adresy a telefónne čísla. Takisto uchováva informácie o predošlých nákupoch zákazníka, hodnote nákupov, komunikácii so spoločnosťou a ďalších konkrétnych detailoch. Tieto informácie môžu zahŕňať údaje o ich spokojnosti s vašou spoločnosťou a ich pravdepodobnosti propagácie alebo odchodu z vášho podnikania.

Väčšina CRM systémov sa integruje s nástrojmi a softvérmi tretích strán, aby sa znížil čas potrebný na zadávanie dát a maximalizovala sa efektivita. Napríklad, vstavaný CRM systém LiveAgenta sa integruje s platformami ako Shopify, takže zákaznícky servis môže vidieť objednávky svojich zákazníkov priamo v LiveAgentovi bez nutnosti prihlásiť sa do Shopify.
Čo sú prehľady CRM o tiketoch/zákazníkoch?
Prehľady CRM o tiketoch a zákazníkoch sú polia informácií, ktoré môžete vyplniť, aby ste odhalili viac informácií o konkrétnom zákazníkovi alebo lístku. Ak chcete poskytnúť najlepšiu zákaznícku skúsenosť, je dôležité používať ich ako súčasť svojho tiketing softvéru pre podporu zákazníkov.
Základné polia zákazníka/tiketu zahŕňajú:
- Meno a priezvisko
- Avatar (fotografia/profilový obrázok)
- Viaceré e-mailové adresy
- Viaceré telefónne čísla
- Časové pásmo
- Pohlavie
- Spoločnosť a pracovná pozícia
- Jazyk
- IP adresa
- Informácie o prehliadači (napr. Google Chrome)
- Kontaktné skupiny (napr. VIP zákazníci, španielsky hovoriaci)
- Súkromné poznámky (interné pripomenutia – nevolať o 11:00 hod., atď.)
- Tikety kontaktu (všetky tikety odoslané cez rôzne kanály)
Ponúka nástroj na riadenie zákazníckych vzťahov od LiveAgenta vlastné polia pre tikety/kontakty?
Používatelia LiveAgenta majú možnosť vytvárať neobmedzené vlastné polia pre kontakty a tikety s rôznymi typmi formátov a overovacími nástrojmi.
Agenti môžu napríklad vytvoriť vlastné textové pole (zadávanie textu), zoznam (rozbalovacia ponuka so zoznamom možností), začiarkavacie políčko (malé políčko, ktoré je potrebné zaškrtnúť), skupinu začiarkavacích políčok (používatelia môžu začiarknuť viacero políčok) a polia poštových adries.

Okrem toho, používatelia môžu vybrať overovatele, aby zabezpečili správne zadané dáta do vlastných polí tiketov.
Možnosti overovateľa zahŕňajú:
- Žiadny overovateľ
- Vlastné regulárne výrazy
- Celé číslo, ktoré môže byť pozitívne, negatívne alebo nula
- Desatinné číslo (necelé číslo, napríklad 2,25 alebo 1,6)
- Alfanumerický reťazec (písmená a čísla)
- Alfanumerický reťazec s medzerami
- Webová adresa/URL (https://www.liveagent.com)
- IPv4 alebo IPv6 (192.0.2.146 alebo 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334).
- E-mailová adresa (hello@liveagent.com)
- Číslo kreditnej karty (1234-4567-7891-2345)
- Telefónne číslo v USA (888-257-8754).
- Medzinárodné telefónne číslo (+421 2 33 456 826)
- Dátumové formáty (YYYY-MM-dd alebo YYYY/MM/dd alebo dd-MM-YYYY)
- Formát času (HH:MM)
- Číslo sociálneho zabezpečenia (123-45-6789)
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Príklady vlastných polí CRM
- ID objednávky
- Číslo kreditnej karty
- Číslo sociálneho poistenia
- Webová stránka
- Názov účtu
- Farba vlasov
- Veľkosť topánok
- Model vozidla
Aké sú výhody zabudovaného nástroja na riadenie vzťahov so zákazníkmi?
Mať zabudovaný CRM vo vašom softvéri helpdeskového softvéru môže byť prospešné viacerými spôsobmi.
Zlepšená spokojnosť a udržanie zákazníkov
Ak budete mať všetky dôležité informácie o zákazníkoch k dispozícii na jednom mieste, budete môcť poskytovať lepšie služby, ktoré sú proaktívne, rýchle, informované a prispôsobené. Zákazníci túžia po tomto type služieb a preto ich poskytovaním budete môcť ľahko zvýšiť spokojnosť a udržanie zákazníkov.

Identifikácia najlepších a najziskovejších klientov
Vstavané CRM vám môže pomôcť odhaliť, ktorí zákazníci majú najvyššie celoživotné hodnoty. Tieto znalosti vám umožnia poskytovať im lepšie a rýchlejšie služby. Keďže viete, že majú vysokú kúpnu silu a môžu ovplyvniť ostatných pri budúcich nákupoch, vašou prioritou by malo byť, aby boli spokojní pri každom kontakte.
Vylepšite marketingové a predajné postupy spoločnosti
Poznanie svojich zákazníkov vám umožní poskytovať personalizovanejšie marketingové a predajné správy, čím sa zvýši vaša ziskovosť. Podľa spoločnosti Accenture 91 % spotrebiteľov tvrdí, že s väčšou pravdepodobnosťou nakupujú u značiek, ktoré poskytujú ponuky a odporúčania, ktoré sú pre nich relevantné. Navyše 70 % mileniálov je frustrovaných (keď im spoločnosti posielajú) irelevantné e-maily.
Zvyšujte predaj a efektivitu
Vedieť, čo sa vašim zákazníkom páči (a čo nie), vám môže pomôcť zvýšiť predaj a efektivitu. Napríklad, ak si v CRM zapíšete konkrétne produktové preferencie určitého zákazníka, budete vedieť, kedy a ako mu zaslať proaktívne predajné správy alebo ponuky na predaj.

Prípady použitia prehľadov zákazníkov (CRM)
Pozrite si minulé komunikačné vlákna
Vstavaný CRM nástroj LiveAgenta umožňuje prezrieť si predchádzajúcu komunikáciu vašich zákazníkov s vašim podnikom. Môžete vidieť všetky minulé správy vrátane informácií o tom, kedy vás naposledy kontaktovali, cez ktorý kanál, ako aj kompletný kontext každej interakcie.

Vlastné súkromné poznámky
Zapíšte si vlastné poznámky o svojich zákazníkoch, aby vám neušiel ani jeden detail. Precíznosť pri ukladaní informácií o zákazníkoch je kľúčom k poskytovaniu výnimočných služieb.

Prehľady tiketu/zákazníkov
Prezrite si, upravte a uložte všetky základné údaje o zákazníkoch, začínajúc jednoduchými kontaktnými informáciami, ako sú ich meno a priezvisko a e-mailová adresa. Posuňte to o krok ďalej tým, že si zapíšete ich operačný systém, webový prehliadač, jazyk a časové pásmo. Byť oboznámený a ohľaduplný k miestu, času a zariadeniam zákazníka môže urobiť zázraky pre ich zážitok zo služieb.
Aké doplnky tretích strán môžem prepojiť so softvérom podpory LiveAgent?
Helpdeskový softvér LiveAgent ponúka viac ako 40 integrácií tretích strán s najpopulárnejšími nástrojmi, ktoré sú k dispozícii, vrátane Slacku, Shopify, Mailchimp, Braintree a ďalších. Pre viac informácií o použití a integrácii každého podporovaného pluginu s vaším účtom sa pozrite do časti LiveAgent sekcia pluginov.

Zdroje znalostnej bázy
Chcete sa dozvedieť viac o našom integrovanom CRM, ako aj o našich prehľadoch tiketov a zákazníckov? Prejdite naše články v báze znalostí, blogové príspevky, akadémiu, slovník alebo stránky funckií.
- Polia tiketov
- Zákaznícke prehľady (Vysvetlené)
- Rast vašej firmy pomocou prehľadov zákazníkov (sprievodca)
- Detail tiketu (vysvetlené)
- Polia tiketov

Ste pripravení zaznamenávať jedinečné informácie o zákazníkoch?
Vytvorte jedinečné polia CRM na uloženie cennejších informácií o vašich zákazníkoch. Vyskúšajte to ešte dnes s bezplatnou exkluzívnou 14-dňovou skúšobnou verziou. Nevyžadujeme žiadnu kreditnú kartu.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.
Výhody live chatu a ako ho používať
LiveAgent ponúka bezplatný účet pre zákaznícku podporu s funkciami live chatu a sledovaním výkonnosti. Umožňuje rýchle a efektívne riešenie otázok zákazníkov a zlepšuje spokojnosť.
LiveAgent je populárny softvér pre zákaznícku podporu a riadenie zákazníckeho servisu. Ponúka analytické informácie a štatistiky pre zlepšenie výkonu agentov a spokojnosti zákazníkov. Spolu s ďalšími softvérami ako Sendinblue, Olark, Chaport, Intercom a Freshchat, je LiveAgent účinným nástrojom pre marketingovú podporu a komunikáciu s zákazníkmi.
Visual guides, screenshots, and other educational materials are the best tools for a knowledge base. They help readers connect with the content and understand complex issues quickly. LiveAgent's free software allows customers to access information independently, reducing unnecessary customer questions and improving communication. This can be beneficial for various operational activities, from ticket resolution to new employee adaptation. Additionally, LiveAgent offers resources for creating an online community where customers can interact and support each other.